Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

2 hours ago, dado_sk said:

Uh,ovo odlično izgleda. Ali bojim se da neće biti cijena tipa 79999 i slično. Ta će biti dobrano preko 100000 kn.a tu već ideš u cijenu etabliranih marki.

Kao da gledam  Nissan Murana 2009

Link to comment
Share on other sites

I sada napucani sandero ide preko 100tkn, meni treba lepi autek što ovaj je i kad ne bude u stepway verziji.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bi mogao iduće godine potražiti nešto takvo. Lijep izgled,jednostavna mehanika,servis mi je preko puta zgrade. Želim ručnu klimu,abs i jastuke te ESP. Ne trebam tablet,navigaciju ( imam u mobu kad mi zatreba a to je jednom u godini dana i to ako..),ne trebam gume tipa 214-45/17. Želim auto za prosječnog HR čovjeka koji si on može priuštiti i kvalitetno održavati . Taj mi djeluje tako,no možda neću biti u pravu

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

ABS, jastuke i ESP svi moraju imati. Ekologija je ubila jednostavnu mehaniku. Čitaj: benzin s izravnim ubrizgavanjem koji troši 0W20 ili 0W16 ulje i GPF koji sprječava da to ulje završi u okolišu. Što znači skupi kvarovi i skupo održavanje. Ovaj 1.0 u cliu 5 nema GPF još uvijek, ali mislim da će svi uskoro morati imati. 🙄

Link to comment
Share on other sites

Koliko ce biti skupo to treba tek vidjeti.. mislim da je pametno i tu cekati ph2. ali pretpostavljam da ce biti jeftinije od novih dizela koji imaju cijelo cudo filtera i klapni da zaustave čađu.
Iako hibridi mahom imaju atmoferce indirektase ko u mom autu koji zajedno u sklopu s elektromotorom imaju nizak co2 i mogu proc i najstroze testove. Samo ne znam zasto ih nema kod eu proizvodjaca..
Uglavnom su japanci i koreanci..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

ABS, jastuke i ESP svi moraju imati. Ekologija je ubila jednostavnu mehaniku. Čitaj: benzin s izravnim ubrizgavanjem koji troši 0W20 ili 0W16 ulje i GPF koji sprječava da to ulje završi u okolišu. Što znači skupi kvarovi i skupo održavanje. Ovaj 1.0 u cliu 5 nema GPF još uvijek, ali mislim da će svi uskoro morati imati. 🙄

Da. U pravu si. Opet, ako te stvari zanemarimo,a moram,manje ću riskirati ako nemam automatsku klimu s hrpom motora za zrak,tablet mi je ionako bezveze,ona glupost za pritisak zraka još više, i takve stvari. Gume sam spomenuo,želim one koje mogu nove kupiti a da ih ne otplaćujem 2 godine što skoro uvijek dovede da se na tome štedi. Volio bih i ja BMW. Znao bih ga voziti ali realnost je da trebam ono što mogu lijepo održavati i da me lijepo služi.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

ABS, jastuke i ESP svi moraju imati. Ekologija je ubila jednostavnu mehaniku. Čitaj: benzin s izravnim ubrizgavanjem koji troši 0W20 ili 0W16 ulje i GPF koji sprječava da to ulje završi u okolišu. Što znači skupi kvarovi i skupo održavanje. Ovaj 1.0 u cliu 5 nema GPF još uvijek, ali mislim da će svi uskoro morati imati. 🙄

Negdje sam čitao da dosta novih mrs4 ima gadnih problema zbog tog gpfa

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nist cudno. Imali su i prvi dizel dpf-ovi gadne probleme. Pogotovo prvo citroen i pezo a od 2009. i vag. Onda su od 2015. usavrsili tehnologiju (imali su ju i prije ali zbog ustede materijala isli su na jeftiniju varijantu)
Za ocekivati je da proizvodjaci stede na svemu i prve serije gpf-ova ne budu valjale, opozivi, softveri i ostalo..
Ak useru i benzince, koji bude auto za grad? Opet hibrid ali sa downsideanim motorom i gpf-om.

Link to comment
Share on other sites

"The major difference between the two types of filter is that the porosity of the GPF is higher because the substrate is lighter. Although this allows the gas to move more easily across the substrate, it also means the GPF is more fragile than a DPF"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Velicina cestica cadje kod benzinca sa direktnim ubrizgavanjem su manje pa su i sace manje propusne.
Tak da je princip rada isti, sam mislim da prva faza ne ukljucuje aktivne regenetacije, tojest cađa ce sama izgarati kao sto je to bilo kod prvih common rail dizela.
A kasnije budu ubrizgavali benzin ma sace da se cadja spali.
Ali problem novog benzinskog motora sa direktnim ubrizgavanjem je potrosnja ulja, kaj ke direstraits objasnio. Taj problem bi trebali rjesiti jer sam benzin ne cadji u izgaranju, nego motor trosi ulje i zato cadji. Ma bit ce tu hrpa sranja ko i sa dpf.
Vozit cu atmosferca koliko god budu postojali.
Gledao sam staru benzinsku normu 4 koju ima moj auto, svi su plinovi na razini sadasnje dizel norme 6d, osim co2, ali tu me savjest ne pece jer co2 nije otrovan za ljude i biljke, a proizvode ga i 100 drugih izvora na planeti..
A o tome postoji 100 drugih tema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo da ima klipova izgleda ove dacie ali nigdje slika unutrašnjosti. Bar na YouTube. Za pretpostaviti da će biti na platformi Megane 3. 

Link to comment
Share on other sites

Pa nije ni ta loša. To je u principu Megane 2? Ne fali mi njemu ništa. Ako je trpila raspon motora od 80 KS do 220 ne može biti loša

Link to comment
Share on other sites

megane 2 ph 2 i 3 su ti na istoj platformi (slicnoj)
Clio 3 i 4 su na istoj.
Sandero je klasa clia. Ove dograde su estetika.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, ivan.martinko said:

megane 2 ph 2 i 3 su ti na istoj platformi (slicnoj)
Clio 3 i 4 su na istoj.
Sandero je klasa clia. Ove dograde su estetika.

A M2 ph1? On je na drukcijoj platformi od ph2 ili je i on na istoj kao M3? Nema mi to sve skupa bas previse smisla.

Link to comment
Share on other sites

Negdje sam citao da je meg 2 ph2 imao ojacanu verziju podvozja u odnosu na meg2 ph1. A sad imam meg3 ph1 i vidim da je 90% isto isto.. razlika je 3 godine. Meg 2 je imao ok podvozje ta svoju klasu i samo su mozda neke stvari unaprijedili ali osnove su iste..
Trebalo bi nac podatke o medjuosovinskim razmacima i sirini tragova kotaca negdje u autodati i slicno..

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Uz natpis "15dCi LOL" cu staviti i "Megane2Ph2 4ever" na gepek

:drivar:

 

Sad, nisam strucnjak, al mislim da je ipak Megane 3 je na tad novijoj , vecoj platformi.

Clio 3 neznam na cemu je al po meni opet, to nema veze sa Meg2. Sjedala su manja, mjesta ima manje, gepek je mali, sve skupa losije.

Ovaj Duster novi , ha tesko je reci , opet M4 mi se cini prenov da bi na njemu bio a M3 prestar (predstavljen je prakticki 2008,g, nemojmo zaboraviti! )

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, ivan.martinko said:

Duster je na meg 3 samo visok..

zapravo clio/logan!!

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_B_platform  B0 platforma

15 hours ago, ivan.martinko said:

 

The Dacia Duster (also the Renault Duster) is a compact sport utility vehicle (SUV) produced jointly by the French manufacturer Renault and its Romanian subsidiary Dacia since 2010. It is currently in its second generation, launched in the autumn of 2017. It is marketed as the Renault Duster in certain markets such as India, Iran, Kazakhstan, Russia, Mexico, Egypt, South Africa, Ukraine, the UAE and South America.[1] The first generation was rebadged as the Nissan Terrano in Russia and India.[2] It is the third model of the Dacia brand based on the Logan platform, after the Sandero.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.