Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

Istina, troši tako nekako, nije pretjerano "krajnje brz".

U usporedbi s mojim Dciem nema ta međuubrzanja, mislim da je 1.3 podosta eksplozivniji, ali opet...meni kreće jako dobro, vuče podosta odmah (za razliku od mog bivšeg 1.6 plinaša)

Opet u kombinaciji je potrošnja manja.

Po meni best buy za tu lovu, visok, džombast, čvrst, ne škripi, nema Renaultovske ovijes mušice...itd, iskreno....razmislio bi sada da kupujem Mega opet

I da, putno računalo naravno ne funkcionira

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

@shogo

Kakva su međuubrzanja naprema 1.6 atmosfercu ? Na zeperfs stranici, kada stavim usporedbu, traktor je brži u petoj od 1.0Tce 100ks u ubrzanjima. Nešto mi tamo ne štima, iako može biti da je getriba kriva sa lošim omjerima. Općenito, kako se vozi naprema 1.6 16V motoru od Renaulta. Ako je isti, meni to OK, glavno da nije gore. Sa klimom bi 170Nm od 2000 okretaja trebalo biti bolje od 150Nm od 4200rpm-a.

P.S. čitam na forum.hr da su sredili da putno računalo pokazuje i na plinu potrošnju, doseg i ostalo što nije.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Vuco said:

 1.0TSI motorom od 110/115ks,

zaboravi dva kom u najuzoj famijli, govna od motora... oba ganz nova uzeta, jedan u njemackoj i jeda u hr, njemac ima nesto manje problema, ali ovaj hrvatski vec cetvrti put u godinu i pol egr ventil i jos neki vragovi elektronski,

mjenjac je neki fapovski, neznam totalno razocaranje...

Link to comment
Share on other sites

1.3 TCe u Dusteru nije baš eksplozivan ali vuče jako dobro i vuče stalno. U drugoj vuče čim pređe 1000 okretaja. U višim brzinama od 2000 okretaja do tamo negdje 4500 imaš osjećaj linearnog ubrzanja.

Motor uvijek ima momenta i uvijek je spreman da pobjegne. Tamo gdje d-zlo umre ovaj nastavi vući. Počne vući ranije i nastavi nakon što d-zlo više ne može. Upotrebljivi raspon je jako širok. Super je za voziti. Podsjeća me na 1.2 TCe kad sam ga prvi puta probao prije 10ak godina u Twingu. Tko želi Dustera i lijen je šaltati, to je definitivno motor za njega.

@shogo Koji je problem s putnim kompom?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sorry kasnim, na plin nije šljakao...ali mi kažu jucer u servisu da je to složeno👍🏻

Na servisu bijah na redovnom i još neke avanture

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Med0 said:

1.3 TCe u Dusteru nije baš eksplozivan ali vuče jako dobro i vuče stalno. U drugoj vuče čim pređe 1000 okretaja. U višim brzinama od 2000 okretaja do tamo negdje 4500 imaš osjećaj linearnog ubrzanja.

Koliko KS? 

Ako nešto nisam zamjenio, u Meganu IV 1.3 TCe sa 100 i 115 KS imaju maks obrtni moment već na 1400 obrtaja, 140 KS na 1600. 

Link to comment
Share on other sites

130ks je 1.3TCe u Dusteru.

P.S. Pardon, nisam znao da je i 150ks (kojeg trenutno ne vidim na Dacia site-u).

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

mislim da su to trenutno najbolji motori za nas obične ljude :) 1.4T sa 4 cilindra, idu jako jako dobro, malo troše, tihi, kultivirani, bez vibracija, puno momenta.

Jedan takav je suzuki 1.4T boosterjet, to je pravi dragulj od motora, ide jako (8 i nešto do 100km/h u laganoj vitari npr.), a troši vrlo malo.

Još ako je motor tako napravljen da se može staviti plin, to je savršeno, bolje od dizela

Link to comment
Share on other sites

Kum na Suzukiju 1.4T ima ugrađeni plin, ali ne tvornički. Usto, troši i benzina malo uz plin (nije 100% na plin radi direktnog ubrizgavanja i očuvanja benzinskih injektora), no svejedno je bolje da troši 45kn na 100km nego 70kn. To je nekih 10ak kuna skuplje nego što bi trošio ECO-G u Dusteru koji kad se zagrije ide samo na plin (benzin je u početku).
Ja sam vozio 1.0T od Suzukija u SX4 Crossu i potvrđujem da motor jako lijepo radi, iako voli 3000+ okretaje turbina.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, AllesGut said:

mislim da su to trenutno najbolji motori za nas obične ljude :) 1.4T sa 4 cilindra, idu jako jako dobro, malo troše, tihi, kultivirani, bez vibracija, puno momenta.

Jedan takav je suzuki 1.4T boosterjet, to je pravi dragulj od motora, ide jako (8 i nešto do 100km/h u laganoj vitari npr.), a troši vrlo malo.

Još ako je motor tako napravljen da se može staviti plin, to je savršeno, bolje od dizela

Potvrđujem vozio se u vitari. Ide ko blesav 5.5 smo imali potrošnju kombinirano. 140 ks je ako se nevaram.

Link to comment
Share on other sites

On 11. 02. 2020. at 21:48, direstraits said:

@zeko vrati se. Ovce tvoje ne mogu bez tebe. Zekane, vraaaati seeeee. 😁

Zeko sad vozi BMW F10.Braća prodala Dustere....

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, macan said:

Potvrđujem vozio se u vitari. Ide ko blesav 5.5 smo imali potrošnju kombinirano. 140 ks je ako se nevaram.

Vitara ili Duster? Kojeg bi radije vozio?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, direstraits said:

Vitara je za dastera auto. 

Ne bi se uopce slozio, sestra je uzela na ljeto vitaru, apsolutno nicime nije puno bolji auto od dustera kojeg je mislila uzet, ali nije mogla cekat...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Med0 said:

Vitara ili Duster? Kojeg bi radije vozio?

Pa u dusteru se nisam vozio, al sumnjam da bi bio impresioniran, vjerujem da vratima kad zalupiš u dusteru da zvoni ko rina, doduše dosta je reklamacija bilo već u prvoj godini za vitaru, također ni plastike nije falilo u vitari :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam 40 kkm vozio službeni S-Cross 1.4T s GLX opremom, 2wd. Generalno super auto, odlični prostorni omjeri unutra, potrošnja od 6,5 do 9,5 zavisno od ceste po kojoj se voziš i ritma. Motor je išao super i cijena je tad bila odlična. Mislim da se i 4wd mogao dobiti za 150.000 kn s tim motorom, ali srednjom opremom kojoj je falio tempomat s automatskim držanjem razmaka i prednji i stražnji parking senzori. Već srednja oprema je imala kameru za vožnju unazad koja je i po mraku funkcionirala odlično, tako da mi senzori i nisu bili nužni, iako ih je ovaj imao.

Ono gdje se štedilo je bila plastika (kruška oko mjenjača - otpala boja nakon par tisuća km), obloga vrata koja bi se, ako si dizao prozor, on došao do kraja, a ti držao i dalje tipku prema gor, pomaknula prema unutra za pola centimetra i radio multimedija na koju nikad nisam uspio preko android auta spojiti Samsungov mobitel. Inače sam ga samo tankao i vozio. Tada, početkom 2018-e je za te novce u toj klasi nudio najviše što se tiče mogućnosti motora, pogona i opreme.

Edited by MB110
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, riceburner said:

Ne bi se uopce slozio, sestra je uzela na ljeto vitaru, apsolutno nicime nije puno bolji auto od dustera kojeg je mislila uzet, ali nije mogla cekat...

Apsolutno. Interijer i Exterijer je na strani Dustera, ne ulazim u mehaniku i motore. Čak je Duster unutra ugodniji, nego SX4 Cross npr.

2 hours ago, macan said:

Pa u dusteru se nisam vozio, al sumnjam da bi bio impresioniran, vjerujem da vratima kad zalupiš u dusteru da zvoni ko rina, doduše dosta je reklamacija bilo već u prvoj godini za vitaru, također ni plastike nije falilo u vitari :)

To se događalo na 2008 modelima, Duster se normalno zatvara i sve ostalo je OK

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je suzuki (bar u usporedbi sa starijim daciama) imao puno naprednije sustave aktivne i pasivne sigurnosti, aktivni tempomat i takve stvari, da je tu dosta velika razlika.

Možda su ovi najnoviji modeli dacie tu bolji.

Meni je najveca prednost dacie mogucnost kupovine modernog turbo motora sa tvorničkim plinom.

Link to comment
Share on other sites

Oooo iznenadili bi se na zvuk zatvaranja vrata u novom Dusteru...a na habanje je imun, osim naravno kvaliteta i prestige materijala...ali ne haba se baš tako

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, AllesGut said:

Mislim da je suzuki (bar u usporedbi sa starijim daciama) imao puno naprednije sustave aktivne i pasivne sigurnosti, aktivni tempomat i takve stvari, da je tu dosta velika razlika.

Možda su ovi najnoviji modeli dacie tu bolji.

Meni je najveca prednost dacie mogucnost kupovine modernog turbo motora sa tvorničkim plinom.

Plin je ogromna prednost. Snižava troškove goriva za 50%.  A oprema, opet ovisi o kojem nivou opreme pričamo, a shodno tome cijeni. Uspoređujući prošlogodišnjeg (non hybrid) SX4 Cross od 117 tisuća kuna (bila je akcija) i Dustera Prestige od 123 tisuće (danas cijena, prošle godine bila 120 tisuća), oprema je na strani Dustera. NCAP test na SX4 Cross ( 5 zvjezdica u 2013. godini vs 3 zvjezdice Dustera 2011. godine).

Najbolji prijatelj ima Sandera 2008 i to je nepoderiv auto sa 1.6 8V motorom, ali taj auto je opis kojeg Vi dajete - lupanje vrata lim na lim, prelazak ležećih pokazuje grozno podvozje, kvaka koja ti može raskrvariti ruku :D, izolacije motora nema...
S druge strane, taj auto iznutra izgleda naprema mom Meganu 2 kao nov. Plastika i ostalo je netaknuto i nema cvrčaka dok je auto hladan. Megane 2 on the other hand - koma.

Duster je sigurno 3 klase bolji od toga iz 2008e. Novi Sandero mi iznutra izgleda još i bolje, a popravili su manualno podešavanje otvora za zrak :D 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, shogo said:

Oooo iznenadili bi se na zvuk zatvaranja vrata u novom Dusteru...a na habanje je imun, osim naravno kvaliteta i prestige materijala...ali ne haba se baš tako

Primjetio sam da vozačka i suvozačka vrata od Dustera Prestige vibriraju u vožnji.

Kad gurneš prst u gornji kut vrata kod gume jasno se osjeti. To mi je bio žešći fail. Moj Clio II ima isti stari dizajn vrata pa ne vibriraju. Jeftino.

Just now, Vuco said:

Plin je ogromna prednost. Snižava troškove goriva za 50%.

Ovo baš i nije tako. U slučaju Dustera imaš 35-40% veću potrošnju pa ti ušteda nije toliko velika. Imaš i veća davanja zbog 100 konja, a ne 90, kaznu od 500kn svake godine jer se voziš na plin i godišnji servis plina.

Kad se sve zbroji ušteda je tek nešto više od soma kuna godišnje na plinskom Dusteru ako radiš 10.000km godišnje kao ja.

Meni je veća prednost što LPG verzija nema FAP koji ga guši i koji kasnije može zezat. Uz to voziš se na čišće gorivo.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Na drugom topicu tvoj je izračun bio dosta konzervativan i trenutno nemam online kalkulatora da mogu provjeriti cijene osiguranja radi razlike u konjima. Ukratko, ja sam na gorivu uštedio ravno 50% (isti auto), a kada se maknu svi troškovi (uglavnom je to skuplji tehnički) koje imam dodatno radi plina, dolazim do 2200kn na 10 000km uštede. Bez ugradnje (koja je btw bila jako jeftina zbog ugradnje u Bosni + carina i PDV) bi to bilo ~3200kn na 10 000km (nemam godišnje 500kn benzina, ali ajde, 2700kn kad maknemo tankove benzina). Servis plina se svodi na 15-35kn filter godišnje do 100 000km (na koliko se kontroliraju injektori za gradsku vožnju). Mapa je vezana na benzinsku i nema kontrole dok sve na benzinu radi OK. Ostalo si pokriven garancijom auta koliko i benzinski dio.

Moja računica se temelji na 5 godina plina u autu, prosjeku od 7,8L/100km benzina (kada sigurno nisam vozio kao danas; jedan tank benzina što sam odvozio je bio 8.5L prosjek, što znači da mi je noga postala teža na plinu) što sam imao prije instalacije, prati cijenu benzina (INA 95+) svako točenje plina, te 9.4L/100km plina. Sad, ako ti želiš ili budeš točio plin koji je 1kn/L skuplji nego na drugoj postaji (npr. Zagreb ima te fluktuacije), jebiga - sam si kriv.

Uspoređuješ Dustera Tce 90 i Tce 100, a realno, treba uspoređivati Dustera s plinom naprema drugom autu bez plina. Iskreno, ne znam tko bi uzeo Tce 90, kad je s plinom ista cijena. Zamjenski kotač je jedina razlika. Za FAP nisam niti znao, ali tek ćemo vidjeti radi li on probleme kasnije.

Što misliš pod ovim Duster ima 35-40% veću potrošnju ?

P.S. Mene više brine što su gume duplo skuplje za Dustera nego 195/65/15 dimenzija trenutno na Meganu.

Edited by Vuco
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo stvarne potrošnje sa plinom. Ima dva linka jer kada sam otišao u njemačku ostavio sam auto ženi i ona nije unosila, teško joj bilo. Kasnije kada je auto došao u Njemačku nastavio sam kao drugi auto. U prvom dijelu je većinom i otvorena cesta u drugom grad.

Prvi dio: https://www.spritmonitor.de/en/detail/751742.html

Drugi dio: https://www.spritmonitor.de/en/detail/1083291.html

Toliko ja trošim sa Focusom na plin. Ne skrivam ništa.

Link to comment
Share on other sites

E sada pusti gume, vise manje ces se protegnut, uviđam neke njegove prednosti...naime san o finom autu i našoj cesti se brzo razleti. Duster jako dobro to sve trpi, samo ako si siguran u namjenu...a ti si Vuco još i bajker

Meni moj Meg ima prefini ovijes za nase ceste, i u to sam sve vise siguran

Imao sam osnovnu Daciu Sandero opet dva dana jer naizmjenicno mogu imati trzaj iz prve u drugu...to cu u drugoj temi...kada sam se vratio danas u mega kao da sam sjeo u bolid...jer sandero djeluje kao da je prazan iza volana....

No opet taj 1.5dci ide perfektno iako baca samo 75ks

Meni je i dalje idealna mjera 1.5 barem 110ks ta dustera, pustimo kvarove jer sve ima tendenciju da se pokvari...Moderni benzinci imaju senzore, turbinu, filtere čestica...itd

Opet s druge strane je 1.0 ecoG idealna opcija za bengaša, jer u realnosti, punooo manje uzima na gorivu, velim znam iz prve ruke da su pretadovoljni s njim...a imali su 4008 puga i golfa 7....oni se na švabe ne žele više vracat (subjektivan dojam)

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.