Jump to content

R4 GTL '88. Žorž II


ivan08

Recommended Posts

Taj lepak za sajbne je super stvar, lepi odlicno.

Farovi ispali fenomenalno, od silne nervoze koju si imao dobro je da si uspio islikat išta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala i ipak hvala na savjetu. :yeah: Pokušat ću danas. Ali petrolej kao i razrjeđivač moram kupiti a trgovine boja i lakova nisu radile. Zapravo se ne sjećam kada sam zadnji put u trgovinama mješovitom robom vidio petrolej. Nije da sam ga baš i tražio.
Imaš petrojela u Reti, Pevexu...

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nakon zadnjih nevolja s ljepilom za svjetla došlo je na red da objasnim čemu predinfarktno stanje. Naime, kako su stara prednja kočiona crijeva bila dotrajala i odrezana su kad je vađen motor krenem te batrljke odvrnuti pa ću staviti novija crijeva. Dan prije natopim vijke WD-om i ostavim. Sutradan dođem i odvrnem prvi komad bez po muke. Naravno drugi je pošprican bojom prilikom farbanja i ne ide. Grijao, hladio, molio, kumio...Na kraju sam heksagon pretvorio u kružnicu i odvrnuo gripcangama. Kako sam morao do grada ponesem taj dio cijevi i odrezani nipl da mi naprave novi. Dođem do jednog lika koji radi te stvari, veli on čim ga je uzeo u ruku: Kakav ti je to navoj? Jel' to nekakav stari auto? Mene prošli trnci. Kažem mu koji je auto u pitanju, veli on: Ja ti takav navoj nemam. Pošalje me kod jednog starijeg lika koji je imao raznoraznih dijelova i tih čudnih navoja. On me odmah pitao: Jel' to nekakav stariji Reno? Drukčiji korak je u pitanju. Nakon kraće pretrage zaliha ispostavilo se da ni taj lik nema. Pošalje me u Renault servis u Karlovcu, i tamo ćorak. Već me oblio hladan znoj. Na putu kući mi je ostala još jedna jedina radionica koja se bavi hidraulikom i sl. Stanem i pitam lika ima li kaže on: Ček' da provjerim i izvuče nekakvu kutiju iz skladišta, čeprka po kutijicama i odjednom veli: Evo ga, znam da sam ga negdje imao. I stvarno paše. Odmah ga zapertlao, uzeo mi 45 kuna. Skoro sam ga izljubio. Pitao me koji je auto u pitanju pa kad sam mu pokazao oduševio se. Kaže ako trebaš kakav čudan navoj ili cijev samo dođi. Riješit ćemo nešto. Tih par sati neizvjesnosti me koštalo barem dvije-tri godine života jer ponovna potraga odgovarajućih crijeva bi me vjerojatno gurnula preko ruba. Po riječima mog mentora: "Po tim stvarima R4 je ostao u vremenu kad je prvi napravljen. Znači 1961 godina.  Zanimljivo je da Francuski auto ima colne navoje na kočnicama". Posjedovanje i obnova (mogu reći i oldtimera) je skup sport. Dijelovi su dostupni na nekolicini web shopova ali koštaju pravo malo bogatstvo a poštarine nisu ništa manje. Kvaliteta varira od originalnih pa do teškog bofla. Čak sam u pretragama po raznim stranicama našao slučajeve gdje su ljudi nabavljali i ugrađivali brtve motora sa takvih stranica pa su za kratko vrijeme požalili. Visoka cijena istovremeno ne garantira i kvalitetu. Ali svaka bena ima svoje veselje, ne? Do slijedećih novosti nemojte razmazivati ljepilo za šajbe prstima. Još mi se crne pore na rukama.

  • Like 5
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Konačno se malo razvremenilo jučer pa sam pristupio dugo odgađanoj operaciji pranja Cleona.

slika.thumb.png.479361a463249c8eaba8507f7cce8bf8.png

Našpricao nekakvim sredstvom za pranje motora, ostavio da se malo kiseli i isprao miniwashem. Nakon par ponovljenih postupaka uspio sam kroz debele naslage skorene prljavštine prodrijeti do željeza. Mjenjač je druga priča. Pošto je smješten ispred motora i direktno na udaru svakoj prljavštini a i jedna manžetna je bila puknuta pa se mast razbacala svud okolo bilo je potrebno mehaničko čišćenje. Kacavidu u ruke i struži.

slika.thumb.png.2aefc0ca49a13eac2a9c609c44316a4d.png

Kad sam uklonio veći dio gliba odlučim (kad je već na izvol'te) pregledati i poklopce diferencijala i zamjeniti dotrajalo. Iako sam se pribojavao odvrtanja prošlo je poprilično glatko i bez oštećenja. Za razliku od nekih koje sam vidio.

slika.png.f7d8403eeed1e0d1d8e0060822605b26.png

Moji su izašli bez nekog posebnog napora. Izbijeni su i stari semerinzi. Naručeni su novi kao i oringovi. Pošto je dimenzija potonjih malo čudna pronašao sam rješenje u trgovini traktorskim dijelovima i dio koji paše na Zetora paše i na Žorža. Malo smo se zaje... kod određivanja dimenzije pa su trunčicu veliki. Sutra ću ih zamjeniti odgovarajućim.

slika.thumb.png.bbedb111d81fea56b0628df10526bd1b.png

Stigao je i paketić od mentora pa su dovršene i poluosovine i spremne su za ugradnju.

slika.thumb.png.4f445fc99dc2be1cdd70f83e959dfae1.pngslika.thumb.png.5d32bdb5487595726f78e421919fcf39.png

Crnilo od ljepila za stakla je zamjenjeno crnilom od masti za homokinetičke zglobove. Do slijedećeg puta nemojte se udariti čekićem po prstu. Kao ja.

 

 

  • Like 6
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Evo malo dobrih novosti. Kako sam skinuo poklopce diferencijala poprilično lako vraćanje se pokazalo kao dosadan zadatak kuckanja čekićem i komadom drveta a pošto sam lijen za takve stvari odlučio sam napraviti ključ. Dobro da nisam bacio staro zvono kvačila za trimer za koje zapinjem već godinama jer vanjski promjer odgovara unutrašnjem promjeru poklopca a k tome ima i četvrtastu rupu predviđenu za sajlu trimera koja je malčice veća od račne 1/2 ali dovoljno da se ne okreće u njoj. Bilo je dovoljno precrtati raspored krakova i brusilicom izrezati zube. Sada imam ključ za svagda.

slika.thumb.png.2ed6c9cef2aea774c6884460f1458efd.pngslika.thumb.png.6a66af5bad58065ca30a12cb989379f8.png

Isto tako smo supruga i ja oprali krovni tapacirung i da malo popravimo zvučnu izolaciju (jer unutrašnjost zvuči kao da sjedim u Tamiću) zaljepili četiri sloja pjenastog filca koji inače dolazi ispod laminata. Sve to namontirali i zadovoljno sjedili u Žoržu i isprobavali zvučnu izolaciju. Ne ovjes. Stajao je složen pa su ostali nabori ali ispravit će se.

slika.thumb.png.18fc70c6821082f293cdaa85432e1db1.png

Jutros rano sam imao zračni napad u kokošinjcu pa sam morao intervenirati i odgoditi radove oko Žorža do popodne. Popodne sam sa suprugom potrošio dobrih 4-5 sati na pripremu i ubacivanje motora lančanom dizalicom. Pred kraj nam se pridružio i stariji sin pa je ostatak tekao glatko. Vjenčanje je obavljeno skromnom ceremonijom u krugu obitelji. "Šasijo, uzimaš li ti Cleona za zakonitog supruga bla, bla, bla...." "Uzimam reče Cleon" I obratno. "Proglašavam vas vjenčanim, možete poljubiti mladu" Razmjenili su matice i od danas su u sretnom braku.

slika.thumb.png.07ca3a4afbc59ae208cb758f0dcb7519.pngslika.thumb.png.01a44ee34fdc67aa60e2ab0c2afe8911.png

Sad se odoh napit. U čast mladenaca. Možete i vi nazdraviti. ŽIVJELI MLADENCI!

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Kad bude toplo onda tkaninu na plahonu pošpricaj vodom iz boce sa prskalicom. Našpricaš da bude vlažno samo dio koji je zgužvan.
Nakom 2-3 tretmana trebalo bi biti zategnuto i bez nabora.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Skromna ceremonija i izraz "idem se napit" se pretvorio u "ožderao sam se kao krme" i danas nisam bio za ništa.

Spomenuo sam jučer zračni napad u kokošinjcu. Danas sam uhvatio krivca. Nisam imao srca zavrnuti mu vratom pa sam ga pustio iako mi je prepolovio jato nesilica. Nadam se da je zapamtio kome duguje život.

slika.thumb.png.3a178351001a0626f64546a2e09dc7ac.pngslika.thumb.png.c918803c221487abe0e32cbe48bf3c4b.pngslika.thumb.png.477be567c2d7bc75296ff48ba8bd07a0.png

E sad jesam li naivan ili ne vidjet ćemo. Kada sam ga pustio nešto je kriknuo. Sad kad razmislim zvučalo je kao: Kotejebeeeeee!

 

  • Like 4
  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, baltazar said:

Kakav je agresor, a kako si ga uhvatio

Kokošinjac je jučer natkriven mrežom ali je ostao jedan otvor u samom kutu gdje nisam mogao dohvatiti. Tuda je ušao ali nije znao izići nakon što je rastrgao jednu nesilicu. Ušao sam unutra opremljen debelim kožnim rukavicama što se pokazalo kao dobar potez. Naime, kandžama mi je skinuo rukavicu s jedne ruke. Moram priznati da me iznenadio stisak iako je težak manje od kilograma. Kao kliještima. Na sreću nije uspio probiti rukavicu kandžama jer izgledaju zastrašujuće.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Malo igranja bojicama za nedjeljno popodne.

slika.thumb.png.964d92bace32c2e07d63288b12c908ca.pngslika.thumb.png.4c2728c8d891e8cc53447826beb529ca.pngslika.thumb.png.1b698903c1288ad767f8b5c1c5959129.png

Malo zlatne. "Da se oseti raskoš"

slika.thumb.png.dec8f579c7c084891597251a2853948e.png

slika.thumb.png.fa25159d17354ab72d9085315af087c4.png

Ajd uzdravlje!

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Evo je i namontirana skupa s nesretnim svjetlima. Meni se sviđa ali ja sam pristran.

slika.thumb.png.aa3f893d1b8f822298a740c3124583a4.png

Namontirane bočne lajsne, spojena je i sajla kvačila, letva volana, ubacuju se poluosovine, spajaju se kočioni vodovi. Naručena nova sajla gasa jer je stara iscufana.

slika.thumb.png.cda80bbe4de8106d0a92e6f2bf08f6ec.png

slika.thumb.png.588b65e0d5c9843ece9dd27da682fc1c.pngslika.thumb.png.323a0d8fbdee709a32875cc11da45403.png

Ovo će biti duga noć. Srećom je hladno pa se neću uznojiti.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

zasto crne bocne zastite? sta nisu bile sive? ovako okviri prozora i kederi djeluju tuzno, ovako isprano crno/sivi...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ruske said:

zasto crne bocne zastite? sta nisu bile sive? ovako okviri prozora i kederi djeluju tuzno, ovako isprano crno/sivi...

Jesu, bile su sive. Meni je ta siva izgledala isprano i tužno. Ovako je drukčiji od drugih. I djeluje ozbiljnije. 😆 Okviri prozora će dobiti svoj tretman kada nađem odgovarajuće sredstvo. Brave također kada stignu brtve koje idu ispod. Branici su isto crni pa bi trebalo biti pasent. No ništa nije zapisano u kamenu. Tako i četvorka može biti personalizirana. Možda se jednom odlučim na Hello Kitty uzorak, tko zna. 😆 Krhko je znanje....

Just now, frenchkey said:

Vraćaj to u original boje :rtfm:

Gotovo je sad. Imam još jedan set lajsni koji ću u ljubičasto....🤩

slika.png.0fe1d7b6be084741200cb56b9839cb63.png

Pa zar ove sive lajsne ne izgledaju otužno? Vidi kakav je veseo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Prvo svaka čast na projektu.

Drugo, meni se više sviđaju crne lajsne. Uz crne gume prozora i crne retrovizere bude odlično. Kada već nije originalna boja i kada je već personalizirano onda i ostalo može malo biti.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

Hoćemo sive lajsne!!

Ne može. Crno je novo sivo.

 

31 minutes ago, Domba said:

Prvo svaka čast na projektu.

Drugo, meni se više sviđaju crne lajsne. Uz crne gume prozora i crne retrovizere bude odlično. Kada već nije originalna boja i kada je već personalizirano onda i ostalo može malo biti.

Prvo hvala na podršci. Drugo, i mene malo bodu u oči jer sam navikao na sive ali sam htio nešto promjeniti. Sjest će mi kao i sve ostalo. I boja mi je bila malo čudna a sada mi je sasvim normalna. Dugo surfam i tražim inspiraciju tako da sam se nagledao svega od odvratnih prerada preko simpatičnih do stvarno perfektno očuvanih/restauriranih. Proizvedeno ih je preko 8,5 milijuna. Zašto bi svi trebali biti isti? Ovaj će svakodnevno na cestu i raubat će se. Da je nekakav raritet i muzejski primjerak priča bi bila sasvim drugačija. Ovdje mi je manje važna originalnost u smislu očuvanosti a više da se istakne u masi jer će imati poslovnu namjenu. Svaka reklama je dobra reklama. Uostalom ja ću ga voziti pa imam pravo staviti i leopardov uzorak na siceve i čupavi volan ako hoću. Jel tako?

  • Like 4
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Tako je!:bigl:

Glavno je da svi upiru prstom u tebe na cesti.....:hahahe:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Svaka cast! Radovi napreduju odlicno. 
“Crno je novo sivo” Odlicno si to sročio, meni se sviđa. Još kad rijesis te prozore i kvake.

Jedino mi je steta sto kad si već isao poprilično na široko u tu priču nisi stavio od tvinga platneni krov.

Pred 6god sam dobio pod račun clio 2 sa helo kiti uzorkom, presvlake na sicevima i iz vana je sav bio u naljepnicama..nisam bas bio oduševljen..

leopard uzorak sam imao u T3 na sjedalima i volanu, to mi je bilo cool. Isto sam ga se brzo rijesio, nije mi se sviđalo kako se vozi, kao ni fićo kombi.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, laci said:

Svaka cast! Radovi napreduju odlicno. 
“Crno je novo sivo” Odlicno si to sročio, meni se sviđa. Još kad rijesis te prozore i kvake.

Jedino mi je steta sto kad si već isao poprilično na široko u tu priču nisi stavio od tvinga platneni krov.

Pred 6god sam dobio pod račun clio 2 sa helo kiti uzorkom, presvlake na sicevima i iz vana je sav bio u naljepnicama..nisam bas bio oduševljen..

leopard uzorak sam imao u T3 na sjedalima i volanu, to mi je bilo cool. Isto sam ga se brzo rijesio, nije mi se sviđalo kako se vozi, kao ni fićo kombi.

Da, zadovoljan sam kako napreduju radovi. Taj krov od Twinga mi nije tako napet, radije bih nekakav šiber ali mi je to previše posla. Za sada.

Clio Hello Kitty 😆

Mali je jedno vrijeme bio zagrijan za bubu pa smo otišli na probnu vožnju. Nakon toga smo probali četvorku. Tako se brzo ohladio od bube da je to čudo jedno. Kaže: Drugi svemir.😆 Za razliku od bube četvorka je madrac. Nisam vozio T3 ali sam vozio fićo kombi. Imam isti dojam kao i ti. Očajan osjećaj za volanom.

Link to comment
Share on other sites

Evo malo novosti. One kvake i retrovizori koji su vas boli u oči zbog crnih lajsni su obojeni u crno. Čekam da dođu na red jer sam zaglavio pod haubom. Jučer i danas namontiran hladnjak, napravljeni novi donji nosači jer su stari (ako se sjećate) strunuli. Ovaj put od debljeg aluminijskog U profila odrezanog s starog hladnjaka od Clia koji leži u šupi već par godina tako da bi trebali potrajati. Nisam se sjetio slikati a sada je hladnjak ugrađen pa se ne vide ali nije neka mudrost. Namontiran branik. Naopako. Zašto? Jer eto nisam pazio na nastavi. Okrenut ću ga kad mi se bude dalo. Pospajana su crijeva koja su u dobrom stanju. Pripasana je ekspanziona posuda. Zamjenjena sajla gasa. Montiran prednji crossbar i nosač akumulatora. I na kraju struja. Iako su svi kablovi označeni prilikom skidanja bilo je par nedoumica oko struje ali je kolega i mentor uskočio s arhivskim slikama pa je i to riješeno. Ovih dana ide rezervoar gore i nadam se prvo paljenje motora nakon skoro 3 mjeseca. Evo malo slikica.

slika.thumb.png.0801c1b2f494df187cc61c65f746e877.pngslika.thumb.png.183dbc0fdd4297c06a8cdaa4f25399f9.pngslika.thumb.png.c759c9ab0df406174dab48e05b7456a5.pngslika.thumb.png.a7fd1387726fde48540408bd52d7efd5.pngslika.thumb.png.67b6777503fa3360ee1b6389545a1ba3.png

i na kraju jedan od dosadnijih poslova ali mora se odraditi. Čišćenje hrđe i nakupljenih naslaga s vijaka i matica koji će ponovno u upotrebu. Svaki navoj očišćen nareznicom. Posao bez kraja....

slika.thumb.png.1406357aef83d482bb2b00b5274b9c3d.png

  • Like 6
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Svaka čast sve po PS.
Jedino što sa nareznicom/ureznicom skines u potpunosti sloj cinka pa zahrđa vrlo brzo i onda se u biti zavari.
Mrdanja više nema.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.