Jump to content

Izmjena leteći ležaji clio197/200


Hrv20

Recommended Posts

Pozdrav 

Zna li netko na koliko km.  se mijenjaju leteći ležajwvi na ovim motorima. Čuo sam neke priče da ih je potrebno mijenjati na 100000 km. 

Iako su mi u ovlaštenom servisu danas rekli da nisu još imali slučaj da su na ovim motorima ikada mjenjali leteće? 

Link to comment
Share on other sites

na 160 bi trebalo bit. ja sam svoje mjenjao na 220 i nes, od straha da nisu mjenjani nikad, a na kraju bili ko novi, tako da su najvj i mjenjani prije, jer nema sanse da su izdrzali toliko bez tragova ni icega...

Link to comment
Share on other sites

napisao sam 160.000, ako se ne varam, da sam negdje citao za nase masine (iako je moj turbo, ako sam dobro shvatio, isti k je?)

Link to comment
Share on other sites

Veliki moment iz niskih okretaja je i veliki pritisak na ležajeve i zato su na diesel motorima puno osjetljiviji. Na benzincima koji se rado vrte u visoke okretaje uz uvijek frisko i kvalitetno ulje nebi trebalo biti problema

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nakon dugo premišljanja odlučio sam se za zamjenu letećih. 

ARP vijke ću ipak stavit. 

Uzeo sam ove ležaje. 

Da li to valja šta? 

 

Screenshot_20230901_195246_com.android.chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Hrv20 said:

Nakon dugo premišljanja odlučio sam se za zamjenu letećih. 

ARP vijke ću ipak stavit. 

Uzeo sam ove ležaje. 

Da li to valja šta? 

 

Screenshot_20230901_195246_com.android.chrome.jpg

Ok su

Link to comment
Share on other sites

GENUINE RENAULT OE BIG END BEARINGS F TYPE ENGINES have been out of stock for a very long time and on backorder with Renault for ages, so if you want an OE type bearing - go for the Glyco ones.

Naručio sam u pure motorsporta 

To su mi javili. 

 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Hrv20 said:

GENUINE RENAULT OE BIG END BEARINGS F TYPE ENGINES have been out of stock for a very long time and on backorder with Renault for ages, so if you want an OE type bearing - go for the Glyco ones.

Naručio sam u pure motorsporta 

To su mi javili. 

 

Glyco si mogao kupit tu i izbjegavat cekanje, shipping itd

Glyco, King, Kolbenshmidt sve je to dobro i sve dobavljivo i kod nas...

U principu sva roba koja se ne radi u UK je sada skuplja nego u EU, jer je i oni moraju uvest

 

Isto tak te u principu izadu ARP-ovi manje iz EU nego iz UK

Edited by Goran_
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Hrv20 said:

Nema tu puno čekanja. 

Upravo zato sam i naručio iz UK. 

od uplate 4-5 dana je na mojoj adresi. 

 

Probaj narucit prek 300£ ...Nick salje u principu s DHL-om... kad se oni ustekaju sa svojim spediterskim uslugama i pizdama zvezdama...prisjedne ti 😉 i traje cca 2tj...

Ali o ovome ti govorim (cisto dobronamjerno) da nije UK "sve sto sja"

Da platis punu cijenu i dalje je osjetno jeftinije jer je kod Nicka 30£...buduci da placa namete nakon Britexita

Screenshot_20230903_011606_Chrome.jpg

Edited by Goran_
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Zrmi RS said:

Ja cekam ventile vjecnooo.....iskreno zamjenske nikakve ne zelim...

Wossner ili Supertec su zamjenski i u svakom slucaju napredak od orginala. A orginale pitanje dal bus ikad docekao. 

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam naletio na ove ležaje king racing. 

Na njuškalu 

Kakvi su u odnosu na ove glycove koje sam uzeo. 

Kaže da su standardni. 

Mišljenje me vaše zanima? 

Screenshot_20230903_112851_com.android.chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Goran_ said:

Wossner ili Supertec su zamjenski i u svakom slucaju napredak od orginala. A orginale pitanje dal bus ikad docekao. 

Moze link?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Hrv20 said:

Upravo sam naletio na ove ležaje king racing. 

Na njuškalu 

Kakvi su u odnosu na ove glycove koje sam uzeo. 

Kaže da su standardni. 

Mišljenje me vaše zanima? 

Screenshot_20230903_112851_com.android.chrome.jpg

Racing.. Daju bar 10ks sami po sebi i trpe 2 bara boosta 

Link to comment
Share on other sites

Salu na stranu, ako pogledas bilo koji shop koji radi dobre race motore, videces da vecina ide na oem lezajeve.. Ili ako trebaju jace onda uzimaju od drugog auta sire ali opet OEM.. Ili kad treba jos jace, radilicu s vecim promjerom lezaja i opet oem lezaje (honda B serija na RB masinama).... 

Lezaj ima jako jednostavnu ulogu, odrzat zadat zazor izmedju sebe i radilice i da cvrsto stoji u bloku / klipnjaci i ne "provrti"..

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.