Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

kad već tako uspoređuješ cifre... onda daj podatke koje stvari mijenjaš pa te koštaju 1300kn s rukama kod neovlaštenog... može se sa šrot dijelovima stvarno jeftino napravit servis... ali sa vitalnim dijelovima se ne isplati zezat... već sam napisao da sam za veliki servis dijelove kod ovlaštenog kupio za 500kn više nego kod Autokreša (uzimam u obrzir Autokrešo isključivo zato jer su veliki trgovac kod nas, negdje drugo to nije slučaj)... živo me zanima što ljudi kupuju kad hoće napravit veliki servis kod neovlaštenog... naravno, jasno ti je da ti nitko ne plaća eventualnnu havariju motora, možeš dobit samo naknadu za te dijelove koji su bili felerični... nebi se ni ja puno razmišljao između cifre 1300 i 4600, samo ako se radi o renomiranim dijelovima mehanizma razvoda motora

Evo ja ću reč što su još zamjenski za veliki servis bili meni....neznam točno marku vodene pumpe ali jedna trgovina u ogulinu mi za nju dala godinu dana garancije.....kompletno dijelovi za taj posao u toj trgovini me dođu oko 800 kn i majstor mi za to uzeo 300 kn....znači računica je jasna...a lopovi u servisu su susjedu radili servis i za 2500 km mu propišala pumpa...naravno kad je nisu zamjenili a uredno su je naplatili....

Link to comment
Share on other sites

vidi... zaludu je što su ti dali garanciju na vodenu pumpu godinu dana... raspadne se vodena pumpa, preskoči ti zupčasti i eto havarije motora... a zašto, zato što si kupio jeftinu vodenu pumpu... jer po cijenama što si naveo, bogme so štedio :D

razlika između zamjenske jeftine i originala je što su lopatice na originalnoj keramičke ili od neke vrste plastike... na jeftinoj zamjenskoj su lopatice od običnog lima... ne znam kakve su na kvalitetnijim zamjenskim pumpama vode lopatice, možda su iste kao na originalu... svakako, ako bi išao na zamjensku varijantu, nebi štedio

Link to comment
Share on other sites

Ajd ovako: danas zamijenio filter zraka nakon predjenih 15.000 km:

120820112473.jpg

Izvadim originalni na kojem lijepo pise MANN filter. I isti takav ces da dobijes u slobodnoj prodaji, samo bez ovog Renaultovog kataloskog broja, i za razliku od "originalnog" koji je u kartonskoj kutiji sa natpisom Renault Group. "Zamjenski" MANN kosta minimum 20-30 % manje nego u ovlastenoj Renault koncesiji, a proizveden je na istom mjestu.

Isto se odnosi na uljni filter koji je originalno Purflux/Sogefi/Fram. Isto to vazi i za filter polena i za filter nafte. Samo je potrebno da ih skines i procitas na njima ko ih proizvodi. Pretpostavljam da je naftni MANN a polen je Purflux.

Remenje: Gates/Hutchinson.

Spaneri: INA (bili su svi originalno na mom Meganu II).

Pumpa vode: SKF, Hepu ili Gates.

Nema greske ako stavis bilo sta od ovoga, pod uslovom da tvoj majstor zna sve namontirati kako treba. Garantujem da ces proci puno jeftinije nego u ovlastenom, a ako imas povjerenja u svog majstora, vozices se i u sigurnijem automobilu.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Zanime me od cije firme su spone za clia 197 ali original? I jos da ih netko ima na stanju odmah bi mu i platio. MOze samo jedna :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Zanime me od cije firme su spone za clia 197 ali original? I jos da ih netko ima na stanju odmah bi mu i platio. MOze samo jedna :zubo:

99% TRW.

Link to comment
Share on other sites

Ajd ovako: danas zamijenio filter zraka nakon predjenih 15.000 km:

120820112473.jpg

Izvadim originalni na kojem lijepo pise MANN filter. I isti takav ces da dobijes u slobodnoj prodaji, samo bez ovog Renaultovog kataloskog broja, i za razliku od "originalnog" koji je u kartonskoj kutiji sa natpisom Renault Group. "Zamjenski" MANN kosta minimum 20-30 % manje nego u ovlastenoj Renault koncesiji, a proizveden je na istom mjestu.

Isto se odnosi na uljni filter koji je originalno Purflux/Sogefi/Fram. Isto to vazi i za filter polena i za filter nafte. Samo je potrebno da ih skines i procitas na njima ko ih proizvodi. Pretpostavljam da je naftni MANN a polen je Purflux.

Remenje: Gates/Hutchinson.

Spaneri: INA (bili su svi originalno na mom Meganu II).

Pumpa vode: SKF, Hepu ili Gates.

Nema greske ako stavis bilo sta od ovoga, pod uslovom da tvoj majstor zna sve namontirati kako treba. Garantujem da ces proci puno jeftinije nego u ovlastenom, a ako imas povjerenja u svog majstora, vozices se i u sigurnijem automobilu.

e sad koliko ti košta MANN filter C25 109/1 ne bih znao al ima svoju cijenu to je sigurno,jeftin nije pošto je MANN,treba pogledati nekog drugog proizvođača recimo Filtron ima istu stvar sa oznakom AP 135/4 ili recimo Tecnocar filtri sa oznakom A2256.

definitivno je najsigurnije skinuti filter pa prema uzorku kupiti novi.

kad je elektronika u pitanju mislim bobina,kablovi,senzori kako vam se čini Facet kao izbor??

Link to comment
Share on other sites

vidi... zaludu je što su ti dali garanciju na vodenu pumpu godinu dana... raspadne se vodena pumpa, preskoči ti zupčasti i eto havarije motora... a zašto, zato što si kupio jeftinu vodenu pumpu... jer po cijenama što si naveo, bogme so štedio :D

razlika između zamjenske jeftine i originala je što su lopatice na originalnoj keramičke ili od neke vrste plastike... na jeftinoj zamjenskoj su lopatice od običnog lima... ne znam kakve su na kvalitetnijim zamjenskim pumpama vode lopatice, možda su iste kao na originalu... svakako, ako bi išao na zamjensku varijantu, nebi štedio

mene puno više brine semering na vodenoj pumpi nego sama pumpa,nema goreg kad propiša.

cijena je prihvatljiva čak tri modela 200,300,400kn za Clio,naravno uzeo sam najjeftiniju.

Link to comment
Share on other sites

Ako je TRW njih ima Reneco u Zg-u i to za 250,00kn. U cemu je onda razlika izmedju te i originala? Ima li uopce?

Link to comment
Share on other sites

Ako je TRW njih ima Reneco u Zg-u i to za 250,00kn. U cemu je onda razlika izmedju te i originala? Ima li uopce?

Obicno u cijeni. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

vidi... zaludu je što su ti dali garanciju na vodenu pumpu godinu dana... raspadne se vodena pumpa, preskoči ti zupčasti i eto havarije motora... a zašto, zato što si kupio jeftinu vodenu pumpu... jer po cijenama što si naveo, bogme so štedio :D

razlika između zamjenske jeftine i originala je što su lopatice na originalnoj keramičke ili od neke vrste plastike... na jeftinoj zamjenskoj su lopatice od običnog lima... ne znam kakve su na kvalitetnijim zamjenskim pumpama vode lopatice, možda su iste kao na originalu... svakako, ako bi išao na zamjensku varijantu, nebi štedio

Kod mene su na originalnoj pumpi lopatice bile od običnog lima a zamjenska ( ne sjećam se marke ) ima lopatice od mesinga. Što je od toga bolje (ako je bolje) samo Bog zna. Originalna je na 60 kkm počela pokazivati znakove curenja a zamjenska ima još odraditi 18 kkm do zamjene pa ćemo vidjeti.

post-1158-085624400 1313253771_thumb.jpg

Imaju smućak i zracki pravo... Mene je isto zajebao Renault s tim kočnicama, podvalili su mi na Cliu nekakve zamjenske Brembo? :nezna: Nisu se potrudili ni da prebrišu tu oznaku s kliješta, toliko o odnosu prema kupcu :dobroje::mad:

Sto % su ti uvalili one crvene Brembo, Ja bi se na tvom mjestu bio žalio :rotfl:

Edited by logan
Link to comment
Share on other sites

neću previše mudrovati jer svako zna svoje, ja znam da 90% dijelova koji oni ugrađuju nisu original....po svemu štu su meni ugradili tako da na servis više nebi išao pa makar da mi i zlatne ponude......

Link to comment
Share on other sites

Kod mene su na originalnoj pumpi lopatice bile od običnog lima a zamjenska ( ne sjećam se marke ) ima lopatice od mesinga. Što je od toga bolje (ako je bolje) samo Bog zna. Originalna je na 60 kkm počela pokazivati znakove curenja a zamjenska ima još odraditi 18 kkm do zamjene pa ćemo vidjeti.

ja sam kupio svoj stari R19 16V sa takvom zamjenskom pumpom s perima od mesinga. osim što je preočito da slabije tjera vodu od originalne zbog konstrukcije pera, ima veću kutnu inerciju jer su pera teža, a i loše su fiksirana na osovinu.

meni se dogodilo da se cijeli krug s mesing-perima okrenuo oko osovine, pa su se pera vrtila kao spinneri na felgama. pumpa nije bila ni 2god stara. posljedica je bila loš protok tekućine.

EDIT: originalu sam platio 900-tinjak kn u Štarkelju. trajala je godinama dok nisam prodao auto.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Ja imam zamijensku pumpu graf od 400 kn. original u servisu je bila oko 850. nisam primjetio nikakvu razliku. ni na plus 40 ganjajuči autocestom i stajanje na istoj po skoro sat na naplatnim kučicama. temp uvijek na istom mjestu. na pola

Link to comment
Share on other sites

ja sam kupio svoj stari R19 16V sa takvom zamjenskom pumpom s perima od mesinga. osim što je preočito da slabije tjera vodu od originalne zbog konstrukcije pera, ima veću kutnu inerciju jer su pera teža, a i loše su fiksirana na osovinu.

meni se dogodilo da se cijeli krug s mesing-perima okrenuo oko osovine, pa su se pera vrtila kao spinneri na felgama. pumpa nije bila ni 2god stara. posljedica je bila loš protok tekućine.

EDIT: originalu sam platio 900-tinjak kn u Štarkelju. trajala je godinama dok nisam prodao auto.

I ja sam bio malo skeptičan kad sam vidio razliku u obliku lopatica no pumpa već više od dvije godine uredno pumpa i njisam po ničem primjetio da je lošiji protok tekućine.

Dapače, čak mi se čini da mi pokazivač temperature pokazuje nešto nižu temperaturu u vožnji nego ranije.

Kad dođe vrijeme velikog servisa (za otprilike godinu dana), znati ću kakvim su se pokazali zamjenski dijelovi poznatih proizvođača, ugrađeni u ovlaštenom servisu. :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Jel mi netko moze potvrditi da je trw original spona za 197-icu?

To ti nitko ne može potvrditi. Renault ima prelo 600 dobavljaca i spona moze biti minimalno od 10ak dobavljača. Ako ne od tih 10ak onda od njih par koji rade za njih 10ak. Tko to zna

Link to comment
Share on other sites

Pa kakav je trw sto se spona tice?

Daj ajde

spona komad zeljeza, i SWAG ce odradit u njemackoj, ja sam uzeo sve swag za kocku i sve pise made in germany

Link to comment
Share on other sites

Daj ajde

spona komad zeljeza, i SWAG ce odradit u njemackoj, ja sam uzeo sve swag za kocku i sve pise made in germany

SWAG je cijena kao i za originalnu koju nemam pojma koja je firma a Rene ima za oko 250 kuna trw zato pitam

Link to comment
Share on other sites

Ajde reci sto tocno trebas, pa cu ti ja provjerit u utorak kad budem iso po dijelove za kocku

Imam sad mali problem s vremenom, ali ovo me brine. Reneco autodijelovi kazu mi da imaju TRW spone (meni treba jedna desna). U servisu kosta jedna oko 550,00kn tu u Osijeku. Kod Toce me izadje 450,00kn na popust, ali dok dodjem do SL.Broda isto me ispadne ili dok platim dostavu.

U Osijeku sam se raspitivao kod AutoKrese koji imaju neke Danske za 190,00kn jedne, a Gregurek te Svag nije ni uvezao jos i jedna im kosta 450,00kn. Zanimalo me ako su zaista TRW original za 197-icu onda bih od Renea uzeo. Nadam se da me razumijes sad, a problem je sto mi je Renault narucio tj.narucit ce u utorak i onda bi doslo u srijedu. Ali ako mogu jeftinije za istu marku spona zasto ne jel??

Link to comment
Share on other sites

vidi zrmanja... to ti stvarno nitko ne može točno reći... možda netko iz renoa... trw je kvalitetan... bar je bio... dakle sigurno nema ništa loše u tome da ti kupiš u renea trw za 250kn ;) i nemoj se više razmišljat :p

Link to comment
Share on other sites

Kupi više tu TRW sponu (ako paše) i pobrini se malo za neku romantiku i seks....spona će te dobro služiti,ne brini,samo neka Stojko radi kako treba :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

koliko je prešao tvoj auto? mislim nešto ne previše. ne trebaš inzistirati na originalu jer se kod tebe izgleda nije ni pokazao nekom kvalitetom. ne govorim da se treba kupiti šrot,ali... ja sam imao dva seta originalnih pločica. koštale su 600 kn. super su kočile ali i škripale. sad sam uzeo jeftinije a kvalitetnije preko lagerosa ferodo premier. koče isto super a ne škripe i još k tome jeftinije. nije svaki dio koji renault stavlja kvalitetan. vračamo se na priču o 600 dobavljača

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.