Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Ma obicnu zicu fi koji pase. Na vrhu ju malo zatuci cekicem da se spljosti malo i nece nikud. Zgrij malo da se utopi u plastiku.


Nije mi jasno kak tak kratka pukne.
Moja je pol metra pa je jos ok.

Link to comment
Share on other sites

Pukne jer: ne vidim dobro al znam da je rupa tu negdje i treba ga zatući čim brže u nju da ne zjapi prazna. Bolje mu je u rupi i još ga podmazuje stalno nego kod mene u ruci.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@frenchkey imas u bilo kojoj polju apoteci pocincane polu celicne zice... Ona sta ide za lozu za pritegnit stupove.. Uzmes nju jer je polu kruta malo speštaš cekicem i eto ga... 

Link to comment
Share on other sites

@frenchkey imaš na brisačima  metalna i tanka  žica, i dobro savitljiva

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Odlična ideja, zakrivim je na kraju na slovo J, dole urežem min i max. Ona je vrlo elastična i izdržljiva. Još malo vruće plastike na vrh da ne dimi. 

Provjerit ću paše li promjer i to je to. 

I samo da negdje ukradem brisač :bigl:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pukla originalna kupio zamjensku. Nakon godinu dana pukla i ona. Kad kupim treću stat će u gepeku samo za mjerenje nivoa, a na motoru će bit ova stara puknuta samo kao čep
Ima zamenskih metalnih da znaš, ja sam to menjao na svakom renou i koštale su manje od 10eur

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nisam pronašao zamjensku ovaj kratki model

Link to comment
Share on other sites

zamjenska plastična u Intercarsu 22 kn. Sutra ju kupujem i čuvam u gepeku

Link to comment
Share on other sites

French prije spavanja opere zube, a bas zadnja stvar koju napravi je da rucno izmjeri ulje na scenicu.

Popravi senzor taj, nije stvar samo u sipki, razlohat ces haubu od silnog otvaranja

 

ja nit na meganu nit na cliu ne gledam tu sipku skoro nikad , pise sve na displayu cca tocno.Da mi trosi gledao bih tu i tam da ne laze senzor, al ovak ne vidim smisao.

Link to comment
Share on other sites

Tesko je doc do tog mjeraca, a opet ako nije do njega nego negdje prekid do table?
Da je iskopcati uticnicu i probati poslati signal?

Link to comment
Share on other sites

Anyway, ubacio kroz rupu metalnu letvicu iz brisaca, dno joj je bas fino zaobljeno stoga cu rezati visak s gornje strane.
Danas mi dolazi zamjenska od 22kn pa cu tocno izmjeriti i urezati min i max oznake.
Malo lemilicom suziti rupu na dnu, steta sto nisam probušio užu
9b81b6ef1e49cf52418bb9aa791c7c69.jpg3905b3e3e09d79e1e2db1d47b7bd6a91.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

na ovoj mojoj temi o zajebanciji sa scenicom dva izveo sam mali experiment pa ćemo vidjeti rezultate.

Zbog stalne greške u memoriji sa varijabilnom bregastom, a sve je ispravno od solenoida, struje i nove remenice, odlučio sam privremeno isključiti solenoid, jer jedino je ostalo to da zbog izgrebanih ležajeva usisne bregaste nema dovoljnog tlaka ulja za varijabilnu remenicu, Naravno odmah se pojavila poruka check injection, ali auto radi normalno. Čak mi se čini da bolje i linearnije ubrzava, bolji odaziv na gas, a potrošnju ću isto paziti. Palo mi je na pamet utaknuti utičnicu u rezervni solenoid i sve skupa staviti u vrećicu i zavezati negdje iznad motora, ali ne znam kako bi se tada ponašao, dali bi se lažno mijenjali parametri ubrizgavanja, itd. Može se i clipom staviti kvačica da auto nema varijabilnu, onda nema ni greške, pa bumo videli i tu opciju ako se pokaže da stvarno bolje ide i manje troši. Onih 3,4 ks više u odnosu na fiksnu remenicu ostvaruje tek na najvećoj snazi, a to je na 5200 o/min, a toliko ga ne mislim razvlačiti

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Novi zvukovi. Ne iz motora. 

Kad se zaustavljam i krecem uz motanje volana iz otprilike vozacevog kotača cuje se neko umorno škripanje, škrgutanje. U voznji nista. 

Kape amortizera, amortizeri, seleni, any idea? 

Na tehnickom u 8. mjesecu nisu nasli nista lose, a rastezali su i klimali ovjes na onoj ploči, dizali uvis, klimali kotače... 

Link to comment
Share on other sites

Moguće da je nešto vezano za amortizere. Meni je tako nešto bilo, nestalo kad sam promijenio amortizere i popratne dijelove.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 27. 09. 2023. at 14:10, frenchkey said:

Novi zvukovi. Ne iz motora. 

Kad se zaustavljam i krecem uz motanje volana iz otprilike vozacevog kotača cuje se neko umorno škripanje, škrgutanje. U voznji nista. 

Kape amortizera, amortizeri, seleni, any idea? 

Na tehnickom u 8. mjesecu nisu nasli nista lose, a rastezali su i klimali ovjes na onoj ploči, dizali uvis, klimali kotače... 

Isto mi je na Fordu već treću godinu. Obišao majstore,ovlaštenog i tri tehnička te autooptičara dva puta. Ništa našli nisu. Sve rasklimavali,dizali, tražili luftove i ništa.  I to mi je samo ponekad. Na kraju svi mi rekli isto. Vozi pa ako se pogorša dođi opet. A meni isto dvije i pol god. Ostalo mi je poslušati njih ili ići metodom eliminacije mijenjanja svega i svačega od ležaja amortizera do letve volana. Odabrao ovo prvo. 

Kod mene je samo kod motanja u mjestu i to samo ponekad te izraženije kad je jako vruće

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je elekticni servo pa sam probao motati lijevo desno kroz otvoreni prozor i ugaseni motor i baš se cuje po meni iz ležaja amortizra. A opet zvuk zna zavarati lokaciju 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A jesi ikada mijenjao gume i ležaje amortizera? Skini brisače i plastike ispod brisača pa pogledaj možda je čak i probila štanga amortizera gore vidjet ćeš razliku sigurno lijeve i desne strane osim ako nisu obje gume otišle kao i meni svojedobno. I usput očisti smeće kod odvoda... :) Probaj onda dignuti prednji kraj pa motati da vidiš koja strana škirpi ili ne škripi neke razlike sigurno mora biti.

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

@frenchkey Trebaš viditi na što su ličili moje kape i ležajevi. Puno je to kilometara i godina da taj materijal to izdrži, pod uvjetom da ih nisi mijenjao, naravno. 

Link to comment
Share on other sites

Ako nisi nikad mijenjao amortizere, zamjeni njih i te lezaje..

Moji su se lezaji nakon 12 godina i 100000 km fino okretali pa sam ih ostavio.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mijenjao gume sa ležajevima na jedno 150000km prvi puta, raspalo se sve totalno gore no meaničar nije htio čuti za amortizere i federe jer na scenicu to po njegovom iskustvu ne odlazi i evo sada je 200000 km na satu i sve radi još uvijek uredno ne slini ništa i federi u redu a auto tehnički uredno prolazi sa drmanjem amortizera i ne ljulja ništa izvan granica...

Pitao sam ga jer znam da je bilo spominjano da meganima pucaju federi kaže on da se nije susreo sa scenicom koji je sa time imao problema...

Ali da kada se skida sve treba ipak provjeriti...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To sto su suhi amortizeri ne znaci da su dobri. 

Na mojoj skodi su bili na 190000 km suhi a bili su losi.

Sad da mjeris silu stlacivanja i povrata (rebound) bili bi na ispod 50% kapaciteta. Tek kad stavis nove vidis kak su stari bili losi. Isto ko i gume. Kad stavis nove, vidis da su u osnosu na stare nebo i zemlja, bez obzira imale li ripnu skoro ko nove.

Edited by ivan.martinko
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 06. 10. 2023. at 20:06, frenchkey said:

260000km, OEM amortizacija. 

to je za skinut i u smeće.. NHF.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 05. 10. 2023. at 19:37, ivan.martinko said:

To sto su suhi amortizeri ne znaci da su dobri. 

Na mojoj skodi su bili na 190000 km suhi a bili su losi.

Sad da mjeris silu stlacivanja i povrata (rebound) bili bi na ispod 50% kapaciteta. Tek kad stavis nove vidis kak su stari bili losi. Isto ko i gume. Kad stavis nove, vidis da su u osnosu na stare nebo i zemlja, bez obzira imale li ripnu skoro ko nove.

Istina, ni moji na 200tkm nisu slinili ali su bili ubijeni. Auto na tvrdim oprugama a amortizeri nisu pratili više to, naleti na rupu ili neravninu i prvo dobije tupi udarac a onda se zaljulja par puta. 

Nakon zamjene puno bolja kontrola, gdje bi prije na neravnim dionicama krenuo skakutati po cesti sada ih puno bolje pegla :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.