Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

11 hours ago, luk@ said:

ne mogu na forumu nać ništa konkretno vezano za 1,2 tce motore. Iskustva i to? I dal ga netko ima sa nekom debljom kilometražom da kaže nešto...

Buraz vozi 10god taj auto s tim motorom i tom kilometražom. Prezadovoljan je s autom osim što ima troja vrata :)  Gušt ga je voziti, ide jako lijepo i elastično na nižim okretajima. Samo redovni servisi i to je to. Još nisam čuo da je netko imao problema s tim motorom.

Čini mi se na fotkama da su tretirali prednju tablu i siceve s nečim masnim/silikonskim što se sjaji. Osobno mi se to uopće ne sviđa.

Link to comment
Share on other sites

Uzmi u obzir da je švercer,auto je u 14oj godini. Nećeš se baš bez problema voziti. 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Med0 said:

Kako onda treba paliti auto?

Ja ga palim sa stisnutim kuplungom. Nekad je u brzini nekad nije. Kuplung ima preko 100.000km...

ja palim u leru bez stisnutog kvačila, tak mi je auto i parkiran i u garaži i drugdje, naravno pod ručnom. ak je breg onda je i u brzini.. akumulator je novi i vrti bez problema i cijelu getribu i kreše odmah a znam da ak je hladno, nijedan dio nije opterećen ak je na leru. doduše kod VAG vozila to nije moguće, jer se može anlasati samo samo sa stisnutim kvačilom (valjda iz sigurnosnih razloga, da na parkingu ne trkneš ovoga ispred sebe)

Link to comment
Share on other sites

On 05. 06. 2020. at 17:29, GTT said:

nema neke razlike, isto..

Pozdravljeni.

Del je na zalogi v centrali, tako da je dobava do 14 dni. Cena pa 526,10 € z ddv. Pri naročilu potrebno avansno nakazilo.

Hvala in Lp

Rok Vovk

Link to comment
Share on other sites

On 05. 06. 2020. at 16:30, Ivan1902 said:

RB auto je super, stari mi je isao tamo na servis, i posto je napravio samo 5000km u godinu dana, nisu htjeli naplatiti servis, samo izmjenu filtera kabine, 150kn i lupili pečat u knjižicu zbog garancije....
 

ozbiljno? meni su za 13 god stari scenic benzinac hteli 1000kn samo za promjenu ulja i filtera ulja...

Link to comment
Share on other sites

A gle, nema vise servisa koji prodaje litru ulja ispod 200kn, a za mjenjac ispod 600kn...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bosch servisi?

Garancija se zadrzava, ako se auto kod njih servisira.

Link to comment
Share on other sites

5 litara bilo kojeg ulja u reno servisu i filter su oko 900 kn. kakva pljacka..
Jos razumijem VAG jer imaju skupo ulje. Castrol edge ll titanium fst 5w30 vw 507 00 stvarno i u ducanu kosta skoro 100 kn litra.
Ali elf il motrio su max 40-50 kn/l a oni deru 200 kn.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

duster 4x4, novi me tjera u kredit a to ne volim, 169000+ kn, ima godišnjaka za 140000 kn sa 20-40tkm.. svi su bluedci.

običan dci duster 2 ima samo 2018. godina i nema ih..  ne mogu naći kod nas.

ima 2016, iznutra stari tip i stari motor, ima 2017. sa novijim cockpitom ali izvana je jedinica, ovaj je 2016.

nije krupni šoderaš nego sitan diler, auto je iz Luxemburga. servisna izgleda kao original, doduše sve se to da krivotvoriti kvalitetno.. 

auto-dna ima plaćena verzija za 7$ a free:

https://www.njuskalo.hr/auti/dacia-duster-1.5-dci-4x4-prestige-oglas-31061729

 

duster 1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mozda pirim na hladno ali:

image.thumb.png.17f861c72813df878fb30145427ca557.png

servisi:

  • 9/8/17 ima 20 236km
  • 8/10/18 41244km (nema tampona)
  • 26/7/17 57593km

Mozda dobro ne vidim...

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Domba said:

Mozda pirim na hladno ali:

image.thumb.png.17f861c72813df878fb30145427ca557.png

servisi:

  • 9/8/17 ima 20 236km
  • 8/10/18 41244km (nema tampona)
  • 26/7/17 57593km

Mozda dobro ne vidim...

Ma to je devetka... Usporedi sa stanjem km kako su napisani 7 i 9.

Link to comment
Share on other sites

da, zadnje piše 26/7/19 ali doktorski rukopis, pa izgleda kao da je 7. vidi se tampon u sredini ali blijedi.. obično kad krivotvore nebi udarili 3x isto. mislim mogu ali ovo ili je real ili jako dobar fake..

Link to comment
Share on other sites

Stari ne Dci, to smrdi, to stenje, to ruži, to prdi, to zagađuje...nastavite niz

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, ivan.martinko said:

da, zadnje piše 26/7/19 ali doktorski rukopis, pa izgleda kao da je 7. vidi se tampon u sredini ali blijedi.. obično kad krivotvore nebi udarili 3x isto. mislim mogu ali ovo ili je real ili jako dobar fake..

Objanio sam već da se ne zamaraš sa time, ako je auto ispod cijene pogotovo kod dilera, 99% je sa njime nešto bilo, ovako bacaš novce za te provjere a sve je u pravilu dobro zakamuflirano, pa kad štimaju km onda je bio kresnut, pa kad i skužiš prijevaru, samo češ naći neki drugi auto sa opet nekom muljažom... ako si u mogućnosti uzmi novi i u štedi živaca... ili probaj nači nekog od 1. vlasnika... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, ivan.martinko said:

da, zadnje piše 26/7/19 ali doktorski rukopis, pa izgleda kao da je 7. vidi se tampon u sredini ali blijedi.. obično kad krivotvore nebi udarili 3x isto. mislim mogu ali ovo ili je real ili jako dobar fake..

Gledaš krive aute na krivim mjestima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da, na žalost 4x4 ima samo dizel, slično je i sa novijim VAG-om, nema više Karoqa 2.0 tsi 4x4, samo TDI.

ako je motor ispravan i egr i dpf rade, euro 5 i 6 nisu problem, problem je otpiljen dpf i rage sa 350000 km koje smrde ko tamić. danas ujutro se ispred mene vozi bmw 320d, ma užas bježi, srećom u zg ima vrlo malo takvih auta..

Just now, Med0 said:

Gledaš krive aute na krivim mjestima.

da, a gdje mi prepručaš da pogledam?

ozbiljno. hvala.

Link to comment
Share on other sites

I btw ja više ništa tim servisnima ne vjerujem, nije stvar falsificiranja već sad je sve uhodanije skidanje km prije servisa i ozakonjivanje km u ovlaštenima... nenamjerno, a ti dileri samo takve aute traže.... da na 15000 eura ima bar 6-7 iljada zarade...

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, macan said:

Objanio sam već da se ne zamaraš sa time, ako je auto ispod cijene pogotovo kod dilera, 99% je sa njime nešto bilo, ovako bacaš novce za te provjere a sve je u pravilu dobro zakamuflirano, pa kad štimaju km onda je bio kresnut, pa kad i skužiš prijevaru, samo češ naći neki drugi auto sa opet nekom muljažom... ako si u mogućnosti uzmi novi i u štedi živaca... ili probaj nači nekog od 1. vlasnika... 

morao bih se zadužiti da ga uzmem, imam za 1.0 tce 4x2 ali nije to- to..

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, ivan.martinko said:

da, a gdje mi prepručaš da pogledam?

ozbiljno. hvala.

Novi auto ili auto koji je salonski primjerak (vozi ga netko od prodajnih predstavnika).

Ako nemaš za takav auto, pregrmi dok ne skupiš lovu. Imaj ga dugo i održavaj. Puno je jeftinije i puno manje glavobolje nego druge opcije.

Nemoj se nadati da ćeš naletjeti na dobar rabljeni auto.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@med0[mention=25376]macan[/mention]-e malo previse plasite Martinka.

 

Ne kuzim gdje je problem kupiti polovan auto, nebitno da li 2-3 ili 10 god star?!

 

U zadnjih 5 god sam kupio mislim 5 auta za uzu obitelj. Sve dieseli sa 100-150tkm.

 

1. Svercer ili privatnik nema veze, mani se samo najjeftinijih auta u oglasniku. Gledaj da je cijena neka sredina.

 

2. Ako imas mogucnost odvezi auto u OVLASTENI servis na pregled. Nebi trebalo biti vise od 300-ak kn.

 

3. Ti ili servis iscitajte greske dijagnostikom NAKON voznje. Pogledati korekciju dizni.

 

Uz ove 3 tocke, mozes 95% siguran da ce proci sve dobro, za sve ostalo tu je MasterCard :-)

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ne znam, s druge strane ja samo preskačem ako je švercer u pitanju. Ne želim s tim imati posla. Dakle, dovoljno je samo otići na Njuškalo i tamo gdje se u nazivu oglasa koriste velika slova, zvjezdice, uskličnici, 'odličan', 'prilika', i slična sranja, zaobilazim pa da je ne znam kakva prigoda. Uzeti automobil privatno i to je to, ili eventualno iz auto salona. U zadnje tri godine stari je uzeo dva Meganea u ovlaštenom Renaultovom salonu (znam da su sve to šverceri, samo je ipak puno sigurnije to odraditi u auto kući) i svi su bili odlični, za oba je dobio i garanciju. Ja sam s druge strane u istom periodu uzeo dva automobila, oba privatno, jedan od dečka svojih godina kojeg na kraju krajeva znam iz viđenja s fakulteta, prvo dao njemu da me provoza da vidim kako je on to vozio (je li mu je svejedno gazi li šahtove i rupe ili ih izbjegava, tuši li ga i stišće u niskim okretajima, prebacuje li u prvu pri 20 km/h, itd...) usput gledajući auto iznutra i slušajući ima li neželjenih zvukova, pa sam ga probao i ja, odradio vizualni pregled onoga što znam i što mogu vidjeti, prekontrolirao sve papire, i u konačnici odveo u ovlašteni servis da kažu u kakvom je stanju automobil. I sve je ispalo odlično. Tako sam isti postupak ponovio i s trenutnim automobilom i problema nema. Kod švercera ne bih kupio ni da mi ga daje za 30% manju cijenu od tržišne a da se auto ne znam kako dobro drži, ali to sam opet samo ja. Što jest, jest, danas je jako teško naći uredan rabljeni automobil, tim više jer se na to više na pazi kao prije i jer danas svatko i postaje vozač, a sve posljedicom toga što to postaje prijeka potreba i što automobil pri projektiranju postaje potrošna roba sve manjeg i manjeg predviđenog vijeka trajanja. A da stvar bude gora, na Njuškalu koliko vidim su barem 70% šverceri ili auto kuće ovlaštenih predstavnika, tako da je naći dobar rabljeni automobil privatno stvarno postala žešća nauka.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Sve vise se prosjecnim ljudima neda samima prodavati auto nego ga odfutaju u neku auto kucu, daju ispod cijene, nego da dezuraju kod mobitela i da im dolaze kojekakvi kupci od kojekuda. I opet ruse cijenu.
Em njuskalo kosta koliko 120 kn tjedno. To je puno. Postoji jos index oglasi i mozda poneki lokalni..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije baš 120 kn tjedno, prije nekoliko mjeseci sam prodavao i mislim da je bilo nešto tipa 90 kn mjesec dana, ne sjećam se više. Ali moguće da je poskupilo. Kako god, vjerojatno je točno to što kažeš. Pa evo i moj stari je isto tako dao ispod cijene jer se što prije želio riješiti starog Clija kad je uzeo Meganea. S druge strane, ja nisam takav. 207-ica je imala možda malo veću cijenu kad sam je prodavao, ali nije bez razloga. Trebalo je dva mjeseca, ali sam je na kraju ipak prodao po cijeni koju sam želio.

Edited by VedranSB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da, 30 dana je 109 kn..

ostalo, naravno, po mogućnostima, ako ti treba auto, ne možeš biti 2 mjeseca bez njega, ako imaš 2 auta, oko onda možeš u miru prodavati jedan. ako imaš neku ragu koja vrijedi siću i iznos koji dobiješ za njega ne utjewče na cifru koju misliš uložiti u kupnju novog, isto ok.

 

ali najviše ljudi ima samo jedan auto koji im treba i jedini način je da ga prodaje na godišnjem, prek ljeta (kad ima najmanje kupaca) ili da ga tak trampi staro za novo/novije..

 

njus.jpg

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Meni su staro za novo nudili za auto ispod 50 posto cijene na njuskalu. Jos je auto bio regan 10mj i napravljeni svi servisi. Tako da ako ti nije bitno za lovu i tih 2000 eura ti ne znaci puno u zivotu.. Mozes slobodno staro za novo. Da dosta ljudi je muka od ekipe sta dolazi pregledavat aute.. forenzicari, kucni majstori i naravno opce auto sveznalice.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.