Marko_Os 1453 Posted November 29, 2020 Author Share Posted November 29, 2020 @BorisL Link to post Share on other sites
BorisL 433 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Tnx...Nevidio do sad Link to post Share on other sites
Sasaa 643 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 58 minutes ago, BorisL said: Deterdzent za microfibru? Da, s time se peru te krpe za auto... detaileri to koriste. Ja sam probao vise tih rucnika, Mammut wooly recimo mi je bio top, ali nakon nekog vremena... vise stete nego koristi od njega. Sad koristim "jelensku kozu" i nema swirlova... malo treba vise vremena nego s rucnikom. sorry ako ti spamam temu. 2 Link to post Share on other sites
BorisL 433 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Tak sam i sam... probao svasta i opet zavrsio na jelenjoj 1 Link to post Share on other sites
Marko_Os 1453 Posted November 30, 2020 Author Share Posted November 30, 2020 Danas odradio ponovo optiku. Kolega radi, pa se može provući ispod radara. Uglavnom toe je bi malo van granica. 1.6°, a default je 0.9°. Ostalo sve ok 5 Link to post Share on other sites
Marko_Os 1453 Posted January 12 Author Share Posted January 12 Ajmo jedan mali kviz Na slici desno Peugeot Partner 1999g. 1.8i, 240tkm, akumulator star bogtepitaj otkad, zadnji put vožen 19.12.2020. Na slici lijevo Renault Megane RS, 2020g. 16tkm, akumulator star koliko i auto (valjda), zadnji put vožen 08.01.2021. Pitanje od milijun dolara. Koji nije upalio danas? 2 Link to post Share on other sites
macan 896 Posted January 12 Share Posted January 12 joooj koji je minus tamo? Link to post Share on other sites
Marko_Os 1453 Posted January 12 Author Share Posted January 12 -5 trenutno. Preko noći je bilo -9. Link to post Share on other sites
macan 896 Posted January 12 Share Posted January 12 I još benzinac neće kresnut.... koji god da je Link to post Share on other sites
MB104 350 Posted January 12 Share Posted January 12 Ma haj ne brini, sva sreća pa imaš garanc.... ništa ništa 2 Link to post Share on other sites
Domba 1380 Posted January 12 Share Posted January 12 Vjerojatno niti jedan Nego ovaj jesi čuo za pranje auta 1 Link to post Share on other sites
Marko_Os 1453 Posted January 12 Author Share Posted January 12 Tišnjak OCD. Pošto sam u prisilnoj karanteni još ovaj tjedan, krenuo van da ih oba sredim, a pošto ne perem aute pred kućom, već ih vozim u samoposlužnu, samo ću reći da će pastelni ostati nepromijenjenog izgleda Link to post Share on other sites
VedranSB 314 Posted January 13 Share Posted January 13 Zna li se zašto Megane nije htio upaliti? Link to post Share on other sites
Marko_Os 1453 Posted January 13 Author Share Posted January 13 Poznat problem sa glupom DESS baterijom. U Engleskoj su ih već zamijenili brdo. Nekima je tamo izgubila kapacitet i nakon 2 dana mirovanja. 1 Link to post Share on other sites
BorisL 433 Posted January 13 Share Posted January 13 Koje je rijesenje? Link to post Share on other sites
Marko_Os 1453 Posted January 13 Author Share Posted January 13 Paaaaa, vrlo vjerojatno nova baterija. Ja sam mislio da je problem riješen jer je u Actis pušteno rješenje problema u vidu reprograma punjenja baterije i to je napravljeno na zadnjem servisu. Ali sad se opet u Engleskoj pojavljuju pojedinci koji su čak i nakon updatea i nove baterije opet doživjeli da im je auto ujutro mrtav. Meni su rekli da je predugo stajao bez paljenja, a baterija ima mali kapacitet. Mislim, ok znam da je baterija 19Ah, ali brate mili 4 dana je auto stajao zaključan ispred kuće. Ni u jednom trenutku ga nisam ni otvorio. Sad 20-og ide opet na servis, pa će ispitati bateriju i ako treba, zamijeniti. Još jedna misterija koju mi nitko ne može odgonetnuti je, zašto ja imam DESS bateriju kad je ona išla samo u Trophy. Link to post Share on other sites
Ivan1902 1033 Posted January 14 Share Posted January 14 Dojma sam sa bi trebao kupiti punjač za aukumlator, i spojiti ga na auto svaki vikend... Link to post Share on other sites
Domba 1380 Posted January 14 Share Posted January 14 On 12. 01. 2021. at 11:11, Marko_Os said: I tako gledam opet sliku. Osim što su ti auti prljavi i što vjerovatno neće ti led ostaviti koji swirl na krovu megana. Ali ajde razumijem moraš imati što raditi na proljeće Primjetih da ti je netko zarafio sarafe na gume od lava... Link to post Share on other sites
Marko_Os 1453 Posted January 14 Author Share Posted January 14 Eee, doskočio sam problemu swirlova na krovu. PPFizirali smo i krov prije snijega .Šarafi na lavu? A djeca ko djeca. Mi smo se ko mali igrali sa praćkama od gumica i štipaljki, ovdje se igraju sa baterijskim bušilicama i šarafe okolo šarafe po gumamaBožesačuvaj s njima voziti po očišćenoj cesti. Imam osjećaj ko da vozim bez guma, na felgama koliko rondajuPoslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk Link to post Share on other sites
pere 1699 Posted January 14 Share Posted January 14 To ti je zato kaj se smijes zmigavcima na bmw-ima, nema to veze s temperaturom i baterijama... Karma is a bitch LOL!!!! 2 Link to post Share on other sites
Marko_Os 1453 Posted January 14 Author Share Posted January 14 11 hours ago, Ivan1902 said: Dojma sam sa bi trebao kupiti punjač za aukumlator, i spojiti ga na auto svaki vikend... Imam jedan Ctek, ali sad ću sačekati dok ne provjere ovu bateriju u kakvom je trenutno stanju. Ako se pokaže da je baterij ok, onda će ići na punjač svaki put kad znam da ga neću duže vozit i tjt. @pere Izgleda da sam samo ja te kurate sreće da me karma dočeka unaprijed 1 Link to post Share on other sites
BorisL 433 Posted January 14 Share Posted January 14 Hm...malo bez veze da treba vanjskim utjecajem dopunjavat taj DESS al ajde, to se naljuti na tebe jer ga ne vozis svaki dan Link to post Share on other sites
marttin 235 Posted January 17 Share Posted January 17 Da ne otvaram novu temu, ovdje ću samo nastaviti, možda je netko imao sličnih iskustava sa sličnim motorom. Danas mi se dogodilo prvo upozorenje otkad imam ovaj auto. Naime, krenuo sam normalno, auto se zagrijao kroz par min na radnu temp, sve super, vozio ga još 15 min lagano i onda sam stisnuo ful gas na par sekundi. Na 6000 okretaja i otprilike 130 km/h odjednom se upalilo crveno upozorenje "POZOR! Moguće oštećenje motora! Obavezno stati!" i slika ulja. Stao sam odmah sa strane. Mislim si kako ulje kad sam ga mijenjao prije par mjeseci i nisam napravio neku kilometražu zadnje vrijeme otkad ništa ne radi i nigdje baš ni ne idem. Ne curi nigdje jer u garaži nemam ni traga ulja. Ugasio sam ga, upalio odmah - i dalje opet sve super. Niti ikakvog upozorenja, niti ikakve smetnje. Ionako sam već bio na odredištu kroz par minuta. Ostavio ga da odstoji malo dok sam ja ručao. Kad sam se vratio do njega, provjerio ulje na štangici koje potpuno štima i pun je. Od onda dalje opet normalno vozio ko da se nikad ništa nije dogodilo. Zna li netko koji bi mogao biti razlog da je elektronika reagirala? Link to post Share on other sites
ivan.martinko 1419 Posted January 17 Share Posted January 17 Temperatura ulja niska vjerojatno. 1 Link to post Share on other sites
mata73 7392 Posted January 17 Share Posted January 17 Baš tako. Kad je antifriz na radnoj temperaturi ulje je još ispod 50°C na ovim temperaturama.Zbog gustog ulja nije bilo dobrog pritiska i javilo se upozorenje.Da bi se ulje zagrijalo treba minimum 20 km vožnje. 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts