Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Ko želi da mu auto ima koliko toliko prave km neka kupuje od prve ruke u njemačkoj ili hendler da izda račun na kojem pišu km od auta

Čuvajte se balkana, rusije i bivšeg istočnog bloka - gori su od arapa

A talijani tek...gledao sam nedavno jedinog evota na njuskalu iz rijeke. Nedugo zatim otpeljali ga talijani preko sto je i vlasnik napomenuo tom prilikom da ima neke zainteresirane pastare i naletim na autoscoutu na taj auto...poskupio je deset hiljki al je zato izgubio jedno 50k km. 

? cigani jedni na svakom koraku

Link to comment
Share on other sites

kuzim, i ja sad nađem auto, stupim u kontakt, i kak da ga dovezem, šlep služba, ili se može dovest osobno?

kad uvedu šengen, onda bude se moglo sjest u auto i dopeljat u hr?

a do tada kak ide procedura?

Imaš dilera koji će ti dopelat auto za naknadu. 500€+ nije velik novac.

Uzmi u obzir kad ideš sam po auto: gorivo, cestarine, zoll tablice...već si spušio 300€ (SLO, AUT, tunelarine..), 2 čovjeka, godišnji...bio jednom ja i sumnjam da ću ikada više.

Link to comment
Share on other sites

Kuzim

Imam preporuku kolege s foruma vec.. al ono kupujes auto na nevidjeno, malo me jeza hvata od toga..

Kolko moze jeftinije ispast neki meg 3 dci s 110 ks i opremom blize gt line? Jer gledao sam gore i svi imaju 200+tkm i cijene su 7-8000€.. znaci tu kolko ispada, isto 9500€?

Link to comment
Share on other sites

imas razno raznih kalkulatora, ja isto gledam aute u DE, treba cekat primjerak i onda ic.. najbolje ako imas koga da ti pomogne (pogotovo ako ne pricas njemacki).. evo ti par primjeraka

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257522284&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelDescription=gt+line&makeModelVariant1.modelId=17&maxMileage=150000&maxPrice=8000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev&steered=1&searchId=092087cc-2bc5-635f-aed6-17616e2fe1f2

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256939121&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelDescription=gt+line&makeModelVariant1.modelId=17&maxMileage=150000&maxPrice=8000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=092087cc-2bc5-635f-aed6-17616e2fe1f2

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255582121&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelDescription=gt+line&makeModelVariant1.modelId=17&maxMileage=150000&maxPrice=8000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=092087cc-2bc5-635f-aed6-17616e2fe1f2

 

racunaj da je oko 2k eura trosarina na co2 a ostalo su troskovi puta do gore i natrag plus troskovi tablica da se dopeljas u hr.. ja misim da ga se za 2500eur moze uvest i da ti ostane za jos koji tank, ali to onako, u grubo govoreci..

Link to comment
Share on other sites

Gdje se može naći cijenik Renault novih vozila od 2010 godine pa naovamo..to je jedan od uvjeta za izračun davanja kod uvoza?

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

lupi cifru okvirno.. ja isto to trazim, i onda sam tesitrao, upisao 180000kn i 220000kn i dobio razliku od 500kn.. tako da ak fulas za 40000kn to je u grubo 400-500kn razlike.. ta cifra najmanje utjece na davanja kod uvoza :)

bio sam u istim problemima, pa sam tesitrao haha

Link to comment
Share on other sites

a to ti je barem 3k eura samo na davanja zbog co2.. :/

tako da racunaj ako je cijena 6 plus 3 plus ostali troskovi.... 9,5k eura sam tak :/

Link to comment
Share on other sites

Gledam po oglasnicima Meg III/Meg III grandtour/Scenic III (2010+), omjer dizelaša i benzinaca je valjda 20:1 :jez:

Radim godišnje 10t km, 90% izvan grada, ali ostatak su kratke ture od 3 km s par hladnih startova. Nekako mi dizel ne ide s tako malom kilometražom. Zasad se snalazim s cliom, imam 15km do posla, ali po zimi ne znam baš da se zagrije na radnu temp. To je prva generacija dcia, zaštopani EGR, bez DPFa, varijabilne turbine i svih ekoloških divota novijih modela pa valjda zato niti nemam nekih problema.

Da li da uopće razmišljam o dizelu na tu kilometražu ili da idem na benzinca?

Ne znam kakvi su ovi noviji modeli, čini mi se dizel puno riskantnija kupnja, 90% su uvoz kod šoderaša, većina auta su negdje 150+tkm, servisna povijest upitna.

Drugo pitanje, od benzinaca u tim većim modelima nalazim pretežno 1.6 16V 81 kW i to godišta cca 2010. Kako se taj motor snalazi u ovim većim modelima, pogotovo grandtour ili scenic, tu mi izgleda da bi mogao biti slab?

 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Koliko god da je to prožvakana tema uvijek ima 100 upitnika iznad glave kad razmišljaš o novom autu, ha? ;)

Vozio sam tada noviji službeni Kangoo sa 1.6 16V motorom. Osjetila se težina tog auta. Dosta je trošio u gradskim gužvama i na autoputu pogotovo natrpan. Dosta je tiši i mirniji nego 1.5 dCi osim na autoputu. Mali dizel umre na autoputu iznad 130km/h u tom autu dok 1.6 16V nekako zdravije ide na tim brzinama, ali je glasniji i žedniji.

Taj je najbliži Scenicu kojeg sam vozio, pa ako ti pomaže.

Link to comment
Share on other sites

thx

Ako ne računam twinga, zadnjeg renault benzinca vozio sam službenu lagunu I 2.0 8V karavan - rupa bez dna, ali i vrlo pouzdan auto. Da idem na novi auto, uzimao bi tce sigurno, ali financije ne dozvoljavaju novi za cash, a u kredit ne želim ulaziti. A ništa, morati ću par probnih vožnji napraviti pa procijeniti kako idu ti 16V benzinci :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Idu dobro ali ih moras navrtavati u okretaje da bi doso do deklarirane snage. Moj 1.4 16v ima deklariranih 98 ks a ako se vozim do 4000 okr onda imam mozda 80ks. Tek kad ga zavrtis iznad 5500 okr onda pocupa i ide a to znaci non stop nogu na gasu, masina vristi i vozis se ko nadobudni teenager.

Istina rado se vrti i solidno ubrzava ali tada i trosi. Te 1.4 i 1.6 16v mos nac povoljno. I meg 3 imas 2011 i 2012 sa 1.6 16v. Ako je plin unutra onda se vozis jeftinije od dizela. Meni se ne isplati to ugradjivat u 11 godina star auto, plin je 1/3 njegove vrijednosti. Kad je nov ili noviji onda da..

Nemam nekih problema. Jednostavno i jeftino odrzavanje. Bobine su mi sve ok ali mi termostati rikavaju jednom godisnje a skupi su (400 kn)

Link to comment
Share on other sites

Za bobine znam, ali navodnu su imali i neki problem s varijabilnom remenicom koja bi prolupala? Ovo tvoje s termostatom malo čudno da tako često odlaze.

Link to comment
Share on other sites

ako gledas auto za do posla i natrag uz jedan do dva izleta godisnje, nemas se (po meni) sta razmisljat.. sto jednostavniji benzinac i manje briga i lakse bus spaval.. slazem se da benzinaca skoro da i nema na njuskalu, ali trazi dalje.. pa Dule je imao scenic 2.0 turbo i po otovrenom mu je trosio 8-9l ako se ne varam.. scenic inace ima aerodinamiku ormara pa nije za ocekivat malu potrosnju na autoputu ali evo moj stari (grand scenic) 1.9dci na tempomatu 144kmh trosi 7l.. po gradu ispod 8l nejde.. ako ti ne treba takav auto, ja bih na tvom mijestu suzio izbor na megane.. iako je scenic vislji pa su ulasci/izlasci u auto puno laksi (moj otac je star pa mu je i to bio jedan od kriterija)..
baci pogled na lagune 3 benzince ;)

Link to comment
Share on other sites

Megane III generation, koje bi bile točno razlike u odnosu na obični?

Gugl nije od neke pomoći, spominju su jeftinije presvlake pa čak i na ovjesu razlike.

 

Link to comment
Share on other sites

Za bobine znam, ali navodnu su imali i neki problem s varijabilnom remenicom koja bi prolupala? Ovo tvoje s termostatom malo čudno da tako često odlaze.

bio je tvornički gore do 90000km, pa je slinio antifriz, pa sam nabavio neki no name za 300kn šund robu od jednog člana foruma i nakon godinu dana proslinio, mislio sam da je brtva, ali izgleda opet napuklo kućište.. sad slini ulje prema van.. sad moram nabaviti neki normalan brend, našo sam Facet za 400kn..

Link to comment
Share on other sites

15km do posla svaki dan, vjerojatno još 15km nazad. Puta 20 dana, to je 600km, ali neće biti samo to pa će to biti cca 800km mjesečno, ako ne i 1000km. Otvorenu cestu računaj 6L, grad ako si imalo nježan i nije gužva stani-kreni, bit će 8L. Iznad 3500rpm-a 1.6 vuče, ispod toga baš i ne tolikom snagom, što Ivan kaže. Ako nemaš 6 brzina, bit će i glasan na autoputu (130kmh pri nekih 4000-4200rpm-a)

Plin da, dokle god nije novi Sce 1.6 motor. Ja sam isplatio svoje ulaganje za 16 000km, da sam ugrađivao u HR, bilo bi 20 000km. Na plinu za ~160kn napravim najmanje 350km, prosjek je 420-440km, a najviše 520km. Punionica hvala bogu ima, a i benzin je uvijek tu za sigurnost. Ugradio sam plin u auto star 7 godina, sa 55 000km. Jednu godinu sam ga vozio na benzin i to me financijski cijedilo i opterećivalo. Nisam išao svuda gdje sam htio. Sad je pak totalna kontra, jednostavno mi stavka goriva nije nikakav problem. Više razmišljam kako se maknuti sa autoputa jer mi diže cijenu po kilometru za 3x (25lipa vs 75lipa po kilometru). na 25 000km, to se osjeti. Tu kilometražu ne bih htio raditi na benzinu osim ako nije ultra štedljiv.

Dobar i bezbrižan plin je 95% dobar majstor. A sve sam sigurniji da je takvih jako malo, možda na prste jedne ruke u HR, koliko god netko pričao da ih ima. Ima, samo ne za sve i ne svaki puta.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Idu dobro ali ih moras navrtavati u okretaje da bi doso do deklarirane snage. Moj 1.4 16v ima deklariranih 98 ks a ako se vozim do 4000 okr onda imam mozda 80ks. Tek kad ga zavrtis iznad 5500 okr onda pocupa i ide a to znaci non stop nogu na gasu, masina vristi i vozis se ko nadobudni teenager.

Istina rado se vrti i solidno ubrzava ali tada i trosi. Te 1.4 i 1.6 16v mos nac povoljno. I meg 3 imas 2011 i 2012 sa 1.6 16v. Ako je plin unutra onda se vozis jeftinije od dizela. Meni se ne isplati to ugradjivat u 11 godina star auto, plin je 1/3 njegove vrijednosti. Kad je nov ili noviji onda da..

Nemam nekih problema. Jednostavno i jeftino odrzavanje. Bobine su mi sve ok ali mi termostati rikavaju jednom godisnje a skupi su (400 kn)

Ovo mi nema smisla. Ugradio sam u auto star 13 god i s njim napravio 80k km. Debelo sam isplatio plinski inst i cijeli auto.

U drugi sam ugradio kad je bio star 18 god i napravio 50k km. Debelo sam isplatio plinski inst, a uskoro cijeli auto.

Tako da jedino ima veze kolko se voziš u kolko misliš imati auto, a ne koliko je star.

Link to comment
Share on other sites

Sve ovisi koliko se tko vozi, ja sam u svoju dnevnu kilometražu uračunao samo tih 30 km na posao. Koji su trenutno 40 jer popravljaju cestu, a 6 mj. procijenjeno trajanje radova. Tu ne računam x izleta godišnje, na selo kod ženinih roditelja, godišnji kod mojih na drugom kraju HR, vožnju djeteta na treninge, povremeno u IT i Slo, nakupi se. Istra nema gradskog prijevoza, npr. prvi lidl mi je na 15 km. Kad sam kupio clia živio u drugom kraju i godisnje radio 30tkm. Sad već par godina upola. Ženica navija za scenica, a ja više za Megane pa ćemo vidjeti.

Benzinaca jako malo na tržištu. Nažalost, to su sve auti 5-7 g stari, da ga imam još 5, biti će 10-12 kad ide na prodaju i vrijednost nikakva, s rim sam se pomirio. Ali lakše je prodati dizla nego benz, pogotovo s plinom.

Npr. ovako nešto?

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.5-dci-oglas-24733394

Ovoga sam već škicao nedavno,

što mislite, puno love?

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-scenic-1.6-16v-oglas-24726798

Link to comment
Share on other sites

da, dizel drži cijenu ko iphone.. makar bi ja od ova dva radije scenica jer je veći, bolji, udobniji.. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gledam ispis sa tehnickog.. Prve dve godine 50.000 km, posle po 10.000 godisnje, pricam o Scenicu. 

Meni je obloga vozackih vrata "sumnjiva"

I nemoj kupovati u 2018. godini auto sa pet brzina, malo je "outdated".

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.