Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

* možda se dobije max 5% više snage s modificiranom mapom, ako želiš da se osjeti porast snage trebalo bi poraditi još na ispuhu/usisu...

 

 

Po meni da i dobije 5 konja na serdini krivulje se itekako isplati za tu lovu... jako malo ljudi je bilo cipat atmosferca i nakon toga na valjcima (pogotovo nekog atmosferca koji nije u nekom sportskom autu) tako da svi sta pricaju pricaju rekla kazala cula a nitko nije napravio graf i pogledao...

Link to comment
Share on other sites

ja sam na atmosfercu dobio cca 10% (170 na 190 KS)snage s puno boljom krivuljom momenta ali...
1. auto je imao obradjenu usisnu granu
2. auto je imao drugaciji filter zraka
3. auto je imao slozen ispusni sistem (skinut kat + SOLE ostatak)
4. auto nije bio chipan sa generickom mapom nego je stavljen piggyback ECU i mapirano je na valjcima

sa generickom mapom na atmosfercu u najboljem slucaju se dobije 5% a i to je upitno

Link to comment
Share on other sites

ja sam na atmosfercu dobio cca 10% (170 na 190 KS)snage s puno boljom krivuljom momenta ali...

1. auto je imao obradjenu usisnu granu

2. auto je imao drugaciji filter zraka

3. auto je imao slozen ispusni sistem (skinut kat + SOLE ostatak)

4. auto nije bio chipan sa generickom mapom nego je stavljen piggyback ECU i mapirano je na valjcima

sa generickom mapom na atmosfercu u najboljem slucaju se dobije 5% a i to je upitno

 

Teško je generalizirati, svaki auto je drugačiji i ima više/manje potencijala za tuning. Može biti da ti je usisna bila jako restriktivna kao i ispuh.

 

O kojem autu se radi?

Link to comment
Share on other sites

na atmosfercima je jedino isplativo za one kod kojih za istu masinu postoji jaca verzija a da su po svemu iste.. 

Link to comment
Share on other sites

Teško je generalizirati, svaki auto je drugačiji i ima više/manje potencijala za tuning. Može biti da ti je usisna bila jako restriktivna kao i ispuh.

 

O kojem autu se radi?

 

moj ex 172

Link to comment
Share on other sites

Onda je to to. Na istom dynou ako je prije i poslije mjereno. 

 

Koliko si radio ET na 402 sa 190ks?

Link to comment
Share on other sites

Bez reakcije. ;)

Na cestovnim gumama? Olakšan ili full sa 1050kg?

Kad si to radio?

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

bez reakcije nemam pojma
reakcija mi je inace oko 0,18sec

radjeno 2007me ili 2008me, ne sjecam se vise
gume toyo t1r, a auto mi je bio u stanju u kojem sam ga vozio svaki dan - bez zadnje klupe i sabeltove skoljke unutra

Link to comment
Share on other sites

Znači nekih 190ks/t.

Bilo bi interesantno vidjeti koliko bi moj Clio radio sa 240ks. :D

Sad sam na nekih 210ks, odnosno nekih 168ks/t.

Moje najbolje vrijeme u VG je bilo 2009. 14.6xxET sa 190ks/1250kg.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Visokih 14 i nije baš neki rezultat za 172-icu od 190ks... Mario je sa mojim dok je bija stock manje - više radija 16 sec! Ima bit da 172-ice nisu baš oružje za 402 sr... :D

Link to comment
Share on other sites

14.66 loše???

167 : 14.6 s. -> Mercedes S 600 Coupé 394 ch.
168 : 14.6 s. -> Lancia Delta Intergale 16V 200 ch.
169 : 14.6 s. -> Mercedes C 36 AMG 280 ch.
170 : 14.6 s. -> Audi A3 V6 250 ch.
171 : 14.6 s. -> Mercedes S 55 AMG 360 ch.
172 : 14.6 s. -> Mercedes CL 600 394 ch.
173 : 14.6 s. -> Porsche 968 240 ch.
174 : 14.6 s. -> Porsche Boxster 2,7 220 ch.
175 : 14.6 s. -> Porsche 944 Turbo 220 ch.
176 : 14.6 s. -> BMW 750 iL 326 ch.
177 : 14.6 s. -> Jaguar XKR 406 ch.
178 : 14.6 s. -> BMW 540 i 286 ch.
179 : 14.6 s. -> Alpina B6 3.5 264 ch.

Link to comment
Share on other sites

Pa za 190ks po toni i nije neki rezultat. Pa eto Rene ti radi sa istim ks i 200kg vise isto vrime.

Btw. ne omalovazavam niciji score, vec samo kazem, kako 172 nije idealno auto za sr. Ima ih u VB ispod 950kg sa 21x ks pa jedva uspiju probit klasu 14...

Edited by Megane16v
Link to comment
Share on other sites

Sređivanje za sr ili uopće benchmarkanje bilo kojeg Renaultsporta pravocrtnim ubrzanjem je poprilično promašeno.

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

Da...opcenito kupnja i slaganje Renaulta sa 2.0 usisnim motorom da bi bio što brži na 400/1000 metara ili 100-200 km/h je dosta skupo a bez nekih rezultata.

Link to comment
Share on other sites

Pa koji NA motor uopce vrijedi slagat za ubrzanja? Zna se sta je za ubrzanja najbolje :)

Link to comment
Share on other sites

^^ Hondin K20/K24 frenky! Tu se isplati uložit :) Ima ih složenih tako da idu ispod 10 sec na 402...

Koliko love ti treba za F4R navuć na 250 ks, sa tom lovom K24 ide na 350 ks :D

Link to comment
Share on other sites

Miloš, nije stvar u tome koji je motor, nego koji je koncept auta. Isto se odnosi i na Megane rsove iako su rsovi, a na clije s na motorima pogotovo, ubrzanja su jedna sitna komponenta u renaultsport cjelini.

Link to comment
Share on other sites

Sređivanje za sr ili uopće benchmarkanje bilo kojeg Renaultsporta pravocrtnim ubrzanjem je poprilično promašeno.

Najbolji način da se vide dobici po pitanju snage motora.

Da me se krivo ne razumije - RS N/A modeli su jako nezahvalni po tom pitanju pa se njih u pravilu ne slaže za pravocrtno ubrzanje.

Ali da se pomoću međuubrzanja može vidjeti napredak - definitivno. Bolja stvar nego list papira.

IMHO, naravno

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Miloš, nije stvar u tome koji je motor, nego koji je koncept auta. Isto se odnosi i na Megane rsove iako su rsovi, a na clije s na motorima pogotovo, ubrzanja su jedna sitna komponenta u renaultsport cjelini.

 

znam da su namjenjeni za pistu a ne pravocrtno kretanje :D 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.