Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

5 hours ago, dado_sk said:

Mislim da su to izgovori. Može se dogoditi ali jako rijetko. Da takvom istom kažeš da ti imaš rabat u dvije tri trgovine u nek ode tamo po dio a ti ćeš to riješiti s trgovinom ,onda bi pričao da nema vremena.  Provjereno. 

Evo bio na Kuhanom vinu sa mehaničarom iz Fulde. Baš smo o toj temi pričali. Kaže jednom tjedno je bilo sranja dok je uzimao dijelove. Više to ne radi. Kaže naplaćuje svoj rad. Dijelove prodaje po istoj cijeni po kojoj kupuje. Baš nedavno se smilovao nekom Ukrajincu, amortizeri za Mercedes i naravno da su totalno krivi i ne odgovaraju... Sreća u nesreći što je uzeo raditi u subotu zadnji auto, a u ponedjeljak ujutro stižu točni koje je on naručio. Uspio je nekako objasniti i dogovorio da on naruči dijelove.

Sada koliko je istina nemam pojma.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Ajmo ovako.. ako sam ja fulao i on će. Ne pogodi ni on. Onda on zove InterCars ili Tokić i riješava kao što i ja mogu jer sam tamo i dobio rabat. Razumijem da čovjek želi zaraditi . Ne osuđujem to. Najbolje je doći mehaničaru i lijepo pitati. Čovjek bi trebao iskreno reći da ili ne i svi sretni. Naći će se već netko tko hoće. Digne cijenu rada i nađe se u toj matematici. 

Ajd bas kako si ti rekao nastavimo primjer.

Onaj mehanjcar tkji zna da ima vise dijelova ce naruciti sve varijante unaprijed ili ce pak pregledat dal ima sve na lageru i kad digne auto i ustanovi ce mu ovi doneti u sat vremena odgovarajuci. 

Ti (tj vecina koji dolazi) to nece uraditi. Ujedno nece biti sposobna tad kad zafali dio ili se ustanovi krivi brzo otici i nabaviti drugi, jer kao prvo nemas prevozno sretstvo nego zicaj prijatelj, itd.. A dizalica stoji.. Majstor ne mkze nastaviti nesmetano rad. Ili ako moze onda znaci da ima dizalicu jos jednu slobodnu koju je unaprijed platio bas zbog takvih.... 

Hoces usparat, radi sam delo, hoces da neko napravi, odnesi i plati.. Govorit nekome kako nesto da radi, sem preference za proizvodjacem, al cak i tu bi trazio da se vlasnik odrekne prava na zalbu na kvalitet... Jer mehanicar mozda preferira XY marku jer s njom nema probleme/zalbe.. Ati bas hoces ZB kojanje jeftinija, ili GF jer ti je drug rekao da je to najkvalitetnije,ana kraju ispadne lose... 

Davanje rabata je jako kurvanski od strane tih prodavaca jer se to daje na kolicinu kupljene robe, a ne svakom tko udje s ceste i ljepo se nasmjesi... Sluzi kao poticaj mehanicaru da kupuje bas od njih i radi im sto veci promet, i da dijele profit.... 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma,ni takav mi nemože ništa. Odi Meho i naruči iz InterCars,Tokić i anet šta god treba. Ja ću s njima to riješiti.  Miloše,dva sam koraka ispred tebe 🤣

Šalim se. Sve se može dogovoriti. Nemam problem s time ako majstor neće. Zaista. Forda riješavam u ovlaštenom. Stavili su me u neki program vjernost. Dogovorimo šta treba. Oni kupe dio .daju popust i tu sam si negdje. U blagom minusu ali kad ih nazovem dobijem termin u dan dva. To je meni neprocjenjivo. 

 do sad sam imao sreće samo ulje i filteri. Jedno crijevo grijanja i preventivno crijevo od hlađenja turba vodom. U tri god. Eh i jedan nosač motora hidraulični ali tog sam ja donesao

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kad vec kod teme ovlasteni, neovlasteni, dijelovi i sl.

- 365€ - Ponuda kod ovlastenog BMW-a u Hr za zamjenu svih ulja i filtera, upis online.

- 250€ - BMW servis koji je BMW partner, a ne sluzbeni servis, radi s orginal dijelovima i samo BMW, sve isto ali offline upis jer jos ceka neku licencu.

- 200€ - Mehanicar koji je 30 godina radil u De u BMW-u, uzme 50€ za sat-dva posla, a orginal ulje i Mann, Mahle i sl Filtere kupim sam za 150€

Tu je jasno da je ovaj srednji najbolja opcija. K mehanicaru idem samo dok mi ovaj srednji ima kolektivni kad smo u hr ili kad radim izmjenu ulja za moju dusu na manje od 10k km pa mi je svejedno ko za to zna, a ko ne zna. 

Dado, ja sam mrzitelj ovlastenih i sva sreca da ne kupujem nove aute da nisam "prisiljen" ici u ovlasteni tih prvih godina. Gule nas do koske... kaj rade svabima kojima je ovlasteni svetinja... to je bolno za gledat.

Na Fiatu 500e moram ici ipak u ovlasteni jer je nov. Uzmu 170tak eur za pregled i podmazivanje ne znam ni sam cega. Ma mrs u mp3.

Nosenje vlastitih dijelova bi osobno opravdao samo kad mi Servis veli tocno koje dijelove kupit, brand i model. Nek si tu listu slobodno naplati koji eur jer treba u nju napravit. Ove pacijente kaj ima dire, to treba v jajca naritat.

image.thumb.png.a87a54c4e072bb86dbfd6bb06c0254d7.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, direstraits said:

@riceburner ajd vidi mi ovo za siječanjski može li proći 

 sjedi dovoljan :) izvukel se na šraf i zašvajsano, to je plus :D pratio si predavanja :yeah: odi sad na sladoled i provari ga u zelucu...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav sestra bi uzela novog Captura TCe 90 ima li itko ikakva iskustva ako bi se kupio novi u Njemačkoj plaća li se carina i porez?

Link to comment
Share on other sites

Ako se kupi novi u Njemačkoj i ako se uvozi u Hrvatsku plaća se nešto, sada kako se zove pojma nemam, ali je više nego za polovni auto.

Link to comment
Share on other sites

Pa zar nije slobodan protok roba i kapitala? Nema dvostrukog oporezivanja? 

Link to comment
Share on other sites

Isto kao za polovno vozilo. :)

znam da po njima novo vozilo je vozilo mlade od 6 mjeseci ili ako ima manje od 6000km.

na stranici carine je kalkulator i tamo odaberes polovno ili novo.

sada jel se živo carina ili porez ili posebno nemam pojma, ali kada ti kaže trebaš platit svedno ti kako se zove.

Link to comment
Share on other sites

Ne placas carinu vec PPMV, koji se sastoji od dva djela/komponente (vrijednosti vozila i Co2).

Imaš kalkulator na netu.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Domba said:

Ako se kupi novi u Njemačkoj i ako se uvozi u Hrvatsku plaća se nešto, sada kako se zove pojma nemam, ali je više nego za polovni auto.

Ovo je tocno..

Do 10ooo km i do god dana ili tako nesto se smatra novim vozilom (za ove brojke nisam 100% koje su), HR ce

naplatiti pdv + takse a iz DE se treba traziti povrat poreza. Tj ako se kupuje iz salona za izvoz onda mogu tamo tako prodat bez poreza...

Ps, vrijednosna osnlva za PDV ide iz HR kataloga a nr njemacka cijena...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se malo ustedi jer su generalno auti jeftiniji u DE (ili ako je ista cijena dolazi s znatno vise opreme). 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije ista kada naš uvoznik redovito naručuje vozila s manje opreme a prodaju se pod istim nazivima paketa opreme.

A cijena je zato redovito veća nego čak i u HU gdje je PDV 27% ali nemaju sigurno ovu debilanu zvanu PPMV

Link to comment
Share on other sites

On 17. 12. 2023. at 9:42, DCA13 said:

Da jasno, kada je frka i trebas auto svaki dan (sto ja ne trebam ovdje pa nemam feel za to), onda je problem.

Ali eto opcenoto, kupis xyz kolicinu necega i dobijes popust, dobijes uskugu. Ovima ostavis 20k€ za nov auto i niko te ne benda pol posto, prave te bedakom, dolazis samo sto moras tih 100k umjesto da vode racuna da i drugi put ostavis jos 20 i preplacujes im servise.

 

A isto interesantana stvar, taj dan kad smo razg o tome je prijatelj pitao sto ako ti zelis donjeti svoje ulje a ovlasteni ga ne zeli uzeti (ako je ulje orginal npr.) I kaze mehanicar da te oni naravno mogu odbiti jer to je privatni servis nevezano sto je zastupnik, ali da ce u vecini slucajeva ako inzistiras pristati jer u suprotnom ljudi pisu lose recenzije po internetu.

Znaci ta stavka im ocito igra, pa kad bi narod manje kukao po forumima a vise im na sluzbenu recenziju udarao konkretne situacije, time bi ih donekle mogao pritisnuti da se upristoje.

20kE za novi auto?

Što se sada novo u HR može dobiti za 20 kila?

Link to comment
Share on other sites

Možeš, Sandero i Clio su dosta ispod a mislim da još i Duster taman upadne za cca 20k

Link to comment
Share on other sites

Pa ja sam pisao o kupovini novog automobila a ne polovnog?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ne mogu vjerovati:

za novi Megane Grandtour imaju samo dva modela i to:

equilibre Blue dCi 115 EDC 29.690,00 €    i       techno Blue dCi 115 EDC 32.190,00

ja sam kupio novog prije 9 godina ali bio je skoro duplo povoljniji ?!?  jasno mi je inflacija je ali zar skoro 100% poskupljenje ?!?!?!?

i samo 2 modela ?!?!?  ode sve u ...

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

I to samo edc?

Link to comment
Share on other sites

Toliko je bio RS ne tako davno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bit ce sve manje dizela. Dacia nema vise dizela u ponudi. 

Duster:

Ima 1.0 tce benzin/plin

Hibrid 1.6 atmo i elektromotor

I 1.2 tce mild hibrid 48V je za 4WD.

Bas me zanima taj zadnji, jasno zbog pogona ali kakva je kombinacija motora 1.2 tce (to valjda nije onaj stari 1.2 tce) i malog elektromotora..

Nigdje ne nalazim podatke o tom motoru, slike i video. Treba vidjet pod renault austral, on ima taj motor također..

 

Link to comment
Share on other sites

Taj 1.2 je 3 cilindta

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.