Jump to content

Izmjena leteći ležaji clio197/200


Hrv20

Recommended Posts

Znas da me nije volja obrazlagati..teorija ti je ok ali skoro, neke stvari negdje prolaze a negdje ne..kamo ćeš gurnuti “širu” radilicu i od kud ti za ovaj motor? Ćeš od 1.9d probati? U 1.9dci ide i duže traje nego original.. I onda još hondu navodiš kao primjer

Oem može biti minimum 3 proizvođača, kod svake marke vozila, tako da je i kolbenšmit, i gliko i king oem. Ili ate, trw ili indija/Pakistan ovisi tko je dobio ugovor..

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Srbi ga rade sigurno, ugrađivao sam njihove ventile i nikad problema nisam imao. Ne oem naravno ali i čemu uopće?

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, laci said:

Znas da me nije volja obrazlagati..teorija ti je ok ali skoro, neke stvari negdje prolaze a negdje ne..kamo ćeš gurnuti “širu” radilicu i od kud ti za ovaj motor? Ćeš od 1.9d probati? U 1.9dci ide i duže traje nego original.. I onda još hondu navodiš kao primjer

Oem može biti minimum 3 proizvođača, kod svake marke vozila, tako da je i kolbenšmit, i gliko i king oem. Ili ate, trw ili indija/Pakistan ovisi tko je dobio ugovor..

Ma naravno da nece na f4r stavlkat vece... A i zasto bi.. Vracamo se na post iznad toga.. Besposlen pop i ovce krsti... 

"Jaci" lezajevi idu kad su oem srot khm f9q.. znatno mijenja moment ili znaaatno dizu okretaji na stock momenat..

Na atmosferama a da nisu 9000rpm build iskreno nisam cuo da iko stavlja ikakve race lezajeve ili da se oko toga uopce vodi polemika..

Pod oem sam inace mislio oem kompoziciju i konstrukciju. Ne oem proizvodjaca koji moze biti bilo ko kao sta i sam navodis. 

Link to comment
Share on other sites

Pitam zato šta ovdje stoji ovako 

Da se otpušta 2 puta i zategne 3 put? 

Screenshot_20230904_165051.jpg

Edited by Hrv20
Link to comment
Share on other sites

Zasto nebi koristio strech gauge ? I lijepo zategao kako bog zapovijeda.

Drugo ja pratim upute proizvodjaca a njih sam ti linkao. Ne necije tumacenje na webshopu

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Hrv20 said:

Ma sve to stoji. 

Ali ako kojim slučajem ovi moj meh. Nema strech gauge. 

Koja je procedura? 

 

Otvori imas unutra papir na kolko se stezu. Na navedenoj kilazi si dobar bez strech gaugea na prvom zatezanju

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Goran_ said:

Otvori imas unutra papir na kolko se stezu. Na navedenoj kilazi si dobar bez strech gaugea na prvom zatezanju

Na navedenom momentu si otprilike na onome sta je ARP predvidio. A ako ti mehanjcar nema komparator obicni onda ne znam kod koga ides iskreno. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, MilosB said:

Na navedenom momentu si otprilike na onome sta je ARP predvidio. A ako ti mehanjcar nema komparator obicni onda ne znam kod koga ides iskreno. 

Ak vec hoces dlaku u jajetu... na 4tom stezanju na 62nm se tek pocnu rastezat preko onog sta arp preporuca... na 57nm ni onda.

Na 62nm se stezu aftermarket H i I klipnjace u f4r...orginalne se stezu na 57nm. (Govorim kad je u pitanju ARP)

Treba ti malo vise od obicnog komparatora za izmjerit to dok je u motoru (mos proizvest alat ali dok ga pogodis da je 100% dobar jednostavnije ga je kupit.

I vjerojatno svaki mehanicar ima komparator, jer je bar jednom fazio "starog" fiata, alfu, lanciu

I cijela drama oko rastezanja je puno bitnija kod L19 tipa Arp-a a ne kod ARP2000 koji svi prodaju i ugraduju.

Ukratko...da ga stegnem 150 puta i dalje ce bit jaci nego smece koje renault stavlja

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

I sve to stoji da su mu uopste potrebni jaci vijci.. Ako ostaje na stock max okretajima i ne radi FI ... Pa sad ako hoce Arp jer mu "treba" onda nek i "instalira" kako treba. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, MilosB said:

I sve to stoji da su mu uopste potrebni jaci vijci.. Ako ostaje na stock max okretajima i ne radi FI ... Pa sad ako hoce Arp jer mu "treba" onda nek i "instalira" kako treba. 

Ne trebaju mu vjerojatno ni bolje gume od ovih koje su sad gore...ali je lijepo imat 😉

 

Orginal serafi su uz neke druge stvari jako slaba tocka f4r motora i hoce puknut u nemapiranom autu koji se ne vrti vise od orginala...

Mora kupit nove tak i tak...pa onda rijesis 2 muhe jednim udarcem.

Ak sad krenemo pametovat, onda mozemo u nedogled kenjat da bi bilo dobro promjenit i glavne lezajeve, izmjerit sve zazore bar sa plastigaugeom ako ne na strojnoj obradi, provjerit zazore na uljnoj pumpi itd itd.

Covijek/Decko je pitao kolko se stezu serafi i koje lagere da kupi... jednostavno pitanje i jednostavan odgovor bez puno prekenjavanja 😉

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@Goran_ pa samim pitanjem kako se stezu sarafi je pokrenuto pametovanje, tj doticni smatra da neko tu zna bolje nego sto zna proizvodjac.. 

@Hrv20 bez ljutnje, ali cemu uopce pitanje kolko se stezu ? imas upute u pakiranje, imas upute na sajtu proizvodjaca (koje sam ti linkao prema kataloskom broju) i onda ides citati webshop , ili pak forum za neku 3 informaciju..

 

Tj da te pitam, koga bi poslusao da si dobio neku kontraidikatornu informaciju? slusao bi forum strucnjake ili proizvodjaca koji je dizajnirao materijal i proracunao potrebnu silu stezanja ? 

ps, alat gotov (ako majstor ima indikator) kosta jako malo... a moze ga realno jako lako i napraviti.. od par komadica zeljeza :D

PS volim i ja bling bling nepotrebni.. :)

a evo gotov fancy holder - 50€ image.thumb.png.81f3ba8d18fdff0fd901bc5af88d5566.png

Link to comment
Share on other sites

pa ko pametuje, onaj tko smatra da forum zna bolje od proizvodjaca (ne mislim auta, nego cega god si kupio) ,ili onaj koji ga "checka" za to ? 

Link to comment
Share on other sites

Ovo je izvrsna tema za mene recimo koji pojma nemam o slaganju motora i korištenju boljih dijelova. S obzirom na potrošnju ulja motor će ići na slaganje, a kako ja nisam tip koji auto koristi za staze pitam se vrijedi li stavljati evo recimo te Arp šarafe? Ako krenem tip putem onda mogu i pojačane ležajeve, radilicu jaču od Megana 225T i sl. Meni je tema super i imam više od 100 pitanja koje bi volio da se pojasni ali jbga ispadas dosadan. Ja sam recimo do sad skupio sve osim ventila. Mozda jos zamjeniti i hidropodizače. Naravno ima tu jos dosta toga,ali već kad se sve rastavi da nečekam neki dio kojega nema. 

Link to comment
Share on other sites

@Zrmi RS uopce nije sporno.šta ceš pitat što neznaš... Ali onda poslušaj nekad... A ne zapizdiš 1 i nobadas nikog.. A kad vec postavis putanje...Evo zadnji put oko klime pa jel ovo a jel ono a jel moguce da je.... Strpi se nije niko na forumu 0-24 i samo ceka da ti postaviš pitanje.... 

I nakon svega šta je bilo sa klimon osta si nedorecen... Mozda neko ima isti problem pa procita i odgovor sta je bilo.. Pa ode rjesit bez postavljanja 100 pitanja... 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, macak said:

@Zrmi RS uopce nije sporno.šta ceš pitat što neznaš... Ali onda poslušaj nekad... A ne zapizdiš 1 i nobadas nikog.. A kad vec postavis putanje...Evo zadnji put oko klime pa jel ovo a jel ono a jel moguce da je.... Strpi se nije niko na forumu 0-24 i samo ceka da ti postaviš pitanje.... 

I nakon svega šta je bilo sa klimon osta si nedorecen... Mozda neko ima isti problem pa procita i odgovor sta je bilo.. Pa ode rjesit bez postavljanja 100 pitanja... 

 

Oprosti ali ja nisam bas vise tako cesto na forumu. Ovo mi se ucinila kao zanimljiva tema. Klima je rijesena, imao sam krivi kompresor ugradjen. Evo recimo Goranovo znanje me je fasciniralo pa me ujedno pocelo zanimati i malo vise iako sam u tom podrucju totalni tudum jbga....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.