Jump to content

Izmjena leteći ležaji clio197/200


Hrv20

Recommended Posts

3 minutes ago, Hrv20 said:

To ti je top

 

Mislim da su oni iz Francuske pa neplaćam nista ekstra ako sam dobro vidjeo...

Link to comment
Share on other sites

On 06. 09. 2023. at 23:01, Goran_ said:

Ne volim se drugima petljat u posao

Ako Belinic slaze onda stavi unutra sta ti on kaze, jer on odgovara za to da to bude dobro i kak spada

Mislim da je jasno tko će biti odgovoran ako nešto krene po zlu, samo zbog uštede. 

Ja dijelove, ti rad, treći strojnu obradu, i BAM! Nitko nije odgovoran za ništa sem same stranke. 

Doživio, vidio, puno puta

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mislim da što se dijelova tiče nisam štedio. Imam sve OEM. Kažem razmišljam još o tim ARP šarafima. 

Nije mi ta obrada glave baš najjasnija i te vodilice ventila jedino iako volio bih samo znati kad netko kaže da onaj tko radi i obradu riješava i vodilice ventila. Jel to onda znači da ih mjenja? Jer ja ih nisam kupio. Valjda onda u cijenu obrade glave ulaze i te vodilice. Tipa ako su potrošene onda ih taj koji radi obradu i mjenja. Sad nznm jel ih on i izrađuje ako ih ja nisam kupio ili....kažem nemam pojma a opet ne volim ni preispitivat 100x. Volio bih eto samo naučit teoriju. Vidim da su ovo vodilice:

https://www.pure-motorsport.co.uk/valve-guides-freccia

Link to comment
Share on other sites

one se mijenjaju ako su potrosene

pa nece ih izradivati ako ih ima za kupiti, nema smisla financijski

Link to comment
Share on other sites

Netko zna kataloski broj tih vodilica? Ma mislim ako ih treba mjenjat pa da imam iako su rekli da to rijesava ovaj na obradi, sta god to znacilo. Nebi volio da mi auto stoji a mogao sam imat u sebe....nznm vidim ima ih na ebayu za narucit, a opet mozda ih i oni imaju....

Link to comment
Share on other sites

Mjere se na strojnoj i ako su izvan tolerancije, ispresaju se i upresaju nove. One su od neke legure mesinga. Ima ekipa iz strojne obrade gdje ce ih nabaviti. Vjerojatno su iste na svim 2.0 16v motorima. 

Usput se i sicevi ventila poravnavaju.

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, ivan.martinko said:

Mjere se na strojnoj i ako su izvan tolerancije, ispresaju se i upresaju nove. One su od neke legure mesinga. Ima ekipa iz strojne obrade gdje ce ih nabaviti. Vjerojatno su iste na svim 2.0 16v motorima. 

Usput se i sicevi ventila poravnavaju.

Hvalaaa. Skuzih sadaa. Jbga bolje da se drzim radiologije....

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Zrmi RS said:

Hvalaaa. Skuzih sadaa. Jbga bolje da se drzim radiologije....

Ti si radiolog? Kakva je razlika u efikasnosti izvođenja epiduralne transforaminalne  blokade sa nadzorom rtg i bez? Kod privatnika neurokirurg mi je dal bez. Jucer mi je anesteziologica sa 20 godina staza u bolnici isto bez zviznula ali 4 injekcije dexanetazon + marcaine. U korjene zivca L5 i S1 obostrano. A vidim da se po defaultu radi sa rtg.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, ivan.martinko said:

Ti si radiolog? Kakva je razlika u efikasnosti izvođenja epiduralne transforaminalne  blokade sa nadzorom rtg i bez? Kod privatnika neurokirurg mi je dal bez. Jucer mi je anesteziologica sa 20 godina staza u bolnici isto bez zviznula ali 4 injekcije dexanetazon + marcaine. U korjene zivca L5 i S1 obostrano. A vidim da se po defaultu radi sa rtg.

Ja sam inzenjer samo....mali od palube

Link to comment
Share on other sites

Evo danas mi expresnom dostavom poslali ARP sarafe. Najbolje komunicirat mailom pa ssm na dostavu i to ubrzanu dobio popust. Sve zajedno 136E. Ima Oreca dobrih stvari....

Link to comment
Share on other sites

Oem felge kostaju cca 200e komad. Moze mi dat 10% na njih. Sarafi su vec u Zagrebu. Pitao sam ga bas jel ima sto osim toga sa stranice. Realno nema sad nesto specijalno kao Pure Motorsport ali vidjer cu sto ce mi odgovorit....

Link to comment
Share on other sites

Došli šarafi ARP. 2 dana iz Francuske DHL express. Za svaku pohvalu su....

Link to comment
Share on other sites

Kutija je ogromna. Nznm vise ni sam sto je sve unutra, plus kod Belinica su karike, lezajevi, nova oplata motora, sarafi....nakupi se toga bome ajmeee.20231102_151954.thumb.jpg.242d1d9ffdedecc5846256e4bdbf2644.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kada ga slozis, javi da ga kupim debelo ispod cijene. Ono 300k km, treci motor :)

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Kad ga slozim onda imam opet sta radit dalje. Lakiranje, zastita podvozja. Mjenjac je ok ali trebat ce i njega vremenom obnovit od lezajeva i sl. Ostavit cu ga sebi, uvijek ima sto radit na njemu. Recaro spuzve obnovit, novi auspuh, sajke mjenjaca. U globalu nikad nema kraja. Valjda je to i car auta....

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Dakle treci motor, lakiran, tj udaren, mjenac satran... uf ide to jeftino dalje 😛

Link to comment
Share on other sites

Jos jedan problem je da me zeza senzor razine ulja. Vec sam zabiljezio klipom gresku, ali mislio sam da je to nest bezveze. Danas upalim auto a ono pokazuje 3 crtice od 6. A razina ulja na sipci na max....sad jos i to a sutra idem kod Belinica. Zna netko kataloski mozda za clia 3?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Leteći su zamjenjeni i stavljeni arp vijci. 

Moram priznat da kada su skinuti original ležaji nisu bili nešto potrošeni. 

 

Jos su sigurno moga stila vožnje mogli proći  60000 km.

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.