Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

Probaj, ali vidi da je usis slobodan. Malo mi je čudno da se gasi kad mu zatvoriš leptir.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

Evo dugo nije bilo problema s 2.2 dci, ali mora mene zezat! Naime, jutros suvozacka oba vrata pocela zujat brave kod zakljucavanja, a prednju bravu sam cak prije dva mjeseca stavio s druge Lagune. Ocito moram nove staviti, sad samo moram vidit koliko ce me oderati! :(

Link to comment
Share on other sites

Evo link za DIY izmjenu koju je radio član "petak" i usput podijelio s nama.

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala, znam za to, već si mi to rekao kad sam imao isti problem prije dva mjeseca. Jedino kaj ja nemam niti alat niti mjesto di bi to sve rastavljao i radio. Možda uspijem dogovorit s mehaničarom da mi to tako izmijeni, ali sumnjam. :(

Link to comment
Share on other sites

Baš mi je žao, ali ako već mijenjaš braću dođe ti na isto. Svakako moraš skidati oplatu vrata, bravu itd. Kad sve to radiš ništa te ne košta otvoriti bravu i izmjeniti taj plastični dio koji se može zamijeniti za 5 minuta, a košta 40 kn za razliku od cijele brave koja košta 250-300 kn na ebay-u.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Dio dođe za tjedan dana, opet sam naručivao jer je riknula i kod mene brava samo sada se prestala zaključavati a da to nisam ni znao, nije nikakve zvukove proizvodila... Složio sve nazad i radi, za 40 kn sreći nema kraja. Trebas doslovno ravni odvijač i 3 različita torx-a. Nije nista prekomplicirano, ako zapne slobodno se javiš...

Link to comment
Share on other sites

jupiiii: Ipak od mojih uputstava neka korist ....:)

 

Max: Sve ovo gore možeš odraditi i na parkingu isprid zgrade. Ne trebaju ti puste garaže...A i po alat odeš u Lidl. Za 50-100kn kupiš šta ti triba

Link to comment
Share on other sites

Svaka brava kosta 1680 kn!!?? Hahahaha umireeem pa oni su ludiii!!

Link to comment
Share on other sites

Neznam samo zašto si uopće pitao u ovlaštenom. Znaš da je kod njih sve "po zlato".

Link to comment
Share on other sites

Pa htio sam vijeti koliko kosta :) Izgleda da cu se baviti mehanikom kad dodem natrag u Zg...

Link to comment
Share on other sites

Pa htio sam vijeti koliko kosta :) Izgleda da cu se baviti mehanikom kad dodem natrag u Zg...

A di si sad? Na Murteru? Ako me siječanje dobro služi!

Link to comment
Share on other sites

Ma bio sam do nedjelje na Murteru a sad sam u Zgu i sutra idem na Cres i Losinj..:) Vec bi ze ja gnjavio da sam dole;)

Link to comment
Share on other sites

Taman dok se vratiš sa Lošinja i Cresa doći će ovi komadiči sa ebay-a

Link to comment
Share on other sites

Ma kad se vratim ću tek naručiti da ne bi došli a mene nema :) U svakom slučaju, bit će zabavno..

Link to comment
Share on other sites

Mogao si naručiti dio i javiti se kad si bio na Murteru. Sve je moglo biti rješeno za sat vremena.

Link to comment
Share on other sites

E al to mi je crklo kad sam bio vec u Zgu:) Hvala svejedno na dobroj volji!

Link to comment
Share on other sites

Nije to problem samo na 2.2... i na 1.9 je isto... :buck: Naručena 4 komada, dva su zamijenjena dva su na putu...

Btw, čuje mi se i na bravici rezervoara sličan zvuk. Kakva ja tamo situacija? Da li netko zna?

Link to comment
Share on other sites

To je problem nekvalitetnog plastičnog komada u bravi. Ja sam mijenjao samo na stražnjim lijevim vratima. Prvi simptom je bio poznati zvuk pri otključavanju/zaključavanju da bi nakon toga vrata ponekad znala ostati nezaključana. Raskopao bravu i odmah vidio što je na stvari. Naručio na ebayu komad i promijenio (nažalost petak je DIY stavio kasnije).

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

Nedavno sam bio u Renault servisu u Šibeniku zbog nadopune plina u sustavu klime, i kaže mi mehaničar onako usput da mi se čuje klaparanje one klapne za meko gašenje motora te da bi je trebalo mijenjati.

Ne budi mi teško kući sam uz pomoć Haynes manuala i weba krenuo u rastav tog dijela usisne grane. Usput sam skinuo i famozni EGR. Kućište i EGR nisu bili baš zaprljani, klapna se čini OK. U svakom slučaju ne klapara. Iza kućišta u kojem je klapna nalazi se i neki plastični spremnik na koji su spojene cijevi vakuuma koji aktivira samu klapnu. Iz tog mi je spremnika iscurilo malo ulja. Zna li netko treba li tamo uopće biti ulja? Iznenadilo me što je cijev koja dovodi ispušne plinove na kućište usisa do EGR-a bila blokirana metalnom pločicom!

Uglavnom sve sam vratio natrag kako je i bilo. Klapna za meko gašenje radi OK (čuje se kako je otpusti tj. kako promijeni položaj par sekundi nakon gašenja motora), iako se ponekad motor ružno trza kod gašenja (to se javljalo ponekad i prije moje intervencije).

Smije li EGR tj. cijev ispušnih plinova ostati blokirana? Prema web-u može. Naši na tehničkom pregledu prate samo zacrnjenje, a ne i emisiju NOx-a pa osim što više zagađuje okoliš nema drugih mana, a problemi s EGR-om su isključeni? Inače EGR sam testirao vani i radi dobro.

Link to comment
Share on other sites

Ponekad ruzno trzanje motora kod gasenja je ocito jos jedna misterija ovog motora...

Usrmaatre ce ti reci svoju teoriju o tome... :happy2:

BTW navodno postoji tvornicki dio odnosno ta plocica koja blokira EGR ventil pa ako netko ima part number neka napise...

Takodjer me zanima za i protiv takvog zahvata!

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

Nedavno sam bio u Renault servisu u Šibeniku zbog nadopune plina u sustavu klime, i kaže mi mehaničar onako usput da mi se čuje klaparanje one klapne za meko gašenje motora te da bi je trebalo mijenjati.

Ne budi mi teško kući sam uz pomoć Haynes manuala i weba krenuo u rastav tog dijela usisne grane. Usput sam skinuo i famozni EGR. Kućište i EGR nisu bili baš zaprljani, klapna se čini OK. U svakom slučaju ne klapara. Iza kućišta u kojem je klapna nalazi se i neki plastični spremnik na koji su spojene cijevi vakuuma koji aktivira samu klapnu. Iz tog mi je spremnika iscurilo malo ulja. Zna li netko treba li tamo uopće biti ulja? Iznenadilo me što je cijev koja dovodi ispušne plinove na kućište usisa do EGR-a bila blokirana metalnom pločicom!

Uglavnom sve sam vratio natrag kako je i bilo. Klapna za meko gašenje radi OK (čuje se kako je otpusti tj. kako promijeni položaj par sekundi nakon gašenja motora), iako se ponekad motor ružno trza kod gašenja (to se javljalo ponekad i prije moje intervencije).

Smije li EGR tj. cijev ispušnih plinova ostati blokirana? Prema web-u može. Naši na tehničkom pregledu prate samo zacrnjenje, a ne i emisiju NOx-a pa osim što više zagađuje okoliš nema drugih mana, a problemi s EGR-om su isključeni? Inače EGR sam testirao vani i radi dobro.

EGR ne služi samo za smanjenje NOx u ispuhu već i za hlađenje cilindara (i ventila ), stoga bih ti ja preporučio da odblokiraš tu cijev. Pišem s moba tako da ti ne mogu dodatno obrazlagati. P. S. Klapna nije uzrok lupanju kod gašenje.
Link to comment
Share on other sites

EGR ne služi samo za smanjenje NOx u ispuhu već i za hlađenje cilindara (i ventila ), stoga bih ti ja preporučio da odblokiraš tu cijev. Pišem s moba tako da ti ne mogu dodatno obrazlagati. P. S. Klapna nije uzrok lupanju kod gašenje.

Mislim da mi je tu cijev blokirao tip u servisu u Sesvetama koji mi je 2011. mijenjao usisnu granu (onu plastičnu).

Hm, a šta bi moglo biti uzrok trzanju kod gašenja? To se događa samo ponekad.....

Link to comment
Share on other sites

Ponekad ruzno trzanje motora kod gasenja je ocito jos jedna misterija ovog motora...

Usrmaatre ce ti reci svoju teoriju o tome... :happy2:

BTW navodno postoji tvornicki dio odnosno ta plocica koja blokira EGR ventil pa ako netko ima part number neka napise...

Takodjer me zanima za i protiv takvog zahvata!

Tih je pločica pun net. Npr.: http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-blanking-plate-Espace-Laguna-Trafic-Movano-Val-satis-2-2-2-5dci-/120936989140

Što se tiče za i protiv ima puno na www.renaultforums.co.uk.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.