Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Pistu, brdo, magistralu, svejedno, ukratko za subjektivni doživljaj dominacije nad cestom, zakonima fizike i lošije složenim drugim autima, nekad i skupljim i jačim. Dok si svjestan toga, dobitak na pravocrtnom kretanju, iako objektivan i mjerljiv, neće razočarati jer je relativno skup i ograničen.

Link to comment
Share on other sites

Svi stalno pričaju o stazama i sl, a ja uvijek par istih RSa viđam po stazama...a ne može se reći da su Mk3 Clio i Mk2 Megane RS sad skupi.

Link to comment
Share on other sites

Ne gušta se samo po stazi... :) ...a i troškovi odlaska na stazu nisu zanemarivi + rizik da doma odvedeš auto na šlepi, bilo zbog kvara, bilo zbog izlijetanja. Zna biti zeznuto biti bez auta 2-3 tjedna ako ti je taj auto jedini doma. Sjecas se kako te izvrtilo bilo na onom ulasku u zavoj...da te baci bočno do pasice a imas serijala ovjes - moguce da završiš naglavačke. Uglavnom...skup sport. Magistrala ili neka lokalna dobra cesta isto moze posluziti za zabaviti se. Definitivno, od svih disciplina je ipak najdosadnije stajanje po ravnom po širokim avenijama itd.

;)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam sebi stavija kratki dif. Mozda sam i izgubio na ubrzanju npr 0-180 jer imam vise saltanja a isto mi padaju okretaji. Ali sam masu masu dobio u npr drugoj na izlazu iz zavoja sa 30ak ili 40kmh. Za ove slalome ili kronometre mi je super, i razlika je nebo zemlja. A neko ubrzanje po pravcu mi nikad nije bilo zanimljivo.

Link to comment
Share on other sites

renault opcenito od evropljana ima jako dobre aute za zavoje a ne samo u sport segmentu. 

Link to comment
Share on other sites

Ma mislim direktno na RS modele, posto Renaultima nije pravocrtno ubrzanje jaca strana, vjerojatno nikad niti nece..ali who cares? :D

Link to comment
Share on other sites

Ne gušta se samo po stazi... :) ...a i troškovi odlaska na stazu nisu zanemarivi + rizik da doma odvedeš auto na šlepi, bilo zbog kvara, bilo zbog izlijetanja. Zna biti zeznuto biti bez auta 2-3 tjedna ako ti je taj auto jedini doma. Sjecas se kako te izvrtilo bilo na onom ulasku u zavoj...da te baci bočno do pasice a imas serijala ovjes - moguce da završiš naglavačke. Uglavnom...skup sport. Magistrala ili neka lokalna dobra cesta isto moze posluziti za zabaviti se. Definitivno, od svih disciplina je ipak najdosadnije stajanje po ravnom po širokim avenijama itd.

;)

 

Da, ali ja nikad ne potenciram po forumima takva neka ganjanja i to "Renault Sport je za zavoje/stazu" stav. Ispada da su svi Schumacheri, a nikada nikoga na stazama...svi po selima jure i lokalnim cestama.

Ja za to nemam muda ili je stvarno pojam "juriti" jako relativan jer sam se našao u situaciji da - "jurim" za takvim Schumacherima koji su stalno brijali na te zavoje i sl - sa prstom u nosu čekajući kad ćemo krenuti "juriti".

 

Mene nećeš nikada vidjeti da idem do svojih granica, a kamoli granica svojeg auta jer nemam muda. Ne na stazi, a posebice ne na cesti - a na cesti nije najbrži onaj tko uistinu vozi najbolje/najbrže već onaj tko "ima više muda nego pameti".

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Pa ne moram biti najbrži...dok god uživam u vožnji.

:)

Nikad nisam mjerio/štopao ni sebe ni auto.

Link to comment
Share on other sites

Definitivno, ali po forumima se uvijek nekako mjeri kara tim "jurenjem" po zavojima - geodetsko je sve banana, a onda dođe neki geodeta i izmjeri ove Šumije. 

 

 

Poanta priče - svi su jaki iza monitora.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

neko po zavojima, neko po ravnom, neko po semaforima, a neko po brzini šaltanja... nebi valjalo da smo svi isti

Link to comment
Share on other sites

Isto kako je uvijek bilo forumskih Schumachera kojo znaju i umiju i uvijek su najbrži do ugibališta sa Edition-ima i Opc-ima s 300-tinjak konja, gewindama itd itd a ne mogu spustiti Grobnik ispod 2:05 tako ima i skromnih i odmjerenih momaka (Dinnek) koji su redovito pušili na geodetskim a na Grobniku odrulaju 1:55 po mjestimicno mokrom s gotovo serijskim Cliom 172, prvi put u zivotu.

Za tebe Rene znam sa dobro vozis odnosno da si brz (max koliko ti auto dopusta) na ravnom i na stazi.

Ja sad trenutno nemam takac tip auta a 99% da ce tako i ostati...ali staza me nije nikad previse privlacila. Prvo zbog ogromnih troskova...drugo zbog straha da ne ostanem bez auta na dulje vrijeme ako se precijenim. I naravno...uvijek sam se znao zabaviti s autom i uzivati na obicnim javnim prometnicama...bez nekih preseravanja i opasnih situacija. Jednostavno, ne moram nuzno odvozit zavoj sa 200 da bi uzivao u voznji. A to mi je bila poanta...da si dam oduska tu i tamo za volanom. Ne da budem jako brz. Vjerovali ili ne - kad sam si bio slozio onaj svoj Megane sa 90ks kako sam htio - i s tim autom sam se znao zabaviti i gustati iako je i po tadasnjim kriterijima bio nekretnina, da ne spominjemo danasnje.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Svatko ima svoje gušte i bitno je da se uživa.

 

Meni nije nikad bilo bitno biti najbrži već dobra zahebancija. Najlakše je biti hrabar na tipkovnici.

 

keyboardwarriors.jpg

Link to comment
Share on other sites

ovo za iza tipkovnice. jbg tako su svi opcenito danas, nitko se ne bori za svoja prava samo seru po tipkovnici.

Link to comment
Share on other sites

Bilo je ovdje i onih koji su Clia Sport 182 šaltali na 5000 okretaja i čudili se što ne ide 15 sekundi na 402 m :) Nema to veze s činjenicom da su RS-ovi više za zavoje nego za pravac, niti s Im much cooler online spikom, samo sa namjenom i idejom određenih modela od Williamsa do 200 EDC. Što se uživanja tiče, tu posebno po zavojima svatko može sebi odrediti granice između uživanja i neugodnosti, neovisno o granicama auta, bez opretećivanja mjerenjima. Od najavljivanja rezultata i očekivanja nema ništa, samo frustracije.

Link to comment
Share on other sites

^^ Ovo za šaltanje je ljuta istina. Dosta ljudi ne cijedi motor do kraja čak ni kada je dogovoreni race u pitanju. Štede motor ili mjenjač. Tako da nije svaki dobiveni race orijentir ide li to auto ili ne.

 

A šta se samog topica tiče na njega je odgovorija exfreerider u postu no.638:

Gdje tunirati kod nas:

-Gubić

-Fire

-Hic

-Tibor

-Sedox

Link to comment
Share on other sites

Bilo je ovdje i onih koji su Clia Sport 182 šaltali na 5000 okretaja i čudili se što ne ide 15 sekundi na 402 m :) Nema to veze s činjenicom da su RS-ovi više za zavoje nego za pravac, niti s Im much cooler online spikom, samo sa namjenom i idejom određenih modela od Williamsa do 200 EDC. Što se uživanja tiče, tu posebno po zavojima svatko može sebi odrediti granice između uživanja i neugodnosti, neovisno o granicama auta, bez opretećivanja mjerenjima. Od najavljivanja rezultata i očekivanja nema ništa, samo frustracije.

 

Meni jedan lik u komentare ispod filmića sa Swiftom od 1050kg/230ks napiše da PREDUGO DRŽIM CLIA U OKRETAJIMA i da kak jedan Swift 1.6T može biti brži. 

 

Vrištimo dan danas na komentar. :D

 

Baš sam jučer probao sa jednim čipanim 197 sa foruma koji se vrti do 8200rpm.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Gdje tunirati kod nas:

-Gubić

-Fire

-Hic

-Tibor

-Sedox

 

Iz mog iskustva - ako imaš turbo auto - svejedno, ako imaš N/A onda je već nauka. I zaboravite one fore o 10% dobitaka samo sa remapom. Budite sretni ako bude 3-5%. MAX. Jedino ako taj N/A u startu nije jako zagušen (ekologija i sl).

Link to comment
Share on other sites

Meni jedan lik u komentare ispod filmića sa Swiftom od 1050kg/230ks napiše da PREDUGO DRŽIM CLIA U OKRETAJIMA i da kak jedan Swift 1.6T može biti brži. 

 

Vrištimo dan danas na komentar. :D

 

Baš sam jučer probao sa jednim čipanim 197 sa foruma koji se vrti do 8200rpm.

 

 

dobro da te nije poredio s CIVIC-om :D

Link to comment
Share on other sites

dobro da te nije poredio s CIVIC-om :D

 

Ma, smijeh...auto razvija najveću snagu na ~7400rpm (govorim o svom Cliu), a moment na ~6300rpm, a ja bih ga valjda prema njemu trebao šaltati na 6000rpm tak da mi fino okretaji padnu na 4500-5000rpm. Mah...još se smijem kad vidim komentar.  :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Meni jedan lik u komentare ispod filmića sa Swiftom od 1050kg/230ks napiše da PREDUGO DRŽIM CLIA U OKRETAJIMA i da kak jedan Swift 1.6T može biti brži. 

 

Vrištimo dan danas na komentar. :D

 

Baš sam jučer probao sa jednim čipanim 197 sa foruma koji se vrti do 8200rpm.

Zar nije to bas previse s obzirom na hod klipa?

Koji menjac je imao, kako je izgledalo?

Link to comment
Share on other sites

Serijski razvija max ks na 7100rpm, a moj na cca 7400rpm. Ako pak misliš na ovog koji se vrti na 8200rpm - slažem se.

Snaga mu pada drastično tada i dobro je to što šalta na cca 7800rpm.

Mjenjač je sa dužom 5 i 6 brzinom.

Izgledalo je grdo. :D

Nekih 10 dužina auta 50-200km/h.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.