Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

Sve ja to znam .....čovjek kod kojeg je auto bio ....išao je po nekoj logici ...skini turbinu  ona koma stavi gore nije isto se događa pa po poznatim problemima od ti 2.2  erg ..senzori ..interculer crijeva  kompjuter -novi software  elektro instalacija bio na clipu u Renaultovom ovl. servisu ... ali  one  sitne detalje čovjek nezna jer nije u renaultu   nego je boschista koji je stvarno ok odradio i nemam zamjerke ali čovjek je preispitao valjda 20 ljudi radilo je sa dva starija majstora  u dizelskim sistemima.Jednostavno trebam nekoga ko mi može točno reči to je i kolko košta bez okolišanja ovo je ono je ...a svi mali majstori nemaju pristup skladištima djelova i diagnostika i onda  krene nabadanje morti je ovo aj kupi ..itd ...ovlašteni opet  ako tražim utvrđivanje kvara diagnostikom  plačam to a ne  nabadanje ,,u štarkelju detekcija kvara je 250 kn  

Uglavnom lud sam več auto vozi koda ima 20 posto od turbine.koda je u safe modu tako radi ....ali se čuje turbina da  je uopaljena ...al nema snage 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

Svaki put kad upali "service" auto i jest u "safe" modu. Dakle, kad je greška ubrizgavanja prisutna trenutno(a ne samo zabilježena) auto je u "safe modu". Mene zanima kod greške očituje CLIP-om, to bi puno pomoglo. Imam CLIP i znam koliko olakšava dijagnostiku. Mislim da tebe zahebava onaj regulator tlaka punjenja kod desnog nosača motora, ali nisam siguran. Nemoguće je ovako na daljinu

Link to comment
Share on other sites

Imaš kakvu sliku di se točno nalazi .... jel to onaj kod ventilatora ili ?

Link to comment
Share on other sites

Nemogu preko mobitela, sutra ću ti poslati sliku. To je onaj regulator koji se nalazi pokraj desnog nosača motora, ležište mu je na onoj polugi koja veže nosač motora i karoseriju(ne dozvoljava preveliko gibanje motora naprijed-natrag). U taj regulator ulaze dvije cijevi od vakuuma i ima jedan konektor. Kad upališ auto trebao bi zujati, a kad ga primiš rukom osjetit ćeš da vibrira.

Link to comment
Share on other sites

Taj regulator pušta vakuum prema aktuatoru i time određuje tlak punjenja.

Link to comment
Share on other sites

Ok sutra bum se malo poigral oko toga ...cimnem te ako zapne oko čega ...daj mi reci dali znaš Daria Jukiča možda ?

Link to comment
Share on other sites

Onog bivšeg autoelektričara? Poznajem ga samo iz viđenja. Sutra ću ti poslati fotografiju pa pogledaj, ako možeš nađi drugi ispravni 2.2 dci (lagunu) i skini samo za probu taj regulator, prikopčaj ga i probaj. Idem sad.

Link to comment
Share on other sites

Da on ,on je inače sin od moje tete....odo i ja ..hvala na volji čujemo se još..

Link to comment
Share on other sites

Pregledaj dali crijeva koje vode s istog puknuta, oštećena, ili zamijenjana (probaj zamijeniti gumeno crijevo, ono koje je bilo gornje staviti dole i obrnuto). Dali je sigurno taj regulator baš za 2.2 dci. Pošalji mi njegov kataloški broj (napisan na njemu). Naime, sličan regulator ide i na 2.5 dCi i 1.9 dCi.

Link to comment
Share on other sites

renault 12v 021261

8200247248

7.21.903.53

crijeva su ok stavljena jer su dva promjera i kada se stavi kontra nepaše i na donjem konektoru kada se skine crijevo čuje se kako izađe zrak. kada se makne đek napajanja odmah ode u safe mod

Link to comment
Share on other sites

Probaj još jednu stvar, skini "jack" s MAF senzora i upali auto. Ako ti se ne upali greška dodaj gas i vidi hoće li otići u "safe mod".

Link to comment
Share on other sites

Dali klapna za meko gašenje radi ispavno? Dali je u otvorenom položaju kad je auto upaljen? Ja ne vidim ovdje drugog uzroka ako je sve ispravno. Nešto ili blokira punjenje, ili je neki od senzora neispravan, ili neodgovarajući.

Link to comment
Share on other sites

skinut ma i ista stvar Al ne odlazi u safe moda kada se vozi. klasne su otvorene ona lijeva od erg

Link to comment
Share on other sites

Malo off ali ne mgu si pomoci: ovo je slika tvog motora ? Kao da je iz tvornice izasao

Link to comment
Share on other sites

skinut ma i ista stvar Al ne odlazi u safe moda kada se vozi. klasne su otvorene ona lijeva od erg

. Ne razumijem, šta je otvoreno? Jesi li mijenjao MAF?
Link to comment
Share on other sites

Malo off ali ne mgu si pomoci: ovo je slika tvog motora ? Kao da je iz tvornice izasao

. Nije, ovo je slika skinuti s neta i na slici je motor lagune 2 phase 2, a moja je phase 1. Uredan jest, ali ne ovoliko. Inače radim u vapnari pa mi auto i nije najuredniji.

Malo off ali ne mgu si pomoci: ovo je slika tvog motora ? Kao da je iz tvornice izasao

. Nije, ovo je slika skinuti s neta i na slici je motor lagune 2 phase 2, a moja je phase 1. Uredan jest, ali ne ovoliko. Inače radim u vapnari pa mi auto i nije najuredniji.
Link to comment
Share on other sites

Jesi li mijenjao MAF? Može biti i da zbog njega ide u "safe mod".

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nisam stigao mjenjati  samo sam ga otkopčao ..a klapna ona  za  mirno gašenje radi jer uredno kada ju povučem dva puta auto se ugasi.....

Jedino neznam dali igra ikakvu ulogu ona membrana sa lijeve strane usisne grane onaj okrugli dio...navodno je  taj dio puknuo .ali je otvoren.....kod crijeva koje ide unutra on je blindirano na početku ...sa lagerom ...dali to treba biti neznam !

Link to comment
Share on other sites

Kod mene se auto ne ugasi kad klapnu povučeš do kraja već samo smanji okretaje i mirnije radi, ali sad to nema veze s problemom (ili ima). Taj dio koji spominješ je spremnik vakuuma za krilca za vrtloženje koja se nalaze na usisnoj grani i moguće je da ona zezaju zato što ih vakuum (kojeg nema zbog oštećenja) ne zakreće. Pogledaj na slici dali je to taj dio.

post-11381-0-61950000-1375337036_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

je to je to i na crijevu je lager koda je blokirano da bude otvoreno ili zatvoreno

Link to comment
Share on other sites

Može biti da to zeza. Od kada je to blokirano? Jel se problem počeo javljati od kada je to blokirano?

Link to comment
Share on other sites

mislim da je to ovaj blokirao da bude stalno otvoreno kod usisa mogu probati maknuti pa vidjeti

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.