Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Postoje i drugi ali njuškalo je dosta ispred drugih. Ako netko želi prodati auto to će učiniti najbolje prek njuške.

Link to comment
Share on other sites

Pa i ne baš. Buraz našao auto preko lokalnog, stari nasao auto preko plavog, a ujak prodao ili preko plavog ili preko indexa. To znam jer sam mu ja objavljivao oglas. Njuska nije jaca cak ni po broju oglasa jer je index sustigao a plavi se brzo primiče

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Clio je bio na Indexu, plavom, forumima, imao papire na zadnjim staklima. Bio jedan poziv da su na autu vidjeli i hocemo mijenjati za plug i prikolicu, i kupac nazvao sa Njuskala i kupio auto za kes kada ga je vidio.

Link to comment
Share on other sites

Različita iskustva. Od starog auto je bio samo na plavom, iz nekog razloga. Ali me tu ništa ne čudi. Dok smo kupovali stan, vidjeli smo hrpu oglasa za stan u Intersparu (oni imaju ploču s oglasima), a koji nisu postojali niti na jednom internet oglasniku. Valjda navika.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je njuskalo isto diglo tlak jako sa nekim stvarima. Najmamje sa placanjem.

Placanje je samo isfiltriralo ozbiljne ljude i oglase. I dapace. Taj dio i podrzavam.

Al spominjati u istoj recenici njuskalo ili bilo koji drugi oglas je smjesno.

Imam 100 primjera oko sebe za tu tvrdnju.

Da se razumijemo, prvi bi volio da postoji jos jedan jaki oglasnik koji mu moze konkurirati. Dapace. Da netko od postojecih samo poradi da digne sve na malo veci nivo, napravio bi financijski posao desetljeca na tom podrucju.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam Fiat prodao preko indexa. 75 kn za mjesec dana oglasa je idiotska cijena. Da je 10 ajd ali 75..neka propadnu. Ostali su na njemu rijetki i gomila šoderaša

Link to comment
Share on other sites

Nece propast nikad, dapace.

Vec su dosta dugo u naplati i me vidim da je netko drugi bas iskoristio situaciju. I najmanje.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nece propast nikad, dapace.

Vec su dosta dugo u naplati i me vidim da je netko drugi bas iskoristio situaciju. I najmanje.

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

Upravo to. Ovo je realnost. Cijena oglašavanja za 3 mjeseca plus automatsko podizanje oglasa svakih 7 dana je niš. Problem plačanja oglasa je za vlasnike starih i jeftinih automobila koje u principu sve manje ljudi želi jer se večina želi rješiti starih krama. Ako tražiš auto najprije ćeš ga naći na njuškalu. To što ima preprodavača to nemora biti problem. Zašto bi i bio problem kad su vani auti ionako bolji (barem u večini). Najvažnije je po mom mišljenju auto pregledati dobro i obratiti pažnju tko vam prodaje auto, kakva je osoba itd. Ima jako puno uvezenih i dobrih auta zadnje vrijeme jer ih je evropa puna a oni mjenjaju aute mnogo češće nego kod nas. Međutim, primjetiti ćete na cesti da svaki 3 dizel previše dimi na cesti a to su 2 osnovna razloga: kupuju se auti sa nerealno niskom cijenom (skinuti km) i gleda se previše estetika/marka a manje stanje i dokazi održavanja dizel motora (skupa stvar). Njuškalo neće propasti još narednih 10 godina, iza toga stoji mnogo austrijske love. Nijedan drugi oglasnik nema nivo korištenja/postavke stranice kao njuškalo.

Link to comment
Share on other sites

Od 100 auta na mjuškalu 90 je uvoz. Ako pogledaš malo cijene auta na njemačkim portalima autoscout i slično ispada da su auti iz uvoza u hr jeftiniji nego tamo. U nečemu je caka. A to je da je većina ili otpis službenih auta,ogrebani i neuredni auti koji poslije detailinga u hr izgledaju ali samo izgledaju dobro. Održavani su kako 90 posto ljudi u hr ne održava aute a to je večinom famozni 30 tkm interval promjene ulja. Vozio ga tko zna koliko vozača i kako. Neki sam dan bio kod dilera. Iza dvorišta pokazivao neku astru koja nije prošla tretman. Tako je još imao aute koji čekaju detailing. Ja nebi sjeo u to a kamoli to kupio na što to liči. Ali ako hoće zaraditi jedino tako i može jer je vani polovan auto skup. Ako je čemu

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam ja sad toliko zadrt ali zaista kad sam vidio tu hrpu dreša iza kuće smučilo mi se. A na njuškalu su baš takvi i to 90 posto. A kako je tema njuškalo odvratno je od njih što takvim "poduzetnicima" idu na ruku i njima možda za 75 kn daju 15 auta oglašavati a nama mjesec dana jedan za iste novce. A što se tiče dreša ranije spomenutog nitko me neće uvjeriti da on jedini ima takvu "robu"a drugi su eto pošteni pa se ne bave s takvim stvarima. Ukratko od šoderaša bježim . No razumijem da ljudi nemaju i da idu tim klošarima koji ih varaju. Došao mi frend iz Njemačke s fordom c max 2004 mislim. Ukratko tdci s stvarnih 120000 km. Tamo ga je koštao 4000 e. Ovdje je jeftiniji. Pa se pitaj kako. A ovdje ima kao malo više km od 130-160 tkm. Da. Moš misliti

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Poznata stvar. Generalno aute do 5god starosti jeftinije je kupiti vani, a starije od 5god je pouzdanije kupiti od nas, ali od vlasnika, ne šoderaša i ne firme. Jednostavno.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Svi auti su van jeftiniji ali treba biti realan. Uštede nisu jako velike ali su uštede e sad neko će na 1000 eur uštede reći pih a neko će i za 500 eur uštede reći super. 

E sad problem je što na HR tržištu uopće neke modele nemožete naći jer se tu nisu ni prodavali. Izračunajte si samo koliko ste uštedili ak ste kupili vrlo dobar Scenic 1.5 dCi iz 2008 sa 144000 km sa bogatom Bose opremom panorama krovom i još sto čudesa za 2200 eur. Auto je imao napuknut prednji branik od laganijeg udarca i trebalo je promjeniti jedan far. Ništa posebno a auto bio ostatak jako dobar. Eto toliko je naš dobar kućni prijatelj platio auto u francuskoj dok je za komplet uslugu nalaženja, pregovora i transporta, obavljanja poslova na carini platio 500 eur. Znate dobro da približno takav (jer se u HR i nije prodavao takav isti) Scenic kod nas ne košta ispod 6000 eur.

Dado je zanimljivo napisao da su tu auti jeftiniji od onih na mobile. To ukazuje na varanje (skidanje km, popravci jačih karambola itd) Scout zna imati dosta lažnih oglasa jer se slabije ažurira od mobila koji je najbolji oglasnik. Meni je čudno da još ima ljudi koji misle da su HR auti bolje održavani od onih u recimo DE. Ova zemlja je apsurdistan zaista. Da bi imali stvarno bolji vozni park država treba imati jak standard što prate ceste, servisi, goriva i drugo. Prvo auti koji dolaze na istočna tržišta često nisu isti kao za njemačko, francusko itd.

Najjeftinija opcija vam je da imate nekog ko govori njemački i ima u malom prstu sve oko uvoza i dofura vam auto pred kućni prag. Mi smo to još pred 3 godine radili i bili prezadovoljni ako kom treba nek pošalje pm.

Poznata stvar. Generalno aute do 5god starosti jeftinije je kupiti vani, a starije od 5god je pouzdanije kupiti od nas, ali od vlasnika, ne šoderaša i ne firme. Jednostavno.

Pa ne baš. Mi smo kupili pred 3 godine Clio u DE koji je bio star 8 godina tada i ostvarili uštedu od 1500 eur možda i veću teško je reći jer nismo imali sa čime usporediti auto jer takvih nije bilo na njuškalu. Clio je bio opremljan npr sa keyless entry znači kartica se i ne vadi iz đepa imao je xenon itd takav nije ni postojao u HR u prodaji. Kad smo ga prodali nakon dve godine nismo ništa izgubili na njemu u te dve godine.

Najvažnije da auto ima čim manji co2 onda je sigurno jeftiniji od HR naš dragi Clijač je imal 117 grama co2. Platili smo 200 eur trošarinu a njega 2500 eur. Tada takvih nije bilo ispod 5000 eur u Zagrebu i ne sa takvom opremom. Isplate se itekako i stariji auti ali moraju imati mali co2 i tu svi benzinci otpadaju.

Link to comment
Share on other sites

Osim priusa koji se vrti oko 90 g/km.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ne otpadaju svi benzinci. Npr. Megane III 1.2 TCE ima 119 co2 i jeftiniji je za uvoz od istoga megana sa 1.5 dci motorom.

 

Link to comment
Share on other sites

Nama svima tu ne pada na pamet svercati se s odrzavanjem automobila. Vjerujem da je nasim istomisljenicima koji nisu na forumu, nek jednostavno drze do toga, apsolutno isto u glavi. Svi ostali, tete, striceki, babe, dede, cure i decki koji imaju auto jer im treba prijevozno sredstvo, a ne jer im je strast, odrzavaju auto nikak... znaci dok se upali lampica, dok tata il neko pita kad je autu mjenjano ulje, kad se nes pokvari pa mehanicar ustanovi da makina nije odrzavana vec 3 godine i sl. Vjerujte mi, osobno znam puno takvih. Takodjer, takvi ne znaju da Auto za okretaje mora biti topli, da se na uzbrdici ne balansira na kuplungu pol minute (i to s ponosom), da se na benzi na autoputu sa 150 auto NE gasi, da se prek lezecih policajaca mora vozit 5 kmh, a ne 30 jer je zona 30 i slicno... previse me boli to kaj sve vidim, znam i cujem. Uglavnom, toga se treba bojati... malo skrenuh od ovog o odrzavanju... Ne znam kolko je prosjecna starost automobila u hr i u njemackoj, al svi se slazemo da je brojka valjda dupla. Kod novih vozila se vani jako drzi do odrzavanja, salje se posta, zove se, sms-a i whatsapp-a se itd. Tak da je tu sansa za slampavo odrzavanje puuuuno manja. Takodjer svercanja s losim uljima, ne-mjenjanjem, dolijavanjem i sl se tu jako ruzno kaznjavaju i to ne pada na pamet nikom. Sat mehanicara je 60-100e pa takodjer nikom ne pada na pamet sparat na dijelovima il ne ulijevat ulje jer skoro pa je roba manje bitna u cijeloj prici (da ne velim da je online sve jeftinije nek u hr). Auti s leasinga i firmi su jako redovno servisirani, svi su pod ugovorima, garancijama, a radionicama je stalo da gule pravne osobe. Tak da je to jako revno. A sad kak se ko u voznji prema autu odnosi, to je drugi par carapa... treba imat srecu. Ima ljudi koji svakih 4-5 godina na Leasing samo zamjene Auto... neki od njih se prema autu ponasaju stvarno ko prema clanu obitelji, a nekima je to nuzno zlo... u pravilu se auti cuvaju, garaziraju i cijene. Svabi su skrti i sve kaj placaju svojim euricima itekak paze... evo moje skromno iskustvo veli uuuuuvijek auto izvana (naravno da je i proizveden za njemacko trziste) ispred onog u hr. Pa cak ako ima napuknuti branik i far, dapace!

Prica oko uvoza je, za svakog ko bas nije totalni tutlek, piece of cake (cak i s pigeon english ide). Ima procedura, nadje se online na milijon mjesta, i pripazi se na bitne stavke. Autokucama nije u interesu imat necista posla pa se posle ganjat, mail-at, zvat i razgovarat s nekim s broken-deutsch i sl...

E da, cjenkanje... nekom ko uvozi aute u hr, i to vise komada, se cijena fino spusti. Svaka fizicka osoba takodjer moze dosta skinuti cijenu s mobile.de. Konkretno, ja svojeg u mjesec dana kontaktiranja, maltretiranja i sl (naravno karikiram, 3-4 mail-a), s 13 tis na 10 i pol spustil. Neka HR Auto kuca bi jos malo skinula... a kod nas bi ga prodal bez greske za 13 tis i to odma.

Link to comment
Share on other sites

Svakako angažirati nekog ko ima iskustva sa rabljenim autima iz EU zemalja jer za 500 eur dobijete čist posao. Jedna glupa greškica da je napravite a niste iskusni u tom poslu može vas koštati više od uštede. Znam jednog koji je išao u Berlin po Golf 7 1.4 TFSI i kupio je rabljeni auto koji je bil neš mrvicu mlađi od 6 mjeseci....

Mislim da neki znaju što to znači......jadan čovjek ali da je nekog platio 500 eur.......

Eh da još nešto.....dobro poznavanje tehnike automobila i domicilnog jezika je jaaaako poželjno ako se mislite cjenkati. 

Edited by Alpina
Link to comment
Share on other sites

Svakako angažirati nekog ko ima iskustva sa rabljenim autima iz EU zemalja jer za 500 eur dobijete čist posao. Jedna glupa greškica da je napravite a niste iskusni u tom poslu može vas koštati više od uštede. Znam jednog koji je išao u Berlin po Golf 7 1.4 TFSI i kupio je rabljeni auto koji je bil neš mrvicu mlađi od 6 mjeseci....

Mislim da neki znaju što to znači......jadan čovjek ali da je nekog platio 500 eur.......

Eh da još nešto.....dobro poznavanje tehnike automobila i domicilnog jezika je jaaaako poželjno ako se mislite cjenkati. 

Sorry ali 500€ je debelo previse za "cist posao", al stvarno. 

Dakle, danas svaki tutlek ima internet i moze na mobile.de pogledati koliko kosta auto koji ga zanima. Tako da ne vidim zbog cega bi trebao jos staviti extra 500€ na stol da dobije "cist posao"?! Prije 20 godina bi ovo mozda i vrijedlo tih novaca, danas ne. 

Google Maps ce naci adresu i dovest ce te, sto je jos jedan ogroman plus za snaci se u gradu gdje nikad nisi bio. Od 6. mjeseca ove godine nema vise roaminga, tako da je koristenje mobilnog interneta besplatno.

Ako ti auto pase stavis pare na stol i to je to. Svaka auto kuca ce ti rijesti sve papire (zoll tablice & co) za prijevoz do Hrv.

A sto se tice cjenkanja, cista je budalastina da ces skinuti prodavaca vise nego sto on zeli, pa da neznam kako dobro znas jezik. Covjek kad vidi da si zagijan za auto i da mu nudis neku cifru, spustiti ce ti onoliko koliko hoce/moze ako ti pokazes da ces se u suprotnom okrenuti i otici. Tako ti je svugdje. Evo na sta mislim, ako recimo prodajes auto za 5.500€ u Zagrebu i dodje ti "crni cigan" koji ti daje recimo 5.200, ti ga neces prodati njemu vec nekom drugom koji dodje u odjelu i kravati za 5.000 samo zato sto je on elokventan?! Haloooo?! Kad si kupac s cash-om, a takvi su svi koji si kupuju aute u DE, nijedan prodavac te nece podcjenjivati i omalovazavti zato si stranac i ne znas jezik. Iz jednostavnog razloga sto zna da ima jos 100 drugih auto kuca gdje mozes otici. 

Dakle kad prodajem auto, nema jebene sanse da ces me skinuti za 10% cijene, pa da si ne znam koliko nacitan i tehnicki s autima potkovan. To bi onda samo znacilo da sam istaknuo nerelano visoku cijenu. 

Ako se bas zeli ici sigurno, traziti ozbiljnije auto kuce (tipa VW, BMW itd.) ili aute koje imaju "DEKRA Siegel für Gebrauchtfahrzeuge". To znaci da je neko neovisno tijelo pregledalo auto. A sve drugo je isto kao i Hrv, pamet u glavu i dobro otvoriti oci.

Link to comment
Share on other sites

Vip, ne znam bas, ne bi se slozil s tobom za ovih 500€. Apsolutno bi osobno to sam odradil, nema sumnje... i jesam vec u par navrata (ne za lovu). Taj koji ode gore (ili ak ides sam) treba prenocit, nekaj u kljun stavit, otputovat gore u prvom redu i na kraju se vratit (tank, vinjete i sl). Drugo je ak neki die gore blabla carom, ne prespava i jede dvaput u mcd i vrati se kilu mrsaviji. Takvom ne bi daval da mi bilo kaj doveze. Tak smatram moze svako, mob, Google translate & Google maps i puska. Tu se, pretpostavljam, radi o poslu koji neko ide odradit korektno i uredno, bez stresanja, neispavane voznje i pred nosom zatvorenih vrata jer se prekasno krenulo na put. U Tom slucaju racunaj za sve skupa barem 200€. Dakle zarada za dva dana laganini posla je 300tinjak €. Da, puno je. Al nekom kome je to tlaka i Matrix projekat, a u konacnici ga to kosta 300 eura i mirna dva dana cekanja, to je cist ok. Procjenil bi to ko win-win. Osobno ne bi to radil za 100-150€ nikad. Ipak riskiras tudju lovu i tudji auto.

Inace, nisu sve autokuce voljne suradjivat oko tablica i papirologije van njihovog dometa moranja... il ak jesu, cesto ti uvale onu mjesecnu il polugodisnju registraciju/osiguranje za 100+ eura. A ima ona tjedna ili desetodnevna. Ima jos par sitnica di mores gutnut malo prevec zivci i love.

Kaj se tice cjenkanja, apsolutno si u pravu :dobroje:

Mi smo za frendovog pasata (koji stereotip LOL) zaboravili liku reci da na racunu obavezno prikaze ukupnu cijenu i kolko od Toga je porez... i kod nas na poreznoj rekli da nemogu nis bez orginal racuna s iskazanim porezom u cijeni. Lik je bez imalo frke napravil novi racun, polslal mailom i uzurbano postom. Mogo nas je odfakat, al nije... kaj ocu reci, svabi rade poso kak spada i ne pale mostove dok dobe susku u ruke. To je to ogroman poso i velike autokuce koje dnevno prodaju po vise automobila ponekad pristanu na manju zaradu jer su na kraju dana debelo u plusu (glavno je da se pare okrecu), a zaebat vas svjesno nece jer ak to ispliva, onda ce snosit jako teske posljedice, neisplativo!

 

Link to comment
Share on other sites

Ima ljudi koji se ne kuže u aute, nemaju vremena, neznaju jezik itd pa mislim da se isplati nekima dati 500 eur da neko to sve obavi, ode na homologaciju, carinu (tam opet naštimavaju svojim klijentima malo bolje trošarine znate kak to ide kod nas jel) i ključ u ruke. Mislim da je to nekima ok cijena jel sam osobno čuo da neki uzimaju i dost više od tih 500. Mislim da smo mi prošli ok jer smo doslovno dobili ključ u ruke. Pa samo mi smo čuli za 3 slučaja kak su neki nadrapali zbog neznanja ili razmišljanja u stilu lako ćemo mi to. Imali su na kraju više troškova neg da su nekog angažirali. Ovaj kaj je kupil Golfa koji je bio mlađi od 6 mjeseci da ne kažem......to je bil pravi zajeb ak se kužite što to znači točno.Može se tu po internetu svašta tipkati ali praksa je praksa a mišljenje bazirano na pukom mišljenju hm neznam baš. 

Ja prvi nebi išao za 500 eur glavu na autobanu držati 10 ili više sati za volanom među onim kamionima + moguće kazne i svašta drugo nešta. Ko misli da je to lagan kruh taj taj posao nije radio.

Sorry ali 500€ je debelo previse za "cist posao", al stvarno. 

Dakle, danas svaki tutlek ima internet i moze na mobile.de pogledati koliko kosta auto koji ga zanima. Tako da ne vidim zbog cega bi trebao jos staviti extra 500€ na stol da dobije "cist posao"?! Prije 20 godina bi ovo mozda i vrijedlo tih novaca, danas ne. 

Google Maps ce naci adresu i dovest ce te, sto je jos jedan ogroman plus za snaci se u gradu gdje nikad nisi bio. Od 6. mjeseca ove godine nema vise roaminga, tako da je koristenje mobilnog interneta besplatno.

Ako ti auto pase stavis pare na stol i to je to. Svaka auto kuca ce ti rijesti sve papire (zoll tablice & co) za prijevoz do Hrv.

A sto se tice cjenkanja, cista je budalastina da ces skinuti prodavaca vise nego sto on zeli, pa da neznam kako dobro znas jezik. Covjek kad vidi da si zagijan za auto i da mu nudis neku cifru, spustiti ce ti onoliko koliko hoce/moze ako ti pokazes da ces se u suprotnom okrenuti i otici. Tako ti je svugdje. Evo na sta mislim, ako recimo prodajes auto za 5.500€ u Zagrebu i dodje ti "crni cigan" koji ti daje recimo 5.200, ti ga neces prodati njemu vec nekom drugom koji dodje u odjelu i kravati za 5.000 samo zato sto je on elokventan?! Haloooo?! Kad si kupac s cash-om, a takvi su svi koji si kupuju aute u DE, nijedan prodavac te nece podcjenjivati i omalovazavti zato si stranac i ne znas jezik. Iz jednostavnog razloga sto zna da ima jos 100 drugih auto kuca gdje mozes otici. 

Dakle kad prodajem auto, nema jebene sanse da ces me skinuti za 10% cijene, pa da si ne znam koliko nacitan i tehnicki s autima potkovan. To bi onda samo znacilo da sam istaknuo nerelano visoku cijenu. 

Ako se bas zeli ici sigurno, traziti ozbiljnije auto kuce (tipa VW, BMW itd.) ili aute koje imaju "DEKRA Siegel für Gebrauchtfahrzeuge". To znaci da je neko neovisno tijelo pregledalo auto. A sve drugo je isto kao i Hrv, pamet u glavu i dobro otvoriti oci.

Od kad?

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, bas tak, od kad je besplatno? Mislis moras imat neki paket u hr, pa ga bez dodatne naknade, po istoj cijeni kak placas u hr, mores koristit i vani?

Link to comment
Share on other sites

Ja za 500 eura moram raditi pola mjeseca, i više, tako da ću rado voziti 10 sati po autobanu i izgubiti jedan dan na kupnju auta i još dan-dva na riješavanje papira na carini.

Frend s posla je prije tjedan dana uzeo u Munchenu Insigniju u autokući, tamo se je odvezao sa prijateljom koji je ionako išao za njemačku, trgovac mu je riješio sve papire kroz sat-dva i col tablice jer je to radio već masu puta za hrvatske kupce, on je sjeo u auto, natočio pun tank i navečer se vratio doma. Tako da nije to neka filozofija.

 

Link to comment
Share on other sites

Mobilni internet u EU je besplatan, zato sto vise nema skupih naknada za roaming. Besplatan je zato sto trosis svoje gigabajte sa hrvatskog broja. Tvoja domaca tarifa sad vrijedi i u recimo Njemackoj. Nemojte me sad obojica jebati i uzimati za primjer nekog penzionera sa Nokiom 3310 i reci kako mu je extra trosak, jer bi kod uvoza morao morao kupiti i smartphone i uzeti novu tarifu. Znate sta sam mislio. Otidjite u Srbiju ili Bosnu, pa vidite koliko ce vas tamo kostati koristenje Google Mapsa i mobilnog interneta opcenito.

Lijepo je da si zadovoljan i poptuno je legitimno da netko za takvu uslugu plati 500€, jer recimo nema volje i vremena se igrati s uvozom i s druge strane ako tih 500€ moze dovoljno brzo zaraditi da mu se jednostavno ne isplati s tim zajebavati. Meni je taj iznos velik, zato sto u bliskom krugu poznanika znam inzinjera gradjevine koji u Slavoniji radi za 4.500kn. OK, to mu je prvi posao i prva godina na poslu, ali tih 500€ je onda 80% njegove place. Jel vidis sad koliko je taj inzinjer podcijenjen, a koliko ovaj posao od 2-3 dana onda PRECIJENJEN. A uvoz danas stvarno svatko moze napraviti. S druge strane, ne moze bas svatko zavrsiti tehnicki faks, u ovom slucaju gradjevinu.

Gastarbajter sam i mogu ti reci da ova voznja od 10h je pickin dim. Ubilo bi te da moras tako svaki dan, ali 1-2 godisnje je nista.

A nakacio sam se na temu, zato sto pricam iz prve ruke, jer sam vec sudjelovao u kupovini i uvozu 4 auta za clanove uze i sire obitelji. Zato znam kakav je postupak i opet tvrdim da to stvarno nije nikakvo spansko selo i da to moze napraviti svaka prosjecna osoba. 

P.S.
Ne bavim se s tim i nemojte mi slati PM.

Edited by vip3141
Link to comment
Share on other sites

aj se opusti malo, malo zaebacnije ne bu nikog ubilo :zubo:

znam ja lika u hr ciji potpis vrijedi 1000kn, jer je na dobroj poziciji... hej, potpis!! a taj njegov faks (zastita na radu) more svak zavrsit... gradjevinu takodjer, al necemo sad u to ulazit... tak da misljenje da je 500€ (ili 300 kolko bi rekla moja racunica) puno il malo je vrlo subjektivno. Al da, slazem se s tobom da nije nikakav bauk od posla. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.