Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

Novi plinaš u Dusteru 100tce ipak nije jednolitreni direktni trocilindraš nego 1.2tce 100ks stari znanac iz brojnih Renault modela. Možda i bolje. Pozitivno može se dobiti sa svim paketima opreme

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Trenutno uopće nema u ponudi EDC-a. Još jedan plus cjena lpg-a jednaka je s trocilindrašem 1.0 100tce

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Deki. said:

Novi plinaš u Dusteru 100tce ipak nije jednolitreni direktni trocilindraš nego 1.2tce 100ks stari znanac iz brojnih Renault modela. Možda i bolje. Pozitivno može se dobiti sa svim paketima opreme

Mi pričamo o istom ili dolazi još nešto ove godine? 

https://automobili-vidakovic.hr/Nova-vozila/Dacia-Duster-Essential-10-Tce-ECO-G/1097

Link to comment
Share on other sites

Neznam za taj primjerak. U konfiguratoru stoji 1200cm³ 16v, kad bi bio 3 cilindra to bi bilo 5,33... ventila po cilindru. Postoji velika mogućnost da je tu neko zahebo ipak mi je logičnije da neide plin u direktaša

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

The New Duster LPG tank has a capacity of 33.6 liters of LPG, with which it is possible to travel a good 436 km. By adding, instead, the capacity of the petrol tank (50 liters), it is possible to travel up to 1,269 km.

A i piše tako u katalogu za Duster. Preskočio sam taj dio.

Ovih 33.6 je 80% od 42L (pretpostavljam da je onda 42L tank), jer kod LPG-a se limitira količina tekućeg plina u bocu na 80% jer se može tlak povećati sa razlikom u temperaturi (tipa da natočiš svih 42L na -15°C imaš kratku vožnju doma, a sljedeće jutro bude +10°C). Računaju 7.7L/100km za plin i 6L/100 za benzin, što je optimistično.

Uglavnom kod Vidakovića svi su prodani, čeka se 2 mjeseca za nove. Stari 1.6 GPL (2018) su imali nekakve probleme sa ler gasom i gasom kod mijenjanja brzine, a koliko sam skužio talijane i sam je ubrzavao/usporavao u vožnji :D . Ne znam jel to samo pod tempomatom ili i dok je on bio isključen.

Link to comment
Share on other sites

Za tu lovu odličan auto za od točka A do točke B (posao, kuća, vrtić, škola, shoping). 100 turbo konjića iz 3 cilinda i plin u Dusteru koji nije pretežak.. Ako možekombinirano trošiti 8-9 litara, super. I naravno da motor/plin radi bez zahebancije.. Klima, radio, podizači stakla i daljinsko zaključavanje. STOP Taman za drugi auto..

Link to comment
Share on other sites

Da je nznm kako stedljiv nikad ne bih kupio auto s 3 cilindra. Vozio sam ih par i to meni radi ko mlinac za kavu. Jos kad klimu upalim uzas zvuk. Nekome tko gleda da ustedi svaku kunu ok, meni osobno niti 100hp u takvom autu, a niti ta 3 cilindra nemame osmjeh na licu. A bome nista specijalno niti u pogledu potrosnje. Jos od clia II 1.5dci nisam vidjeo prosjek od 4L ni na jednom od auta u kojih sam sjeo/vozio/radio. Tako da bih za takvo vozilo po meni 130hp bilo neki minimum, 150 optimum. Kazem IMHO. Svidjelo se to nekima ili ne.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fabi said:

I naravno da motor/plin radi bez zahebancije.. Klima, radio, podizači stakla i daljinsko zaključavanje. STOP Taman za drugi auto..

Čitam da su se na starom Dusteru sa 1.6 motorom (H4M motor) talijani užasno bunili kada je auto radio na plin (mada neki videi sugeriraju i da se slično događalo i na benzinu). Okretaji u leru na 2000, auto sam ubrzava i usporava u brzini. Toliko ih je odgovor Dacia-e ispizdio da su napravili i web site te navodno neke pravne korake poduzeli :D ( LINK ). S druge strane, dosta njih nema nikakvih problema. Priča se da je softvare update malo smanjio te probleme, ali ne riješio do kraja.
Čuo se jučer sa Autodom Vidaković i kažu da su njihovi Dusteri sa plinom svi prodani i da se za nove čeka 2 mjeseca. Taman da probam Dustera vozit u nekom od zastupnika.

Link to comment
Share on other sites

On 09. 02. 2020. at 18:31, Max said:

Ide s EDCom? 

 

On 09. 02. 2020. at 18:40, Deki. said:

Trenutno uopće nema u ponudi EDC-a. Još jedan plus cjena lpg-a jednaka je s trocilindrašem 1.0 100tce

ima ih ali ocito ne za HR..... :tup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Malo si kao uranio. Članak napisan bezveze i to je uglavnom to...

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 months later...

može neka preporuka za servis u ZG i okolici a da nije ovlašten, za veliki servis na Dusteru 1.5 dci ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Probao jučer 1.3 TCE Dustera Prestige na obilaznici.

Ide jako dobro i tih je do 120km/h iako se vjetar oko vrata čuje malo previše za moj ukus i auto koji je star godinu i pol dana sa 50.000km. Trenutna potrošnja je malo veća nego u mom Cliu i preko 120km/h počne rasti. Motor vuče već od negdje 1500 okretaja, iznad 2000 potegne. Iznad 3000 počne vrištati, a preko 4000 mu više nije ugodno. Nismo ništa imali na krovu ali ne čuje se fućkanje uzdužnih prihvata za krovne nosače.

Po gradskim ulicama šasija se osjeti u zavojima pogotovo u odnosu na Clia. Iako sa 17" nije uopće loše ipak malo lupa na rupama. Ja bi ga radije sa 16" jer bi onda bio još udobniji. Ybga, starim :) Pregledan je prema naprijed. Prednja hauba se jasno vidi pa parking nije problem. Zadnja parking kamera se jako dobro vidi čak u potpunom mraku.

Interijer je jako dobar u Prestige opremi. Grijana sjedala nemaju baš dobru regulaciju. Dosta jako zagrije sic čak malo previše onda ne grije neko vrijeme pa opet....  ne grije kao stari češki tramvaj 6, ali nije baš fino regulirano. Vjerojatno dobro dođe kad mokrog skafandera sjedneš u auto poslije skijanja, sanjkanja s klincima i sl.

Iza ima tri isofixa za klince! Naprijed na suvozačkom sjedalu nisam uspio napipati isofix. Bunker je velik i čini mi se vrlo iskoristiv. Ne moraš se saginjati i napinjati za stavljanje i izvlačenje stvari. Iza vozačkog sjedala ima više nego dovoljno mjesta za moje noge (1.87cm). Naprijed i iza imam mjesta do krova za cijeli dlan i ne moram se puno saginjati da uđem u auto.

Ukupni dojam: udoban auto nešto slabije kvalitete izrade (osjeti se kad primiš vrata npr.). Motor TCE 1.3 i 17" felge je po mjeri za gradske i otvorene magistralne ceste, te autoput.

Probao bi još 1.0 TCE na 16" felgama.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Med0

Daj molim te, ako nađeš negdje da se može testirati 1.0 (bilo Tce90 bilo ECO-G sa 100ks), javi gdje ga se može probati. Naravno i obrnuto, ako nađem - javim. Bio je jedan u AC Redan i nisam uspio doći do Krapine u 2 dana, a onda su ga otpremili. Zanima me motor i getriba kakva je. 

Meni je dojam u Prestige opremi (bez grijanih sjedala) bio solidan auto i skladan. Vidi se 10 godina razlike između Megana u Extreme opremi i ovoga. Sviđa mi se centralna konzola sa onim kružnim kotačićima za klimu. Žena ga je isto pohvalila naprema SX4 Crossu koji joj je bio "dosadan".

Skužio sam 3 stvari na Prestige-u koje su se istakle:

1. Prednje sjedalo vozačko se nekako teško pomicalo napred-nazad.

2. Otvori za zrak su se pomicali rukama, što mi je s jedne strane užasno simpatično i užasno loše na prvu

3. Nema ventilacije iza (smatram to jednom od boljih stvari), te je pojas za srednje mjesto - kod gepeka (čudno, ali ok ako funkcionira).

Još moram pogledati i probati Scalu i Kamiq sa 1.0TSI motorom od 110/115ks, ali je ECO-G  instalacija kod Dustera jako jako velika prednost, pogotovo jer ću imati auto 10 godina vjerojatno.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@shogo Kako se vozi pogotovo u odnosu na 1.3 TCe? Navodno je trom ispod 2000 okretaja i troši negdje oko 9 litara LPGa u gradskoj vožnji.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.