Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

8 minutes ago, AllesGut said:

na mom ništa ne škripi niti ne klikeće, fenomenalno se vozi, brži od svih auta na cesti do 150 konja, jer je lagan, malo troši, klima super radi, ne troši ulja, nikakvi problemi, stvarno ljudi seru bezveze i pretjeruju

Ma da, serem bezveze. Imaš pravo 🙄 Stojim s čovjekom pored auta i pokazuje mi.

I buraz je odustao od Vitare velikim dijelom zbog "kvalitete" interijera pa radije uzeo Dustera.

Ali ako ti tako kažeš....

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Naši kumovi imaju 5 godina staru Vitaru sa 80ak tkm, vrata vise i lupkaju, iznutra srednja žalost od plastike, ali ne bih baš rekao da je lošija od Dustera u kojem sam se isto vozio i to starom 2 godine. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moj punac ima Vitaru već 3 godine. Svaki put kad sjednem u nju oduševim se kak je dobra. Niš ne škripi, malo troši i fino ide, sad je na 60 tkm. Da, plastika je tvrda ali niš ne škripi ni ne zvrnda…
I to je zapravo jedini razlog zakaj gledam suzuki. :) 

GL+ oprema kod swifta (za 17500), ima već hrpu toga. Kameru za rikverc, grijanje sjedala, mrtvi kut, adaptivni tempomat, sva led svjetla, lane asist…iskreno ne znam kaj bi si još mogao natrpat u mali gradski auto od opreme a da mi moze bit korisno…ista stvar je i kod Ignisa, udobnije se sjedi jer je povišen, a jeftiniji je još koji euro.

Samo da ne odemo sad u neke usporedbe Suzuki vs Dacia, sve je to manje više isti drek. I dalje je to skoro 20k € za mali auto s 80-90 konja i koji komad opreme…
 

Edited by swendija
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Med0 said:

Ma da, serem bezveze. Imaš pravo 🙄 Stojim s čovjekom pored auta i pokazuje mi.

I buraz je odustao od Vitare velikim dijelom zbog "kvalitete" interijera pa radije uzeo Dustera.

Ali ako ti tako kažeš....

Ne mislim ja da je to ne znam kakav auto, da sam htio dat vise love, uzeo bi hondu. Ovo je neki best buy auto od tocke A to tocke B. Nema bugova mehanickih. Ne kvari se nis. Ovjes jako robustan, ima ih murja, vateogasci, gss, ne paze ih uopce, voze posvuda i nis se ne trga.

Da, ima tvrdu i jeftinu plastiku jer su tako dosli do konkurentne cijene. Na bitnim stvarima nisu stedili. Ne drzim za tu plastiku kad vozim, nego za kozni volan, koznu rucni i mjenjac. Vjerujem da se nekima nesto trese, jbg, meni je cvrsto i dobro.

A kakav je auto i kolko su ljudi zadovoljni se vidi po tome kolko ih se prodaje na njuskalu. Bio je valjda 5 god najprodavaniji auto medju privatnim kupcima, a u oglasu ih je valjda 10 ukupno da nisu sverceri.

To kaj ti je buraz uzeo dustera je skroz ok i legit, svatko ima svoj ukus i razloge.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, filipbabok said:

Tako si i ja nekad razmišljam ne bi li mi bilo bolje za 20-25 kila voziti novu neku manju Daciu, Kiu ili nešto treće, ne razmišljati o kvarovima...

Ali onda si opet razmišljam... Želim li u takvom autu voziti 120-130 po autocesti dok prelazim preko kamionske gume, krovnog kamionskog spojlera ili dok se nalazim u blizini nekog divljaka...

Ne da mi vrag mira pa ću ti odgovoriti. Osobno ću prije odabrati novu Daciu nego groblje od auta sa nekoliko stotina km. Vozim Daciu i uživam. Sa brzinom od 150 - 170 nemam problema. Ide Logan pun do vrha bez problema i bez brige. 

Ništa ne škripi, ništa ne klapa, sve funkcionira i nakon 50.000 km

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Razuvjerio si me.

50tkm je sjajan pothvat za auto.

  • Haha 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nevjerojatno je koliko se ljudi vole miješati u tuđe odluke što su/će kupiti. Novo je preskupuo, rabljeno ne valja, struja ne valja, samo dizel, hibridi su nevjerojatni, itd.

Sjećam se kad sam ja tražio Megana i pitam prijatelja da on pita svojeg prijatelja koji živi u Dojčland jel bi mogao pogledati auto. Kaže on njemu "stari previše je to para za taj auto". Ok, tenks na pomoći, nisi mi odgovorio na pitanje.

A kad netko kupi auto onda je najbolji na svijetu - ili ako nešto na jednom primjerku nije dobro sigurno su i vi drugi takvi. Mojem škripe amortizeri - vjerojatno ima isti takav kojem ne škripe. Bolna istina. I već ga ne mogu smisliti kolko se vozim u njemu. Mogu plakati ili smijati se. Bolje se smijati.

Pustite ljude da rade što hoće, osim ako pitaju za savjet. Količina osuđivanja danas u vezi svega je nevjerojatna. 

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

Pa ja to isto ne shvaćam. Ja sam postavio pitanje i to sebi, navodivšti prilično očito za kakvu mi vožnju treba auto i što očekujem od tog auta.

Ne navodim pritom da je takav auto bolji za sve kad znam da nije.

Rezultat?

Čovjek se javi prilično (samo)uvjeren da je nova Dacija bolja od nekog "groblja od auta" jer ovaj drugi ima par stotina km.

To su jedina dva opisa - nova Dacija i groblje od auta.

I dovoljno je to njemu za donijeti sud.

Tko se tu kome miješa u odluke oko kupnje auta i oko kvalitete auta.

Link to comment
Share on other sites

Veoma je i upitno koliko su stari auti višlje klase sigurniji u prometnoj od novih auta niže klase..

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Display said:

novih auta niže klase

Nova auta nižlje klase imaju više zvjezdica za sigurnost od starih auta višlje klase 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Display said:

Veoma je i upitno koliko su stari auti višlje klase sigurniji u prometnoj od novih auta niže klase..

 

Ovisi o kojoj generaciji starijih auta više klase govoriš. Ako ćemo uspoređivati Mercedes W210 ili primjerice moj Safrane sa Cliom 4, izgledno je da je, unatoč velikoj razlici u masi, Clio 4 sigurniji u većini, ako ne i svim oblicima sudara. Ako odemo jednu generaciju dalje, W211 ili Vel Satis u usporedbi sa Cliom 4, tu priča postaje malo drugačija. Moramo uzeti u obzir da EuroNCAP testiranje simulira frontalni sudar sa nepomičnim objektom, usporedivo sudaru dva vozila jednake mase i jednake brzine. To u praksi znači da Clio ima 5* kada se suoči sa vozilom od 1000 kg. Kako se njegova struktura ponaša kad ga pogodi Vel Satis koji ima 1800 kg je jedna velika nepoznanica. 

Evo jednog primjera kako izgleda kada se susretnu dva vozila različite mase. Oba vozila imaju 4* na IIHS testiranju (američki "ekvivalent" EuroNCAP-u, iako po meni i napredniji). Focus je kod nas imao 4*, a Voyager 2* na euroncapu. Biste li vi radije bili u "sigurnijem" malom autu, ili u nesigunom velikom i teškom?

 

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Wilson1008 said:

Pustite ljude da rade što hoće, osim ako pitaju za savjet. Količina osuđivanja danas u vezi svega je nevjerojatna. 

Upravo je suprotno. Većina ljudi neće ništa reći. Mi obraćamo pažnju na one koji nešto kažu i većinu ljudi to dira u ego pa zato i imamo ovakve reakcije na ovu temu zadnjih dan-dva. A zašto je tako?

Kažeš nekome u dobroj namjeri neko svoje saznanje ili iskustvo da mu pomogneš informacijom. Ne sugestijom, ne pametovanjem, ne osuđivanjem nego informacijom. I što onda dobiješ? Povrijeđen ego. Odskrolaj gore pa vidi.

Zato je bolje većinu ljudi pustiti da rade što hoće pa čak i ako pitaju za savjet.

Meni je osobno smeta što većina šuti upravo iz tog razloga. Onda kad se za*ebeš pa odjednom svi znaju zašto i kako. Recimo da ja kupujem npr. Suzuki i da mi netko nešto kaže dobro ili loše o autu kojeg kupujem ja sam zahvalan. Ja ću onda odvagnuti da li mi je to prihvatljivo ili nije i ako treba istražit ću da li je to tako i zašto je to tako, te da li to pogađa sve te aute ili samo neke (tvornica, godište, oprema...)

Ali ne, mi smo *ebeni egoisti. "Neće Rokiju nitko govorit....."

Mi imamo potrebu pravdati pred drugima svoje odluke iako uopće nismo prozvani.

  • Like 5
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Uopće nisam ubrao da se Fiesta vise ne proizvodi 😳

Navodno zbog eko i sigurnosnih EU normi vise ne mogu proizvesti jeftini mali auto, a svjesni su da bi malo tko dao 20k€ za Fiestu…

Link to comment
Share on other sites

Vele da bi se moglo jos tih manjih/jeftinjih auta prestat proizvodit

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Upravo je suprotno. Većina ljudi neće ništa reći. Mi obraćamo pažnju na one koji nešto kažu i većinu ljudi to dira u ego pa zato i imamo ovakve reakcije na ovu temu zadnjih dan-dva. A zašto je tako?

Kažeš nekome u dobroj namjeri neko svoje saznanje ili iskustvo da mu pomogneš informacijom. Ne sugestijom, ne pametovanjem, ne osuđivanjem nego informacijom. I što onda dobiješ? Povrijeđen ego. Odskrolaj gore pa vidi

Ne znam koga ovo ide, ali da sam se zajebo i nisam zadovoljan bi prodao auto, napisao iskustvo da je njesra. Nisam se ozenio za neki auto, ionak volim cesto mijenjat.

Ti u dobroj namjeri nekome dijelis savjete na temelju toga kaj ti je sused pokazao da 1 auto skripi? Wtf

Nema podrucja di nisi strucnjak i ne dijelis nekakve savjete, sve si pokrio.

I uvjeravas sebe i druge da je 20 god star clio2 s 58 konja i gepekom od 200 litara odlican obiteljski auto.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, swendija said:

Uopće nisam ubrao da se Fiesta vise ne proizvodi 😳

Navodno zbog eko i sigurnosnih EU normi vise ne mogu proizvesti jeftini mali auto, a svjesni su da bi malo tko dao 20k€ za Fiestu…

 

Već ima nastavak,

Fiesta ce ići na VW platformu i bit će hibrid

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, AllesGut said:

Ne znam koga ovo ide, ali da sam se zajebo i nisam zadovoljan bi prodao auto, napisao iskustvo da je njesra. Nisam se ozenio za neki auto, ionak volim cesto mijenjat.

Ti u dobroj namjeri nekome dijelis savjete na temelju toga kaj ti je sused pokazao da 1 auto skripi? Wtf

Nema podrucja di nisi strucnjak i ne dijelis nekakve savjete, sve si pokrio.

I uvjeravas sebe i druge da je 20 god star clio2 s 58 konja i gepekom od 200 litara odlican obiteljski auto.

Nikoga ne uvjeravam u to što pišeš. To što neki poput tebe ne mogu podnijeti što je nekome takav auto dovoljan nije moj problem.

Izvrnuo si sve što sam napisao i nadrobio gluposti samo da nešto nadrobiš. Samo si dokazao ono što sam htio reći.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, swendija said:

Uopće nisam ubrao da se Fiesta vise ne proizvodi 😳

Navodno zbog eko i sigurnosnih EU normi vise ne mogu proizvesti jeftini mali auto, a svjesni su da bi malo tko dao 20k€ za Fiestu…

Koliko sam skužio (ako sam dobro skužio) niti Golf više ne ide dalje, Polo valjda isto gotov, a i Fabia...

Edited by Danchibald
Link to comment
Share on other sites

Ja kad si uzmem auto koji mi se sviđa, svima ću govorit kako se kvari i da ne kupuju.

Nije mi napeto kad na parkingu pored moga još 10 istih 🤣

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Golf je predugo bio najprodavaniji auto u Europi. Ne ide on nikamo ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko sam golfova 8 vidio u hr. 2-3 mozda..

Golf 9 bi trebao izaci 2026. u hibridnim verzijama.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.