Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Matija - ime i prezime ili firma kako se zove?

Auto deni recimo ima lose aute u Rijeci i Auto univerzum na matuljima..

Link to comment
Share on other sites

Brijem da iole bolji igrac sto se majstoriranja tice ima kakav kompjutercic koji mu kaze kaj je s airbagovima i senzorima. Limaru sam donio haubu koja je na otpadu skinuta s auta na slepi i ja sam ju birao kao najbolju, ja nisam vidio da je kitana u samom cosku kod sajbe na povrsini 5x5 cm, on je vidio da je nesto radjeno, e j3biga tko zna zna. Kad ju je pobrusio pokazao mi je. 

Tko u zivotu nema srece upoznati dobrog majstora, vozi nove sepete iz ducana kao i ja :D.

Link to comment
Share on other sites

Vjeruj da i dobri majstori tu i tamo kupe nekakvu preplaćenu rabljenu kramu. Događa se.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa i kazem da samo mislim da bi trebao, evo i Laci kuzi po Rijeci situaciju, a koliko kuzim po postovima on se bavi mehanikom.

Link to comment
Share on other sites

Ma ovi dva su mi sad na pameti jer sam bio pred malo braticu gledati neke aute jer mora kupiti bolje vozilo( ima silom prilika astru 1.7td '99 a voli ga ostaviti na cesti) da ima klimu i mjesta za kolica i ostalo sto treba kad je beba i obavezno da je na karticu na rate.

90% vozila je uvoz(po auto kucama tu kod nas) i to su svi od 120-145tkm, neki auti povrsnim pregledom bolje skrivaju kilometre neki ne, sto god mu je bilo cjenovno i prostorno do sad ok smo odbacili odmah na prvom pregledu bez da smo "zagrebali ispod povrsine" a mnogi vide da je auto uglancan, gume nisu lose, motor suh i jos im spusti 100-200e i eto veselog kupca- barem na neko vrijeme, pa kad pocnu problemi uvijek je isti odgovor: niste postupali s vozilom kako treba .i.

Za kes se da naci auto za 20-30-40% ispod cijene po kucama jer je nekom uvijek hitno..i onda dok ga dovedes u red si na cifri od raznih dilera ali sa potpuno ili skoro potpuno ispravnim autom.

Link to comment
Share on other sites

u varaždinu je to "florjanić" . Vidio sam šta rade s tim autima... sramota. Nisu samo oni, Koliko se oni trudili uvijek se nađe neki nedostatak ali oni pravi su uvijek dobro sakriti, ako nemaš nekog dobrog majstora i ako su u kompjuteru skinuti kilometri osobito ako su uvoz, teško da se tome uđe u trag. Meni je to sve šok, čul sam sve to i čital ali jedostavno nisam vjeroval da se to događa ono u susjedstvu. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vidim da si iznenaden i uvrijeden, kaj si mislil da trgovci autima kupuju top aute pa prodaju tebi po povoljnoj cijeni?

svi bi mi puno za male novce.Trebal si gledat aute od vlasnika , pocevsi od srednjih po cijeni na njuskalu pa prema skupljima, pa nebi imao ovih iznenadenja.

Mislim mozes i onda naici na kramicu al manje su sanse.

Ja uopce ne obilazim soderase kad trazim nekome auto, nema mi to smisla.On mora naci kramicu i uljepsat ju da zaradi na razlici.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Gledam malo ove talismane i nije mi jasno jeftiniji su kod nas nego u njemackoj zar ne bi trebalo biti obrnuto doduse gledam samo initiale paket opreme

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne. Cijena ti najviše ovisi o porezima i trošarinama nametnutima od strane države. Pogledaj u Danskoj koliko košta Talisman :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa!

kupujem novi/polovni auto pa mi je jedna od solucija Renault. Znači mora biti benzinac/plin pa bih molio par savjeta...

Ono što sam pronašao su s ugrađenim plinom i više manje prešli su cca 200 000 km; postoje servisne i auti su uredno servisirani u baotiću, znači postoji povijest auta.

S obzirom da se radi o 2,0 benzincima 103 kw, vjerujem da ova kilometraža ( naravno uz redovite servise ) i nije nešto panična?

Ono što sam pročitao na forumu, da su ljudi više manje bili oduševaljeni s tim mašinama i da je svaka preporuka ( npr. Dule...)

Voziti ću auto svakodnevno na relaciji Sveta nedelja - centar Zagreba pa očekujem potrošnju plina oko 10-11 litara....

Na što je potrebno pripaziti pri kupnji ovih auta, i molim općenito malo iskustava s tim mašinama, čuo sam samo za bobine da znaju biti upitne, no ako je to najveće zlo, kupujem odmah...

HVALA unaprijed svima na pomoći :hey::hey: 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa!

kupujem novi/polovni auto pa mi je jedna od solucija Renault. Znači mora biti benzinac/plin pa bih molio par savjeta...

Ono što sam pronašao su s ugrađenim plinom i više manje prešli su cca 200 000 km; postoje servisne i auti su uredno servisirani u baotiću, znači postoji povijest auta.

S obzirom da se radi o 2,0 benzincima 103 kw, vjerujem da ova kilometraža ( naravno uz redovite servise ) i nije nešto panična?

Ono što sam pročitao na forumu, da su ljudi više manje bili oduševaljeni s tim mašinama i da je svaka preporuka ( npr. Dule...)

Voziti ću auto svakodnevno na relaciji Sveta nedelja - centar Zagreba pa očekujem potrošnju plina oko 10-11 litara....

Na što je potrebno pripaziti pri kupnji ovih auta, i molim općenito malo iskustava s tim mašinama, čuo sam samo za bobine da znaju biti upitne, no ako je to najveće zlo, kupujem odmah...

HVALA unaprijed svima na pomoći :hey::hey: 

Si razmisljao kupiti bez plina sa manje km i sam ugraditi plin?

Link to comment
Share on other sites

jesam, iskreno, razmišljao sam i dovesti iz vana auto, no nažalost od 01.01. uvoz benzinca je totalno neisplativ pa sad švrljam oglasnicima...

a iskreno većina ljudi kaj vozi benzince stare cca 5-6 godina je ugradila plin..

s druge strane, ovo lagunica kaj sam gledao ima ugrađen plin od prvog dana, koji je ugradio renault.... to mi opet daje neku sigurnost u auto i instalaciju.. mislim da nešto nije valjaljo, vjerujem da bi čovjek se već riješio auta...

Link to comment
Share on other sites

mislim da nešto nije valjaljo, vjerujem da bi čovjek se već riješio auta...

Pa bas ga se krenuo rjesavati -.-

Gle nitko nemre znati kaj je sa pojedinim autom...to budes morao sam pogledati...ovdje dobijes opcenita misljenja ;)

Link to comment
Share on other sites

Moje misljenje je da ako je netko ugradio plin napravio je to jel se vozi, a ako nadjes benzinca bez plina taj je sigurno manje nasao, ali da vise ces e namuciti jel jelda takvi auti su u boljem stanju i ljudi ih teze prodaju.

Link to comment
Share on other sites

Pa bas ga se krenuo rjesavati -.-

Gle nitko nemre znati kaj je sa pojedinim autom...to budes morao sam pogledati...ovdje dobijes opcenita misljenja ;)

 

ma znam to da je svaki auto za sebe, no mislim na neku općenitu kilometražu koju ti 2.0 16v motori prelaze.. npr. za opelov 1.8 benzinac (zafira) znam za par komada koji su prešli s plinom (taxisti) i do 400 000 km bez nekih većih kvarova i ulaganja, naravno uz redovito održavanje i servisiranje...

*domba, slažem se s tobom, no oba primjerka koja sam pratio su kupljeni u RH i imaju uredne servisne, pa vjerujem u tih 200 000 km, da bi bili stvarni...sad na autu imam sigurnih 350 000 pređenih km i uz redovito održavanje, zbilja nisam imao većih kvarova...

Link to comment
Share on other sites

Probat, prije kupnje - u plinski servis i na komp, ako da, e onda može...i obavezno knjižicu održavanja plina:)

Link to comment
Share on other sites

*domba, slažem se s tobom, no oba primjerka koja sam pratio su kupljeni u RH i imaju uredne servisne, pa vjerujem u tih 200 000 km, da bi bili stvarni...sad na autu imam sigurnih 350 000 pređenih km i uz redovito održavanje, zbilja nisam imao većih kvarova...

Ne kazem da nisu stvarni, nego vise su vozani, dakle sjedalo/a su vise koristenja tipke u unutrasnjosti, sitnice sve je vise upotrebljavano, ovjes je vise dobio, tu idu i ostale sitnice, dakle auto je opcenito vise koristen i vise potrosen nego onaj bez plina i sa duplo i jos vise manje km.  A postoji sansa da za iste, ili cak manje novaca kupis bez plina i ugradis novi plin i vozi dalje...

Inace vozim vec puno km na plin i iskreno radje bih sam ugradio plinski sustav, nego kupio auto sa plinom. Prva stvar, znas kako je odrzavan sustav, a druga stvar nece te sigurno docekati recimo reparacija dizni/isparivaca i takve gluposti. Sto ono moze biti u polovnom autu brzo, ili ne, a to ti nikoji serviser nece reci, recimo za 3000km ce te poceti zezati dizne/isparivac... Ovako znas kada su servisni intervali i tako radis. A iskreno veliki servis plina je skup jos ako dizne zakaci to je onda 2/3 ugradnje.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eto i potpis na ovo gore, rijetki su da ugrade, malo naprave pa prodaju, ja iskreno imam sva održavanja na papiru, znam šta se radi,  iskreno ću upozorit kod prodaje auta, svakakao jer bi to i meni kao prodavaču bilo u interesu, odradio sam preko 85tkm na plinu bez ikakvih kvarova, na slijedećem servisu tražim da škicnu isparivač i provjere membranu...i nadam se uselit nekada jednog dci-a u garažu jer plin više ne ide na niš od novog...

Link to comment
Share on other sites

dečki hvala na savjetima, i sam tako nekako razmišljam, no kažem opet, od 01.01. je država malo zaribala po pitanju uvoza benzinaca..šteta, a i njuškalo je dobro ispražnjeno nakon početka naplate.....

a ništa strpljen spašen pa dok ne naleti nešto...

Link to comment
Share on other sites

twingokile pogledaj na www.oglasnik.hr i http://www.index.hr/oglasi/, njuškalo će propast, a drugo ni ne zaslužuju s takvom cijenom oglašavanja, pao im je broj automobila upola, sad su uglavnom šverceri/saloni ostali koji imaju povoljne uvjete oglašavanja kao njuškalo trgovine.

Također varaju na način da prikazuju veći broj oglasa nego što zaista je, pa s lijeve strane gdje su prikazani modeli stoji npr 5 za neki model a odabran mi je taj model i vide se samo 2 oglasa.

Na taj način privlače oglašivače, a zapravo ih dovode u zabludu, lažno ih uvjeravaju da su najveći i najposjećeniji oglasnik, a nisu već neko vrijeme.

Vezano za plin, ja sam ugradio bez razmišljanja plin u lagunu iako ne radim neku ekstremno veliku kilometražu, jer znam da će se prije ili poslije isplatiti, ali da, većina plinaša ima dosta km.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Pa realno nista ne skrivaju ovako na prvu...treba pogledati sta je tocno bilo razbijeno da nebi poslije bilo " vuce mi u stranu"

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.