Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

35 minutes ago, direstraits said:

Da, dosta ih preživi. Ovdje redovno zimi bude stotine slučajeva crkavanja. I tako svake godine. 

Zanimljivo... Na brzinu sam proguglao, nalazim (bar na engleskom) samo neke teme o tdi motorima (sj. amerika). Pišu da je jedan od uzroka pojave kondenzata low-pressure egr i šta je "routan" kroz ic (ovo i meni bilo čudno za vidit na 1.6dci, egr spojen prije IC).

Po tome, ovo nije problem karakterističan samo za Megane IV.(?).. Ili je na njemu iz nekog razloga učestaliji.

Isprike na OT.

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

Infinity je prije 15ak godina bio po nekim statistikama najgora marka luksuznih auta. Kupci novih su bili razočarani tvorničkim greškama i stalnim kvarovima. Znam jer mi se član uprave u bivšoj firmi jako zapalio za jednoga da bi na kraju odustao zbog toga.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Max said:

Je govno od auta.

Nisam to rekao. Samo mislim da je egzotika koja s godinama gubi cijenu i teško se prodaje. Ali ako te taj aspekt ne brine i auto ti se sviđa,samo naprijed. Ne želim se zamjeriti čovjeku veličine Peđe Grbina . 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

meni auto nije baš najljepši izvana, ima jako jako puno svakakvih stvari koje se mogu pokvariti, 10 godina star i >200k km, hm, kaj nebi bilo pametnije uzeti auto sa duplo manje km i godina?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Nisam to rekao. Samo mislim da je egzotika koja s godinama gubi cijenu i teško se prodaje. Ali ako te taj aspekt ne brine i auto ti se sviđa,samo naprijed. Ne želim se zamjeriti čovjeku veličine Peđe Grbina . 

legenda kaže da je ON veći od Peđe 🤣

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Med0 said:

Infinity je prije 15ak godina bio po nekim statistikama najgora marka luksuznih auta. Kupci novih su bili razočarani tvorničkim greškama i stalnim kvarovima. Znam jer mi se član uprave u bivšoj firmi jako zapalio za jednoga da bi na kraju odustao zbog toga.

To nije japanac nek zamaskirani Mercedes. Od motora pa na dalje. I dan danas su Merc dizeli unutra. 

Link to comment
Share on other sites

Povoljno [emoji23].... Nego ovo sa dječjim sjedalicama u autu je neka nova fora ili? Vidim sve više sjedalica prilikom prodaje auta.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marioo said:

Povoljno emoji23.png.... Nego ovo sa dječjim sjedalicama u autu je neka nova fora ili? Vidim sve više sjedalica prilikom prodaje auta.

Jesi primijetio torbice na suvozačevom sjedalu? 🤮 i sve više ih se slika pred nekim garažama. A auti iz uvoza tko zna gdje bili?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Jesi primijetio torbice na suvozačevom sjedalu? [emoji2961] i sve više ih se slika pred nekim garažama. A auti iz uvoza tko zna gdje bili?
A nisam... Dakle to je ono kao žena vozila dijete..max očuvan...išli do vrtića i placa?? [emoji23][emoji23]
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Meni se baš sviđa. Ako se već prethodno informirao o njemu i nema nekih izrazitih mana, ne smetaju mu godine i kilometri, uzeo bih bez razmišljanja. Lexusa i Infinitija bih uzeo uvijek prije bilo kakvog BMW-a, Mercedesa ili Audija. Fora je imati nešto što nitko nema.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, riceburner said:

1.6TDI ne bi najgorem neprijatelju, a kamo li nekome s kim sam si dobar preporucio...

ne znam ništa o VW niti motorima njihovim, samo sam stavio kao primjer baš jednog finog auta

daj reci, kaj s tim motorom? Ja bum si ove god kupovao auto, pa me baš zanima, jer mi je jedna od opcija golf sportvan koji je velikom većinom sa 1.6 TDI mašinama

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto čuo da je 1.6 TDI za izbjegavati. Baš nedugo naletih kod mehaničara koji je s nekime razgovarao na telefon, iz razgovora sam shvatio da ga netko pita za savjet oko kupovine i mehaničar mu je rekao da ako uzima, da nikako ne uzme 1.6 TDI već 2.0 TDI koji je bez mana, a skoro isto troši. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, AllesGut said:

ne znam ništa o VW niti motorima njihovim, samo sam stavio kao primjer baš jednog finog auta

daj reci, kaj s tim motorom? Ja bum si ove god kupovao auto, pa me baš zanima, jer mi je jedna od opcija golf sportvan koji je velikom većinom sa 1.6 TDI mašinama

ona superbica da je 2.0TDI bila bi super

1.6 TDI je primjerak dieselgatea, vozim sluzbeni, nakon skandala posto je auto bio u garanciji moral sam ici po novi software, auto osjetno slabije ide, trosi puno vise nego stari 1.9 tdi koji sam prije imao...

2xegr, procurila pumpa vode, mjenjaci su uglavnom na njima 5spd pa putovanja atobanom nisu nesto, jako je bucan i tak, kolega ima 2.0 tdi i nema nikakvih problema ko ja....

punac je isto imao taj 1.6 tdi sluzbeni nakon 1.9 tdi, gotovo isto sve problemi kao i ja, s tim da je on otisao u penziju i nasljedniku se razletio motor na autobanu :D servisirano sve u zubaku po knjzizici, znaci 20k km s istim uljem, katastrofa...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, riceburner said:

ona superbica da je 2.0TDI bila bi super

 

da je 2.0 bila bi 100 000 skuplja, znaš kak naši cijene "das auto"

Link to comment
Share on other sites

Evo bio sam pogledat Infiniti. Nemam kaj rec, auto je top, tip je pacijent kaj se tiče odzavanja. Ima mjesta, sicevi mekani, motor je slinio ali je lik riješio taj problem, promijenjeno svašta pa cak i kardan,  sve u svemu rijetko dobar primjerak. Lijepo salta, ne kao DSG ali motor ima momenta i vozi se jako lijepo, prava limuzina. Audio sistem je top, ima dupla stakla pa je unutra tiho, krov nije nizak iako ima šiber, nemam kaj rec, ak uspijem rijesit Insigniu uzimam ga. Jedino je otvor gepeka mali ali tak je na svim autima tog oblika. 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.