Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

skidao sam volan vise puta. postupak je slijedeci:skinuti klemu s minus pola, pricekati oko pet min. nakon toga u rupicu sa straznje strane volana umetnuti malenu kacavidu,pritisnuti dok ne iskoci zracni jastuk.nakon toga odspojiti zracni jastuk i pazljivo ga odloziti. volan skidas tako da odvidas torks vidu. pazi da ne diras zavojnicu jer ako je krivo vratis ode ona. ako ti pukne s zracnm jastukom, esp-om i tempomatom se mozes oprostiti. mislim da je kod tebe problem u prstenu koji se nalazi iza zavojnice sto je malo zafrkano jer treba skidati ostu da se dpdje do prstena.preporucujem upozrebu kontakt spreja prije svega.

aha.kao prvo zahvaljujem na odgovoru :D

imam još 2 pitanja:

-znači može se odspojiti airbag bez upotrebe blokade u programu clip ? (naravno,uvijet je da se odspoji akumulator)

-a da prvo pokušam bez demontaže uštrcati sa cjevčicom kontakt spray,što misliš ima li smisla?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • živac

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skini plastičnu oplatu sa stupa volana (torks) i onda pošpricaj kontakt sprejem. Nemoj puno špricati jer će ti se upaliti sve moguće lampice vezane za zavojnicu volana. Taj prsten se nalazi unutar zavojnice, a iza senzora kuta volana. Još jednom ti napominjem, nemoj skidati zavojnicu volana. Problem je u tome da ako se ona ne blokira, a skine poremeti se senzor kuta volana, a on se nakon toga treba postaviti u početni položaj (kalibrirati) što se radi isključivo CLIP-om. P.S. Naravno da možeš skinuti zračni jastuk bez blokiranja istog CLIP-om, potrebno je samo odspojiti akumulator na pet minuta da centrala zračnog jastuka ostane bez napajanja.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja sam zadivljen!

Imati covijeka poput usrmaatre na forumu je neprocjenjivo!

Ti si prava  :renault: pedija

bowing-036.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja sam zadivljen!

Imati covijeka poput usrmaatre na forumu je neprocjenjivo!

Ti si prava  :renault: pedija

bowing-036.gif

 

Hvala, ali ja sebe ne smatram nekim posebnim stručnjakom.

Link to comment
Share on other sites

...samo čovjekom koji ima problematičan auto(marku i model) :D

Link to comment
Share on other sites

Ma nije uopće tako, više sam ja kopao po laguni samo da skužim neke stvari, nego se stvarno kvarila. Stvarno ne mogu reći da je problematična.

Link to comment
Share on other sites

Meni se čini da će zadnju riječ imati Carlos, ali ne Tavares već Ghosn. :D  Eh, di su nestala ona vremena kad je Louis Schweitzer bio predsjednik uprave.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Hvala, ali ja sebe ne smatram nekim posebnim stručnjakom.

 

....tako je i Tesla govorio......kad dođeš u ST idemo na ćevape :):dobroje:

Link to comment
Share on other sites

E sad si pretjerao hehe, da Tesla. Sta se pak cevapa tice rado, ali samo ako cemo ici u Gyros-a hehe

Link to comment
Share on other sites

E sad si pretjerao hehe, da Tesla. Sta se pak cevapa tice rado, ali samo ako cemo ici u Gyros-a hehe

 

hehe,naravno možei u Gyros-a ti biraš mjesto...daj mi reci kako ta zavojnica izgleda,imaš koju slikicu,jel' to neka špula ini nešto drugo?

Link to comment
Share on other sites

evo ti link pa pogledaj:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/00-05-RENAULT-LAGUNA-MK2-INDICATOR-WIPER-STALK-AND-AIR-BAG-CLOCK-SPRING-/290635010353?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43ab325131

 

Nije špula već obična traka koja je namotana oko plastičnog cilindričnog kućišta, naravno trakom prolaze vodiči za zračni jastuk, ESP, tempomat (ako ima). Vodiči (žice za sirenu su posebno). Problem nastaje ako se zavojnica pri rastavljanju pomakne, a da se to ne skuži (traku se ne može vidjeti bez otvaranja zavojnice) i onda se krivo montira, a pošto traka nije namijenjena da se može vječno namotavati pri motanju volana zna puknuti. Isto tako senzor kuta volana treba vratiti točno u isti položaj u kojemu je bio (ne smije se micati) jer se poremeti i onda kad volan stoji ravno ECU-u signalizira da je u pitanju kut od npr. 180°, što ovaj prepoznaje kao grešku. Da bi se isti kalibrirao potrebno je senzor kuta postaviti u početni položaj (žuta točka na prozorčiću) CLIP-om ući u "meni" za ESP i pokrenuti kalibraciju senzora kuta volana. Senzor kuta je vezan na zavojnicu, stoga se mora blokirati zajedno s istom.

Link to comment
Share on other sites

evo ti link pa pogledaj:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/00-05-RENAULT-LAGUNA-MK2-INDICATOR-WIPER-STALK-AND-AIR-BAG-CLOCK-SPRING-/290635010353?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43ab325131

 

Nije špula već obična traka koja je namotana oko plastičnog cilindričnog kućišta, naravno trakom prolaze vodiči za zračni jastuk, ESP, tempomat (ako ima). Vodiči (žice za sirenu su posebno). Problem nastaje ako se zavojnica pri rastavljanju pomakne, a da se to ne skuži (traku se ne može vidjeti bez otvaranja zavojnice) i onda se krivo montira, a pošto traka nije namijenjena da se može vječno namotavati pri motanju volana zna puknuti. Isto tako senzor kuta volana treba vratiti točno u isti položaj u kojemu je bio (ne smije se micati) jer se poremeti i onda kad volan stoji ravno ECU-u signalizira da je u pitanju kut od npr. 180°, što ovaj prepoznaje kao grešku. Da bi se isti kalibrirao potrebno je senzor kuta postaviti u početni položaj (žuta točka na prozorčiću) CLIP-om ući u "meni" za ESP i pokrenuti kalibraciju senzora kuta volana. Senzor kuta je vezan na zavojnicu, stoga se mora blokirati zajedno s istom.

 

:anbetung:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sta se vec mjesec dana nikome nije pokvario 2.2dci? :)

Link to comment
Share on other sites

Ni meni nije jasno kako je to moguće. Imao TiM nekakvih problema, ali nisu vezani za 2.2 dci :D

Link to comment
Share on other sites

Da...problem nevezan uz sami motor.

Radi se o puknucu plastike mikroprekidaca u citacu kartice.

Jos jedan karakteristican problem za Renault Lagunu...sanirano u kucnoj radinosti...

Link to comment
Share on other sites

Meni je to puklo prije godinu dana i nikako da popravim!

A ima li tko problema s otkljucavanjem i zakljucavanjem preko senzora na kvaka? Meni je to prije radilo bez problema, ono, priblizim se autu i on otkljuca, i odjednom je prestalo raditi. Ima li tu nade da se moze nekaj popraviti? Cisto je zgodno kad imam pune ruke stvari da ne moram trazit karticu:)

Link to comment
Share on other sites

Meni pukla sajla na podizaču zadnjeg ljevog prozora...što je zanimljivo uvijek mi se to dogodi kad idem u strane istočne zemlje... :D

Link to comment
Share on other sites

Meni je to puklo prije godinu dana i nikako da popravim!

A ima li tko problema s otkljucavanjem i zakljucavanjem preko senzora na kvaka? Meni je to prije radilo bez problema, ono, priblizim se autu i on otkljuca, i odjednom je prestalo raditi. Ima li tu nade da se moze nekaj popraviti? Cisto je zgodno kad imam pune ruke stvari da ne moram trazit karticu:)

Ja to ne koristim već duže vrijeme. Kartica s tri dugmeta mi je izvan funkcije (otkako mi je jednom prilikom ispala treba doći pola metra od auta kako bi radilo otključavanje na dugme), ali i dok sam je koristio išlo mi je na živce to automatsko zaključavanje. Uvijek je znalo ispadati iz automatike, i onda ga treba aktivirati pa se isprazni baterija i tako. Sad sam miran otkako koristim karticu s dva dugmeta, sve uredno radi a ja super zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da nema problema s 2.2 dCi baš toliko :D , više smo se orjentirali na klasične "boljke" lagune kao modela, neovisno o motoru.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da nema problema s 2.2 dCi baš toliko :D , više smo se orjentirali na klasične "boljke" lagune kao modela, neovisno o motoru.

Nisu to neke boljke, sve je to normalno kad ima toliko elektronike.

Nego usrmaatre vidim da si jako zadovoljan sa uljem 5-40, a što bi značilo 5-30 za 2,2 dci?

Link to comment
Share on other sites

Nisu to neke boljke, sve je to normalno kad ima toliko elektronike.

Nego usrmaatre vidim da si jako zadovoljan sa uljem 5-40, a što bi značilo 5-30 za 2,2 dci?

Nije baš preporučljivo. U uputstvima piše isključivo 5W40, ili 10W40 s tim da je 10W40 kasnije povučeno. Dakle isključivo 5W40 i redovita izmjena 10 kkm, ili jednom godišnje.

Link to comment
Share on other sites

Meni pukla sajla na podizaču zadnjeg ljevog prozora...što je zanimljivo uvijek mi se to dogodi kad idem u strane istočne zemlje... :D

 

Ja svoje sajle podmazao INA LIS3 odmah kad sam kupio auto :D i nikakvih problema s njima dosada, a nije da ne otvaram često prozore.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoje prozore zablindirao ! :aua:

Nema spuštanja, dizanja i ostalog.

Tko treba zraka izbacim ga van pa neka uživa :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Je, mislio sam si da je tako. Imam 7 litara 5-30 pa ide zamjena, za 5-40.

Spremam mu jedan dobar servis i zamjenu nekih dijelova, pa čitajući tvoje postove nije naodmet

pitati , zar ne.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.