Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Da, doduse taj nesretni potisni je oko 500 kn, najskuplji dio kuplunga kod ovog motora.. U Lagerosu oem 560 kn. Ima i u kresi Sachs i Luk po slicnoj cijeni.
Nebih stavljao Maxgear za 300 kn.
Pa pogledaj malo i dijelove na autodocu. Znaju cesto imati po 30% off. Uzmes malo vise toga kad radis pa dobis besplatnu dostavu. To sam cijenu bubnuo jel frend nedavno preko njih uzimao pa je za njegov scenic bilo 45eur sachs potisni.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ga pak shvacam, ak treba otvarat motor na tih 90tkm, kaj jos ocekivat od tog motora/auta.

Nisam cuo jos nikad sa su ti jednostavni benzinci takvi da bi se se motor trebalo raditi na tak malim kilometrazama.

Ja sam na 1.4 16v mjenjao ventile , na 250tisuca , plinskih vecina.

 

Opet s trece strane, to cesto kupovanje i prodavanja auta (za sebe) je u 95% slucajeva financijski pusing.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

taj deda 1. vlasnik kao da nikad nije mijenjao ulje

Link to comment
Share on other sites

Možda su ga prevarili? Rekli mu da jesu a nisu ni pogledali. 

Link to comment
Share on other sites

Meni to ne drzi vodu. Mogli su mu jednom ne promjenit ulje, al pa nisu 9 godina ne mjenjali.

Ne vjerujem ja iskreno ni u te priče o dedama i bakicama, ne da ne vjerujem Ivanu nego priči salona.

Link to comment
Share on other sites

Možda su ga prevarili? Rekli mu da jesu a nisu ni pogledali. 

Pa svasta je moguce. Nisu bas zlatni ti servisi ali mislim da to s uljem nebi muljali. Ipak vidis jel novo zuto a ne crno posebno na benzinskom motoru. Samo druga stvar muljaju kad mjenjaju napisu 6 litara a vise od 4.7-4.9 l nemres nalit nikako. I ovako ide preko crte.

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da najviše muljaju s lizing autima i službenim. To zaista nikoga nije briga kako je održavano jer ionako nakon par godina budu vraćeni. U tih par godina im neće biti ništa od ne servisiranja a dalje ih baš briga. Radio sam u firmi državnoj gdje smo imali službene. Ajme majko koji su to računi bili a rađeno ništa. Ovo kod kolege je neka greška na radilici. 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da najviše muljaju s lizing autima i službenim. To zaista nikoga nije briga kako je održavano jer ionako nakon par godina budu vraćeni. U tih par godina im neće biti ništa od ne servisiranja a dalje ih baš briga. Radio sam u firmi državnoj gdje smo imali službene. Ajme majko koji su to računi bili a rađeno ništa. Ovo kod kolege je neka greška na radilici. 
HCR ili Mungos? [emoji23]

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mungos. U hcr na žalost nisam mogao. Ne primaju oni dragovoljce domovinskog rata i pirotehničara invalida stradalog na radnom mjestu.  Moram sliku u profilu primjeniti. Nema tog auta više 😮😮👍

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Kak vam se cini ovaj megane? Koliko vidim i nema ih sa nekom normalnom opremom, svi 1.6 16v su generation a taj mi nije bas iznutra lijep.. Jel se moze za cca 30 000 kupit oke megane 1.6 16v? 

Link to comment
Share on other sites

Ja za taj nebi više dao od 3700 . Zbog godina i što je Turčin. No treba pogledati. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ja ga pak shvacam, ak treba otvarat motor na tih 90tkm, kaj jos ocekivat od tog motora/auta.
Nisam cuo jos nikad sa su ti jednostavni benzinci takvi da bi se se motor trebalo raditi na tak malim kilometrazama.
Ja sam na 1.4 16v mjenjao ventile , na 250tisuca , plinskih vecina.
 
Opet s trece strane, to cesto kupovanje i prodavanja auta (za sebe) je u 95% slucajeva financijski pusing.
Ja sam preokrenuo cijeli internet i propitao mnoge stare mestre i nigdje nisu vidili da se to nekome poderalo na toj km, ni opcenito na 300000+ km, osim na ponekom old timeru.
Postoje naravno slucajevi da auti imaju pola milijuna pa se pojedu ti lezaji ili dosjedi. Vjerojatno je na mom radilica bila s tvornickom greskom tojest nepoliranim dosjedima na aksijalnim osloncima. Auto je slozen u spanjolskoj ali ti motori su slagani tko zna, mislim u rumunjskoj ili cak nekoj 10-oj drzavi. S vremenom su pojeli lezaj koji je od meke kovine i pocelo je po tvrdom dok se nije povecao luft. Postoji mogucnost brusenja tog dosjeda na specijalu 0.25 il 0.5 i vise i stavljanje vecih lezajeva i to je najjeftinija opcija ali u strojnu obradu treba dofurati goli blok sa radilicom. Pa onda ispada jednostavjije samo radilicu drugu i stock lezaje. Prije ugradnje ispolirati dosjede, to je pod obavezno..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Domac said:

Znaci generation su turcini i losiji su po kvaliteti? 

Nisu lošiji po kvaliteti, već im je vizuelno unutrašnjost "grublja". Imali su i "Chess Edition" koja se nije razlikovala po "finoći" od Berline.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nisu lošiji po kvaliteti, već im je vizuelno unutrašnjost "grublja". Imali su i "Chess Edition" koja se nije razlikovala po "finoći" od Berline.

Ma taj generation(turcin) i normalni megane jednostavno kao da nisu 2 ista auta. Razlikuju se po mnogocemu ali nisu po kvarovima nesto gori ili bolji od obicnog. Cak je i krov drugacije varen pa ima lajsne uzduz krova. To ti je triger ako ga vidis bjezi, brzinomjer je takoder analogni a ne digitalni, kljuc nije na karticu neg brava i tako.  bio je i u nabavi znatno jeftiniji pa tako treba i biti realan kod prodaje.

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam htio uzeti jednog turcina ali dopao me ovaj. Imao je 5 brzina, rucnu klimu, nesto manje te opremice ali je navodno vislji. Koliko, 2-3 cm.
Uglavnom dobar je kao i ostali, nijedan nije istrunuo, dijelovi pasu, motori isti itd..

Link to comment
Share on other sites

Strpit cu se jos malo dok naleti neki 1.6 benzinac ali normalni a ne generation

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lowlife said:

Ma taj generation(turcin) i normalni megane jednostavno kao da nisu 2 ista auta. Razlikuju se po mnogocemu ali nisu po kvarovima nesto gori ili bolji od obicnog. Cak je i krov drugacije varen pa ima lajsne uzduz krova. To ti je triger ako ga vidis bjezi, brzinomjer je takoder analogni a ne digitalni, kljuc nije na karticu neg brava i tako.  bio je i u nabavi znatno jeftiniji pa tako treba i biti realan kod prodaje.

 

 

U mom vlasništu bio je 9 godina. Nikakvih problema nisam imao. Oko 1000 eura je bio jeftiniji od Berline. 

Link to comment
Share on other sites

On 16. 06. 2020. at 11:09, dado_sk said:

Ja za taj nebi više dao od 3700 . Zbog godina i što je Turčin. No treba pogledati. 

Jeftiniji da, Turčin...samo robusniji...mogu ti stavit sliku brke s 200tkm

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, shogo said:

Jeftiniji da, Turčin...samo robusniji...mogu ti stavit sliku brke s 200tkm

Aj da vidimo 

Link to comment
Share on other sites

Je. Ne govorim da je loš. Ima ga punac. Grublji je i viši s lošijim plastikama. Zato kažem da bi prednost dao "Francuzu". Auto ima čak i dobru opremu s tempomatom za ono vrijeme i bio je jeftin odnosno odličan omjer uloženo dobiveno. Za ovaj konkretan primjerak je puno to što traže. Skoro je 10 godina i 180 tkm. Ima i neku čudnu dimenziju guma. Dosta su skupe. Na Francuza ide 195 65 15 to je jeftina guma. Na ovog ne. Odnosno koliko sam skužio ide ali se moraju opruge mijenjati jer bi smiješno izgledao

Edited by dado_sk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, Idu i 205/60-16 ko na scenica 3.
Neki kupe 205/55-16 koje su 50% jeftinije i idu na sve ostale modele, nekad se upise samo tako, bez nekih pitanja..
Iako ne ide ta dimenzija jer onda pokazuje da se vozis nesto brze i vise km si napravio a zapravo nisi..

Link to comment
Share on other sites

Frend, moj od 2010, kupljen novi, prodan s 170tkm sada 200tkm

Ovjes robusniji i bolji za naše ceste, jedno reprogramiranje paljenja...pa imaš moj cijeli topic...čitaj ako te zanima

 

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Primijetio sam na njemu slabiju zvučnu izolaciju nego na mom bivšem Megane 2 1.4 benzin. Dobro je zaštićen od hrđe i lak ne matira samo tako lako kao što je slučaj na mom Opelu. Ima dobru opremu za tu cijenu i nema karticu nego ključ skakavac. Idu dva uz auto. Treba ovom gore dobro spustiti cijenu. Puno je to za skoro 10 god.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

Da, Idu i 205/60-16 ko na scenica 3.
Neki kupe 205/55-16 koje su 50% jeftinije i idu na sve ostale modele, nekad se upise samo tako, bez nekih pitanja..
Iako ne ide ta dimenzija jer onda pokazuje da se vozis nesto brze i vise km si napravio a zapravo nisi..

Sat "laže" 4-5km/h i sa 205/55/16 i sa tvorničkom dimenzijom 205/60/16. Imao sam obe na autu. Na Meganu IV laže 4 km/h. Upoređivao sam brzinomjer sa "radarima" u blizini škola i pješačkih prelaza. Što se tiče dimenzije 195/65/15, ona je tvornička i ne moraju se mjenjati opruge kao što je dado_sk napisao. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.