Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

18 minutes ago, cardak said:
Ma nitko tu nije u serijali, zaboravljas da sam i ja non stop tamo jurio sa svojim klijacima, iznam vise manje tko je sta imao, i zaboravljas da te Gordini sa svojim 182 maznuo, ali to navodno ne priznas, tako sam bar cuo.
197 je obicna kravica sto se ubrzanja tice (SERIJSKA)

Opop...samo malo...snimka ide...jao kako volim te pričice. Zato i snimam. Radi takvih shupacka sam i krenuo snimat jer jedno je na cesti, a drugo su priče iza ekrana/tipkovnice.

 

Provjeri si uši ili sugovornika jer krivo si čuo. ?

 

S time da to ne brojim jer oba auta nisu stock, a tu smo pričali o stock 197 vs stock 172. Jer ako ćemo gledati i slagane aute, onda imam još nekih 30tak snimaka.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Jer te remenice su prije 10 g. i vise kostale 2500 kn, plus set zupcastog, plus rad, malo je nas dilkana imalo toliko novaca, nego su nam svima remenice lupale, a mi mislili da jurimo. 

Dan danas spaner kanalnog remena na 172 kosta 1200 kn

Zamislite,vvt 2500 kn, svijecice 800 kn, kablovi cca 1500 kn (nije bilo zamjenskih i dan danas nema)

Edited by cardak
Link to comment
Share on other sites

Zapravo želiš reći da su se na 172 već nakon par god krenule raspadati remenice i da su ti auti smeće. ??

 

Dobar izgovor je zlata vrijedan. Obično su sheme sa: buraz, klizi mi kuplung, crijevo turba mi je palo, ne drži tlak, Saturn se nije poravnao sa Venerom, zašaltao sam se svih 5x što smo jurili...ajd, nekaj novog sam naučio večeras. ?

 

EDIT: odgovarao bih ja brže, ali svaki moj post mora bit odobren od moderatora/admina. Da ne unosim razdor u fino tkivo ovog foruma. :D

Edited by Raptor6767
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Raptor6767 said:

Ovo je bilo prije 10godina kad su 172ke bile stare 4-6god.
U rukama prvih ili najgorem slučaju drugih vlasnika.

Stajao sam ja i sa Gordinijem dok je bio u rukama prvog vlasnika. Sve održavano po PSu. Magnicour kablovi, servisi po PSu, kupio bolesnik nove Sportster CS. Jeben auto.

Isti ishod. Ali niti moj niti njegov nisu bili stock imao sam Milltek i remap.
Postoji snimka, također.
I ja još suvozača imao koji je snimao.

Ma sve 5, briga me. Znam samo da mi je rekao da je brzi. Gordini je bio 2. vlasnik i ja sam mu odrzavao auto.

Btw, Magnecor kablovi su smece i originalni su bolji sigurno

Link to comment
Share on other sites

Just now, cardak said:

Ma sve 5, briga me. Znam samo da mi je rekao da je brzi. Gordini je bio 2. vlasnik i ja sam mu odrzavao auto.

Btw, Magnecor kablovi su smece i originalni su bolji sigurno

Eto, loše si mu održavao auto. :D

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mata73 said:

Znadeš zašto mora biti svaki post odobren a za to si sam kriv. Najbolje se pravit grbav.

Ma, sve 5. ?

Svaka vam čast na trudu, dali ste si još jedan zadatak više.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Raptor6767 said:

Zapravo želiš reći da su se na 172 već nakon par god krenule raspadati remenice i da su ti auti smeće. ??

 

Dobar izgovor je zlata vrijedan. Obično su sheme sa: buraz, klizi mi kuplung, crijevo turba mi je palo, ne drži tlak, Saturn se nije poravnao sa Venerom, zašaltao sam se svih 5x što smo jurili...ajd, nekaj novog sam naučio večeras. ?

 

EDIT: odgovarao bih ja brže, ali svaki moj post mora bit odobren od moderatora/admina. Da ne unosim razdor u fino tkivo ovog foruma. :D

Sunce moje, znas da znam vise od mehanike od tebe, i isto tako znam da su ti svi auti onda imali preko 100 tkm, jedino je Dinekov imao 90 kad je kupio.

I da, te remenice linearno slabe i linearno pada snaga, isto kao na 197 ici.

I tek skuzis da nije radila.dobro kad stavis novu. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne želim ulaziti u teorije (zavjere) ja samo pišem o konkretnim stvarima.

Imam 197 10god, jurim s njime i jurio sam sa brdo ekipe. Žao mi je samo da sam nehotice obrisao gro snimaka upravo radi ovakve ekipe (ne ubrajam tebe, ti nisi tada jurio sa nama) koja laže, samo zato da im bude lakše.

Ponavljam, nikad nisam bio neki teoretičar. Više sam čovjek od prakse.

Kao da mi netko objašnjava kak je jebat jer, eto, on je pogledao više pornjave od mene - koji je**m jer imam curu.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, cardak said:

Sunce moje, znas da znam vise od mehanike od tebe, i isto tako znam da su ti svi auti onda imali preko 100 tkm, jedino je Dinekov imao 90 kad je kupio.

I da, te remenice linearno slabe i linearno pada snaga, isto kao na 197 ici.

Evo, kod mene 10tu godinu i 100.000km radi besprijekorno...možda ako je zamijenim dobijem još ks? 

Link to comment
Share on other sites

Ajmo mi ovo nastavit kad dođeš opet do mene, budem ti još desetak snimaka pokazao. ;)

Glupo je ovak prek foruma.

Link to comment
Share on other sites

Tvoj auto nije serijski i gotova stvar, a sa kakvim skalamerijama si ti probavao dok ti je bio serijski, ne znam.

Uglavnom, svaki ciper ti.moze provjeriti koliko ti zakrece remenica jer imas senzor bregaste. Jedino treba znati koliko stupnjeva treba zakretati?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cardak said:

Btw, Magnecor kablovi su smece i originalni su bolji sigurno

Zanimljivo, prvi glas, inace ih hvale na sve strane.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Smiješno, 172 nema šta tražiti s 197. 182 je blizu, ali do 100 s mjesta je 197 brži neznatno. Stock. Ispravan. 

Link to comment
Share on other sites

Umene kvatro brzi od 197, a 172 brzi od umene kvatra šta ću sad?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Umene kvatro brzi od 197, a 172 brzi od umene kvatra šta ću sad?
Quattro našarafit na 197

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Na kraju 197 uber auto, a od klokan sindroma, i rupe od 2500 do 5000 rpm ni glasa. Cudno, ili su to samo moje 197ice imale. Stari rs ih pojede

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.