Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

14 hours ago, Wilson1008 said:

Pustite ljude da rade što hoće, osim ako pitaju za savjet. Količina osuđivanja danas u vezi svega je nevjerojatna. 

Upravo je suprotno. Većina ljudi neće ništa reći. Mi obraćamo pažnju na one koji nešto kažu i većinu ljudi to dira u ego pa zato i imamo ovakve reakcije na ovu temu zadnjih dan-dva. A zašto je tako?

Kažeš nekome u dobroj namjeri neko svoje saznanje ili iskustvo da mu pomogneš informacijom. Ne sugestijom, ne pametovanjem, ne osuđivanjem nego informacijom. I što onda dobiješ? Povrijeđen ego. Odskrolaj gore pa vidi.

Zato je bolje većinu ljudi pustiti da rade što hoće pa čak i ako pitaju za savjet.

Meni je osobno smeta što većina šuti upravo iz tog razloga. Onda kad se za*ebeš pa odjednom svi znaju zašto i kako. Recimo da ja kupujem npr. Suzuki i da mi netko nešto kaže dobro ili loše o autu kojeg kupujem ja sam zahvalan. Ja ću onda odvagnuti da li mi je to prihvatljivo ili nije i ako treba istražit ću da li je to tako i zašto je to tako, te da li to pogađa sve te aute ili samo neke (tvornica, godište, oprema...)

Ali ne, mi smo *ebeni egoisti. "Neće Rokiju nitko govorit....."

Mi imamo potrebu pravdati pred drugima svoje odluke iako uopće nismo prozvani.

  • Like 5
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Uopće nisam ubrao da se Fiesta vise ne proizvodi 😳

Navodno zbog eko i sigurnosnih EU normi vise ne mogu proizvesti jeftini mali auto, a svjesni su da bi malo tko dao 20k€ za Fiestu…

Link to comment
Share on other sites

Vele da bi se moglo jos tih manjih/jeftinjih auta prestat proizvodit

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nazvat ce ih drukcije i biti ce na struju.. i kostati vise.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Upravo je suprotno. Većina ljudi neće ništa reći. Mi obraćamo pažnju na one koji nešto kažu i većinu ljudi to dira u ego pa zato i imamo ovakve reakcije na ovu temu zadnjih dan-dva. A zašto je tako?

Kažeš nekome u dobroj namjeri neko svoje saznanje ili iskustvo da mu pomogneš informacijom. Ne sugestijom, ne pametovanjem, ne osuđivanjem nego informacijom. I što onda dobiješ? Povrijeđen ego. Odskrolaj gore pa vidi

Ne znam koga ovo ide, ali da sam se zajebo i nisam zadovoljan bi prodao auto, napisao iskustvo da je njesra. Nisam se ozenio za neki auto, ionak volim cesto mijenjat.

Ti u dobroj namjeri nekome dijelis savjete na temelju toga kaj ti je sused pokazao da 1 auto skripi? Wtf

Nema podrucja di nisi strucnjak i ne dijelis nekakve savjete, sve si pokrio.

I uvjeravas sebe i druge da je 20 god star clio2 s 58 konja i gepekom od 200 litara odlican obiteljski auto.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, swendija said:

Uopće nisam ubrao da se Fiesta vise ne proizvodi 😳

Navodno zbog eko i sigurnosnih EU normi vise ne mogu proizvesti jeftini mali auto, a svjesni su da bi malo tko dao 20k€ za Fiestu…

 

Već ima nastavak,

Fiesta ce ići na VW platformu i bit će hibrid

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, AllesGut said:

Ne znam koga ovo ide, ali da sam se zajebo i nisam zadovoljan bi prodao auto, napisao iskustvo da je njesra. Nisam se ozenio za neki auto, ionak volim cesto mijenjat.

Ti u dobroj namjeri nekome dijelis savjete na temelju toga kaj ti je sused pokazao da 1 auto skripi? Wtf

Nema podrucja di nisi strucnjak i ne dijelis nekakve savjete, sve si pokrio.

I uvjeravas sebe i druge da je 20 god star clio2 s 58 konja i gepekom od 200 litara odlican obiteljski auto.

Nikoga ne uvjeravam u to što pišeš. To što neki poput tebe ne mogu podnijeti što je nekome takav auto dovoljan nije moj problem.

Izvrnuo si sve što sam napisao i nadrobio gluposti samo da nešto nadrobiš. Samo si dokazao ono što sam htio reći.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, swendija said:

Uopće nisam ubrao da se Fiesta vise ne proizvodi 😳

Navodno zbog eko i sigurnosnih EU normi vise ne mogu proizvesti jeftini mali auto, a svjesni su da bi malo tko dao 20k€ za Fiestu…

Koliko sam skužio (ako sam dobro skužio) niti Golf više ne ide dalje, Polo valjda isto gotov, a i Fabia...

Edited by Danchibald
Link to comment
Share on other sites

Ja kad si uzmem auto koji mi se sviđa, svima ću govorit kako se kvari i da ne kupuju.

Nije mi napeto kad na parkingu pored moga još 10 istih 🤣

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Golf je predugo bio najprodavaniji auto u Europi. Ne ide on nikamo ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko sam golfova 8 vidio u hr. 2-3 mozda..

Golf 9 bi trebao izaci 2026. u hibridnim verzijama.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Igrom slučaja ženin bratić ima novi i10. Hyundai nisam htio nikako jer mi je plastika i interijer bio kudikamo lošiji i od Dacije i od Suzukija. Ali to su u ovom novom modelu popravili, sad to već liči na nešto i tu su negdje u istom rangu. Tipa kvake unutra su aluminijske, volan i mjenjač kožni…klasika reko bih za tu klasu. 
Uglavnom, 1.2i dolazi samo s premium paketom opreme (sve ono kaj mi treba + grijani volan), u metalik boji za 17600. Mjesta identično ko u yarisu. Šteta sto nemaju koji testni s tim motorom… Bolji mi je od swifta.

Pogledao sam i sandero stepway, ispao bi me kojih 1000€ skuplji sa sličnom opremom. Ali s druge strane, fakat mi ne treba tak veliki auto za drugi u familiji…

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ali eto, mi BAŠ SADA trebamo NOVI auto.

Nema problema, gospodine, evo - BAŠ ZA VAS nova hrpa osrednje dobre plastike složene na loš način.

Po promotivnoj cijeni 🤭

img_1_1702569857788.thumb.jpg.997f2697d0677f77d8e4854fc5191966.jpg

img_2_1702569862007.thumb.jpg.1a40c2bcfcb2bb2a66f47f2d442f176a.jpg

img_3_1702569866764.thumb.jpg.0340bb2cb84ec37d2fd550eb51ebc746.jpg

img_4_17025698731202.jpg.96c70698a285f46b7ed4be3d4038bbd8.jpg

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Previše smo mi razmaženi. Svi bi mi radare,senzore,kvalitetnu plastiku,LED svjetla. Služile su to hijene iz autoindustrije i sad se svi jebite. Samo takve i prodaju. A,takvi koštaju. A kad pogledam oko sebe i ovaj potrošački kaos ,imaju naši ljudi pare. Samo manjina nema. I to velika manjina. Susjed mi u Toyoti radi. Imaju 200 narudžbi i samo svaki dan dolaze. Što je skuplji bolje ide. Ono kockasto smeće Yaris cross iz Turske s maskom AMI 8 košta 20 iljada minimalno. Ne mogu ih dovesti koliko idu. 

  • Like 5
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, dado_sk said:

 Ono kockasto smeće Yaris cross iz Turske s maskom AMI 8 košta 20 iljada minimalno. Ne mogu ih dovesti koliko idu. 

Kolega, lakše malo po turskim vozilima 🤣🤣

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Toyota je mit. To je nekad bila kvaliteta. Slučajno se raspitujem za avensis pa slušam šta su sve ljudi mijenjali na njima. Odustao sam. Sve je to mit. Konfekcija u rangu Fiata. Neću govoriti za one japanske. Te su možda bolje ali ako želiš volan desno slobodno si kupi japansku. Ma fuj. Živio Fiat Stilo jtd 85 kW i golf 3 tdi 66 kW. Uz put i Audi 80 B3 TDI . I ne,moj zagrebački prijatelju Mata nisam zaboravio  tempru 1.9 TD. 

Edited by dado_sk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sve su ti danas mitovi, i reno i vw i pola proizvođača ulaze cim manje da bi im zarada bila cim veca..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, dado_sk said:

Toyota je mit. To je nekad bila kvaliteta. Slučajno se raspitujem za avensis pa slušam šta su sve ljudi mijenjali na njima. Odustao sam. Sve je to mit. Konfekcija u rangu Fiata. Neću govoriti za one japanske. Te su možda bolje ali ako želiš volan desno slobodno si kupi japansku. Ma fuj. Živio Fiat Stilo jtd 85 kW i golf 3 tdi 66 kW. Uz put i Audi 80 B3 TDI . I ne,moj zagrebački prijatelju Mata nisam zaboravio  tempru 1.9 TD. 

Kum je radio u Toyoti do nedavno, uz Toyotin salon je bio i Citroenov. Nije isto niti blizu 😉

Toyota je malo narusila kvalitetu zadnjih 10 godina, ugl su proizvodi iz Turske bili sporni al sada kad se pod Toyota brandom prodaju i druge marke (npr cargo program) pa tu pomoci nema i to svakako treba zaobilaziti.

Avensis je specifican slucaj, problem s 5. Brzinom te brtvom glave, neke Corolle Verso su imale BMW N47 dizlo a svima je oznaka bila ista, tragicno jer kupcima sa JDM i tim.govnom svapskim bome nije bilo isto.

Ali i dalje, klimu neces dopunjavat 20 godina, kvaka ili podizac stakala ti nece krepat nikad, komadi ovjesa prelaze enormne kilometre, motori su ugl na lanac koji se ne mjenja nit odlazi i sva ta plasticurina radi i radi i radi, auto neprestano radi. 

Avensisa imas pune oglase sa morem kilometara, nece to nikad pa ni onda moc u recenicu s konfekcijom ili europskim autima, to moze mislit samo neko ko nije posjedovao Japanca i ko hejta tu plastiku jer se nema za kaj drugo uhvatit.

Evo meni na Meganu sa 205tkm 3. set zadnjih amortizera, raspala se guma sajle mjenjaca, spojnica peraca stakla se pretvorila u prah, oksidiran unutarnji retrovizor i rubovi sofersajbe isto gube ono crno, ne rade zadnji zvucnici, evo jucer izblijedila cetvrtina sredisnkeg displeja, rucna nejednako hvata, ispuh sav korodiran iz vana, klima se puni sezonski. 

Znas na sto ti se bune vlasnici Toyote? Na novoj Corolli kada dignes onaj pretinac duplog poda u gepeku, on se opet sam zatvori a trebao bi stajat, te je jednom otpao poklopac sarafa za rukohvat. Ekipa se sablaznjava na to. Jer su im Yarisi 1.3 napravili 300k bez 100€ uloga...

Daj im u ruke Fiat il Reno, dobit ce mozdani.

Da se razumijemo ne hejtam nikog ni nis, chill sam dok ovo pisem, samo zelim rec da to samo vlasnici mogu razumjet kako se Japanska skupoca s godinama itekako isplati samo eto ako te ne zuga da unutra nije kao EU auto.

A ova poskupljenja, to je Bogu za plakati. Frend je gledao uzet nov auto oko 2022., u 2mj je i30 sa 1.5GDI motorom poskupio 24tkn. To je neka base oprema, druga po redu.

Covjek otiso i dao 8k za Civic sa 114tkm iz 2011. Sa 1.8 benzincem i cao.

Izjahase nas ko sanske koze od 2020. Do danas. Tuga cemer i jad, kedino dobro u svom ovom je sto sam vrhunskk utopio svoju Toyotu i kupio Megana 😁😁😁

 

Edited by DCA13
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Yaris koji su napravili 300 tkm s 100 e uloga su u rangu twinga 1 1.2 60 KS. Kum mi ima s 400 tkm i u a još prvo kvačilo. Spojio me susjed s majstorim u Toyoti. Dijagnoza za avensis: 

Alternator potrošna roba

Poluosovina za k...c

Trunu

1.6 ajd ajd

1.8 vvti pije litru ulja na 2000 km. Mijenjani blokovi u opozivu te djelimično riješen problem

2.0 vvti ima direktno ubrizgavanje benzina čitaj izbjegavati. Kad krene trzati, to nitko ne može riješiti

Kompresori klime prečesto crkavaju

Orošavanje farova na mladim autima bili su čest slučaj

Laci su imali vijek trajanja 120-140 tkm. Mislim da na r 4 tako traju. 

Zadnje led lampe nemaju dugi vijek trajanja.

Daleko je to od corolle iz 80ih.  Usporedba s citroenom? Šta se s njima može usporediti? Kod njih valja samo što ne trunu. Ostalo je ajme majko. 

Yaris prve generacije su dolazili iz Japana. Najveći dio. I bili su goli kao puške. Opet,možda je bolja sad Toyota koju radi neki Kenzo Shugayama ali volan desno mi ne leži. Ove od Rifeta i Johna iz Engleske ne dolaze u obzir. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Moj stari vozi Yarisa 1.3 iz 2003. Auto ima oko 170km. Na auto promijenjen alternator. Proživio ležaj. Remen skupa sa spanerima. Drugo kvačilo, ali kako moj stari vozi dobro da nije peto. Drugi diskovi i 4-5 pločice. I jednom zadnje pakne. I promijenjeno kućište ključa. Nekoliko puta polirani farovi. Ostalo je sve originalno, ugrađeno u tvornici u Francuskoj.

Jedan tu blizu mene, usudio bih se reći susjed ima zadnju liniju avensisa karavana, 1.6 benzin. Apsolutno nikakvih problema na cca 440k km. Prvi i jedini vlasnik.

Što se tiče 1.8 motora tu si u pravu. Taj motor je imao problema. Isti je bio ugrađivan u MR2. Ali postoji verzija bloka, klipa i karika koja je riješila problem. Sam sam proučavao taj auto jer sam mislio uzeti ga umjesto GRY.

2.0 imaš 2 verzije ovisno o godištu avensisa. D4 ili običan vvti. Mislim da se D4 ugrađivao samo u prvu drugu verziju avensisa. Ne znam jer motor loš, ili općenito loše održavanje. I sam vozim aute sa D4 ubrizgavanjem, ali imaju i indirektno još sa strane.

Iskreno nisam previše čuo za kompresore klime, ali ajde. Kažem stari niti jednom nije ni plin dopunjavao na yarisu francuzu iz 2003.

Inače Yaris prve generacije prije facelifta (2003) je iz Japana, poslije Francuska. Toyota ima još tvornice u Turskoj, UK i Poljskoj u Europi. Auris i obje Corolle su iz UK, dok GRY je Japanac.

A što se tiče kvalitete dovoljno govori Toyota relax. https://www.toyota.hr/owners/warranty/toyota-relax

Ista ta Toyota relax garancija u Njemačkoj je 15 godina ili 250k km.

I još zanimljivosti. Toyota radi motore, barem 2.0 hybrid u Poljskoj i onda idu na sklapanje u UK.

Link to comment
Share on other sites

Ova je garancija marketinški trik. Dođite svake godine na servis od 500 e i ako krepa koji senzor to vam zamijenimo u garanciji. Senzor ih košta 5 Jena a radniku plaću ionako moraju dati. Neće se ni blok ni diferencijal raspasti. Tih 500 je dok je malo km. Kasnije su računi da ti pamet stane. Tad više nitko u ovlašteni ne ide jer nije lud a i standard mu to dopušta. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.