Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

 
Svratio do meštra, kaže sve je vratio na mjesto, mogu doći po auto. Zvuk se nekad čuje nekad ne čuje i to na leru. Kada se nečuje okretaji su na 750 do 800, kada se čuje padnu na 700, 690. Po njemu sve ću riješiti kad elektroničar ustanovi što se događa sa strujom prema solenoidu. Živi bili pa vidjeli.
A onda je uslijedio šok. Ukupni ceh 8.500 kn. Za ruke 2500, za dijelove 6000 kn.
Ovo za ruke ne sporim, ali mi nikako ne ide u glavu otkud ovih 6000
Koliko se ja sjećam specifikacija bi bila otprilike ovako, iz glave bubam cijene parsto kn, više ili manje u zbroju bi trebalo biti ispod 5000 kn. Dakle:
-Strojna obrada glave                                             1000 kn
-16 hidrauličnih podizača                                       1000kn
-leteći ležajevi                                                           700kn
-pumpa ulja                                                              400kn
-brtva glave                                                              300kn
-senzor bregaste                                                      300kn
-solenoid defazera                                                   400kn
-5 lit ulja i filter                                                        250kn
-semerinzi i čepovi bregastih                                  200kn
-zupčasti remen                                                      200kn
-stazni remen                                                          150kn
-varijabilna remenica (ja ju kupio)                              0kn
valjda nisam ništa zaboravio...
Moguce losa masa negdje i sl. Mogao je bar provjerit padove napona, mase, malo na osciloskop ga spojit i sl. Riknuo je ecu jedino ako ga je voda sjebala.. cijene su vise manje ok ako je on nabavljao dijelove. Marza i tako to..
Link to comment
Share on other sites

Ne vjerujem da ima osciloskop, za to ću potražit drugog majstora

Link to comment
Share on other sites

A jbt orobi te i opet ništa nije popravio. Pa ne znam koji je qrac tim ljudima. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa kad pogledas preuzeo si auto s istim problemom s kojim si ga ostavio. Samo sta te olaksao za neke okolne stvari koje je ionak naceo zub.

Link to comment
Share on other sites

Na kraju uvijek pobjedi vampir iz Čepina . Nema tu kruha. Čim je počeo mehaničar lutati i preventivno mijenjati ispravno trebalo je to prekinuti. Žao mi je što si sve to prošao. Znam kako ti je. Meni je p307 uzeo 1500 eura i rezultat nikakav. Prošao sam slično kao i ti. Bilo je bolno ali sam pregrizao i riješio to. Boli ali eto...

Link to comment
Share on other sites

Riješio je jedino curenje ulja na semeringu bregaste, a ove stvari što je mijenjao...Ne znam, pokazivao mi je loš pritisak ulja, zaštopane podizače...

Sve u svemu on tvrdi da je do elektrike, ja sam skeptičan. Po meni bi druga glava i bregaste riješilo stvar, po njemu ne, jer je vidio puno gorih glava pa nije lupalo. Znači misli da i dalje lupa defazer je ventil ne otvara dovoljno. Ja bih čak ovaj stari defazer zavario, blokirao ili kako se već to radi (a rade i to neki) pa ako se ne čuje tada, onda je on u pravu, ako se i dalje čuje onda  onda nije.

Probao sam vaditi utičnicu iz solenoida na leru, nikakve promjene nema, isto lupka. 

Moje mišljenje je ako se na svakoj posteljici bregaste od ulaza ulja do defazera izgubi pomalo tlaka ulja onda defazeru ostaje vrlo malo tlaka i normalno da  lupka.

Ne znam možda bih probao sa 10W 40 uljem, ali ne znam treba li mu ''gušće'' ili ''rijeđe'' ili nekom drugom markom ulja, svašta mi pada na pamet.

Ako sam ja u pravu, to bi značilo polovna glava 1000 kn od Krimera, obrada iste i ventila još 1200 (toliko mi je za ovu naplaćeno), nova brtva 300 kn i još ruke... Previše. Možda da nije sve ovo rađeno, ovako je cifra velika, još kad dodam onog prvog majstora, jaooo.

 

Btw, tražio sam da mi specifira dijelove jer mi se čini 6000 previše. Pa smo došli do zaključka da je naplatio 500 kn više za defazer, a njega sam ja kupio, i koštao je 800. No on kaže da njega košta 500, hahaha. Koje laži. Ali zato su podizači njega koštali 1400 (laže), a ja sam ih mogao kupiti za 900.

Na kraju dao 8000 kn i kune se da će mi sve vratiti ako ne bude do elektrike solenoida nego ovo s glavom i bregastima

Link to comment
Share on other sites

Čitam i pratim, već sam bio rekao svoje mišljenje.
Sad čitam ovo i pitam se ko je tu više lud, bez ljutnje i uvrede@frenchkey.
Dao si 8000 kn a nije se napravilo skoro ništa.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

kune se da će mi sve vratit

Nema tu ništa od te priče. Žao mi je šta se dešava ali platio si pošteno nauk. 

Link to comment
Share on other sites

Novci su naravno novci, ali ono što mene muči je jebeni uzrok, zar to nitko ne može riješiti, otkriti? Jednostavno mi ne ide u glavu da je to tolika misterija.
Nasao sam doma ovo sa slike i jucer na brzinu osluskivao.
Po cijeloj glavi je isti zvuk, jedino mi se ucinio nesto jaci kad sam poslusao ispod gumica na usisnoj grani, kao da su podizaci. Probat cu opet danas

ae7f69049b9b0d62f90b71c00483a382.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naletjeh na seciranje filtera, Purflux i original jedini imaju metalnu oprugu, mann i bosch ista stvar drugo pakovanje, knecht, razocaran sam kolicinom filtrirajuceg papira. Filtron smece, Ufi govnu brat, Kinezi smece nad smecem







Poslano sa mog koristećiTapatalk




  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ufi je original na filteru goriva ako se ne varam. I jos pise made in china. Hehe. Pa jedino i za marke koje bih se usudio stavit je mann, oem reno, hengst. Filtron mada je u vlasnistvu manna nebi se usudio. Imao par puta u rukama jbg zakurac izgleda na dodir. Bojis ga se krivo dotaknut da nekaj ne pukne.

Link to comment
Share on other sites

E sad jeli dovoljna ona gumena membrana na mannu ili treba bas feder kao na purflux

Psmtr, sad si me podsjetio, thanks, ovaj mi stavio Ufi.
Sutra idem po Purflux, grrr

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo, ugrađujem samo filtron, par puta ako se desilo da sam stavljao nesta drugo. Nikad nijednog problema nisam imao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa ugradujes ga jel ga dobis za 25kn prodas ga musteriji za 50kn. Ovaj opet sretan. Zamisli na tvojih 25kn jos i intercars ili tko vec zaradi.. bar 7-10kn. Pa i tvornica ima zaradu kao i prijevoznik. Zamisli kolika je kvaliteta tog filtera? Par puta sam stavljao njihov filter zraka pa je vuklo mimo brtve. Pretanka guma za razliku od originala. Ima na youtube hrpa testova usporedivanja razlicitih filtera od nezavisnih ljudi pa mozes izvuc sta valja.

Link to comment
Share on other sites

Kad već komentiras zaradu, veću zaradu imam na skupljem filteru, nego na ovom.

Ugradujem ga jer je cjenovno prihvatljiv svakome, do sada nisam još naletio na takav problem(a mislio sam bas na taj dio koji si komentirao). 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jučer i danas se malo vozao. Auto dobro ide, ali cuje se kao i prije 8.000 kn.
Postoji li mogucnost da je neki podizac dublje potonuo zbog onih cudnih rupa pa da se ventil cuje?

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

A je to majstori su mi nekako poremetili putni komp i sad pokazuje koliko km sa 1 litrom umjesto koliko lit na 100 km, grrr. Mora li dijagnostika za to vratiti?

Btw, ponadao sam se kako troši 7,5 l/100, a ono bilo 7,5 km sa 1 litrom :goni:

Link to comment
Share on other sites

Sa najboljim sugovornikom :yeah:

 

I ja kad oću s nekim pametnim popričati onda sam sa sobom popričam. :bigl:

  • Like 2
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

U pravu si.

Zna netko odgovor na ono gore u vezi km/l?

Link to comment
Share on other sites

On 29. 07. 2021. at 13:00, frenchkey said:

Mora li dijagnostika

Da

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prodaj to dok jos mozes. Kupi drugi auto..

E sad jeli dovoljna ona gumena membrana na mannu ili treba bas feder kao na purflux

Psmtr, sad si me podsjetio, thanks, ovaj mi stavio Ufi.
Sutra idem po Purflux, grrr

Poslano sa mog koristećiTapatalk




Ma dobar je UFI filter.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

On 28. 07. 2021. at 18:21, Lowlife said:

Ufi je original na filteru goriva ako se ne varam. I jos pise made in china. Hehe. Pa jedino i za marke koje bih se usudio stavit je mann, oem reno, hengst. Filtron mada je u vlasnistvu manna nebi se usudio. Imao par puta u rukama jbg zakurac izgleda na dodir. Bojis ga se krivo dotaknut da nekaj ne pukne.

Nije za svaki model UFI, na istim modelima auta obavezno treba gledati po broju šasije koji je OE broj i po tome se vidi što je onda na tom vozilu tvornički ugrađeno.
Bude taj UFI i MAHLE u igri te nisu isti filteri, iako su izgledom isti pa se dogodi greška i kod toga pa shodno tome, treba upotrijebiti originalni program za detekciju točnog filtera goriva,
a slična je stvar je i sa setom zupčastog i kanalnog remena gdje se ne zna točno kada nastupa prijelaz na kojem modelu za 1.5 dci motore.

Inače UFI konkretno radi i za VAG koncern, te FORD te filtere goriva za neke modele (ne na svima) (i još neke proizvođače naravno), ali ovdje kod ovih se isto radi o UFI proizvodu
koji dolazi iz Kine te nema problema.
No, kako rekoh, te neke razlike u filteru čine tu bitnu razliku i pravilan rad.

A po pitanju onih ostalih filtera, kao što je to Filtron i brat mu Wix, koliko god neki govorili da nema problema i da, ima ih čak i kod nekih u original pakiranjima,
ljudi se žale na njih i vjerojatno je dovoljno jeftino da ih niti ne žele reklamirati pa onda niti nema neke povratne informacije, a opet ima i onih koji ne znaju ništa o autu,
kao niti o auto dijelovima pa im se može ugraditi što god, a ima i ona kategorija da je bitno samo da je jeftino.

Ovaj tekst sam vezao na Lowlife, jer mi je taman uletilo, ali uglavnom je vezano za problem što je referirao Frenchkey.
Dakle, uglavnom treba pratiti što je što gdje i tako djelovati.

 

Link to comment
Share on other sites

@lageros-zg
Ako se ne varam tvoja firma iz nekih prethodnih iskustava niti ne zeli prodavati Filtron kao brend.

Dok kristijan samo to i ugraduje. Razlikuju se misljenja i iskustva ali generalno misljenje vecine o filtronu je negativno jos od njegovih pocetaka kad je dosao na trziste. Bili su ekstremno jeftini ali bilo je i jako puno krivih dimenzija. Vjerojatno su s vremenom to ispravili i postali neka srednja kvaliteta.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.