Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

2 minutes ago, Lowlife said:

@lageros-zg
Ako se ne varam tvoja firma iz nekih prethodnih iskustava niti ne zeli prodavati Filtron kao brend.

Dok kristijan samo to i ugraduje. Razlikuju se misljenja i iskustva ali generalno misljenje vecine o filtronu je negativno jos od njegovih pocetaka kad je dosao na trziste. Bili su ekstremno jeftini ali bilo je i jako puno krivih dimenzija. Vjerojatno su s vremenom to ispravili i postali neka srednja kvaliteta.

Samo samo rekao svoje iskustvo s njima. Nisam rekao da su najbolji i najkvalitetniji, nego ulozeno/dobiveno najbolji. Vecina stranaka su mi redovni, da je bio bilo kakav problem znao bi za to ili vidio. 

Kakvi su prije bili to stvarno nemam pojma. 

Link to comment
Share on other sites

pa uopce ne izgledaju lose, dosta ih ugradujemo na "jeftine kante", nemamo nikakvih problema sa njima

Link to comment
Share on other sites

@lageros-zg
Ako se ne varam tvoja firma iz nekih prethodnih iskustava niti ne zeli prodavati Filtron kao brend.

Dok kristijan samo to i ugraduje. Razlikuju se misljenja i iskustva ali generalno misljenje vecine o filtronu je negativno jos od njegovih pocetaka kad je dosao na trziste. Bili su ekstremno jeftini ali bilo je i jako puno krivih dimenzija. Vjerojatno su s vremenom to ispravili i postali neka srednja kvaliteta.
Da, ne prodajem ih jer ima toliko izbora i sa drugim opcijama, a zapravo često bude i tako da moje cijene ovih skupljih filtera budu na vrlo prihvatljivoj razini da nema nikakve potrebe za još nižom cijenom, a i profil kupaca se tako posložio da zapravo i sami traže nešto bolje pa kroz razne forume i fb grupe, shvatili su da kod mene mogu dobiti baš to.
Ima tih nekih firmi koje ne volim prodavati, a ukoliko baš i bude da netko insistira na nečemu u što ja nemam povjerenje ili imam loša iskustva, onda napomenem da jamstvo na to nešto ne postoji i da je na vlastiti rizik.
Ipak neke stvari radije ne prodam, nego da ima problema (ne kažem da nema problema niti sa originalnim dijelovima, da ima, ali ipak manje i vrlo rijetko).

Imam te neke principe i toga se držim, ali npr, samo na jednom filteru ja mogu ponuditi oko 20-ak proizvođača (ili čak i više) da je to jednostavno i puno za pisati u ponudama pa na kraju čovjek pita da što uopće uzme od svega toga.
[emoji16]


Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 30. 07. 2021. at 17:31, direstraits said:

Da

Danas sam uspio promijeniti navedeno uz DDT4ALL. Zanimljivo, našao sam da je bilo upisano da auto ima benzin/plin, što sam vratio na samo benzin, jer ovo nije tvornički plin, zatim da ima ABS+ESP, a ima samo ABS te nekakav Arapski mod upozorenja aktiviran, što sam isto isključio.

Ono što me sad yebe je ogromna potrošnja, piše 12,5 lit, a toliko nikada nije pokazivao. Dali je to istinito ili lažno, dali su ovi moji tuljani mehaničari nešto još drkali po postavkama kompa, vidit ćemo pri slijedećem punjenju goriva. Stavio sam na nulu pri posljednjem tankanju, sad ima oko 160 km

2 hours ago, Lowlife said:

@lageros-zg
Ako se ne varam tvoja firma iz nekih prethodnih iskustava niti ne zeli prodavati Filtron kao brend.

Dok kristijan samo to i ugraduje. Razlikuju se misljenja i iskustva ali generalno misljenje vecine o filtronu je negativno jos od njegovih pocetaka kad je dosao na trziste. Bili su ekstremno jeftini ali bilo je i jako puno krivih dimenzija. Vjerojatno su s vremenom to ispravili i postali neka srednja kvaliteta.

Evo još jedan relevantniji test, ovaj Rumunj stavrno ideu detalje sa svime što testira i dobri su mu filmići

Spoiler alert: Mahle is the best :bigl:

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je skočila potrošnja plina zadnjih mjesec dana. Toplo vrijeme pa brže prebacuje na plin i kraće gradske relacije povećale su potrošnju na 11.5 litara plina, što je 2.5 litre više nego zimi.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, frenchkey said:

Danas sam uspio promijeniti navedeno uz DDT4ALL. Zanimljivo, našao sam da je bilo upisano da auto ima benzin/plin, što sam vratio na samo benzin, jer ovo nije tvornički plin, zatim da ima ABS+ESP, a ima samo ABS te nekakav Arapski mod upozorenja aktiviran, što sam isto isključio.

Ono što me sad yebe je ogromna potrošnja, piše 12,5 lit, a toliko nikada nije pokazivao. Dali je to istinito ili lažno, dali su ovi moji tuljani mehaničari nešto još drkali po postavkama kompa, vidit ćemo pri slijedećem punjenju goriva. Stavio sam na nulu pri posljednjem tankanju, sad ima oko 160 km

Evo još jedan relevantniji test, ovaj Rumunj stavrno ideu detalje sa svime što testira i dobri su mu filmići

Spoiler alert: Mahle is the best :bigl:

 

 

Da, znam tog Rumunja i pratim ga, jer ima jako dobre testove i sve prikaže u detalje.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

French... Prodaj ga, vjeruj mi... Očito tamo nemaš majstora koji ga žele i znaju popraviti.

Znaš da sam imao dva Scenica 2 i dva Scenica 1..

Sa dvojkama 1.6 nikad problema s motorom (ni ph1 ni ph2).

Kod Scenica 1 ph2 druga priča.. kupio ga za 8000 kn..ugradio mu plin (6000 kn s atestom) i nakon par mjeseci pukla remenica radilice (opet nije motor kriv..) uložio oko 4500 kn (jer sam ga uz pomoć prijatelja rastavio i sastavio)... I odmah ga prodao za 9000 kn..

 

Kupio Megane 2 za smiješnu cifru i u startu uložio oko 8000 kn na SVE potrošno i sad se vozim dok ne crkne..

 

Vjeruj, ne isplati se vrijeme i živce gubiti.. s novcima se lakše pozdraviš 🙂

Link to comment
Share on other sites

Je sad kad je zaglibio da ga proda. Pa utuko je sve skup vise od 10.000kn ako ne i vise. Sad to vise nije pitanje novca, nebi ni ja odustao

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Steta je sto nema neki forumski majstor u blizini da se posveti tome, rijesio bi 100%, pogotovo ako je radio te motore. Pitao sam svog mehu, kad je zadnji put radio k4m 1.6 16v, reko je davno, 99% renoa u zadnjih 5-7 godina su dci kod nas, sve je manje auta s k4m motorima, radili su se do 2013, a kao veliki potrosaci benzina nisu ni bili popularni osim sa plinom. Uz to nemaju u dalmaciji majstori vremena, pogotovo sad, bio sam u okolici sibenika i sreo 2-3 automehanicarske radnje, ispred parkirano po 20 auta, pola ih je stranih rega. Zatrpani su poslom. Sad treba na kontinent kod mehanicara (ak nisu na G.O.)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Je sad kad je zaglibio da ga proda. Pa utuko je sve skup vise od 10.000kn ako ne i vise. Sad to vise nije pitanje novca, nebi ni ja odustao
Pa naravno. Ne padaju mi novci s grane i ne mogu sada kupiti novi.
A i tko bi ga kupio s ovim zvukom?
Inace, jucer prosao tehnicki bez greske ;)

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa uzmu 20 auti od stranaca od toga su 15 laganica kvarovi. Kocnice, alternatori, klima, puknuta crijeva ventilatori.. to se sve rjesava unutar 2h i naplacuje se dobro. Ovog lokalnog ko frencha znas da bas nemozes oderat a i moras se posvetit tome i uzme ti par dana i musterije.

Pa naravno. Ne padaju mi novci s grane i ne mogu sada kupiti novi.
A i tko bi ga kupio s ovim zvukom?
Inace, jucer prosao tehnicki bez greske default_nami.gif

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Plinas pa ne radi eko drek. Trebalo bi ga spojit na sondu malo pa vidjet i sta je tamo. Da se dosta toga odgonetnut iz tih vrijednosti.
Link to comment
Share on other sites

da budem iskren otvorio je i odmah zatvorio haubu. Vidio da je plin, a posuda za kočiono ulje je zavučena pa mu se nije dalo ni to gledat. Kočnice, podvozje signalizacija sve bez greške.

 

Troškovi kad je prvi put preskočio zupčasti su bili 5200 kn

Ovo sada 8000 kn plus novi defazer od mene to je 8800

Ukupno 14000 kn

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

Neznam kaj bi reko, nebih volio biti na tvom mjestu jer si ububao u auto ko da si imao sudar i bio kriv. Nadao sam se da ce neki "mehanicar" ipak ukloniti zvuk.
Sumnjivo mi je bilo ono varenje glave na dosjedu podizaca, trebalo je tu drugu glavu staviti..
Probaj u ulje tutnuti neki aditiv za utisavanje hidropodizaca, liqui moly ima dobar, ako se malo utisa, ulij jos jedan. Kosta 40 kn.
 

Na kraju to uopće nije vareno i kao nebitno je kolika je rupa jer podizači dobivaju ulje sa strane, tako mi je bar ovaj moj meho objašnjavao.

Sad ako je koja od tih rupa se još proširila i podizač potonuo dublje u glavu... :nezna:

 

Inače mislim da jednostavno ne postoji dovoljno iskusan i inteligentan majstor koji bi skužio u čemu je kvar. Barem na mom području, a čini mi se i šire. Mijenjanje dijelova uz pomoć dijagnostike postalo je way to go.

Ali ne samo to, traženje rješenja je gubitak vremena. Auto je bio kod majstora 40 dana. Naravno nije samo na mom autu radio, ali kad ne pogodiš iz prve pa kreneš metodom eliminacije, to tako biva

Link to comment
Share on other sites

Da si ga vozio i u ovlašteni servis ne bi vjerojatno ništa riješio. Takve stvari se danas više ne popravljaju. Stavi se novo i vozi dalje, odgovaralo to nama ili ne. Nisu to više motori koje malo pokrpaš i voziš dalje.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Općenito se slažem, ali za K4M ne možeš reći nisu to više motori...

To je stari motor kojeg bi valjda mehaničari znali zavezanih očiju rastaviti i sastaviti. Ne govorimo o nekim 3 cilindričnim prdekalima za koje danas i ne postoje procedure za generalnu popravku nego i sama tvornica kaže ide novi motor nema popravka.

Link to comment
Share on other sites

Kod nas kad mehaničaru dovezeš Renaulta na popravak većini se diže kosa na glavi. Oni koji ih i uzmu na popravak to odrade onak preko one stvari. Bio taj motor star ili nov njima je svejedno.
Da imaš VW ili nekog drugog švabu onda je druga priča, vjeruj mi to je tako. Sad kad sam imao onaj šou sa kočnicama (sajle) na Laguni, ispitivač mi je lijepo rekao da vozim VW, stvar bi brzo riješili jer on ima majstora za to.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, mane said:

Kod nas kad mehaničaru dovezeš Renaulta na popravak većini se diže kosa na glavi. Oni koji ih i uzmu na popravak to odrade onak preko one stvari. Bio taj motor star ili nov njima je svejedno.
Da imaš VW ili nekog drugog švabu onda je druga priča, vjeruj mi to je tako. Sad kad sam imao onaj šou sa kočnicama (sajle) na Laguni, ispitivač mi je lijepo rekao da vozim VW, stvar bi brzo riješili jer on ima majstora za to.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk
 

zato sam i išao kod 3 majstora koji rade Renaulte. Jedan radi sve Francuze, druga 2 su bila djelatnici ovlaštenih i otvorili privat biznis. Nisam išao kod univerzalaca niti u VW garaže

Link to comment
Share on other sites

Kod nas kad mehaničaru dovezeš Renaulta na popravak većini se diže kosa na glavi. Oni koji ih i uzmu na popravak to odrade onak preko one stvari. Bio taj motor star ili nov njima je svejedno.
Da imaš VW ili nekog drugog švabu onda je druga priča, vjeruj mi to je tako. Sad kad sam imao onaj šou sa kočnicama (sajle) na Laguni, ispitivač mi je lijepo rekao da vozim VW, stvar bi brzo riješili jer on ima majstora za to.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk


Samo bi pitao tog ispitivaca u cemu se razlikuje rucna kod megane2 3 i kod recimo golfa 5 ili 6. Da krene o vw renault relaciji.. u krajnjem slucaju te sve kocione sustave ne radi renault ni vw nego neki TRW, Ate i sl i na hrpi auti su isti. A majstor kojem je to enigma eto netreba biti majstor nego otvorit radionu za specijaliziranu marku vozila.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Primjetio sam zanimlivu situaciju. Ovo tuckanje se uopće ne čuje kada se spuštaš niz neku nizbrdicu bez gasa. Bez obzira što se motor vrti npr. 3000 o/min, ništa se ne čuje. Čim dodam gas počne tuckati

Link to comment
Share on other sites

Da, pise potosnja 0 lit.
Dali to mozda upucuje na bolcen, piksnu u klipu ili nesto drugo?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dizne ne rade u tom trenutku, kao ni defazer/klapna usisa. Motor usisava zrak i klipovi i klipnjače opterećuju ležajeve i bolcne u suprotnom smjeru. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pošto su leteći novi, ostaje sumnja na bolcne, mada se ovaj kune da ih je provjeravao i da su dobri.

Tehničko pitanje: u slučaju da je taj ležaj u klipu za zamijeniti, može li se klip i klipnjača izvući prema dole kad se skine karter ili ide samo odozgo uz skidanje (opet) glave?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.