Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Igrom slučaja ženin bratić ima novi i10. Hyundai nisam htio nikako jer mi je plastika i interijer bio kudikamo lošiji i od Dacije i od Suzukija. Ali to su u ovom novom modelu popravili, sad to već liči na nešto i tu su negdje u istom rangu. Tipa kvake unutra su aluminijske, volan i mjenjač kožni…klasika reko bih za tu klasu. 
Uglavnom, 1.2i dolazi samo s premium paketom opreme (sve ono kaj mi treba + grijani volan), u metalik boji za 17600. Mjesta identično ko u yarisu. Šteta sto nemaju koji testni s tim motorom… Bolji mi je od swifta.

Pogledao sam i sandero stepway, ispao bi me kojih 1000€ skuplji sa sličnom opremom. Ali s druge strane, fakat mi ne treba tak veliki auto za drugi u familiji…

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ali eto, mi BAŠ SADA trebamo NOVI auto.

Nema problema, gospodine, evo - BAŠ ZA VAS nova hrpa osrednje dobre plastike složene na loš način.

Po promotivnoj cijeni 🤭

img_1_1702569857788.thumb.jpg.997f2697d0677f77d8e4854fc5191966.jpg

img_2_1702569862007.thumb.jpg.1a40c2bcfcb2bb2a66f47f2d442f176a.jpg

img_3_1702569866764.thumb.jpg.0340bb2cb84ec37d2fd550eb51ebc746.jpg

img_4_17025698731202.jpg.96c70698a285f46b7ed4be3d4038bbd8.jpg

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Previše smo mi razmaženi. Svi bi mi radare,senzore,kvalitetnu plastiku,LED svjetla. Služile su to hijene iz autoindustrije i sad se svi jebite. Samo takve i prodaju. A,takvi koštaju. A kad pogledam oko sebe i ovaj potrošački kaos ,imaju naši ljudi pare. Samo manjina nema. I to velika manjina. Susjed mi u Toyoti radi. Imaju 200 narudžbi i samo svaki dan dolaze. Što je skuplji bolje ide. Ono kockasto smeće Yaris cross iz Turske s maskom AMI 8 košta 20 iljada minimalno. Ne mogu ih dovesti koliko idu. 

  • Like 5
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, dado_sk said:

 Ono kockasto smeće Yaris cross iz Turske s maskom AMI 8 košta 20 iljada minimalno. Ne mogu ih dovesti koliko idu. 

Kolega, lakše malo po turskim vozilima 🤣🤣

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Toyota je mit. To je nekad bila kvaliteta. Slučajno se raspitujem za avensis pa slušam šta su sve ljudi mijenjali na njima. Odustao sam. Sve je to mit. Konfekcija u rangu Fiata. Neću govoriti za one japanske. Te su možda bolje ali ako želiš volan desno slobodno si kupi japansku. Ma fuj. Živio Fiat Stilo jtd 85 kW i golf 3 tdi 66 kW. Uz put i Audi 80 B3 TDI . I ne,moj zagrebački prijatelju Mata nisam zaboravio  tempru 1.9 TD. 

Edited by dado_sk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sve su ti danas mitovi, i reno i vw i pola proizvođača ulaze cim manje da bi im zarada bila cim veca..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, dado_sk said:

Toyota je mit. To je nekad bila kvaliteta. Slučajno se raspitujem za avensis pa slušam šta su sve ljudi mijenjali na njima. Odustao sam. Sve je to mit. Konfekcija u rangu Fiata. Neću govoriti za one japanske. Te su možda bolje ali ako želiš volan desno slobodno si kupi japansku. Ma fuj. Živio Fiat Stilo jtd 85 kW i golf 3 tdi 66 kW. Uz put i Audi 80 B3 TDI . I ne,moj zagrebački prijatelju Mata nisam zaboravio  tempru 1.9 TD. 

Kum je radio u Toyoti do nedavno, uz Toyotin salon je bio i Citroenov. Nije isto niti blizu 😉

Toyota je malo narusila kvalitetu zadnjih 10 godina, ugl su proizvodi iz Turske bili sporni al sada kad se pod Toyota brandom prodaju i druge marke (npr cargo program) pa tu pomoci nema i to svakako treba zaobilaziti.

Avensis je specifican slucaj, problem s 5. Brzinom te brtvom glave, neke Corolle Verso su imale BMW N47 dizlo a svima je oznaka bila ista, tragicno jer kupcima sa JDM i tim.govnom svapskim bome nije bilo isto.

Ali i dalje, klimu neces dopunjavat 20 godina, kvaka ili podizac stakala ti nece krepat nikad, komadi ovjesa prelaze enormne kilometre, motori su ugl na lanac koji se ne mjenja nit odlazi i sva ta plasticurina radi i radi i radi, auto neprestano radi. 

Avensisa imas pune oglase sa morem kilometara, nece to nikad pa ni onda moc u recenicu s konfekcijom ili europskim autima, to moze mislit samo neko ko nije posjedovao Japanca i ko hejta tu plastiku jer se nema za kaj drugo uhvatit.

Evo meni na Meganu sa 205tkm 3. set zadnjih amortizera, raspala se guma sajle mjenjaca, spojnica peraca stakla se pretvorila u prah, oksidiran unutarnji retrovizor i rubovi sofersajbe isto gube ono crno, ne rade zadnji zvucnici, evo jucer izblijedila cetvrtina sredisnkeg displeja, rucna nejednako hvata, ispuh sav korodiran iz vana, klima se puni sezonski. 

Znas na sto ti se bune vlasnici Toyote? Na novoj Corolli kada dignes onaj pretinac duplog poda u gepeku, on se opet sam zatvori a trebao bi stajat, te je jednom otpao poklopac sarafa za rukohvat. Ekipa se sablaznjava na to. Jer su im Yarisi 1.3 napravili 300k bez 100€ uloga...

Daj im u ruke Fiat il Reno, dobit ce mozdani.

Da se razumijemo ne hejtam nikog ni nis, chill sam dok ovo pisem, samo zelim rec da to samo vlasnici mogu razumjet kako se Japanska skupoca s godinama itekako isplati samo eto ako te ne zuga da unutra nije kao EU auto.

A ova poskupljenja, to je Bogu za plakati. Frend je gledao uzet nov auto oko 2022., u 2mj je i30 sa 1.5GDI motorom poskupio 24tkn. To je neka base oprema, druga po redu.

Covjek otiso i dao 8k za Civic sa 114tkm iz 2011. Sa 1.8 benzincem i cao.

Izjahase nas ko sanske koze od 2020. Do danas. Tuga cemer i jad, kedino dobro u svom ovom je sto sam vrhunskk utopio svoju Toyotu i kupio Megana 😁😁😁

 

Edited by DCA13
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Yaris koji su napravili 300 tkm s 100 e uloga su u rangu twinga 1 1.2 60 KS. Kum mi ima s 400 tkm i u a još prvo kvačilo. Spojio me susjed s majstorim u Toyoti. Dijagnoza za avensis: 

Alternator potrošna roba

Poluosovina za k...c

Trunu

1.6 ajd ajd

1.8 vvti pije litru ulja na 2000 km. Mijenjani blokovi u opozivu te djelimično riješen problem

2.0 vvti ima direktno ubrizgavanje benzina čitaj izbjegavati. Kad krene trzati, to nitko ne može riješiti

Kompresori klime prečesto crkavaju

Orošavanje farova na mladim autima bili su čest slučaj

Laci su imali vijek trajanja 120-140 tkm. Mislim da na r 4 tako traju. 

Zadnje led lampe nemaju dugi vijek trajanja.

Daleko je to od corolle iz 80ih.  Usporedba s citroenom? Šta se s njima može usporediti? Kod njih valja samo što ne trunu. Ostalo je ajme majko. 

Yaris prve generacije su dolazili iz Japana. Najveći dio. I bili su goli kao puške. Opet,možda je bolja sad Toyota koju radi neki Kenzo Shugayama ali volan desno mi ne leži. Ove od Rifeta i Johna iz Engleske ne dolaze u obzir. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Moj stari vozi Yarisa 1.3 iz 2003. Auto ima oko 170km. Na auto promijenjen alternator. Proživio ležaj. Remen skupa sa spanerima. Drugo kvačilo, ali kako moj stari vozi dobro da nije peto. Drugi diskovi i 4-5 pločice. I jednom zadnje pakne. I promijenjeno kućište ključa. Nekoliko puta polirani farovi. Ostalo je sve originalno, ugrađeno u tvornici u Francuskoj.

Jedan tu blizu mene, usudio bih se reći susjed ima zadnju liniju avensisa karavana, 1.6 benzin. Apsolutno nikakvih problema na cca 440k km. Prvi i jedini vlasnik.

Što se tiče 1.8 motora tu si u pravu. Taj motor je imao problema. Isti je bio ugrađivan u MR2. Ali postoji verzija bloka, klipa i karika koja je riješila problem. Sam sam proučavao taj auto jer sam mislio uzeti ga umjesto GRY.

2.0 imaš 2 verzije ovisno o godištu avensisa. D4 ili običan vvti. Mislim da se D4 ugrađivao samo u prvu drugu verziju avensisa. Ne znam jer motor loš, ili općenito loše održavanje. I sam vozim aute sa D4 ubrizgavanjem, ali imaju i indirektno još sa strane.

Iskreno nisam previše čuo za kompresore klime, ali ajde. Kažem stari niti jednom nije ni plin dopunjavao na yarisu francuzu iz 2003.

Inače Yaris prve generacije prije facelifta (2003) je iz Japana, poslije Francuska. Toyota ima još tvornice u Turskoj, UK i Poljskoj u Europi. Auris i obje Corolle su iz UK, dok GRY je Japanac.

A što se tiče kvalitete dovoljno govori Toyota relax. https://www.toyota.hr/owners/warranty/toyota-relax

Ista ta Toyota relax garancija u Njemačkoj je 15 godina ili 250k km.

I još zanimljivosti. Toyota radi motore, barem 2.0 hybrid u Poljskoj i onda idu na sklapanje u UK.

Link to comment
Share on other sites

Ova je garancija marketinški trik. Dođite svake godine na servis od 500 e i ako krepa koji senzor to vam zamijenimo u garanciji. Senzor ih košta 5 Jena a radniku plaću ionako moraju dati. Neće se ni blok ni diferencijal raspasti. Tih 500 je dok je malo km. Kasnije su računi da ti pamet stane. Tad više nitko u ovlašteni ne ide jer nije lud a i standard mu to dopušta. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, dado_sk said:

Ova je garancija marketinški trik. Dođite svake godine na servis od 500 e i ako krepa koji senzor to vam zamijenimo u garanciji. Senzor ih košta 5 Jena a radniku plaću ionako moraju dati. Neće se ni blok ni diferencijal raspasti. Tih 500 je dok je malo km. Kasnije su računi da ti pamet stane. Tad više nitko u ovlašteni ne ide jer nije lud a i standard mu to dopušta. 

Da mi je znati kojih 500€? Odakle to nalaziš. Ina e servis za Hibrida sa 0W16 uljem je oko 250€. Kada ide veliki servis, gdje idu obje rashladne tekućine i kociona tekućina je oko 400€. A oko 500€ je servis kada idu i svjećice. 

Kada sam se raspitivao za GRY tu bude svaki četvrti servis skup (40k km) ali tu ide ulje mjenjača i ulje u diferencijalima. Inače oko 350€ je servis.

Stari od prvog dana servisira Yarisa u ovlaštenom. Zadnji račun mu je bio oko 250€. Ulje, svi filteri i kocina tekućina. Meni je to sasvim ok cijena. I kod starog je sve, apsolutno sve rađeno u Toyoti. Najbolja stvar je bila zamjena alternatora. 700kn sve skupa račun uz uvjet da vrati stari.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

2 hours ago, dado_sk said:

Yaris koji su napravili 300 tkm s 100 e uloga su u rangu twinga 1 1.2 60 KS. Kum mi ima s 400 tkm i u a još prvo kvačilo. Spojio me susjed s majstorim u Toyoti. Dijagnoza za avensis: 

Alternator potrošna roba

Poluosovina za k...c

Trunu

1.6 ajd ajd

1.8 vvti pije litru ulja na 2000 km. Mijenjani blokovi u opozivu te djelimično riješen problem

2.0 vvti ima direktno ubrizgavanje benzina čitaj izbjegavati. Kad krene trzati, to nitko ne može riješiti

Kompresori klime prečesto crkavaju

Orošavanje farova na mladim autima bili su čest slučaj

Laci su imali vijek trajanja 120-140 tkm. Mislim da na r 4 tako traju. 

Zadnje led lampe nemaju dugi vijek trajanja.

Daleko je to od corolle iz 80ih.  Usporedba s citroenom? Šta se s njima može usporediti? Kod njih valja samo što ne trunu. Ostalo je ajme majko. 

Yaris prve generacije su dolazili iz Japana. Najveći dio. I bili su goli kao puške. Opet,možda je bolja sad Toyota koju radi neki Kenzo Shugayama ali volan desno mi ne leži. Ove od Rifeta i Johna iz Engleske ne dolaze u obzir. 

Yarisa imamo u grupi jedno 15 sa 350tkm maltene bez kvara, to je defolt za 1.3... Pola su ih prvi vlasnici tak da je to van rasprave uopce svakom ko je u tim krugovima.

Za alternator i poluosovine ne znam, osobno ne poznam nikog da je imao s tim problema nit se spominje ko standardna boljka. Zupcanik 5. Brzine im je defolt na 2.0 motorima i cudno da ti to nije spomenuo, to se sjebe na 5 od 10 auta.

1.8 aka 1zzfe koji sam i sam imao u Celici. Znam ga u dusu, ukratko 2000-2003 su imali problem sa velikom potrosnjom ulja, ako nisu dobro odrzavani vec ispod 200tkm su trosili pola litre do litru na 1000km. Rijesavano je u garanciji, ugl o cemu se radilo - klipovi na prefaceliftubimaju 2 rupice na uljnim karikama a facelift 4, to je ubiti i jedini dio koji ima drugaciji serijski broj na internalsima kod pfl i fl motora.

FL motori NE trose ulje, znaci kad su rijesene zalihe starih, novi ne trose nista, problem rijesen.

Ja sam na 23 godine staroj Ceci sa 235k imao tvornicki kompresor klime i alternator, za druge ne znam.

Ovo za lanac je teska budalastina, jedini motor koji je mogao imat taj slucaj je nesretni 2.0 iz BMWa i zao mi je svakog ko je kupio Toyotu a u njoj umjesto standardnog D4D dobio to smece. Tragedija.

A za bilo koji drugi motor to ne vrijedi, potpuna glupost. Lance se na tim autima ne gleda uopce, mogu iz fore stavit upit u Toyota grupu za  motor, kilometre i kad su mjenjali lanac. Garantiram do kraja dana 30 odgovora di ga sigurno nitko nije mjenjao, nebitno koliko kilometara imali.

 

Lim je glavna i osnovna mana kod Japanaca a pojedini su bili skloni zapec karike i trosit ulje, sto se rijesavalo polugeneralkom. Nikakva gubljenja kompresije i sta ja znam.

 

A da su imali dobar lim, pa bili bi jos skuplji i bilo bi ih 50% vise na cestama. Stare Corolle i Mazde bi vozile dok je svijeta i vijeka. 

A sto se tice 1zzfe od ranije, ako je to u Toyota pojmovniku los motor, onda me zivo zanima kakvi su oni neunistivi i dobri jer bi sad potpisao da imam motore u klasi 1zz dok sam ziv.

Nevjerovatno jak motor, moze pojest svaki europski 1.8 sto se mog iskustva tice. Toliko startanja, vrtnje u iberu, klanja i klanja svaki Bozji dan i nista ne popusta, temp ko cement. Samo daj benzina i ulja i teraj. Na 6000 mu je prirodno bit ko obicnom autu na 2000... 

Zato te aute ljudi i voze po 10-15 godina i svi imaju 200+tkm.

A ovo ti je moja ceca sa 23 godine, 235tkm a od 2000. do 2017. je bila na kontinetu negarazirana (Svicarska 6 god, ostatak ZG). Stock ispuh, stock lajtunzi, ni dagme nigdje na podvozju, muldama itd, jedino zadnji rubnjaci i di je bila udarana . Pa ti vidi :)

20200828_103403.thumb.jpg.d16af2642435d56e689c48848e71494b.jpg

Znam da ispadam (i vjv jesam) fanboy, ali na kraju dana me nije briga sto tko vjeruje ili ne, tko ih je vozio, zna :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Domba said:

Da mi je znati kojih 500€? Odakle to nalaziš. Ina e servis za Hibrida sa 0W16 uljem je oko 250€. Kada ide veliki servis, gdje idu obje rashladne tekućine i kociona tekućina je oko 400€. A oko 500€ je servis kada idu i svjećice. 

Kada sam se raspitivao za GRY tu bude svaki četvrti servis skup (40k km) ali tu ide ulje mjenjača i ulje u diferencijalima. Inače oko 350€ je servis.

Stari od prvog dana servisira Yarisa u ovlaštenom. Zadnji račun mu je bio oko 250€. Ulje, svi filteri i kocina tekućina. Meni je to sasvim ok cijena. I kod starog je sve, apsolutno sve rađeno u Toyoti. Najbolja stvar je bila zamjena alternatora. 700kn sve skupa račun uz uvjet da vrati stari.

Pa za novog focusa je servis na tim km 130 e. Pa zato si kupio nov da servisi ne koštaju. Kad odu preko 100 tkm i 6-7 god starosti onda se ljudi rješavaju jer više nema 300 e servis. Ja sam u Corsu d uložio u 13 god 5000 kn u servise. Jer je bila nova i došao sam do 80 tkm. Nije to za čuditi. Kvar nijedan a nije Toyota. Kako to? Dečki,mit. Ništa drugo. Ovo što sam pisao gore je od servisera. Tako da eto. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, dado_sk said:

Pa za novog focusa je servis na tim km 130 e. Pa zato si kupio nov da servisi ne koštaju. Kad odu preko 100 tkm i 6-7 god starosti onda se ljudi rješavaju jer više nema 300 e servis. Ja sam u Corsu d uložio u 13 god 5000 kn u servise. Jer je bila nova i došao sam do 80 tkm. Nije to za čuditi. Kvar nijedan a nije Toyota. Kako to? Dečki,mit. Ništa drugo. Ovo što sam pisao gore je od servisera. Tako da eto. 

Ne znam za hrvatsku, pogotovo u zadnjih 5-6 godina, ne vozim aute na servis, ali u Njemačkoj je cijena sata servisa od 80€ za kod nekog pa do 180€ za ovlaštene za Lexusa. Toyota je nešto jeftinija na oko 140€... 

A 80tkm napraviti sa bilo kojim auto je normalno. Rekao sam već, TDI, bio 1.6 ili 2.0 napravi to sa originalnim filterom ulja i samo sa jednom izmjenom ulja. Poslije toga auto se vraća leasingu i ide dalje u prodaju, gdje nemam pojma, ali ne u Njemačkoj.

Inače majstor koji servisira Toyote nekako je normalno da vidi pokvarene Toyote, isto tako normalno da ne vidi one iz 80tih i 90tih baš često jer ih nema na cesti baš. I normalno da neće vidjeti auto na kojem ne treba ništa raditi. Majstore ja došao da ti ostavim 20€ sa mojim autom je sve ok, se malo pogledaj ga :) I sam dok sam radio u Optima telekomu kao tehnička podrška, što na terenu što na sustavu nisam imao problema sa A1. I kod kuće sam imao Optimu koju je radila ok, sa obzirom na udaljenost.

I da Toyota ne vjeruje u svoj proizvod ne bi toliko garancije dala. Imaš pravo mehaničara platiš radio on ili ne. Ali ako mu kažeš dnevno imaš 25 automobila koje trebaš napraviti za 8h jel to može? I ti radiš svoj posao i imaš određenu površinu koju možeš odraditi. U teoriji možeš i ti sam sav posao odraditi samo mislim da bi to previše dugo stajalo, isto tako i za automehaničare. Ako bude više automobila da se ne štoviše red neispravnih automobila i sa im ne treba 100+ zamjenskih automobila koje će dijeliti i na kraju isti ti mehaničari održavati moraju imati kvalitetan proizvod.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Pa za novog focusa je servis na tim km 130 e. Pa zato si kupio nov da servisi ne koštaju. Kad odu preko 100 tkm i 6-7 god starosti onda se ljudi rješavaju jer više nema 300 e servis. Ja sam u Corsu d uložio u 13 god 5000 kn u servise. Jer je bila nova i došao sam do 80 tkm. Nije to za čuditi. Kvar nijedan a nije Toyota. Kako to? Dečki,mit. Ništa drugo. Ovo što sam pisao gore je od servisera. Tako da eto. 

Pitaj servisra VW o njihovim benzincima, DSGu itd. Pa usporedi s ovim sto si cuo o Toyoti. PSA da ne govorim. Bit ce ti malo dva oka za plakanje sto bi Cro Cop rekao.

Toyota ober alles 😂

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Slažemo se da se ne slažemo.,😂 ja vjerujem samo i vozila do euro3. Ostalo je užas. 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

Ima istime u tome... Pogotvo japanska vozila te dobi :D

Bio je problem s njima. Digneš na dizalicu i vrata ne možeš otvoriti. Od papira su bili. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, dado_sk said:

 

Laci su imali vijek trajanja 120-140 tkm. Mislim da na r 4 tako traju. 

 


 

Trajem ja malo duže..nabrao sam koju godinu i kilometar pa rokam i dalje :cice:

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Iskustva s Toyotom: 2003. smo kupili novi Avensis 2.0 d4d, Toyota motor sa 116 ks, Sol oprema. 

Oba ksenona se orošavala temeljito, tada je garancija bila 3g/100000 km. Jedan je počeo 2 tjedna po isteku garancije, drugi mjesec ili dva kasnije. Domet im je bio jako loš i kad nisu bili orošeni, pa je više puta bio u servisu i radi toga (radi automatskog podešavanja farova) . Komad je tada koštao cca 7000 kn + ugradnja. Znam da smo se natezali sa servisom oko toga, na kraju su dali neku kulanzu. Kad se orosio drugi par, stari je poludio, skinuo i dao ugraditi obične zamjenske h7 koji se više nisu orošavali. Stražnja svjetla su se također punila vodom, oni spužvasti dihtunzi su odlazili svakih par godina, pa sam ja mijenjao. Nakon par mjeseci što smo imali taj auto, vozačevo sjedalo je škripalo kao stari kauč. Nakon tri dolaska u servis netko se tano smilovao i konačno se zavukao pod sjedalo s par kapi masti. Bilo je još toga. Znam da je stari štreberski održavao i taj auto, pa platio veliki servis sa zupčastim u ovlaštenom 8.000 kuna. 

Znao je i zatrzati kuplung koji put na cca 70 tkm, servis je spremno ponudio zamjenu sa zamašnjakom, mislim da je bilo cca 18.000 kuna (također su rekli da je to poznati problem tog modela i serije). Stari se zahvalio i s tim kasnije prodao auto, rekao kupcu, a on s tim kasnije nije imao problema. Auto prodan 2012. Sa nekih 85.000 km. 

Moja sadašnja Toyota/prebrendirani Berlingo:

Prvi servis u kojem su bile kontrola vozila, a od zamjena materijala samo ulje i filter ulja 2.000 kn. 

Drugi servis za zamjenom ulja, i svih filtera (mislim da nije filter goriva), 350 eur. Auto je trenutno na 30 tkm. 

Daju i na njega Toyota relax ako servisiraš kod njih, ali interesantno, taj relax dio (kad istekne osnovna tvornička garancija, pa do 10 godina ili 185000 km) ne pokriva sustav ispuha i pročišćavanja ispušnih plinova, a spremnik adblue je na tim PSA autima poznata boljka. Tako da se tu slažem s Dadom da lijepo predujmiš neke eventualne popravke kasnije, a neke bitne probleme što na dizelu dpf i sve povezano definitivno jest, nakon npr. 5 godina ne pokrivaju. 

Zaključak: Avensis, kao "prava" Toyota baš se i nije pokazala nešto bez mana, a ovo što imamo sada, Proace City Verso je prebrendirani PSA, sve s cijenama servisa kakve sam gore opisao.

Moje mišljenje je da su im hibridi vjerojatno super, ovo drugo više-manje, servisna podrška me nije oduševila, a ponuda zamjenskih dijelova za te aute, pa i opcija rješavanja jeftinije nekih stvari van ovlaštene mreže prilično sužena. Ukratko, iako nisam fan, meni se čini da će sljedeće biti nešto iz grupacija koje se kod nas više voze i ima puno više dostupnih dijelova i majstora koji ih poznaju. 

Edited by MB110
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, laci said:


 

Trajem ja malo duže..nabrao sam koju godinu i kilometar pa rokam i dalje :cice:

Prokleto predviđanje teksta. S lanci na Laci??  Prokleti AI. 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

@MB110

Bez dobrog majstora koji bas radi te aute si definitivno kuhan i pecen. Zamjenski djelovi su jako ograniceni da, znaci ak za VAG ili Reno imas 7 opcija amortizera ili diskova, ovdje ces imati 2-3 najvise. Za mnoge stvati cak samo 1 il nijedan.

Toyota i Mazda su u ovlastenom abnormalno skupe, npr Mazda gumice ventila 64kn komad (x16), motoric za brisace tipa tada 7000kn i slicnl, Toyota jos gora, hauba za Celicu 1500€, gumeni stoperi za vrata gepeka (2L, 2D) su 850kn. Nis to nisam kupio naravnl, samo ponude i fun factevi od kolega. Meni je npr crko regulator pritiska goriva na Ceci, 1200kn u ovlastenom, u HR ne postoji zamjenski, cak ni Anđelko nis nije uspio naci. Ja po serijskom broju nasao na ebayu za Lexus, platio punoh 8$ i eto 5 godina kasnije se vozi s njim bez ikakvih problema.

Tak da s losim majstorm i bez snalazljivosti, mozes jako papreno proci za razliku od EU automobila di ces bar trecinu jeftinije po defoltu, samo puno cesce.

Ja svakako savjetujem da se isproba neki drugi brand, mozes proc dobro i bit zadovoljan ili lose pa se vratis na Jap al ga cijenis vise i opet budes zadovoljan. Nemres izgubiti jer imat Jap a ne bit svjestan benifita je losa matematika :)

-------‐‐----‐----‐-‐----

Btw s tim ovlastenima vazda horor price, to se mescini treba sto prije sutnut nogom u guzicu i o svom angazmanu...

Moji starci su npr. Veliki servis na 100 000k po isteku garancije za Daciu Logan 1.4mpi iz 2008. Platili preko 6000kn, dobro se sjecam.

A sad nevezano za ovu pricu Jap ili ne.

Moj mehanicar je mozak za Japance ali dok je njih radio u fusu, daily job mu je bio ovlasteni od skode pa je pricao jednom prilikom scenu otprilike ovako

Dodje covejk i kaze curi mi ulje iz DSG.

-Manual kaze promjeni ulje.

Vraca se covjek i kaze da i dalje curi ulje.

-Manual kaze zamjeni mehatroniku (djelovi 2k€)

I naravno, covjek se opet vraca i pizdi da mu i dalje curi ulje iz mjenjaca.

A manual i dalje ne daje opciju da se mjenja brtva. Ako majstor ne postupi po manualu, dobiva novcani penal.

Znaci covjeka se voza ko budalu a ovaj radi sizifov posao za koji zna da ne sluzi nicem al ne smije drugacije.

Cirkus.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Samo od 2003 do 2012 je bilo i manje internetskih opcija, pogotovo ako nisi verziran u tome. Danas je vjerojatno više, samo se ja nemam vremena zezati s time, pogotovo ako čekaš dio, a auto npr. bez njega stoji. 

A što se tiče servisa i tretmana, posebna priča. Klepeće mi vozački prozor kad je hladno vani. Kažu, pogledat će za idući put jel' ima kakva uputa za to, ili da najavim idući put da rezerviraju sat dulje. Ok, ovo drugo mogu shvatiti, jer to sam im rekao na licu mjesta kad sam auto dovezao na redovni servis, a oni pitali ima li još nešto. Na kraju sam pomaknuo plastiku na b stupu i i podesio gumu oko okvira vrata. Meni 3 minute, a ovako bih radi toga izgubio pola dana zbog lokacije servisa. A ovo s manualima je upravo razlog zašto me to sve skupa izluđuje, pa imao garanciju ili ne. Jer gubiš vrijeme, a stvari se užasno sporo rješavaju. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.