Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Tako je! Pa ti vozi EDCa i drži ga na kočnici dok stojiš na semaforu u "D" položaju :D

Još kad majstoru veliš da ti treba izmjena kuplunga na EDCu rolete mu se spuste, a kasnije i tebi kad kaže koliko će ti uzeti za posao. 

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

@direstraitsa kakva je situacija s EDCom u novom megane rsu? Vidim da redizajn dolazi samo s automatikom, a puno je ljepše to sad iznutra. Gledam u budućnosti šta uzeti i nisam siguran da bi išao na taj kompromis s ljepšom unutrašnjosti nauštrb starog dobrog manuala. 

Link to comment
Share on other sites

Kakva je općenito situacija s RS-om? Vidim da je četvrta generacija (barem prve serije) imala dosta dječjih bolesti. Jesu li RS-ovi bili imuni na to? Što se tiče motora, novi je i malo je informacija. Kakav se on pokazao kroz sad već par godina? Isto mi je u kombinacijama kroz koju godinu pa me zanima.

Link to comment
Share on other sites

Prvi modeli su bili dosta problematični, znali su se samozapaljivati. Imaju problema s glupim litijskim akumulatorom koji se isprazni/rikne jako brzo, a novi je soma ojrića. Za ostalo nisam čuo nekih većih problema. A @Marko_Os bi nam mogao reći više, pošto vozi jednog 😁

Link to comment
Share on other sites

Ovaj 6g s vlažnim kuplungom je ustvari jedino što valja od Getraga. Zna se pregrijati kod mrcvarenja na stazi, ali to muči sve automatske mjenjače s duplim kuplungom. Pa čak i neke klasične s konverterom. 

Link to comment
Share on other sites

Planiram u skorije vrijeme uzeti rabljeni megane 2 (phase 2) ili megane 3, benzinac atmosferski 1.6 16v.

Dakle oko 2009-2010g, nesto iz cega se jos da izvuci 100k kilometara i da mi posluzi iducih 10-tak godina. Ne vozimo puno, 10k godisnje i manje.

Megane 2, phase 2, 2009g, 150k kilometara, koji nije razbijan i odrzavan je redovno, jel moze zadovoljit gornje kriterije? Moje misljenje je da da, koliko znam motor je relativno pouzdan i dugovjecan, karoserija mi se cini ok, nisam vidio hrdjav megane 2.

Da li je megane 3 drasticno bolji automobil, pa da se rastegnem do njega?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, homer said:

Zar nije 7 brzinski edc u rsu? 

Ne u megane 4 rs. Tu je 6DCT450. I dobar je sigurno nekih 60tkm drndanja. Sve preko toga je bonus. 🤓

Primjerak koji sam ja mučio od 08.30 do 15.30, znači čitav dan na stazi s pauzama za tankanje auta i stomaka, imao je 35tkm i novi mjenjač. Ali taj auto se vozi pun gas. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@direstraits eto koliko me zanima EDC. Al nikad ne znaš kad ćeš odrasti, pa poželiti automatik. 😂

Ako se ne varam u Alpine je 7g, zato sam i pretpostavio da je u redizajnu isto sad... 

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

@homerI u gtu 205 ti je 7 dupli i vlazni, koliko sam ga ja probao radi odlicno s tim motorom. Ali probao sam relativno novi, ne znam kakvi su kasnije kaj veli dire nakon 60tkm. Mislim da svi te sport verzije auta prije prodaju nego im rikne. Naravno, osim ako ga na stazi izubijas.

Edited by Ninoo
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, homer said:

@direstraits eto koliko me zanima EDC. Al nikad ne znaš kad ćeš odrasti, pa poželiti automatik. 😂

Ako se ne varam u Alpine je 7g, zato sam i pretpostavio da je u redizajnu isto sad... 

Alpine je lakši auto s pogonom straga i 320 Nm, to pokriva 7DCT300.

Megane je deblji, ima 400Nm i prednji pogon. Sasvim druga filozofija, Alpine se vozi totalno drugačije od MRS. 

Edited by direstraits
Dupli kuplung post
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoj kupio sa 68000km, sada je na 160000, keine problem. 1.5dci, edc. Usuđujem se reći cca 70% kilometraže u Zg.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne kužim ovu histeriju protiv DSGa, ja sam prodao Superb sa 270tkm i mjenjac je  bio u savršenom stanju. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, homer said:

Prvi modeli su bili dosta problematični, znali su se samozapaljivati. Imaju problema s glupim litijskim akumulatorom koji se isprazni/rikne jako brzo, a novi je soma ojrića. Za ostalo nisam čuo nekih većih problema. A @Marko_Os bi nam mogao reći više, pošto vozi jednog 😁

Nije Litij baterija. Klasični AGM, ali 19Ah. Ja sam imao nedavno problem i jedino rješenje je, ako se auto ne vozi često, da stoji na punjaču, jer ako ga preko zime ne vozite 10 dana, nećete ga voziti ni 11-i. Neki su imali slučaj da je već nakon 4 dana drastično pao kapacitet, ali tu je bila neispravna baterija. 

 

Što se tiče EDC-a, ne mogu reći ništa o trajnosti jer ga prekratko imam, ali znao sam kad sam ga uzimao, da mogu očekivati probleme na određenoj kilometraži, pa sam radi toga, odmah po kupovini auta, spremio novce za popravak na štedni račun kodnog imena "mjenjač". 

Neke druge mane nisam primjetio, osim guma. S001 su šrot neviđeni. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Max said:

Ne kužim ovu histeriju protiv DSGa, ja sam prodao Superb sa 270tkm i mjenjac je  bio u savršenom stanju. 

DSG radi BorgWarner i imaju svojih mušica. Ne mogu reći da li se više ili manje kvare od Getraga, ali bi se usudio reći da se bolje voze.

Ono što znam je da crkne sklop koji se zove Mehatronik. To je elektromehanički sklop koji šalta brzine kako mu ECU naredi. Ceh bude cca 12-13 soma kuna plus ruke ukupno oko dva soma ojra, a znali su se rasipati na 40-60 soma km. Ovisi koliko sreće imaš i kako se voziš.

Na većim i skupljim autima to može biti puno puno skuplje.

Link to comment
Share on other sites

Realno, ti mjenjači imaju pokretnih djelova skoro jednako kao motor ako ne i više, normalno je da se kvare. Kao i sa motorom, ne treba odmah na hladno klati mjenjač, redovno ga servisirati, i to je to...

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Ivan1902 said:

Realno, ti mjenjači imaju pokretnih djelova skoro jednako kao motor ako ne i više, normalno je da se kvare. Kao i sa motorom, ne treba odmah na hladno klati mjenjač, redovno ga servisirati, i to je to...

I ne treba previse nepotrebno puzati s njima u guzvi jer to ubija kvacilo, pogotovo suho.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam jedan put automatik. Audi 80 5s tri brzine automatik karburator. Auto je bio 84.godište a imao sam ga od 1997-2003. Ne mogu reći koliko mi nedostaje taj auto. Bio je tromi automatik ali užitak koji daje automatik je neprocjenjiv. Bar meni. Ja da mogu nebi ni trenutka razmišljao. Sve se reparira pa i automatici. Uzmi kvačilo nivo i dvomaseni i na 1000 eura si skoro s rukama. I to košta. 

Link to comment
Share on other sites

Imao sam Mercedes 190 2.0 E automatik.

Mjenjač je na 28 godina starom autu radio besprijekorno. Kad se samo sjetim kako je to fina i uglađena vožnja bila, posebno u odnosu na današnje aute koji bi svi htjeli biti sportski, samo lupaju i nabijaju. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

E ali to je potpuno druga filozofija u odnosu na automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Imam prijatelja koji već godinama vozi isključivo automatike i nikad ni s jednim nije imao problema, a u pitanju je barem 7-8 automobila koji su kupljeni kao rabljeni. Naravno, radi se o klasičnim automatskim mjenjačima u njegovom slučaju, ne o mjenjačima s dvostrukom spojkom.

Link to comment
Share on other sites

Pa jel kolega kupuje automatik s dvostrukom spojkom? Nisam baš shvatio.jel ima renault ima uopće?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.