Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Jesu na autu alu felge ili ratkape na čeličnim  kotačima?

Link to comment
Share on other sites

Sto je najoblje tesko skužit jel alu ili laž 😀, ima tast stepwaya... pa sam se i ja nagledo šta je.

Link to comment
Share on other sites

Zašto ILI?

Ja imam alu i preko njih ratkape 😁😁😁

Link to comment
Share on other sites

Mislim sa ih ne dtzi vijak felge tako da bit ce krađe

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frenchkey said:

Mislim sa ih ne dtzi vijak felge tako da bit ce krađe

Je otimacina je za radkape od dacie :)

Edited by macan
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Imao sam čast isprobati famoznog Sandera od kolege Frencha, zapravo od njegove majke [emoji16].
Iako mi je French puno toga pored ovog što čitamo na forumu slikovito opisao ranije u čestim razgovorima, ipak sam bio ugodno iznenađen količinom opreme i performansama plinskog Sandera.
Prije 17 godina sam kupio novog Logana s tada najjačim motorom i i najbogatijim paketom opreme te svom tada dostupnom dodatnim opremom. I pored svega već tada je Logan koncepcijski i tehnološki bio barem desetljeće iza tadašnjih modela Renaulta. Današnji Sandero tek u nekim detaljima ne prati najnovije trendove automobilske industrije. Dizajn se nekom može sviđati ili ne kao i unutrašnjost od tvrde ali kvalitetne plastike ali srce novog Sandera je pravi dragulj. Ako sam do sad i imao ili kakve sumnje i predrasude o malolitražnim motorima s tri cilindra sad su se one rasplinule ko balon od sapunice. Ubrzanja su mi izmamila osmjeh od uha do uha. Da nisam znao kakav motor se nalazi ispod haube bez imalo dvojbe i rekao da ima barem 20-tak KS više. Zvuk turbine meni osobno jako godi a na zvuk tri cilindara nas leru bi se vrlo brzo navikao. Elastičnost i među ubrzanja su stvarno fascinantna pa u četvrtoj na osjetnoj uzbrdici Sandera vrlo uvjerljivo prima gas bez potrebe za šaltanjem u niži stupanj prijenosa. Šesti stupanj nisam imao prilike isprobati u kratkoj vožnji po Pelješcu, ipak je to namjenjeno vožnji na otvorenoj cesti. Istu dionicu sam u kratkom intervalu prešao i s mojim plinskim Loganom ali svaka usporedba sa Sanderom bi bila komična. [emoji14]
Kad sam se vratio kući pokrenuo sam Dacia konfigurator i složio sebi bijelog Stepwaya s eco-G motorom. Došao sam do cifre od nešto više od 131 kkn. Premda nisam razmišljao o kupovni novog auta moram priznati da me ta ideja prilično golica [emoji3059]IMG_20220611_184342.jpgIMG_20220611_184153.jpgIMG_20220611_184409.jpg

Poslano sa mog M2102J20SG koristeći Tapatalk

  • Like 13
Link to comment
Share on other sites

Vozio sam nekoliko trocilindraša. Neki su me oduševili poput 1.0 TSI 115, a neki potpuno razočarali. Renault TCe motori 0.9 i 1.0 se super voze i među štedljivijima su.

Meni je šesta brzina na njemu bila jedino dobra za tempomat na autoputu. Na otvorenoj je uglavnom na preniskim okretajima, a na autoputu umre kod ubrzanja pa šaltaš ne jednu nego dvije niže ako nemaš puno prostora ili čekaš da se lijeva traka rasčisti kao i ja u Cliu II sa 75KS :D

Link to comment
Share on other sites

Renoov 2.0 atmosferac je 170 Nm kao i ovaj trocilindras tako da je razumljivo moje odusevljenje nakon parsto kila tezeg scenica 1.6 16V sa 140 Nm
Naravno sve ovisi sto si prije vozio.
Tako da bi sin prelaskom iz svog A5 smatrao ovo smjesno, a i vi s jacim pilama, ali jbg, meni je to pozitivan skok.
Samo da ne bude kvarova, a dugo cemo lako

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Samo što TCe trocilindraš ima taj moment puno niže nego 2.0 atmosferac i rastegnut je kroz niske i srednje okretaje točno tamo gdje ti treba. Atmosferac ima moment u užem području i u srednjim okretajima. Bilo bi zanimljivo vidjeti leteći start iz 1000 okretaja u drugoj brzini s akterima Clio RS i Sandero ECO-G ;)

Po onome što sam čuo od taksista koji voze Logane TCe da treba ulje svakih 10.000km i antifriz na vrijeme. I ne kemijati nego staviti ono što je propisano za njega. Oni rade po 350-500 tisuća km bez otvaranja motora, a zna se kako ih voze.

Inače meni su A5 i Arteon smješni kada daš toliko za ušminkani auto i onda ne možeš sjesti na zadnju klupu uspravne glave  :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da da, leteći start s 1000 okretaja je itekako zdrav za motor, bilo da se radi o onom u Cliju RS ili Sanderu ECO-G.

Postoje automobili i puno skuplji od A5 i Arteona, a oni čak ni nemaju stražnju klupu. Svaki automobil ima svoju publiku i nekome stražnja klupa uopće nije ni bitna.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nisam još čuo da je nekome stradao motor ili prijenos ako je često zakucavao gas u drugoj brzini na 1000 okretaja….

Link to comment
Share on other sites

Dobro, to se ne radi dok motor nije na radnoj temperaturi, ali od takve vožnje će prije otići nosači motora i mjenjača...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Nisam još čuo da je nekome stradao motor ili prijenos ako je često zakucavao gas u drugoj brzini na 1000 okretaja….

Jok zato pitaju ovi na 1.5 dci jel trebaju preventivno minjat letece lezajeve.. Podmazivanje radilice na 1000rpm je  ful... Bitno da ima momenta... A svima kenjac prdnija u uho pa necuju kako motor stenje.... A Dr Marušic preporucija saltanje na sto nizim rpm radi ustede i ekologije.... 

Edited by macak
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 15. 06. 2022. at 15:45, Med0 said:

Samo što TCe trocilindraš ima taj moment puno niže nego 2.0 atmosferac i rastegnut je kroz niske i srednje okretaje točno tamo gdje ti treba. Atmosferac ima moment u užem području i u srednjim okretajima. Bilo bi zanimljivo vidjeti leteći start iz 1000 okretaja u drugoj brzini s akterima Clio RS i Sandero ECO-G ;)

Po onome što sam čuo od taksista koji voze Logane TCe da treba ulje svakih 10.000km i antifriz na vrijeme. I ne kemijati nego staviti ono što je propisano za njega. Oni rade po 350-500 tisuća km bez otvaranja motora, a zna se kako ih voze.

Inače meni su A5 i Arteon smješni kada daš toliko za ušminkani auto i onda ne možeš sjesti na zadnju klupu uspravne glave  :D

ne trebas ubijat aute na 1000 okretaja da bi to probao.. 
pred desetak godina smo kolega s foruma (nemrem mu se trenutno sjetit nicka nema sanse ali vozio je megane 2.0 IDE) i ja otisli zajedno na sljeme.. ja u twingu 1.2 TCE a on u megane 2.0 (140ks).. i krenuli normalno pa kao ajmo vidjet malo brze, i to je nas je povelo i dok bi on svaki zavoj trebao saltat u prvu da bi bili jednaki ja sam u drugoj brzini doslovno cekao da on ubrza, da ne kazem da sam na odredjenim dijelovima bio u 4oj brzini bez problema pratio.. stali smo sa strane na polovici, i probali da sam ja ispred.. doslovno dva zavoja i vise me nije mogao pratit.. nisam ja nista bolji vozac, niti je bilo ganjanje na granici.. jednostavno ti mali turbo motori imaju taj turbo na 1500-1600 rpm i u twingu uz kratku getribu je sljeme bilo idealno da se pokaze koliko su mali turbaci napredovali i spremni stat u bok, a u nasem slucaju biti i brzi, u sporim zavojima na usponu.. dok je kolega cekao da se njegov 2.0 N/A zavrti ja bih vec punio trecu brzinu, i twingo je 40ks slabiji..

jednom sam stao s passatom 130ks dizel i isto sam bio brzi, ali bio je pravac i razlika je bila znatno manja (govorimo o ubrzanju do nekih 140kmh)..

e sad, koliko dugo ce trajat 1.2 TCE i 2.0 N/A i kakva bude situacija nakon 200-250k km, to je druga prica :D 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1.2 TCe se pokazao iznimno pouzdan. Oprašta ne pretjerano zanemarivanje kod održavanja. Nisam čuo da se nekome razletio taj motor. S druge strane 2.0 atmosferac..... hm hm. Iako nije fer usporedba jer 2.0 pogotovo u RSu ubijaju daleko više nego 1.2 TCe.

9 hours ago, macak said:

Jok zato pitaju ovi na 1.5 dci jel trebaju preventivno minjat letece lezajeve.. Podmazivanje radilice na 1000rpm je  ful... Bitno da ima momenta... A svima kenjac prdnija u uho pa necuju kako motor stenje.... A Dr Marušic preporucija saltanje na sto nizim rpm radi ustede i ekologije.... 

Vas dvojica malo pretjerujete.

To sigurno nije od gasiranja na 1000 okretaja u drugoj brzini (u 4. i 5. već da). To je loš dizajn 1.5 dCi motora najvjerojatnije od preniskog tlaka ulja na tim okretajima pogotovo ako je staro ulje unutra. Vau-ve motori nemaju tih problema s letećima a jednako loše ih voze kao i Renfault ako ne i gore pogotovo DSG.

Renaultovi motori su uvijek bili osjetljivi na kvalitetu i starost ulja. Tako je i sa novim 1.0 i 1.3 TCe. Mijenjaj propisano ulje svakih 10.000km i nećeš imati nikakvih problema s motorom.

Čast iznimkama poput motora koji su išli u R4, R5 i slične generacije, te D7F/D4F(t) motora koji su puno manje osjetljivi na ulje.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Med0 said:

1.2 TCe se pokazao iznimno pouzdan. Oprašta ne pretjerano zanemarivanje kod održavanja. Nisam čuo da se nekome razletio taj motor. S druge strane 2.0 atmosferac..... hm hm. Iako nije fer usporedba jer 2.0 pogotovo u RSu ubijaju daleko više nego 1.2 TCe.

ja samo velim za iskustvo iz prve ruke.. to su ti neki 2.0 IDE motori koji se nisu pokazali najboljima.. uglavnom nikako nije RS bio u prici.... ponavljam, twingo ima jako kratku getribu i uz breg po zavojima je bez pretjerivanja ostavio meganea (megane 1 coupe) u 2-3 zavoja....

ali poanta je ionako bila usporedba novih motora male zapremnine s turbom i starih 2.0 N/A motora
i danas bih radije odabrao manji turbak.. sjecam se prvo iskustvo uz voncininu ili mirogoj.. nebo i zemlja u usporedbi s atmo motorom.. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Buraz je kupio Twingo GT s 1.2 TCe motorom prije 12 godina. Isti dan sam ga provozao. Šok i vjeverica.

Nedugo prije toga sam friško prodao R19 16V koji je imao 1.8 16V sa 135KS. To je motor iz kojeg je nastao F7R u Meganeu 1 (2.0 16V).  Moja reakcija je bila: "burke, ovo osjetno bolje vuče iz niskih nego onaj moj R19".

Još od tada govorim kako je budućnost benzinaca u malim turbacima.

Buraz ga je vozio više od 10 godina. Ulje, filteri, redovni servisi i to je to. Jedina stvar koju je na motoru morao mijenjati je bila bobina kad je auto bio 6-7 godina star.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Med0 said:

Buraz je kupio Twingo GT s 1.2 TCe motorom prije 12 godina. Isti dan sam ga provozao. Šok i vjeverica.

Nedugo prije toga sam friško prodao R19 16V koji je imao 1.8 16V sa 135KS. To je motor iz kojeg je nastao F7R u Meganeu 1 (2.0 16V).  Moja reakcija je bila: "burke, ovo osjetno bolje vuče iz niskih nego onaj moj R19".

Još od tada govorim kako je budućnost benzinaca u malim turbacima.

Buraz ga je vozio više od 10 godina. Ulje, filteri, redovni servisi i to je to. Jedina stvar koju je na motoru morao mijenjati je bila bobina kad je auto bio 6-7 godina star.

je, slazem se.. ja sam ga isto pred jedno 10ak godina kupio pa sam ga 2013 morao prodat jer sam isao van HR.. pa sam 2019 opet imao jedan kratko vrijeme, taj je zavrsio na forumu :) 

idu oni, samo ih se treba stalno saltat, da su barem imali malo dulje omjere u mjenjacu :) 

Link to comment
Share on other sites

Skratili su getribu na 1.2 16V atmosfercu da lakše gura teži Clio III u odnosu na Clio II. Kada su dvije godine kasnije stavili turbo na taj motor ostavili su istu kraću getribu :D

Bilo je pitanje zašto jednostavno ne stave getribu iz Clia II na TCe. Po mojem sjećanju, govorilo se kako Clio II ima šaltanje na polugu, a Clio III i Twingo II na sajlu pa ne može. Tko zna neka potvrdi ili demantira :)

Link to comment
Share on other sites

taj 2.0 IDE je bio jedini na forumu, sad se pokušavam i ja sjetiti tog lika :D

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Krule said:

taj 2.0 IDE je bio jedini na forumu, sad se pokušavam i ja sjetiti tog lika :D

gremlyn, sjetih se :)

izgleda da ga vise nema na forumu uopce.... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Što očekivati u KIA Ceedu sa 1.5T-GDI motorom i 160ks ? Kakvu vožnju i kakvu potrošnju ? Prosječna brzina mi je oko 28-33kmh...ZG-SV.NEDELJA-ZG po manjem rush hour. U povratku je koma i uvijek zapne.

 

Edit:

Jel ovo tema samo za Renaulte ili ?

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Kad hoću vidjeti potrosnju nekog auta provjerim na stranici sprintmonitor. Do sada mije uvijek prosjek sa te stranice sličan mojim iskustvima s pojedinim autima. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.