Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

pa naravno da su dizne uzrok ne gori klip bezveze  :D

ali ne bih ništa rekao da nisam dao na testiranje mj dana prije i sve 4 su okej bile ovo ono kao

 

nisam napravio 2000km nakon toga

 

šta je tu je.....  auto je raskopan, glava na obradi kod prijatelja, danas po karike dihtunge, leteće itd itd

 

dvije rezervne dizne imam, danas šaljem svih 6 na testiranje kod majstora od povjerenja, pa budemo stavili 4 ispravne na auto

 

živio 2.2dci  (a i Gt turbo)   stvarno sam mazohista   :tup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

Nije 2.2 dCi kriv. Najviše je kriv Bosch koji je napravio tvornicu u Češkoj gdje proizvodi te dizne. Nisu Česi Nijemci...

Link to comment
Share on other sites

sve 4 dizne potpuno ispravne , štoviše u savršenom stanju..  

 

danas testirane i to duplo više vremenski nego šta se inače radi.

Link to comment
Share on other sites

Nije manjak podmazivanja, izgorilo je čelo klipa.

Link to comment
Share on other sites

Mali offtopic, nadam se da necete zameriti.. Auto se vozi u Francuskoj, u Alzasu..

 

1HbvTgg.jpg

VelSatis 2.2 dCi. Motor i turbo originalni.
Zamenjeni
1. alternator x 1
2. 4 injektora
3. 1 akumulator
4. potrosni materijal i nekoliko senzora.
 

Link to comment
Share on other sites

Mali offtopic, nadam se da necete zameriti.. Auto se vozi u Francuskoj, u Alzasu..

1HbvTgg.jpg

VelSatis 2.2 dCi. Motor i turbo originalni.

Zamenjeni

1. alternator x 1

2. 4 injektora

3. 1 akumulator

4. potrosni materijal i nekoliko senzora.

Jel ovo pola milijuna km prešao? Pa kažu da nevalja 2.2 dci, sigurno ulje nije mijenjao na 30 kkm.
Link to comment
Share on other sites

Način korištenja/vožnje ima najveći utjecaj na trajnost gotovo svih pokretnih dijelova na vozilu.

Link to comment
Share on other sites

Ono sto se vidi ovdje je slika kilometraze. Ne moze se s sigurnosti nista drugo reci. Cisto sumnjam da je renault iz tog doba imao tako malo problema. Govorim iz iskustva svog meganea i lagune od frenda isto godiste.

Link to comment
Share on other sites

^^^

A ja recimo iz svojih iskustava (Clio II, Megane II, Laguna III) ne mogu verovati da si imao tako puno problema.. i tako mozemo do sutra...

Link to comment
Share on other sites

@dado_sk

Ne vidim razloga zašto nebi bio bez problema, takvih slučajeva ima X kod svih marki od kojih sam sam svjedok nekima. Katkad je auto više od sume plastike i metala. Nema to veze ni s uljem (dobro u ovom slučaju da jer je razumnih 15k u pitanju a ne oni bolesni 30k), ni s vozačem ni s održavanjem. Jednostavno nastane nepoderiv auto.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

^^^

A ja recimo iz svojih iskustava (Clio II, Megane II, Laguna III) ne mogu verovati da si imao tako puno problema.. i tako mozemo do sutra...

gle,ne moras mi vjerovati,ali ako upotrijebiš search vidjeti ces nedostatke megane 2. Bobine,senzor gmt,prekidač rikverc svjetla,podizači prozora,ljepljivi rukohvati,problemi s karticom,unutrasnjost puna cvrcaka,poklopac goriva,pojeden volan na maloj kilometrazi. Uz te opcenite probleme dodaj blokiranje zadnje kočione ćeljusti,odljepljivanje plastike na prtljažniku pa pričaj o kvaliteti renaulta iz tog doba.
Link to comment
Share on other sites

Kako god.. Ja nista od toga nisam menjao na mom 1.9, jedini kvar bila je pumpa za pranje sofersajbne.. ali dobro..

A propos velikih kilometraza, ako Stilo sa JTD motorom pregura pola miliona kilometara (a pritom se ne ponasa kao Trigerova metla iz Mucki), onda nije nista cudno sto sam pre neki dan video 5-icu BMW (onu Bangleovu) sa satom na kome pise 150.000 km, a u kljucu koji je ocitan preko 700.000 km.. Mislim da ljudi prelako i prerano otpisuju automobile, a kvalitetu kumuje i trziste za koje je neki auto pravljen.

Uglavnom, napravih OT, a cilj je bio samo da ilustrujem da i 2.2 ne mora bit musicav i da moze da sastavi sasvim lepu kilometrazu, uz odredjene kvarove (od kojih su neki bili i elektronske prirode)..

Link to comment
Share on other sites

2002. nije taxi. 519545 km.

Prosjek 47k km godisnje ili 3936 mjesecno ili 131 dnevno...svaki hebeni dan konstantno 11 godina!

S cim se taj stricek bavi?!

Da ne govorimo o troskovima...mjesecno cca 3000kn samo za gorivo

Svakih cca 4mj servis od cca 1000kn

Do sad je sigurno promjenio 10 setova guma svaki set minimalno 2000kn

Itd...

Kuriozitet je da ce vjerojatno od Renaulta dobiti nov auto a ovi ce se qurciti s podatkom da im je jedan od milion auta presao milion km u svojem lifespan-u

Nikad nije dosadno sa  :renault:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.