Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Najpametniji post na zadnjih par strana! Moram priznati da sam skroz zaboravio gledati kod susjeda [emoji3]

Pazi se Slovenija...isti drek ko i nasi ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Slovenija je i dalje većinom uvoz iz DE i Francuske

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

Pa ista situacija kao i kod nas, ali dobije isti auto za manje novaca, a razliku spremi u džep ako će trebat nešto radit na autu, a budući da je rabljeni uvijek nešto treba uložit. Tako da ga ovaj kod nas košta 12k + servisi, a ovaj iz slovenije 10k + uvoz + servis što je i dalje manje od 12k koliko mora dat u startu. Slovenija je bar blizu pa može otić auto pogledat, ako treba i u servis odvest. Ako se odluči za 1.5 dci koji nije nimalo lošiji od 1.6 dci, čak štoviše: tolko je isprostituiran motor da se zna sve o njemu i znaš što očekivat, takvih Meganea po sloveniji ima još i više, čak i onih kupljenih u Sloveniji, iako to stvarno ne bi trebalo bit bitno jer kad vidiš ceste po Nizozemskoj, uredno popunjenu servisnu knjižicu, a ovlašteni servis ti na zahtjev pošalje kopije svih faktura od nultog servisa do 165 000 km onda se zapitaš šta ti točno znači da je auto kupljen tu kod nas? Inače uvoz iz DE znači da je uvoz iz NL zapravo, jako je malo vozila kupljeno u njemačkoj, uglavnom se izvoze iz Nizozemske da prebiju PDV i onda prodaju u Njemačkoj koja je ionako primamljivija nama balkancima jer je bliža i uvijek netko "ima nekog svog" gore.

Link to comment
Share on other sites

Kod slovenaca se dobro drzati onoga da je Auto slovenskog porijekla... ima uvijek malu slovensku zastavicu i text da je kupljen u sloveniji... Iako bi trebali dati info za kojie je trziste Auto napravljen. Meni je to bila prio informacija. U slucaju da je talijan il belgijanac (il nekaj jos gore) mozda ipak bolje trazit dalje. Ne mora bit pravilo ali.... Sretno!

Link to comment
Share on other sites

Prodavao se (samo) 6 mjeseci jedan krasan crni 1.6 dci GT Line sa top opremom, cijena oko 9500 eura, veli servisna knjižica uredna, full primamljivo... Skoro sjeo u auto i otišo po njega, al reko prvo da uzmem broj šasije: talijan, od isporuke nikad više nije prismrdio renault servisu. :)

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

al se po broju sasije vidi za Koje je trziste proizveden, tak da se lako dodje do porijekla. Osobno vjerujem u "lovacke Price" da su auti proizvedeni za npr. njemce bolje sklopljeni.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prošli mjesec bio našao jedan srebrni Megane 2014. (1.5dci 100.000km) sa Business paketom u Mariboru (A.P. Drago), bio je 9000€, uvoz Francuska. Prema broju šasije, auto je bio uredan.

Mogao sam ga ić gledat tek za vikend, al se prodao isti dan kak je stavljen na oglas.

 

Pa ista situacija kao i kod nas, ali dobije isti auto za manje novaca, a razliku spremi u džep ako će trebat nešto radit na autu, a budući da je rabljeni uvijek nešto treba uložit. Tako da ga ovaj kod nas košta 12k + servisi, a ovaj iz slovenije 10k + uvoz + servis što je i dalje manje od 12k koliko mora dat u startu. Slovenija je bar blizu pa može otić auto pogledat, ako treba i u servis odvest. Ako se odluči za 1.5 dci koji nije nimalo lošiji od 1.6 dci, čak štoviše: tolko je isprostituiran motor da se zna sve o njemu i znaš što očekivat, takvih Meganea po sloveniji ima još i više, čak i onih kupljenih u Sloveniji, iako to stvarno ne bi trebalo bit bitno jer kad vidiš ceste po Nizozemskoj, uredno popunjenu servisnu knjižicu, a ovlašteni servis ti na zahtjev pošalje kopije svih faktura od nultog servisa do 165 000 km onda se zapitaš šta ti točno znači da je auto kupljen tu kod nas? Inače uvoz iz DE znači da je uvoz iz NL zapravo, jako je malo vozila kupljeno u njemačkoj, uglavnom se izvoze iz Nizozemske da prebiju PDV i onda prodaju u Njemačkoj koja je ionako primamljivija nama balkancima jer je bliža i uvijek netko "ima nekog svog" gore.

Dobar post.

 

Link to comment
Share on other sites

Kod slovenaca se dobro drzati onoga da je Auto slovenskog porijekla... ima uvijek malu slovensku zastavicu i text da je kupljen u sloveniji... Iako bi trebali dati info za kojie je trziste Auto napravljen. Meni je to bila prio informacija. U slucaju da je talijan il belgijanac (il nekaj jos gore) mozda ipak bolje trazit dalje. Ne mora bit pravilo ali.... Sretno!

Za aute sa belgijskog trzista ne znam, ali ovi sa talijanskog trzista su vrlo pozeljni i svakako bi mi bili u najuzem izboru prvenstveno jer su vecinom odlicno odrzavani i vecinom (osim ako nisu sa sjevera IT) sa donje strane kao novi.

Nema vise divljanja po Italiji, odes tamo voze discipliniranije nego po AT i DE koji imaju blazi sustav kontrola brzine.

Link to comment
Share on other sites

Ovo je onda novost, talijanski auti pozeljni, hm. Al ipak se sve svodi na servisnu knjizicu i stanje auta. Ak to stima, jos ajd, u suprotnom, Mama mia! Al imaj na umu da se prica o rabljenim autima. Dakle gleda se situacija prije 3-4 i vise godina... jer fakat ne znam od kad se popravila ta situacija s rabljenim autima iz Italije.

Link to comment
Share on other sites

Klima im je ista koliko znam stoljecima tako da tu nije bilo promjena :D (nema snijega, soli...), a rigorozni sustav kontrole brzine "Tutor" je toliko čest (u prosjeku na svakih 8 Km) da su ove nase kamere i njihova ucestalost zapravo smijesne.

Sto se odrzavanja tice uvijek su imali vrsne majstore jer su tehnicka nacija sa izuzetno jakim strukovnim skolama i imaju vrlo malo imigranata koji su dosli od svakuda kao recimo u Njemacku sa vrlo upitnim znanjem.

Moj kolega je isao u posjet (neka razmjena iskustava) strukovnim skolama (automehanika) pa se iznenadio sta tamo na praksi talijani rade, neusporedivo sa uvjetima kod nas.

Naravno da i tamo ima losih primjera i iznimki, ali situacija sa rabljenima iz Italije je uglavnom drugacija nego sto se misli.

 

Link to comment
Share on other sites

A nist, onda sretno svakom ko kupije vozilo iz italije :D

Godinama citam i cujem drukcije. Istina da striktnog pravila nema, al kolko ja znam talijani su poznati po slampavosti kod odrzavanja, dok su recimo svabi tu picajzle... kaj opet, naravno, nije pravilo.

Link to comment
Share on other sites

A nist, onda sretno svakom ko kupije vozilo iz italije :D

Godinama citam i cujem drukcije. Istina da striktnog pravila nema, al kolko ja znam talijani su poznati po slampavosti kod odrzavanja, dok su recimo svabi tu picajzle... kaj opet, naravno, nije pravilo.

 

Jel ti zivis u DE?

Ja sam bio prosli tjedan u DE, pricao sa dosta ljudi, bio na puno mjesta i svi kazu da su stranci uglavnom preuzeli takva zanimanja i opcenito nesto slabije placene poslove pa je vjerovatno velika vjerovatnost da ce ti u Njemackoj auto servisirati stranac.

U Italiji koja nije toliko zanimljiva migrantima i koriste ju vise kao ulaznu i tranzitnu zemlju nema toliko radnika iz drugih zemalja.

Ono sto je najbolje kod automobila uvezenih iz recimo sredisnje Italije ili opcenito dijelova sa blazom klimom poput ove nase klime u Dalmaciji je sto su to auti koji su vrlo malo vozeni po zasoljenim cestama.

Nakon 10 godina nezasticeni dijelovi donjeg dijela auta i šarafi su puni korozije i izgledaju kao olupina...ne znam, tesko je biti pametan, ali ja osobno nebi preskocio aute iz Italije.

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Njemci jos uvijek veciom servisiraju aute u ovlastenim servisima. Premium klasa se cesto vozi na Leasing (jer se isplati) kaj znaci odrzavanje u ovlastenom. A oni koji kupuju makine na cash, voze ovak i onak aute u ovlasteni. Mehanicari po radionama (ne-ovlasteni) se zale kak nema bas posla il se bave zamjenom plocica,, ulja, guma/kotaca i sl. Ko tam tocno radi, nemam pojma, al nekak sumnjam da npr. Vw/Audi Servis, koji stavlja svoj stambilj u servisnu, zaposljava nekog starnca koji zna koja je prava strana sarafcigera i gedora pa je dobil poso. S druge strane, prvi mester blizu mene mi je clia sredil za jako pristojne novce. Radilo se o nekom kratkom spoju kod fara. Mogo mi je uzet 500€ jer ga je slagal cijelo prijepodne, al nije. Tak da moje iskustvo kaze kontra. Al ko sto rekoh pravila nema... osobno bi prije vjeroval njemcu. Za sad je ispalo super.

Ovo za klimu i uvjete imas skroz pravo... Sol rastura aute, pogotovo ak se dodatno ne zastite. A njemacka je zimi posoljena u mp3. Jedan dobar dio kupnje rabljenog je ovak i onak lutrija :D

 

Link to comment
Share on other sites

Mozda sam neupucen ali nije mi jasna ta prica sa zasoljenim cestama. Jel itko imao problema s autima zbog hrde u zadnjih 20 godina? Ako uzmemo aute stare do 15 godina npr. ja bas i ne vidim problem.

Link to comment
Share on other sites

Sogi mi zivi u skijaskom kraju kod Garmischa. Prodaval je nedavno golfa peticu starog mozda 10 godina. Tolko je bil trul da su limari rekli da se gotovo pa ne isplati popravljat. Kremekomobil :D

Tu se fakat preventivno soli na veliko. U mojem kraju isto. Ja sam cesto na miniwashu pa ga oplavim od ispod. A kolko vidim, neku zastitu cak i imamo od dole. Kajjaznam, al dosta se ljudi odlucuje na aute iz ravnijih krajeva ak se da birat.

Kaj sam primjetil da se zimi fakat nakupi tih kamenica, tj. grubog pijeska koji ide sa solju.... to se isto dize, udara po braniku, sajbama... nacinje lak i sl. Nije bezveze.

Link to comment
Share on other sites

Njemci jos uvijek veciom servisiraju aute u ovlastenim servisima. Premium klasa se cesto vozi na Leasing (jer se isplati) kaj znaci odrzavanje u ovlastenom. A oni koji kupuju makine na cash, voze ovak i onak aute u ovlasteni. Mehanicari po radionama (ne-ovlasteni) se zale kak nema bas posla il se bave zamjenom plocica,, ulja, guma/kotaca i sl. Ko tam tocno radi, nemam pojma, al nekak sumnjam da npr. Vw/Audi Servis, koji stavlja svoj stambilj u servisnu, zaposljava nekog starnca koji zna koja je prava strana sarafcigera i gedora pa je dobil poso. S druge strane, prvi mester blizu mene mi je clia sredil za jako pristojne novce. Radilo se o nekom kratkom spoju kod fara. Mogo mi je uzet 500€ jer ga je slagal cijelo prijepodne, al nije. Tak da moje iskustvo kaze kontra. Al ko sto rekoh pravila nema... osobno bi prije vjeroval njemcu. Za sad je ispalo super.

Ovo za klimu i uvjete imas skroz pravo... Sol rastura aute, pogotovo ak se dodatno ne zastite. A njemacka je zimi posoljena u mp3. Jedan dobar dio kupnje rabljenog je ovak i onak lutrija :D

 

Leasing ≠ ovlašteni servis. 

Link to comment
Share on other sites

 

Djelomicno si u pravu. Taj dio je djelom reguliran. Dobis popis radiona partnera kod kojih smijes radit odrzavanje i popravke i dijelovi moraju biti orginalni. U garantnom roku, koji je cesto produzeni, opet moras postovati uvjete da bi istu ostvaril.

Mores ti radit po svome pa ce ti zadnja rata za otkup auta umjesto 12 tis  biti 15 tis... jer nemas stambilje i racune orginal dijelova ili radionica. Pa ko oce, nek se igra. Svabi to velikim djelom postuju. Barem ovi koje ja znam. Ne pricam o procitanom s foruma nek iz iskustva.

U svakom slucaju, nemos lizat A6icu 3.0 i mjenjat ulje i diskove dok si Doma na godisnjem... Mislim mores, al poznalo bude se na kraju, dodjes na isto.

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Mozes doma u Hr kod Zubaka, isto je ovlašteni a jeftiniji

Poslano sa mog ajfon 10 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moja rodbina koja živi u DE i Italiji redovne servise radi kod nas u ovlaštenom jer je jeftijije, samo izvanredne situacije kod njih doma. Šogi pak iz Švedske našima ne da ni da žarulju promjene. Imao je problem sa DPF-om na Volvu pa ga majstor odšlepao u Švedsku na popravak. U DE imam 3 prijatelja koji su naši a rade u ovlaštenim kao majstori.

Link to comment
Share on other sites

 

Djelomicno si u pravu. Taj dio je djelom reguliran. Dobis popis radiona partnera kod kojih smijes radit odrzavanje i popravke i dijelovi moraju biti orginalni. U garantnom roku, koji je cesto produzeni, opet moras postovati uvjete da bi istu ostvaril.

Mores ti radit po svome pa ce ti zadnja rata za otkup auta umjesto 12 tis  biti 15 tis... jer nemas stambilje i racune orginal dijelova ili radionica. Pa ko oce, nek se igra. Svabi to velikim djelom postuju. Barem ovi koje ja znam. Ne pricam o procitanom s foruma nek iz iskustva.

U svakom slucaju, nemos lizat A6icu 3.0 i mjenjat ulje i diskove dok si Doma na godisnjem... Mislim mores, al poznalo bude se na kraju, dodjes na isto.

Pravna osoba koja izdaje vozila na lizing sklopi ugovor o održavanju s bilo kojim servisom, ovlašteni ili neki drugi. Ili fizička osoba sklopi ugovor o lizingu s pravnom osobom koja daje lizing u kome stoji da se vozilo održava po propisanom servisnom planu. Ti kao fizička osoba imaš puno pravo održavati vozilo gdje ti je volja, davalac lizinga te ne može uslovljavati gdje ćeš održavati vozilo, sve dok se vozila održava po servisnom planu koji propisuje proizvođač vozila. To je regulirano zakonodavstvom eu protiv monopola. 

Link to comment
Share on other sites

nek se ne naljuti autor posta, al ovo je provala godina da kao oprez na aute iz Slovenije jer su sve uvoz iz Francuske iz Belgije

 

vrh izjava, vrh

buduci da je 90% autiju kod nas uvoz i to doslovno od kud god se stigne : Fra, De, Bel, a ima i Slovenaca (to su ovi odozgora, koji su uvezeni iz Bel i Fra samo sa uracunatom marzom slovenskog i naseg svercera )  :D:D

kaj je najbolje, u Slo cak postoji tvornica Renaulta di se rade odredeni renolceki, twingo ili nesto.Veca je vjerovatnost da ces naici na "originalni" Renault u Slo nego kod nas

pratim zadnju stranicu-dve jer i sam trenutno vozim grandtoura ali 2011 i sa relativno malo opreme, odusevljeni smo autom s obzirom na lovu ..

isli bi na noviji i opremljeniji znaci schieberdach + gt line poželjno, kod nas takve aute svijecom traziti treba .. ako i ima koji to su cijene brutala + naravno uvoz DE , znam i sam otici gore , zaobic naseg svercera.

Je da ce imat jedno 50 000km vise na satu ... al tolko ima i ovaj "naš" u stvarnosti

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Uf.. :D

Ako uspijem prodati RS-a vjerojatno ću tražiti opet Megane 2 ,ali 1.5 dci jer radim puno km pa mi RS baš i nije najsretnije riješenje više...

I sad ne znam šta da gledam i tražim, ne mislim davati sve novce od RS-a na drugi auto jer sljedeće godine planiram riješavati stambeno pitanje pa stavljamo čim više sa strane za početni kapital... Znači buđet do cca 3000-3500€

U sloveniji ima dosta tih megana 2 do 2500 € ,ali uvoz + rega ovdje mi je još cca 1000€ ,tako da možda da gledam tu neki auto pa nemam zahebancije s uvozom.

Link to comment
Share on other sites

Proda ti moj brat svoga za 90.000kn s 40.000km. Ima garanciju. 

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Moja rodbina koja živi u DE i Italiji redovne servise radi kod nas u ovlaštenom jer je jeftijije, samo izvanredne situacije kod njih doma. Šogi pak iz Švedske našima ne da ni da žarulju promjene. Imao je problem sa DPF-om na Volvu pa ga majstor odšlepao u Švedsku na popravak. U DE imam 3 prijatelja koji su naši a rade u ovlaštenim kao majstori.

Mata, voze tvoji aute na Leasing? Pretpostavljam da da.

Svi koji su vani servisiraju aute doma. Naravno jeftinije je, al ja se zacudio kak je mala razlika.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nitko od njih nema na leasing osim šogija koji ima BMW5 i auto mu je na firmu.

Kum je na A6 mijenjao vjetrobran kod nas i ispalo je 3500kn, a u IT je bilo 1050€.

Link to comment
Share on other sites

opa, to pak je fina razlika... moj sogi svicarac servisira skodu kod nas u hr (kad se poklopi vremenski), a inace u austriji... razlika je mozda 15-20%. Al zavisi od posla.

Vezano za Leasing i odrzavanje:

Bas sam razgovaral sa sefom, on uvijek uzima nove aute, na Leasing. Nov Auto ima garanciju od 3-5 godina, zavisno o paketu. Zavisno od ugovora, za vrijeme trajanje leasinga Auto moras odrzavat (il ne moras) kod ovlastenog servisera. S druge strane, na Leasing se uzimaju novi auti, pod garancijom, dakle sama garancija uvjetuje 2,3-5 godina odrzavanja u ovlastenom servisu (u zemilji il inozemstvu). Tak da se u velikoj mjeri Leasing moze poistovjetiti s odrzavanjem u ovlastenom servisu (barem prvih 3-5 godina). On sam, kao i njegovi poznanici mjenja Auto svakih 3-5 godina i ne trci odma po isteku garancije u lokalnu garazu na promjenu ulja.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.