Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

dakle sama garancija uvjetuje 2,3-5 godina odrzavanja u ovlastenom servisu (u zemilji il inozemstvu). Tak da se u velikoj mjeri Leasing moze poistovjetiti s odrzavanjem u ovlastenom servisu (barem prvih 3-5 godina). 

Netocno, odnosno, samo djelimice tocno. Samo jamstvo koju proizvodjac daje na proizvod, ne uslovljava kupca da odrzava vozilo u ovlastenom servisu. To jamstvo je najcesce 2 godine. Razlicita "produljena" jamstva, uslovljavaju kupca da se vozilo odrzava u ovlastenom servisu za vrijeme trajanja produljenog jamstva. Razliciti su ugovori o leasingu, ali u principu, svi teze da daju sto kompletniji i sveobuhvatniji paket, koji u pojedinim slucajevima ukljucuje i utrosak tekucine za sofersajbu, guma, pranja vozila itd. 

Link to comment
Share on other sites

.. registraciju, kasko osigueanje, pomoc na putu, karticu za gorivo itd

 

Inace, vecina lizing kompanija sklapa ugovore o odrzavanju sa nezavisnim radionica. I Arval, i ALD, a u poslednje vreme i Lease Plan.

Link to comment
Share on other sites

Naravno, ako postoji mogucnost da se smanje troskovi i poveca zarada, ide se u tom smjeru.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da to nije ovaj iz posta kristijan1710?

Evo idem i ja predstaviti svoju igracku 

Nakon sta sam prodao clia sporta, dosao sam u dilemu dali uzeti clia 3 1.5dci 78kw ili megana 2 2.0dci. Nakraju pao odabir na megana 2 ph2 2.0dci. Nazalost na njuskalu je bio samo jedan i to u okolici vukovara. Po rijecima prodavaca cinila se kao dobra prilika, ali ni priblizno tome, i jadan onaj koji je uzet tu sklepu. Uzaludno okrenuo preko 500km.

Link to comment
Share on other sites

nije to njegov, ovaj je vjerojatno neki uvoz,čini se složen ,jer original GT ima drugačiji stražnji branik s difuzorom i na ovome je RS branik s peračima. Ako i ima xenon (piše u popisu)očito je naknadno stavljen jer ima gumb za regulaciju visine snopa svjetala , to originalni xenon nema.

Link to comment
Share on other sites

Nije. Ono je bio zlatni. 

A ovo ni nije GT, ovo je obican megan s 2.0dci motorom. Prednji branik je stavljen od R.S.-a, i on napise da je to GT :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

Počeo sam razmišljati o skorašnjoj kupovini drugog (polovnog ili novog) automobila. Glavni razlog je što moja Thalia nema klimu. Nikada nisam bio vezan uz neku marku ili tip vozila već gledam praktičnost i ekonomičnost vozila.

Volio bih opet uzeti benzinca te staviti plin jer sam tom kombinacijom jako zadovoljan, dakle tu u obzir dolaze agregati 1,6 16V i sl., ali niti 1,5 dCi mi nije mrzak zbog pouzdanosti i niske potrošnje.
Drugi glavni prioritet je prostranost bunkera. Thalia ima 510 L bunker, ali sa ne praktičnim otvorom za veće stvari tipa kosilice i flakse koje često vozim. Volio bih sada kupiti karavana ili monovolumen (tipa (Grand) Scenic, Citroen C4....), ali ako naiđe i dobra limuzina/sedan sigurno je u igri jer ću staviti kuku (imam prikolicu).
Treći uvjet je starost oko 7 god.
Četvrti da je lova oko 50 - 60 000 kn. Iznad te love radije odem po novu Daciu Logan karavan ili Dokera (o čemu i razmišljam ako ne uleti dobra prilika za polovnog).

Trenutno sam nešto zapeo za (Grand)Scenica, ali teško je naći benzinca. Gledam na mobile.de i sl. 

Savjeti, preporuke dobrodošle, npr. koje motore ili faze tipova treba izbjegavati, na što obratiti pozornost, koji paketi opreme su dobri...

Link to comment
Share on other sites

Molim ako je netko vozio/imao 107 ili C1 neka baci nekaj iskustva??

 

Samo ta dva vozila gledamo odgovaraju dimenzije i 4evera vrata, aygo van iz priče :)

Link to comment
Share on other sites

Molim ako je netko vozio/imao 107 ili C1 neka baci nekaj iskustva??

 

Samo ta dva vozila gledamo odgovaraju dimenzije i 4evera vrata, aygo van iz priče :)

Imao sam i C1 i 107, oba sam vozio po dvije godine. Benzinac trocilindraš 1.0 68KS. Izvrstan auto za po gradu. Dobar je i na otvorenoj cesti, a malo mu smeta jak bočni vjetar. Za autocestu baš i nije. Prostora za 4 putnika sasvim dovoljno. Mali prtljažnik, tek za neke osnovne stvari + visok prag prtljažnika. Motor malo brundav, nekome smeta, nekome ne. Potrošnja 4-5lit. Nema velikog servisa jer ima lanac. Nikakvih problema s motorom nisam imao (Toyota). Mehaničar kaže da su motori izvrsni, jedina im je mana što kvačilo traje relativno kratko, max 100kkm. Motor je živahan, voli visoke okretaje. "Ubije" ga klima, uz klimu i s dvoje ljudi unutra skoro pa možeš zaboraviti na pretjecanje na otvorenoj cesti preko 80km/h. Ako te još nešto konkretno zanima, pitaj, probat ću pomoći.

Link to comment
Share on other sites

Uzeo sam c1, 2005, s malo km i full opremom, crna svijetla iza itd...korektan auto, imao sam dva i uzeo na kraju toga, tj.kapario, hvala ti.

Stavim slike

Jako živahan auto "kanta" :)

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nekako mi je puno za to godište. Radije bi išao na lagunu za te pare i dobio '07 godište.

Link to comment
Share on other sites

Nekako mi je puno za to godište. Radije bi išao na lagunu za te pare i dobio '07 godište.

Da puno je. Al ako ide za 4100 - 4200 ?

Ne znam za lagunu. Nekak su mi bezvezni. Koja je prednost lagune, zasto lagunu? Luksuzniji je, ima vise mjesta ili?

Link to comment
Share on other sites

Takav scenic tesko naci u ok stanju...ja sam gledao nekih 5-6komada i odustao od toga...uvjek nesto nije odgovaralo..ručna problem kod svakog...onda sam gledao scenic 3...no međutin scenic 3 nema napred rukohvate i odmah sam odustao od scenica 3....mene zanima kako mislis nac lagunu 2007 za 4500eura? Ja ih pratim i za tako male pare riejtkost...ako mislis na L2 ok...ili na prelaznu L3 za te pare nikako....laguna 3 je dobra jer se otvaraju kompletna vrata gepeka to je prednost omjer vrata i prtljazni prostor...dok slicna vozila (novijeg ili istog godista nemaju tu mogucnost(passat, serija3))

Link to comment
Share on other sites

Moja rucna nakon onog sitnog diy zahvata radi besprijekorno. Za sad jedinu mu manu nalazim u dosta tvrdoj pedali kvačila, u stani kreni guzvama zaboli noga

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Klima im je ista koliko znam stoljecima tako da tu nije bilo promjena :D (nema snijega, soli...), a rigorozni sustav kontrole brzine "Tutor" je toliko čest (u prosjeku na svakih 8 Km) da su ove nase kamere i njihova ucestalost zapravo smijesne.

Sto se odrzavanja tice uvijek su imali vrsne majstore jer su tehnicka nacija sa izuzetno jakim strukovnim skolama i imaju vrlo malo imigranata koji su dosli od svakuda kao recimo u Njemacku sa vrlo upitnim znanjem.

Moj kolega je isao u posjet (neka razmjena iskustava) strukovnim skolama (automehanika) pa se iznenadio sta tamo na praksi talijani rade, neusporedivo sa uvjetima kod nas.

Naravno da i tamo ima losih primjera i iznimki, ali situacija sa rabljenima iz Italije je uglavnom drugacija nego sto se misli.

 

Klima u sjevernoj Italiji je kao u Austriji jer su to alpe. Dakle sole ceste kao i austrijanci. Sjever Italije je jedini koliko toliko kulturan i bogat. Jug italije i središnja Italija je standard građana ne puno bolji neg u nas a šlampavost da ne pričam. Najbolji auti su iz njemačke ma što ko mislio o tome. Što se soljenja tiće ima je na jugu njemačke di su bliže alpe dok je sjever njemačke po klimi topliji od sjeverozapada HR. Gdje god čovjek kupi auto u EU može platiti jako malo novaca za sumnjivi auto ili platiti auto realno sukladno godištu i ostalom. Nažalost najgori su oni preprodavači koji kupe jako jeftini auto pa skidaju km i varaju ljude. No ima i poštenih prodavača koji drže do ugleda i poštenja.

Link to comment
Share on other sites

problem je kaj na njsukalu vise nije ponuda kao sto je bila dok se oglasi nisu placali, a za  alternativnu ne znam.. niti index niti plavi oglansik niti auti.hr nisu nesto "bogati" oglasnicima.. :/

Sad je konačno zavladao red na njuškalu i nestala je gomila krama i nerealnih oglasa. Tek sada se vidi da je njuškalo ustvari jedini pravi auto oglasnik u HR.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da nije jedini. Na plavom i indexu postoje uredni oglasi kojih nema na njuskalu.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.