Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Ufffff! Ovo je baš prilika.

Čak bi rekao da je i cijena korektna , barem prema slikama.

Mata.....pod nadstrešnicu.....stane kraj službenog.

Link to comment
Share on other sites

Ma ne može to biti pod nadstrešnicom.
Čak si razmišljam riješit A klasu i uzet Five

Link to comment
Share on other sites

Pa dok zvjezdu ne riješiš. :bigl:

Ovaj sa 1.4 motorom bi trebao biti poprilično živahan za vožnju.

Link to comment
Share on other sites

I poprilicno žedan.
Vele 3 i više vlasnika, pa mi nije jasno. Ili nevalja ili je kupljen za 3000 kn pa preprodavan.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, petak said:

Mata.....pod nadstrešnicu.....stane kraj službenog.

Ček službeni držiš pod nadstrešnicom? Van i malo preuredi garažu :)

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, mata73 said:

I poprilicno žedan.
Vele 3 i više vlasnika, pa mi nije jasno. Ili nevalja ili je kupljen za 3000 kn pa preprodavan.

Naspram današnjih mlinaca pije ko Smuk i Žalosna Sova zajedno. Ali to je ionako za na kavicu Nedjeljom ujutro poslje mise.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ček službeni držiš pod nadstrešnicom? Van i malo preuredi garažu [emoji4]

Službeni je pod nadstrešnicom da ne moram strugati led i hladiti ljeti.
Garažu nemam kuda širiti nažalost.
Naspram današnjih mlinaca pije ko Smuk i Žalosna Sova zajedno. Ali to je ionako za na kavicu Nedjeljom ujutro poslje mise.
Na misu ne idem otkad mi je svećenik rekao " dobio sam prišt od tebe" kad sam ga tražio potvrdu sakramenata potrebnih za kumstvo.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na misu ne idem otkad mi je svećenik rekao " dobio sam prišt od tebe" kad sam ga tražio potvrdu sakramenata potrebnih za kumstvo.
Mi mora da imamo istog [emoji23][emoji23]
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moj je isto stidljiv kad se pojavi plava koverta na posvećanju kuća, neće on to primiti, nema Boga… čuje mene, nema Boga… 😎😎😎

Link to comment
Share on other sites

Moj neide u posvetu bez cjenika.
Točno se zna koliko i za koga.
.
Nego ne ide mi iz glave ona petica.
Razum mi kaže što će ti 4 auta u dvorištu a 2 vozača, a volio bi imati neku očuvanu starudiju (ne mislim na ženu).

Lastane pomozi!

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Vidio sam nekoliko Audija V8, 200, i prvih A8 za ne tako pretjeranu cijenu… ili oldtimer ili na pragu…

po mom skromnom mišljenju, Phaeton će biti klasik oldtimer, valja i na to oko baciti.

Link to comment
Share on other sites

On 07. 01. 2022. at 10:40, AllesGut said:

ne znam ništa o VW niti motorima njihovim, samo sam stavio kao primjer baš jednog finog auta

daj reci, kaj s tim motorom? Ja bum si ove god kupovao auto, pa me baš zanima, jer mi je jedna od opcija golf sportvan koji je velikom većinom sa 1.6 TDI mašinama

Vozio sam se puno sa 1.6 TDI Golfovima i Passatima. Nikako se naviknuti na 1.6 TDI. Na prvim verzijama gas funkcionira po principu on/off. Kasnije su to donekle popeglali ali nije to to. Ne voli autoput. 130km/h i ne više. Temperatura ulja ode gore, potrošnja, zvuk motora... auto kao da te moli da ne ideš preko 130.

2.0 TDI se puno bolje vozi i ozbiljniji je motor. Neke mušice i tvorničke greške koje se događaju na 1.6 TDI se ne događaju na 2.0 TDI. Zato je 20.000kn skuplji. Na autoputu lako potegne 150km/h. Ne troši puno više od 1.6 TDI kojeg su po meni s dobrim razlogom poslali u penziju.

1.6 TDI je bio oko 20.000kn skuplji od 1.5 TSI, a 2.0 TDI 150KS je bio oko 40.000kn skuplji od 1.5 TSI motora. Ne znam koje su promjene uveli kada su prije 2god uveli 2.0 TDI 115KS. Znam da je imao vrlo nizak CO2 output, niži od svi njihovih prethodnih dizela i ne znam koliko je pouzdan u odnosu na 150KS verziju.

BTW: 2.0 TDI puno bolje vuče iz niskih okretaja pogotovo u Passatu. Puno lakše krene sa semafora.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Evo čovjek je mogao na kuru skidanja kilometra, ali je ostao pošten… svaka čast Renolu/Nissanu za M9R. 
 

image.thumb.png.5a395d2b8150440353b98d2f14ec1946.png

Link to comment
Share on other sites

Ja sam baš zbog tog motora nagovorio starog da kupi Lagunu, 2014. GT oprema karavan. Osim motora, auto me razočarao... Sjedala super, mjenjač nježan, plastike loše, škripucav, žao mi na kraju što sam ga nagovorio na taj auto, ali bitno da je on zadovoljan. Malo malo senzor iza na sjedalu zeza, pa se popravi sam od sebe na par mjeseci... Ukupno gledano auto je pouzdan, lijepo ide, al kad se s njega sjednem u svoju Hondu,.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 I opet ti je on kao takav veliki pomak u odnosu na Lag2, vjeruj mi…

E sad, ne znam za te razlike kod Lag3, znam da je i ona izašla u dvije faze, ili čak tri…

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, filipbabok said:

 I opet ti je on kao takav veliki pomak u odnosu na Lag2, vjeruj mi…

E sad, ne znam za te razlike kod Lag3, znam da je i ona izašla u dvije faze, ili čak tri…

Da, naša je ova zadnja tak da sam ciljao baš na to. Bitno da ga služi i odveze kud treba, sad koji uskličnik sim tamo na tabli haha. Imao je prije dva BMW-a, pa je opet bio zapeo ovaj puta za X1, em ružan em rabljeni s 90.000 km, nekako mi se Laguna činila bolja kupovina što se održavanja tiče za penzionera. Ja sam na svom 2.0 dci imao preko 300.000 km, sve prvo bilo gore. A na BMW-u smo mijenjali na 230.000 kuplung i zamašnjak, sad kasnije i ti problemi s lancem i brigom nečega što je dotad na autima bilo longlife, ne sviđa mi se to. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, njambrosic said:

Ja sam baš zbog tog motora nagovorio starog da kupi Lagunu, 2014. GT oprema karavan. Osim motora, auto me razočarao... Sjedala super, mjenjač nježan, plastike loše, škripucav, žao mi na kraju što sam ga nagovorio na taj auto, ali bitno da je on zadovoljan. Malo malo senzor iza na sjedalu zeza, pa se popravi sam od sebe na par mjeseci... Ukupno gledano auto je pouzdan, lijepo ide, al kad se s njega sjednem u svoju Hondu,.... 

Ma čuvaj ti tu hondu, em je fakat lijepa, em su ti 2.0 atmosferci doslovno vječni.

Ja si ove godine isto ubadam opet hondu, gledao sam malo i neke druge opcije, ali ipak honda. U 13 godina imao sam 4 komada i nikad ništa nije bilo, a nijedna nije imala manje od 200k km

Link to comment
Share on other sites

Hehe, pa Renfaulta kada kupiš novoga moraš uzeti odvijače i gedore pa još malo sve dotegnuti. Bojim se pomisliti kakvi će biti factory refurbished :D

Mislim da uz tržište rabljenih ovdje ulogu igra i održivost (čitaj: nedostatak/poskupljenje sirovina).

Link to comment
Share on other sites

Podržavam ovakve ideje i trebalo bi ih biti još više a ne da samo gomilamo smeće i uzimamo kredite za novo! A ako je i financijski isplativo (a trebalo bi biti) win-win!

Link to comment
Share on other sites

Zbilja mislite da nakon ovakvog tretmana, vozilo neće koštati skoro pa jednako kao i novo?

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.