Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Da jasno, kada je frka i trebas auto svaki dan (sto ja ne trebam ovdje pa nemam feel za to), onda je problem.

Ali eto opcenoto, kupis xyz kolicinu necega i dobijes popust, dobijes uskugu. Ovima ostavis 20k€ za nov auto i niko te ne benda pol posto, prave te bedakom, dolazis samo sto moras tih 100k umjesto da vode racuna da i drugi put ostavis jos 20 i preplacujes im servise.

 

A isto interesantana stvar, taj dan kad smo razg o tome je prijatelj pitao sto ako ti zelis donjeti svoje ulje a ovlasteni ga ne zeli uzeti (ako je ulje orginal npr.) I kaze mehanicar da te oni naravno mogu odbiti jer to je privatni servis nevezano sto je zastupnik, ali da ce u vecini slucajeva ako inzistiras pristati jer u suprotnom ljudi pisu lose recenzije po internetu.

Znaci ta stavka im ocito igra, pa kad bi narod manje kukao po forumima a vise im na sluzbenu recenziju udarao konkretne situacije, time bi ih donekle mogao pritisnuti da se upristoje.

Link to comment
Share on other sites

Ovi privatnici ako uz servis nemaju i registriranu djelatnost prodaje rezervnih dijelova ne smije odbiti tvoje dijelove. U stvari smiju i rade to. Možeš ih prijaviti inspekciji koji će ako nisu podmićeni napraviti nekakvu kaznu iz toga

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Ovi privatnici ako uz servis nemaju i registriranu djelatnost prodaje rezervnih dijelova ne smije odbiti tvoje dijelove. U stvari smiju i rade to. Možeš ih prijaviti inspekciji koji će ako nisu podmićeni napraviti nekakvu kaznu iz toga

Jedan kojeg ja znam i njegovo objašnjenje zašto ne prima tuđe dijelove je što recimo raskopa ležaj i onda mu ne odgovara i auto mu ostane na dizalici u ne može ništa raditi.... Čak i gluposti poput kočnica ga koštaju vremena jer mora skinuti i vratiti točkove. Nešto vremena i nešto amortizacije i nešto troška energije. Kaže samo minus koji ne može naplatiti.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, DCA13 said:

... dolazis samo sto moras tih 100k... 

Ne moras... Sem ako si se odrekao tog prava pri kupovnom ugovoru... 

Link to comment
Share on other sites

Ma jasno, ne treba nego svi idu da iskoriste za nedaj Boze iako ih kosta puno previse.

Sto je moj stari rekao - a sto ako mi na 97k krepa getriba? 

I jbg, sisanje :)

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Domba said:

Jedan kojeg ja znam i njegovo objašnjenje zašto ne prima tuđe dijelove je što recimo raskopa ležaj i onda mu ne odgovara i auto mu ostane na dizalici u ne može ništa raditi.... Čak i gluposti poput kočnica ga koštaju vremena jer mora skinuti i vratiti točkove. Nešto vremena i nešto amortizacije i nešto troška energije. Kaže samo minus koji ne može naplatiti.

Mislim da su to izgovori. Može se dogoditi ali jako rijetko. Da takvom istom kažeš da ti imaš rabat u dvije tri trgovine u nek ode tamo po dio a ti ćeš to riješiti s trgovinom ,onda bi pričao da nema vremena.  Provjereno. 

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ja uvijek kazem stranki da nema problema, neka donese svoje dijelove, ali ako ne pasu placa nase izgubljeno vrijeme, i nema garanciju na dijelove, tj ako se nesto desi sa tim dijelovima placa i drugi put istu stvar

nedavno mijenjao kvacilo na sceniku, propustio potisni, i lijepo covjek platio dva puta skidanje mjenjaca

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DCA13 said:

Ma jasno, ne treba nego svi idu da iskoriste za nedaj Boze iako ih kosta puno previse.

Sto je moj stari rekao - a sto ako mi na 97k krepa getriba? 

I jbg, sisanje :)

Nema pravo da ti ovlasteni odbije garanciju ako imas racune mehankcarskih radnji s naznacenim radnjama prema servisnim intervalima... 

@dado_sk desi seto mnogo cesce nego mislis..

Ima hrpu dijelova gde cak i u oem katalogu nemas tocno definisano nego moze jedno ili drugo biti.. (Cak i za kvacila, ali jako cesto za lezajeve, plocice itd..) I onda ti dizalica iki zauzeta dok donese ispravni dio, ili ti tad da narucis dio, ili pak vracanje pokvarenog i skidanje...

Plus vecina dijelova vam gubi garanciju od distributera ako nije isti na istom racunu s ugradnjom. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ovako.. ako sam ja fulao i on će. Ne pogodi ni on. Onda on zove InterCars ili Tokić i riješava kao što i ja mogu jer sam tamo i dobio rabat. Razumijem da čovjek želi zaraditi . Ne osuđujem to. Najbolje je doći mehaničaru i lijepo pitati. Čovjek bi trebao iskreno reći da ili ne i svi sretni. Naći će se već netko tko hoće. Digne cijenu rada i nađe se u toj matematici. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, dado_sk said:

Ajmo ovako

Mijenja ležaj kotača jedan naravno

Donese najjeftiniji ležaj bez šrafa pogonskog vratila i naravno ne donese kuglasti zglob koji se treba zamijeniti jer su navoji na njemu toliko ruzinavi da su nepostojeći i naravno ne donese ni sponu stabilizatora kojoj su navoji isto tako nepostojeći i mora da radi drugarica Mica. 

Zaboravio sam naravno da je donio ležaj koji ne odgovara i zaboravio kupiti senzor ABS-a koji se ne može izbiti ni iščupati jer je sve zašvajsano u ruzinu 

A ležaj kotača je kupio najjeftiniji naravno 

A supruga mu je kolegica moje supruge pa ne mogu da ga odyebem u svemir jer eto on je trenutno bez posla i blablabla a zna da imam dizalicu u garaži i alat i...

Fak maj lajf odem van države na tri tjedna da se ne zjbvm s njima i tako...

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, dado_sk said:

Mislim da su to izgovori. Može se dogoditi ali jako rijetko. Da takvom istom kažeš da ti imaš rabat u dvije tri trgovine u nek ode tamo po dio a ti ćeš to riješiti s trgovinom ,onda bi pričao da nema vremena.  Provjereno. 

Evo bio na Kuhanom vinu sa mehaničarom iz Fulde. Baš smo o toj temi pričali. Kaže jednom tjedno je bilo sranja dok je uzimao dijelove. Više to ne radi. Kaže naplaćuje svoj rad. Dijelove prodaje po istoj cijeni po kojoj kupuje. Baš nedavno se smilovao nekom Ukrajincu, amortizeri za Mercedes i naravno da su totalno krivi i ne odgovaraju... Sreća u nesreći što je uzeo raditi u subotu zadnji auto, a u ponedjeljak ujutro stižu točni koje je on naručio. Uspio je nekako objasniti i dogovorio da on naruči dijelove.

Sada koliko je istina nemam pojma.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Ajmo ovako.. ako sam ja fulao i on će. Ne pogodi ni on. Onda on zove InterCars ili Tokić i riješava kao što i ja mogu jer sam tamo i dobio rabat. Razumijem da čovjek želi zaraditi . Ne osuđujem to. Najbolje je doći mehaničaru i lijepo pitati. Čovjek bi trebao iskreno reći da ili ne i svi sretni. Naći će se već netko tko hoće. Digne cijenu rada i nađe se u toj matematici. 

Ajd bas kako si ti rekao nastavimo primjer.

Onaj mehanjcar tkji zna da ima vise dijelova ce naruciti sve varijante unaprijed ili ce pak pregledat dal ima sve na lageru i kad digne auto i ustanovi ce mu ovi doneti u sat vremena odgovarajuci. 

Ti (tj vecina koji dolazi) to nece uraditi. Ujedno nece biti sposobna tad kad zafali dio ili se ustanovi krivi brzo otici i nabaviti drugi, jer kao prvo nemas prevozno sretstvo nego zicaj prijatelj, itd.. A dizalica stoji.. Majstor ne mkze nastaviti nesmetano rad. Ili ako moze onda znaci da ima dizalicu jos jednu slobodnu koju je unaprijed platio bas zbog takvih.... 

Hoces usparat, radi sam delo, hoces da neko napravi, odnesi i plati.. Govorit nekome kako nesto da radi, sem preference za proizvodjacem, al cak i tu bi trazio da se vlasnik odrekne prava na zalbu na kvalitet... Jer mehanicar mozda preferira XY marku jer s njom nema probleme/zalbe.. Ati bas hoces ZB kojanje jeftinija, ili GF jer ti je drug rekao da je to najkvalitetnije,ana kraju ispadne lose... 

Davanje rabata je jako kurvanski od strane tih prodavaca jer se to daje na kolicinu kupljene robe, a ne svakom tko udje s ceste i ljepo se nasmjesi... Sluzi kao poticaj mehanicaru da kupuje bas od njih i radi im sto veci promet, i da dijele profit.... 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma,ni takav mi nemože ništa. Odi Meho i naruči iz InterCars,Tokić i anet šta god treba. Ja ću s njima to riješiti.  Miloše,dva sam koraka ispred tebe 🤣

Šalim se. Sve se može dogovoriti. Nemam problem s time ako majstor neće. Zaista. Forda riješavam u ovlaštenom. Stavili su me u neki program vjernost. Dogovorimo šta treba. Oni kupe dio .daju popust i tu sam si negdje. U blagom minusu ali kad ih nazovem dobijem termin u dan dva. To je meni neprocjenjivo. 

 do sad sam imao sreće samo ulje i filteri. Jedno crijevo grijanja i preventivno crijevo od hlađenja turba vodom. U tri god. Eh i jedan nosač motora hidraulični ali tog sam ja donesao

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kad vec kod teme ovlasteni, neovlasteni, dijelovi i sl.

- 365€ - Ponuda kod ovlastenog BMW-a u Hr za zamjenu svih ulja i filtera, upis online.

- 250€ - BMW servis koji je BMW partner, a ne sluzbeni servis, radi s orginal dijelovima i samo BMW, sve isto ali offline upis jer jos ceka neku licencu.

- 200€ - Mehanicar koji je 30 godina radil u De u BMW-u, uzme 50€ za sat-dva posla, a orginal ulje i Mann, Mahle i sl Filtere kupim sam za 150€

Tu je jasno da je ovaj srednji najbolja opcija. K mehanicaru idem samo dok mi ovaj srednji ima kolektivni kad smo u hr ili kad radim izmjenu ulja za moju dusu na manje od 10k km pa mi je svejedno ko za to zna, a ko ne zna. 

Dado, ja sam mrzitelj ovlastenih i sva sreca da ne kupujem nove aute da nisam "prisiljen" ici u ovlasteni tih prvih godina. Gule nas do koske... kaj rade svabima kojima je ovlasteni svetinja... to je bolno za gledat.

Na Fiatu 500e moram ici ipak u ovlasteni jer je nov. Uzmu 170tak eur za pregled i podmazivanje ne znam ni sam cega. Ma mrs u mp3.

Nosenje vlastitih dijelova bi osobno opravdao samo kad mi Servis veli tocno koje dijelove kupit, brand i model. Nek si tu listu slobodno naplati koji eur jer treba u nju napravit. Ove pacijente kaj ima dire, to treba v jajca naritat.

image.thumb.png.a87a54c4e072bb86dbfd6bb06c0254d7.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, direstraits said:

@riceburner ajd vidi mi ovo za siječanjski može li proći 

 sjedi dovoljan :) izvukel se na šraf i zašvajsano, to je plus :D pratio si predavanja :yeah: odi sad na sladoled i provari ga u zelucu...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav sestra bi uzela novog Captura TCe 90 ima li itko ikakva iskustva ako bi se kupio novi u Njemačkoj plaća li se carina i porez?

Link to comment
Share on other sites

Ako se kupi novi u Njemačkoj i ako se uvozi u Hrvatsku plaća se nešto, sada kako se zove pojma nemam, ali je više nego za polovni auto.

Link to comment
Share on other sites

Isto kao za polovno vozilo. :)

znam da po njima novo vozilo je vozilo mlade od 6 mjeseci ili ako ima manje od 6000km.

na stranici carine je kalkulator i tamo odaberes polovno ili novo.

sada jel se živo carina ili porez ili posebno nemam pojma, ali kada ti kaže trebaš platit svedno ti kako se zove.

Link to comment
Share on other sites

Ne placas carinu vec PPMV, koji se sastoji od dva djela/komponente (vrijednosti vozila i Co2).

Imaš kalkulator na netu.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Domba said:

Ako se kupi novi u Njemačkoj i ako se uvozi u Hrvatsku plaća se nešto, sada kako se zove pojma nemam, ali je više nego za polovni auto.

Ovo je tocno..

Do 10ooo km i do god dana ili tako nesto se smatra novim vozilom (za ove brojke nisam 100% koje su), HR ce

naplatiti pdv + takse a iz DE se treba traziti povrat poreza. Tj ako se kupuje iz salona za izvoz onda mogu tamo tako prodat bez poreza...

Ps, vrijednosna osnlva za PDV ide iz HR kataloga a nr njemacka cijena...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se malo ustedi jer su generalno auti jeftiniji u DE (ili ako je ista cijena dolazi s znatno vise opreme). 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.