Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

9 minutes ago, Zrmi RS said:

Jbte nisam to znao. Sipka kroz krov ide? e daj mi reci jel ima kakva kruca balansica za moj auto? 

Ima od cup racera, pitaj renea, on je tu sebi stavio.

Mozda sam se krivo izrazio, nije sipka ko sipka, nego poprecno pojacanje karoserije, kao sto je na sredini krova i iza, ovo je naprijed jos, zato stakleni krov nemre imat.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Zrmi RS said:

Jbte nisam to znao. Sipka kroz krov ide? e daj mi reci jel ima kakva kruca balansica za moj auto? 

ARB većeg promjera, prednji i zadnji strut brace gornji ili donji...

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, majki2901 said:

ARB većeg promjera, prednji i zadnji strut brace gornji ili donji...

Može link na prednji?

Link to comment
Share on other sites

On 08. 02. 2019. at 17:08, Zrmi RS said:

To rijesis jednim kw v3 gewindama. Ionako nijenesto taj cup ovjes osim crvenih čeljusti :D

To jw najmanja razlika. Cup je na 200 bas pozeljan, drugi auto ak oba gledas ko stock. Najvise izmjena u odnosu na druge rs modele

Link to comment
Share on other sites

On 10. 02. 2019. at 16:18, Marekk said:

To jw najmanja razlika. Cup je na 200 bas pozeljan, drugi auto ak oba gledas ko stock. Najvise izmjena u odnosu na druge rs modele

koja bi bila razlika cup 200 u odnosi na 200 običan? u vožnji i općenito?

 

Link to comment
Share on other sites

Dakle, prošao sam većinu topica na forumu i moram priznat da ne vidim neko first hand iskustvo sa clio-om IV RS 200 EDC tj. koliko vidim na forumu je samo jedno iskustvo iz prve ruke vlasnika i nije baš nešto opširno....

Mene zanima što se na autu kvari, na što bi trebalo eventualno obratit pozornost prilikom kupnje i možda neke mušice koje auto ima (kao i svaki drugi)...

Zahvaljujem na pomoći!

Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da dosta ljudi ovdje hejta cetvorku rs. Nemrem ti pomoc jer nemam iskustva s njom, al ti mogu rec da jebeno izgleda i solidno ide. Dobijes lajk ak ga kupis ?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ju nitko ne hejta, jer 90% foruma uopce ne zanimaju nikakvi RS modeli. 

Nas 10% koje takvi auti zanimaju, muči ekstremna razlika u odnosu na prijašnje Clio RS modele, nemogućnost izbora ručnog mjenjača, a mlađi koji žele juriti po ravnom neće gledati Clio 4 RS, jer je on i po pitanju snage u nekom “peaku”, a nije jeftin auto. Rabljeni su još u klasi cjenovno sa npr. Meganeom 3 RS i to 265 modelima, skoro Golfom 7 GTI, Focusom 3 RS i u oglasima ih nema uopće. U zadnjih par godina je bilo svega par tih auta u oglasima, a i po cestama ih baš ne viđam puno. Još kad pogledaš koliko npr jedan 197/200 ima karaktera i razlika u odnosu na “obični” Clio 3 (od widebody-a, preko perfohub-a, vrhunskog šaltunga i atmo motora koji je ustvari obilježio Clio RS gamu do pojave četvorke bez obzira što nije neki trkač po ravnom), četvorka djeluje ko ušminkani GT line većim felgama. Meni osobno se interijer ne sviđa u odnosu na trojku, nema opcije Recara i ne čudi da kod populacije koja je imala prijašnje RS modele ne budi emocije kao prošli modeli. 

Ja bih ga osobno volio probati i uzeo bih ga za ženu i da ga imam u portfelju, ali ih nema. I opet bih radije kupio Megane 265 npr. za te novce. 

I Četvorka meni mora biti Liquid yellow, jer onaj bijeli Monaco izgleda ko dCi. 

Edited by GTT
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, LeoRS said:

Cini mi se da dosta ljudi ovdje hejta cetvorku rs. Nemrem ti pomoc jer nemam iskustva s njom, al ti mogu rec da jebeno izgleda i solidno ide. Dobijes lajk ak ga kupis ?

Ma gledam to već neko vrijeme i 99% je da će bit u dvorištu?

 

18 minutes ago, GTT said:

Mislim da ju nitko ne hejta, jer 90% foruma uopce ne zanimaju nikakvi RS modeli. 

Nas 10% koje takvi auti zanimaju, muči ekstremna razlika u odnosu na prijašnje Clio RS modele, nemogućnost izbora ručnog mjenjača, a mlađi koji žele juriti po ravnom neće gledati Clio 4 RS, jer je on i po pitanju snage u nekom “peaku”, a nije jeftin auto. Rabljeni su još u klasi cjenovno sa npr. Meganeom 3 RS i to 265 modelima, skoro Golfom 7 GTI, Focusom 3 RS i u oglasima ih nema uopće. U zadnjih par godina je bilo svega par tih auta u oglasima, a i po cestama ih baš ne viđam puno. Još kad pogledaš koliko npr jedan 197/200 ima karaktera i razlika u odnosu na “obični” Clio 3 (od widebody-a, preko perfohub-a, vrhunskog šaltunga i atmo motora koji je ustvari obilježio Clio RS gamu do pojave četvorke bez obzira što nije neki trkač po ravnom), četvorka djeluje ko ušminkani GT line većim felgama. Meni osobno se interijer ne sviđa u odnosu na trojku, nema opcije Recara i ne čudi da kod populacije koja je imala prijašnje RS modele ne budi emocije kao prošli modeli. 

Ja bih ga osobno volio probati i uzeo bih ga za ženu i da ga imam u portfelju, ali ih nema. I opet bih radije kupio Megane 265 npr. za te novce. 

I Četvorka meni mora biti Liquid yellow, jer onaj bijeli Monaco izgleda ko dCi. 

Vozio sam (nisam bio vlasnik) trojku cup i odličan je auto, nemam nikakvih prigovora, stvarno auto je čudo, no kao što si i sam napisao to bi mi trebalo kao drugi auto tj. za gospođu koja ne radi previše km i meni za gušt vikendom ...

Na cestama ih nema uopće, bar ne po zg da ih ja viđam a stvarno sam dosta na cesti.

Uzeo bi ja radije trojku ali nema ih s 5 vrata, znam da će sad ekipa poludit ali meni trebaju i zadnja vrata jer gospođa bi to vozila svakodnevno a ja samo za zahebanciju... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Znam sve. Ja nakon što nisam u tom trenutku mogao naći dobar Megane 3 RS sam kupio GTI-a, jer je odličan kompromis u smislu da je ženi lak za voziti, opremljen i udoban, a meni zabavan u odnosu na svakodnevni auto za malo propuhati glavu tu i tamo, a bez da imamo treći auto u kući.

No realno, trebalo bi ženu riješiti nekim autom i onda sebi kupiti što želiš. ?

Zaljubljenik sam i u neke starije aute (pogotovo Renaulte) i nažalost radi tog nekog kompromisa ih ne kupujem, no nadam se da će se i to u budućnosti promijeniti... Tak da, znam točno u kojoj si situaciji.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Meni to isto nije jasno. Sta ce zeni takav auto, ako su joj bitni zadnji par vrata i gepek? To valjda je ljudski mozak takav da se vidi da zena ima isto sportski auto, a u prijevodu ga joj se kao kupi prvenstveno radi sebe. Vec ako joj je bitan veci auto s prtljagom pa vecina ce uzeti nesto drugo nego takav tip auta. Ovdje se vidim razbacuju rs vozilima kao da su sve po 12kn. Ono tipa ma to cu zeni uzet za speceraj ionako nije za nist drugo, a ja vozim bolju pilu. Omg

Link to comment
Share on other sites

Tako nešto  bi i ja napravio ..ženi uzeo neku sportivu,  a sebi plinari ili dizel. Ali to sve ovisi gdje ce raditi .ako ostane raditi u Ka.. radit će 5000km godišnje i onda prođe tako nesto za kuća-posao. A ako ostanemo raditi zajedno u Zg to otpada.. Ja sam na 40tkm godinje, a to mi je za jurilice neprihvatljivo. Ovako bi imao auto za relacije koji bi koristili oboje ,kao i jurilicu koju bi mogao gustati opet kad hoću. A već si prisiljen na 2 auta... ionako svi auti u gradu trose 10l pa naviše :) ... Imao on 75-150-250ks ?.  

Kod mene je drugi problem , njoj se jurilice i bez krova ne dopadaju ...pati na suv-ove i da je što više od poda , i da može gaziti sve redom ,a da se ne osteti ????. Tako da u skorijoj buducnosti neću juriti ,nego ću planinariti i off road ???

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zrmi RS said:

Meni to isto nije jasno. Sta ce zeni takav auto, ako su joj bitni zadnji par vrata i gepek? To valjda je ljudski mozak takav da se vidi da zena ima isto sportski auto, a u prijevodu ga joj se kao kupi prvenstveno radi sebe. Vec ako joj je bitan veci auto s prtljagom pa vecina ce uzeti nesto drugo nego takav tip auta. Ovdje se vidim razbacuju rs vozilima kao da su sve po 12kn. Ono tipa ma to cu zeni uzet za speceraj ionako nije za nist drugo, a ja vozim bolju pilu. Omg

Ti opet nisi shvatio što je pisac želio reći.

Problem je baš obrnut od toga kako si ti to shvatio, mi te aute kupujemo prvenstveno za sebe i svoj neki gušt, a želimo “ubiti dvije muhe jednim udarcem”, pa želimo da se i žena može odvesti na posao s takvim autom kako ne bismo imali 3 automobila u kući. Zato se žene kod nas nekih voze sa “sportskim” modelima, a ne da bi selo vidjelo da “mala” ima pilu. 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Meni to isto nije jasno. Sta ce zeni takav auto, ako su joj bitni zadnji par vrata i gepek? To valjda je ljudski mozak takav da se vidi da zena ima isto sportski auto, a u prijevodu ga joj se kao kupi prvenstveno radi sebe. Vec ako joj je bitan veci auto s prtljagom pa vecina ce uzeti nesto drugo nego takav tip auta. Ovdje se vidim razbacuju rs vozilima kao da su sve po 12kn. Ono tipa ma to cu zeni uzet za speceraj ionako nije za nist drugo, a ja vozim bolju pilu. Omg

Pa da, inace pricamo o super i hyper autima, pa su ljudi jako nerealni jer ocekuju nesto prostora u gepeku i zadnji par vrata. Zato i ne postoje M3 sedan, RS3, RS4, RS6, RS7, C63 AMG (S).

Jer ono, hot hatch od 200 KS je ultimativni trkaci auto od kojeg je to nesuvislo ocekivati.

Koje brije...

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, BorisL said:

Ma gledam to već neko vrijeme i 99% je da će bit u dvorištu?

 

Kolega, kao što si i sam zaključio, kod nas je taj auto rijedak i sumnjam kako će ti netko moći išta reći potonje, a kamoli i pokazati.

Preostaje ti sljedeće: 1. Prijavi se na forum tipa https://www.clio197.net, http://www.cliors.de, facebook grupe. Svakako čitaj sve dva puta jer ima puno subjektivnih dojmova.


Ono kada gledaš aute iz drugih država, a i ono što ti ja mogu potvrditi jer znam pročitat o tim autima, na autu ne valjaju nikako segmenti: kočnice (nije više 4pot brembo, stavlja se od clia 3rs) i ovjes (dosta njih i cup ovjes skida).

Što se tiče problema mjenjača, svi 200tke do nekog datuma imaju problem "jerky" vožnje pri čemu u nekim situacijama uspori-lagano par metara-kreni naglo. Mjenjač se zablesira i ne zna u koju bi prebacio. To je sređeno kasnije s novim mjenjačem, čak i ne SW updateom.

Doba foruma je sada već gotovo prošlost, a facebook grupe iz UK su stvarno krcate ljudima i komentiraju daleko više, bolje te više su friendly.

Edited by majki2901
krivi smisao rečenice
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, mario #8 said:

Pa da, inace pricamo o super i hyper autima, pa su ljudi jako nerealni jer ocekuju nesto prostora u gepeku i zadnji par vrata. Zato i ne postoje M3 sedan, RS3, RS4, RS6, RS7, C63 AMG (S).

Jer ono, hot hatch od 200 KS je ultimativni trkaci auto od kojeg je to nesuvislo ocekivati.

Koje brije...

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

rs6 i rs7 ti ne spadaju u ovaj popis :D

Link to comment
Share on other sites

Slazem se, al spada jos 20 drugih auta, od Lexusa F, Infinitija, Alfe Q, ...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da li je tko upoznat s ovim cliom, vlasnik je Daniel Frljak iz Donje Zeline, frend je zainteresiran pa da vidimo malo prije nego se zaletimo

svaki info je dobrodošao

52871856_343872449552126_4839854274831712256_n.jpg

52712793_2459564447600209_2587761939513868288_n.jpg

Edited by Robby89
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Robby89 said:

da li je tko upoznat s ovim cliom, vlasnik je Daniel Frljak iz Donje Zeline, frend je zainteresiran pa da vidimo malo prije nego se zaletimo

svaki info je dobrodošao

52871856_343872449552126_4839854274831712256_n.jpg

52712793_2459564447600209_2587761939513868288_n.jpg

@Vox2 kaj nije ovo tvoj bivsi? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.