Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

15 hours ago, direstraits said:

Dodaš još 20 tkn za novi kuplung i to je to, osim ako nije popržio kompjuter getribe, onda je još 5 tkn. 🤓

Pa kak cesto se mijenja kuplung na EDC? Kako moze isprzit kompjuter getribe?

Link to comment
Share on other sites

moguće da je kompjuter od getribe unutar nje same, pa kada se ista pregrijava, to kuha kompjutor.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ivan1902 said:

moguće da je kompjuter od getribe unutar nje same, pa kada se ista pregrijava, to kuha kompjutor.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk
 

A tako znaci..... 🤔

 

Al ono, peglao sam auto na taiwanu bez problema, nikad nista s getribom bilo niie, a temperature zraka su gore neg kod nas sad trenutno.. doduse rijec je o old school automatiku s 4 brzine.. nikad ništa dirano osim izmjene ulja (350kn s rukama) u 300k km nije....

Link to comment
Share on other sites

On 23. 07. 2022. at 17:44, pere said:

Bas se danas spominal s kolegom na poslu kak su touran i golf + (ili sportsvan-kajgot emoji16.png) jedni od najdosadnijih auti na svijetu i najčešća smetala na cesti. Tu se ubraja i stara b klasa merc. Isusati kolko ih ne izlazi iz trece brzine, straaaava!!!
Ne zelim s time nikog povrijediti, samo komentiram posto nam je to bila tema danas.

To mora da je napisao jako pametan čovjek . Mora i da je sjedio u svakom te gledao kako vlasnik šalta odnosno u kojoj je brzini . 

Ne znam kako neko može takvu glupost prihvatit pa čak i kao šalu .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dolac said:

Pa kak cesto se mijenja kuplung na EDC? Kako moze isprzit kompjuter getribe?

E to je dupli kuplung mijenja se duplo češće. 🤓

A kompjuktor getribe je poznat po hladnim lemovima, a ni motori šaltera nisu neka sreća, jer getrag je to. Pardon magna. 

Link to comment
Share on other sites

Ako budem ikad kupovao automatika, to bude mercedes, pa makar imao i 250.000 km. Ježim se od priča ljudi koji su kupili automatike sa dvije spojke, pa kad na nekoj ne prevelikoj kilometraži moraju za servis getribe dati 20.000 kn. 

Priznajem samo klasične HD automatike koje je Mercedes doveo do savršenstva. 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

I onda kupiš mečku v8 s automatom od 9 brzina s multilamelnom spojkom. 🤓 I plačeš kad krene da yebe van garancije. 🤓

Link to comment
Share on other sites

Ne nego kupim C220 cdi sa 7g automatom W204 i vozim se ko gospodin. Gledao sam neke sa preko 400.000 km i sjedala izgledaju bolje nego kod Megana sa 80.000 km. O ostalome da ne govorim. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ta gamad nece crknut da ga hebes... znam dvojicu, mislim da oba imaju klasikera 220d. oba prek 300 k km (kupljeni sa 100-150) i voze i voze...

Link to comment
Share on other sites

Imali smo Mercedese u obitelji uglavnom C i E klasa. Neki su se raspadali već u garantnom roku, a neki su bili OK. Ujaku se razletjela autom. getriba na autu starom 7-8 godina sa manje od 100.000km. Uglavnom nitko ih više ne vozi jer su servisi, održavanje i dijelovi preskupi, a o voznim karakteristikama bi se dalo raspravljati. Jedan rođak je prešao iz C klase u Citroen C5 i preporodio se. Kaže da nikada jeftiniji auto nije imao unatrag XY godina, a udoban :D  Kaže da su servisi višestruko jeftiniji kao i održavanje, a gubitak vrijednosti toliko manji da se ne da usporediti.

Treba dobro poznavati te aute jer kriva kupnja izbije tisuće i tisuće ojra u prekratkom roku.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, moril said:

Ne nego kupim C220 cdi sa 7g automatom W204 i vozim se ko gospodin. Gledao sam neke sa preko 400.000 km i sjedala izgledaju bolje nego kod Megana sa 80.000 km. O ostalome da ne govorim. 

Najnovije je 8 godina staro zahrđalo smeće s 400k km. Tu je mjenjač najmanji problem, a i on je za zamjenu. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Sve je to lijepo dok radi. Nadam se da se neću uleknuti ali klasični automat u citroenu radi super, doduše radi se o Toyotinom Aisin automatu 6 brzina ugrađenom u C4. 

 

1 minute ago, fabi said:

Sve je to lijepo dok radi. Nadam se da se neću uleknuti ali klasični automat u citroenu radi super, doduše radi se o Toyotinom Aisin automatu 6 brzina ugrađenom u C4. 

 

Šogi u.m Canadi vozi Ford F150 V8 automatic iz 2005. Trenutno 350 k km na satu, vozio ga 3 tjedna, šalta meko ko putar, nikad diran

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kak se prema autu ponasa, tak se dobije i natrag, U velikoj vecini slucajeva je tak. Ostalo je peh - montagsauti, auti za nevazna trzista i slicno. s**nje je kaj se kod rabljenog ne zna kak se auto tretirao prvih 50-100 ili 150 k km. Ko kupi auto s vise od 150-200k km more samo biti sretan ak ga popravci u par godina ne kostaju vise od samog auta. Uz nesto srece ce auto ici cak i bez vecih kvarova.

Ljude koje tu znam s mercedesima, a da ih ne mjenjaju svakih 3-4 godine, voze ih bezbrizno i po 15+ godina.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A klasu vozio sam bezbrižno 21 g, prije par mjeseci popravio automatski mjenjač za 20.000 kn i nadam se da cu ga voziti još 20g i novih 45.000 km [emoji16]

  • Haha 8
Link to comment
Share on other sites

znači mjenjač je izdržao 45 tkm? Na stranu godine :bigl:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Najnovije je 8 godina staro zahrđalo smeće s 400k km. Tu je mjenjač najmanji problem, a i on je za zamjenu. 

Gluposti. 8 godina star Mercedes za tebe je smeće, ali za mene je bolji nego 3 godine star Talisman. Renault je dobar samo u malim autima, ako trebaš nešto veće, bolje ga ne gledati uopće. 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

znači mjenjač je izdržao 45 tkm? Na stranu godine :bigl:
Punih 45.000 km i servisiran redovno tj. vanredno jer svi vežu na km a ja sam bio na servisu svakih 4g ili cca 8000 km.
Motor svake godine servis.
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, moril said:

Gluposti. 8 godina star Mercedes za tebe je smeće, ali za mene je bolji nego 3 godine star Talisman. Renault je dobar samo u malim autima, ako trebaš nešto veće, bolje ga ne gledati uopće. 

Pitaj neke moje u obitelji koji će se suzdržati da ne kažu nešto gore.

Kada skupiš 50-60 soma kuna reklamacija u garantnom roku i još pregrmiš sitna natezanja oko reklamacija ne možeš imati dobro mišljenje o autu. A kada ti auto stane na sred autoputa zbog nekog govna koje naši normalni auti niti nemaju i kada to nije jedini puta da tako stane... požališ 60.000€ što si dao za auto.

Bojim se pomisliti što čeka vlasnike 10god starih primjeraka. Čini mi se da njih najviše *ebe struja. Ti auti u garantnom roku znaju izbaciti toliko error code-ova da ja u Cliu nemam toliko elektronike sve zajedno.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, direstraits said:

Jeremy Clarkson Prime Video GIF by The Grand Tour

Ljudi u stvarnom životu kupuju i Renaulte stare 8 godina. Pa i Opele, Fiate, Mazde, Pežoe, Citroene i druga razna smeća. I voze ih još godinama. Po čemu smatraš da npr jedan Renault star 8 godina nije smeće, a Mercedes star 8 godina jest smeće??? 

Zašto misliš da bi održavanje Mercedesa C klase (ne govorim o S klasi, ML-u i sličnim skupljim autima) bilo puno skuplje od održavanja npr.  Renault Scenica 1.6 dci sa EDC mjenjačem?? Već i održavanje običnog Scenica kakvog imam je duplo skuplje od održavanja i vožnje Clia 1.2 jer su gume skupe, diskovi 3X skuplji, 6 litara ulja i dr... Da ne spominjem potencijalne kvarove i mušićavu elektroniku i uz sve to francuski šarm u vidu sijaseta raznih zvukova svih mogućih plastika koje se dodiruju u interijeru. 

 

Link to comment
Share on other sites

Jesi @moril u pravu, ali sve je kako te koji primjerak zapadne. 
Nakon toga je opet sve faktor sreće, a i prethodnog održavanja od strane bivšeg/bivših vlasnika :D

Ovo što pišeš o starim Mercedesima i izdržljivosti, svega osim limarije, je točno.
Ajmo reć da sam silom prilika vozio Mercedes iz 2000 godine, doslovno auto za prebacit se na posao i sa posla i jedno vrijeme je bio svakodnevni auto.
280.000km na satu. Ja za taj auto nisam znao da ga imam i da mi je ikakav trošak za održavanje. Što se tiče neke udobnosti i komfora unutra, da, kad usporedim neke novije aute u odnosu na njega (japanci, francuzi do 2010) im, pa to su igračke iz kinder jaja.
Unutrašnjost bez cvrčaka, bez zvukova, doslovno ništa. Morao sam se koncentrirat da čujem jel ima kakvih zvukova, a ne da slušam odakle sve cvrči. Kvaliteta materijala nemjerljiva u odnosu na puno novije aute, a i aute oko te 2000-e godine.
Jedino kaj ih jebe je limarija :D

Da li bi za svaki dan uzeo W204 220 CDI, da. To je auto koji je stvarno jako, ali baš jako lijepo ostario i dobro se nosi sa godinama.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moj meg3 nakon 6,5 godina sa 156 tkm i nema baš zvukova iz unutrašnjosti. Ono što mi je enigma je čudan jako skljocavi zvuk iz bunkera koji sam prvi put čuo na manje od 2 tkm  i koji se je pojavljivao kod uvijanja karoserije, nestao je u potupisti od prošle zime. Šta god da je bilo, puko je valjda do kraja, odlomila se ili tako nešto i nestalo. Nemam objašnjenja ali zvuk koji ke bio tu 5 godina u mom Renaultu nestao sam od sebe.. sad je auto iznutra praktično bez ikakvih zvukova. Ko vino što stariji to bolji😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nisu Mećke bez zvukova :) Ako ništa drugo svako malo prođe neki Mercdeses kojem škripi ovjes pogotovo SUV. Da ima dobrih rabljenih primjeraka, ima. Također ima onih koji od prvog dana nisu bili dobri. Nije ni sa Renfaultom puno drugačije. Ima Mećki udobnih i mekanih od kojih ćeš dobiti morsku bolest i valjati se u svakom zavoju, a ima ih s normalnijim ovjesom.

Kao što rekoh, treba znati i poznavati što kupuješ. Bezveze je generalizirati, ali ako bi se išlo tako onda je dovoljno reći da Mercedese u prosjeku kupuju ljudi koji imaju 53 godine :D  U zadnjim etapama radnog vijeka ljudi cijene komfor, luksuz i (jako) mekani ovjes uz reputaciju i statusni simbol marke.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.