Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Snaga je jednaka 2*pi*ki*a*n*M

pi*ki*a (3.14)

n (okretaja u sekundi)

M (moment u N/m) i dobije se snaga u W ili ako su kN/m onda u kW..

Kod diesela je max moment najveci na dosta niskim okretajima a posle opada, dok snaga naravno i dalje raste zbog povecanja broja okretaja , a ubrzanje takorec opada jer moment opada.

Ubrzanje ovisi o momentu prenesenom na kotac, a o snazi kolku brzinu mozes postici (naravno momentu za svaki broj okretaja a ne max moment)

Kad bi se moglo postici da moment i dalje ostane ili mozda malo raste i nakon 2000okretaja onda bi to bilo extra i auto bi bio extra zivahan,

Ps hvala na odgovoru

Link to comment
Share on other sites

elementi strojeva 101 :)

ovo sto zelis postici ovisi dosta o samom turbu i da li injektori mogu dati toliko goriva (99% da mogu)...

ugl, da se napravit, ali ako si spreman i platit jbg...

Link to comment
Share on other sites

Jesi ti uopce procitao zadnjih barem 10 stranica ili samo ovako baas pitanja bez prethodnog informiranja?

Da procital sam, ali niko konkretno ne kaze kod koga cipirati od nasih ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam konkretno napisao tko me zajebao a tko mi je napravio dobar posao...

Link to comment
Share on other sites

eto oko toga ko je koga zajebao frenda zajebao tibor i to pošteno... na kraju je auto zavrsio u ovlastenom servisu, bio problem oko kompjutera kojeg tibor nije znao riješiti... radi se o meganeu 3...

Link to comment
Share on other sites

Prezadovoljan sam linearnim razvijanjem snage i obiljem momenta od 1500 do 3500 rpm nakon sto ga je Bertol chipnuo. Njemu je fokus bio na dostupnosti momenta po mojoj zelji, a ne na maksimalnoj snazi. Nisam bio na valjcima, ali dojam je da je krivulja momenta ovakva:

__

/

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

eto oko toga ko je koga zajebao frenda zajebao tibor i to pošteno... na kraju je auto zavrsio u ovlastenom servisu, bio problem oko kompjutera kojeg tibor nije znao riješiti... radi se o meganeu 3...

I ja sam s doticnim imao gadnih problema..

Link to comment
Share on other sites

Ja bi uvijek prije stavio neku pre made mapu jer je ta mapa stavljena sigurno na puno vozila prije nego sta sam ju ja stavio (necu sada ulazit u to dali je to sedox skn superchips ili oct i slicni) i tada je velika vjerojatno da ako i je postajala neka greska u mapi da je rijesena, a kad radis individualnu mapu mislim da je puno veci rizik da dobijes skupa sa konjima i momentom i neki potencijalni problem... 

Link to comment
Share on other sites

A sta ako ne radis samo cisto mapiranje stock motora za koje su iste napravljene,

Vec da promjenis ispuh tebi su parametri drugciji, takodjer ako si na usisu nesto cackao a da ne pricam o hibridnim turbacima, ili potpunim zamjenama turba.

Link to comment
Share on other sites

To se slazem i to je isto tocno, ali to je vec kategorija "tuninga" koju radi mozda 5% ljudi... 95% cipanih auti na cesti su serijski auto sa drugom mapom i to je to... a i ovdje na forumu vjerujem da se vecina (ne kazem svi) raspitaju za cipanje serijskog auta a tu onda dajem prednost pre made mapama...

Link to comment
Share on other sites

Za stock motore svakako premade isprobane mnogo puta

Link to comment
Share on other sites

Ekipa u ZG preporuka za Gubić, fire,Hic, Tibor i Sedox

 

svaki ima nešto svoje specifično i radi razlićite vrste auta i tuninge

 

za serijske aute kakve večina vozi su doktori Gubić radi custom mapu na valjcima i ne forsira sve lijepo optimalizira i Sedox (hrvoje) koji ima vrhunske generičke mape

 

večina je radila i moj auto osobno pa nije preporuka iz prića nego iz iskustva

Link to comment
Share on other sites

Kada se sjetim Opel meeta u Karlovcu i Vectre od fire-a, stvarno je cudo napravio od tog auta.

Link to comment
Share on other sites

ima li netko da je isao na valjke sa cipanim atmosfercom i to po mogucnosti cipanim nekom pre-made mapom mapom ?

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Muha (fire) je doktor znanosti za veliku većinu razvikanih domaćih "tunera"

Link to comment
Share on other sites

je, samo ja sam ga jednom prilikom pitao da li radi serijske aute i po kojoj cijeni, pa mi je rekao da ne radi bas ili da radi samo par vrsta auta...
to je bilo prije pola godine cca, mozda se kaj promjenilo

Link to comment
Share on other sites

zato sam napisao svatko ima svoje specifičnosti

 

fire ne radi baš "obične" aute ali je doktor za VEMS i trkaće aute

 

nije neki fan dizela ali moj je radio jer mu je zanimljiva pojava na cesti

Link to comment
Share on other sites

što se može napraviti na atmosfercu? Može li neko fino podešavanje za 2-3 konja više i manju potrošnju?. Ono kao, auto je prilagođen da radi od -30 do +50 C, a meni takav raspon ne treba pa da ga prilagodi mediteranskoj klimi :D

Link to comment
Share on other sites

na stranicama skn, sedox i slicni proizvođači se "razbacuju" svakakvim brojkama sto se tice dobitkna snage za atmosferce... npr za moj pise da je moguce dobit 12 ks znaci sa 110 na 122 ks na 1.6 16V (k4m) motoru... ne mogu rec da im bas vjerujem... iako sam se cuo sa, mislim da se zove hrvoje iz sedox.a i kaze mi odi na valjke prije i poslje ako ne dobijes sta pise vraca pare... mislim opet naravno da ce to rec, moze se zaradit a prakticki nema sta izgubit osim nesto vremena...

 

inace dali je u tako cipane aute (što atmosferce benzince sto turbo benzince) potrebno tocit nakon cipanja 100/98 ili i dalje se moze tocit 95 ? naravno govorim o stavljanju neke pre made mape...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Mozes tocit sta hoces, ali je bitno da kad se cipira bude sto bolje gorivo.

Link to comment
Share on other sites

na stranicama skn, sedox i slicni proizvođači se "razbacuju" svakakvim brojkama sto se tice dobitkna snage za atmosferce... npr za moj pise da je moguce dobit 12 ks znaci sa 110 na 122 ks na 1.6 16V (k4m) motoru... ne mogu rec da im bas vjerujem... iako sam se cuo sa, mislim da se zove hrvoje iz sedox.a i kaze mi odi na valjke prije i poslje ako ne dobijes sta pise vraca pare... mislim opet naravno da ce to rec, moze se zaradit a prakticki nema sta izgubit osim nesto vremena...

 

inace dali je u tako cipane aute (što atmosferce benzince sto turbo benzince) potrebno tocit nakon cipanja 100/98 ili i dalje se moze tocit 95 ? naravno govorim o stavljanju neke pre made mape...

 

Zaboravi na tu cifru.

 

Nemoj točiti ništa ispod 98BS npr. 

Link to comment
Share on other sites

Išao sa frendom nedavno kod Srđana SM chiptuning u gradišku auto je e46 330i

 

u špici dobio 7ks a u srednjima što je još bitnije 12ks

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.