Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

I ja imam problema s tim lupanjem kod gašenje. Nova teorija je da je to elektronički bug u softwareu, jer auto redovito mijenja zvuk prije nego se to dogodi. Još nisam našao pravi uzrok, ali bilo je više teorija. EGR odblokiraj i redovito ga čisti tako da problema s granom nebi trebalo biti.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

 

 

 

A šta je s onom kutijicom iza nosača kućišta u kom je klapna za meko gašenje na koju su spojene cijevi od vakuuma. Jel treba u toj kutijici/spremniku biti ulja i za što služi? Podmazuje membranu onog izvršnog elementa koji zakreće klapnu?
Link to comment
Share on other sites

To ti je spremnik vakuuma za klapnu. Normalno je da ima malo ulja i vjerojatno je tamo i stavljeno radi aktuatora koji pomiče klapnu (kod mene isto ima malo ulja). Što se tiče EGR- a mehaničar ga je blokirao zato da se ne stvaraju koksane naslage koje ometaju punjenje, ali se time ometa hlađenje cilindara pa se može dogoditi da izgore ventili, ili klip.

To ti je spremnik vakuuma za klapnu. Normalno je da ima malo ulja i vjerojatno je tamo i stavljeno radi aktuatora koji pomiče klapnu (kod mene isto ima malo ulja). Što se tiče EGR- a mehaničar ga je blokirao zato da se ne stvaraju koksane naslage koje ometaju punjenje, ali se time ometa hlađenje cilindara pa se može dogoditi da izgore ventili, ili klip.

Link to comment
Share on other sites

Hm, malo mi je čudno da ispušni plinovi neposredno nakon što izađu iz cilindra služe za hlađenje istog :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hej usrmaatre, s obzirom da se do sada nisam bavio detaljnijom analizom auta, a očito ću morati s obzirom da ću teško kupiti drugi tako skoro, možeš li preporučiti HW i SW kojim bi mogao nanalizirati stanje? Ima li laguna 2 iz 2002/03 OBD2 ili nešto drugo? Tnx!

Link to comment
Share on other sites

Hm, malo mi je čudno da ispušni plinovi neposredno nakon što izađu iz cilindra služe za hlađenje istog :blush:

Nije čudno, ti plinovi su bogati s CO2 koji se ponaša kao Rashladni sredstvo(ima takvu karakteristiku).
Link to comment
Share on other sites

Hej usrmaatre, s obzirom da se do sada nisam bavio detaljnijom analizom auta, a očito ću morati s obzirom da ću teško kupiti drugi tako skoro, možeš li preporučiti HW i SW kojim bi mogao nanalizirati stanje? Ima li laguna 2 iz 2002/03 OBD2 ili nešto drugo? Tnx!

Ja koristim Renault Can CLIP Obd kompatibilan s Can i ISO protokolima, aka renault original dijagnostika koja je najbolje rješenje.
Link to comment
Share on other sites

Ja koristim Renault Can CLIP Obd kompatibilan s Can i ISO protokolima, aka renault original dijagnostika koja je najbolje rješenje.

Tnx! Koliko vidim na webu to je oko 100 EUR? Ima negdje jeftinije?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ga platio oko 1800 kuna i vrijedi svaku lipu. Mislim da taj iznos od 100 eura ne drži vodu.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da win 7 podržava nove verzije. Ja se još uvijek držim win xp.

Link to comment
Share on other sites

egr NIJE bio blokiran, čist kao suza, testiran sa Clipom... potpuno ispravan,   kučište egr-a i klapna skinuto i skroz očišćeno..

 

i ipak izgorio ventil i dva klipa  :taz:

Link to comment
Share on other sites

cca 270 000km

e da dizne su testirane kod Ivanuša u zaprešiću prije cca 1mj. i kao ispravne su...... sad budem ih slao na drugo mjesto na testiranje

Link to comment
Share on other sites

Nemoguće je da ovako izgore ventili, ili klipovi samo tako. Kladim se da su dizne bile uzrok. Dali su dizne reparirane, tj. dali su ikada mijenjane.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

pa nisam ja prvi vlasnik :D   ne znam te detalje   ali nije izgaranje bilo trenutno to je gorilo gorilo gorilo duže vrijeme(znam da je auto prije imao nekih problema sa dizama pa ga je to valjda malo načelo )

kod mene dize nisu reparirane kad je majstor kod kojeg su bile na testiranju rekao da su sve u dobrom stanju i da nema potrebe..... a sad ti znaj ;)

zato sad idu kod drugog majstora 

 

a vezano za izgaranje... začudio bi se  ;)  motor iz kojeg sam sad vadio klipove(njemu je klipnjača 4-og blok probila) na njemu su ista dva klipa(2. i 3.) bili nagoreni jedan skroz a drugi manje.... dok su 1. i 4. kao "novi"

 

to im je valjda mana :D 

 

Link to comment
Share on other sites

Slažem se sa usrmaatrom, dizne su 100% uzrok. Nedavno vidio šta je dizna napravila na Opel astri cdti, spalila klip i ventile u toku vožnje na autocesti. Neki simptoma prije toga nije bilo, samo povremeno nemiran ler i to je sve.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.