Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • živac

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

zaptivenost dizne.

Ne mora biti dizna. Može puštati na samom vodu. Provjeri sve spojeve, od pumpe do dizne.

Link to comment
Share on other sites

ne pušta nigdje...

neki dan obrisali grešku.. i opet se upalila kad sam išao uz brijeg lagano u 3-oj brzini i poklopio gas, okretaji ispod/oko 2000 su bili...

btw. kad u drugoj gas poklopim iza mene dimna zavjesa :laugh:

sad tražim regulator pritiska goriva za probu

Link to comment
Share on other sites

ne pušta nigdje...

neki dan obrisali grešku.. i opet se upalila kad sam išao uz brijeg lagano u 3-oj brzini i poklopio gas, okretaji ispod/oko 2000 su bili...

btw. kad u drugoj gas poklopim iza mene dimna zavjesa :laugh:

sad tražim regulator pritiska goriva za probu

Onda je do pumpe. Ne vjerujem da je do regulatora (drugačiji simptomi), ali ne mogu tvrditi da je pumpa 100%. Probaj s drugim regulatorom.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

bio sam kod majstora za auspuh i nemam "druka" na auspuh iz nekog razloga... prvo sam mislio da je katalizator zaštopan... ali jednog smo provjerili i on nije a onaj drugi bliže motoru još nisam stigao... 

 

moguće da je taj prvi Katalizator zaštopan između ostalog :D

Link to comment
Share on other sites

jel se može egr skroz maknuti na laguni?? znači da ga nemam uopče...

 

jer sad sam malo po netu gledao simptome:

 

SIMPTOMI NEISPRAVNOG EGR VENTILA (relevantne informacije potražite u dokumentu Pierburg SI0039/A - samo ukucajte ovo u Google)

Zatvoren EGR ventil:
- kod jačeg dodavanja gasa iz auspuha izlazi gust oblak crnog dima- To ja imam
- slabo ubrzavanje- To isto
- automobil ne postiže maksimalnu brzinu- nisam probao ali sigurno je tako
- moguć prelazak motora u Safe Mode- Da
- moguće paljenje signalne lampice (ako nije prisilno ugašena) - ne
- kod većeg opterećenja čuje se „lupkanje“ - ventil zapeo u zatvorenom stanju- Čini mi se da da

Link to comment
Share on other sites

Moze, sve je moguce, ali EGR ima jos nekih koristi, osim brige o ekologiji, tako da motor koji je konstruisan da radi s EGR-om nece imati iste karakteristike kad se EGR izbaci iz price.

Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim tu pricu o ekologiji...

Neka mi netko objasni na koji nacin EGR moze smanjiti emisiju stetnih plinova?!  :unsure:

(da li to stvarno i radi to je vec druga prica) 

Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim tu pricu o ekologiji...

Neka mi netko objasni na koji nacin EGR moze smanjiti emisiju stetnih plinova?!  :unsure:

(da li to stvarno i radi to je vec druga prica) 

Ima više funkcija, direstraits je dobro napisao, ako je motor konstruiran da radi s njim onda bi vađenje moglo prouzrokovat neželjene efekte.

 

"The EGR valve opens when it encounters back pressure from the car's exhaust and channels it back into the combustion chamber. You might wonder what good this does, since the air in the chamber is mixed with gasoline to make it combustible. Well, one thing it does is to make the fuel warmer. Warm fuel heats up more efficiently and therefore produces more miles per gallon. Once the EGR valve senses that the engine is warm enough, it redirects the exhaust elsewhere to prevent the engine from overheating."

 

"How does exhaust gas recirculation reduce pollution? The emissions targeted by EGR come from nitrous oxides that are produced at very high temperatures. By mixing the car's exhaust with the intake air, the amount of oxygen in the mixture is reduced and its combustibility is also decreased, which causes the fuel to burn at a lower temperature. In most EGR systems, the exhaust is also cooled before it's mixed with the gas. Therefore, fuel mixed with exhaust burns cooler and less likely to produce N2O."

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Nemože se skroz maknuti (demontirati),ali se može začepiti dovod ispušnih plinova na njega.

zvrcnem te pa mi budeš objasnio :)

Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim tu pricu o ekologiji...

Neka mi netko objasni na koji nacin EGR moze smanjiti emisiju stetnih plinova?!  :unsure:

(da li to stvarno i radi to je vec druga prica) 

EGR ventil služi da dio ispušnih plinova vrati na usis. Na taj način u cilindar ulazi i CO2 kao produkt izgaranja. CO2 (inertni plin) se ponaša kao rashladno sredstvo i snižava temperaturu u samom cilindru. Pošto dušični oksidi (NOx) nastaju pri višim temperaturama izgaranja, rashlađivanjem cilindara uvlačenjem dijela ispušnih plinova (koji sadrže CO2) natrag na usis smanjuje se količina dušičnih oksida koji se ispuštaju u okoliš, a pošto su oni štetni (kisele kiše nastaju vezanjem dušikovih oksida u dušičnu kiselinu) smanjuje se i zagađivanje okoliša. Jel sad jasnije?

Link to comment
Share on other sites

zvrcnem te pa mi budeš objasnio :)

Nemoj blokirati EGR jel ćeš na taj način ometati rashlađivanje cilindara pri punom opterećenju, a ovaj motor je poznat po mušićavom EGR-u.

Link to comment
Share on other sites

jel ima netko viška  egr da ga stavim za probu??  

kako "ispitati" ovaj stari jel ispravan?

 

počiščen je nedavno...

Link to comment
Share on other sites

jel ima netko viška  egr da ga stavim za probu??  

kako "ispitati" ovaj stari jel ispravan?

 

počiščen je nedavno...

Dijagnostika - Clip.

Link to comment
Share on other sites

Skini i očisti senzor tlaka zraka turbine na crijevu šta ide od interkulera prema usisnoj grani!

post-10945-0-45989900-1356883907_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ovako, uglavnom kad mi je auto hladan i vozim se nizbrdo brzinom od oko 50 km bez gasa u desnoj strani oko kotača mi se čuje neko klaparanje ili udaranje i to ne uvijek.bio kod majstora kaže vjerovatno nešta na poluosovini,skinuo rastavio i ništa kaže sve u najboljem redu malo je očistio i podmazao.sve super.međutim jutros ista stvar hladan i vozim i čuje se...nakon sto metara više ništa a prešao danas oko 200km,čulo se jedino jutros dok je bio hladan.Pa ako netko ima kakvu ideju što bi moglo biti neka napiše,pošto ću u ponedjeljak ponovo kod majstora da vidimo šta je...pa čisto da znam što bi moglo biti odprilike...

Link to comment
Share on other sites

Ovako, uglavnom kad mi je auto hladan i vozim se nizbrdo brzinom od oko 50 km bez gasa u desnoj strani oko kotača mi se čuje neko klaparanje ili udaranje i to ne uvijek.bio kod majstora kaže vjerovatno nešta na poluosovini,skinuo rastavio i ništa kaže sve u najboljem redu malo je očistio i podmazao.sve super.međutim jutros ista stvar hladan i vozim i čuje se...nakon sto metara više ništa a prešao danas oko 200km,čulo se jedino jutros dok je bio hladan.Pa ako netko ima kakvu ideju što bi moglo biti neka napiše,pošto ću u ponedjeljak ponovo kod majstora da vidimo šta je...pa čisto da znam što bi moglo biti odprilike...

Dali se čuje kad prelaziš preko rupa, ili uvijek?

Link to comment
Share on other sites

Bez obzira bile rupe ili ne čuje se...jedino možda preko rupe kad pređem malo jače se čuje.nisam napisao da se radi o prednjoj desnoj strani.

Link to comment
Share on other sites

Provjeri ležaje kotača i kočnice (disk i kliješta - odnosno pločice).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Samo da prijavim problem je bio u nosaču motora,gornji desni je riknio...a sad mi se pojavio drugi problem kojeg sam skužio jučer.Ovako vozim se u 5 brzini ravno 100 km/h,na obrtajima između 2000-2100 i osjetim da mi auto uspori pa ubrza.Kao kad naleti jak nalet vjetra pa te uspori...kao da izgubi snagu na sekundu pa opet krene...sve izgleda normalno,obrtaji nepadaju brzina se ne smanjuje,normalno ubrzava u svim brzinama.znači ovo se događa samo u 5-oj...pa ako je netko imao sličnih iskustava ili zna što bi moglo biti,neka podjeli...

Link to comment
Share on other sites

Samo da prijavim problem je bio u nosaču motora,gornji desni je riknio...a sad mi se pojavio drugi problem kojeg sam skužio jučer.Ovako vozim se u 5 brzini ravno 100 km/h,na obrtajima između 2000-2100 i osjetim da mi auto uspori pa ubrza.Kao kad naleti jak nalet vjetra pa te uspori...kao da izgubi snagu na sekundu pa opet krene...sve izgleda normalno,obrtaji nepadaju brzina se ne smanjuje,normalno ubrzava u svim brzinama.znači ovo se događa samo u 5-oj...pa ako je netko imao sličnih iskustava ili zna što bi moglo biti,neka podjeli...

Meni se ponekad (jako rijetko) znalo isto dogoditi. Otkad sam očistio EGR nema problema (za sada), ne kažem da je isto vezano uz nečisti EGR, ali mislim da bi bilo dobra polazna točka u dijagnosticiranju kvara.

Link to comment
Share on other sites

Meni se to dešavalo na 1.9dci motoru, "krivac" je bio kompresor klime koji se pali i gasi, pa imaš osjećaj da se voziš na valovima.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.