Jump to content

Jesu čemu ove žarulje?


zoky

Recommended Posts

Točan. 

Sjećam se da je za materijal pisalo ovo: Material: Full Metal Body & High Clear Glasses Lens

I onda usporedba H1 PRO vs MH1...

 

Link to comment
Share on other sites

znači unutra ide H1 xenonka? Pošto takve originalne ne postoje (imam ih i sam) nije uvijek precizna izrada i treba ih malko vrtiti lijevo desno dok svijetle da bi dobio bolji cutoff. Također jako puno ovisi i o balastima. Oni mali crni su veliko smeće, nešto bolje od Kineza je Fastbright 35W

Zbog toga su mi u novom projektu leće koje su 3'' i imaju prihvat za D2S žarulje. Već sam nabavio original Osram, slaganje fara uskoro

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Evo i usporedbe od neki dan. 

Znači iste žarulje u maglenkama H11. Na lijevu žarulju je priključen kvalitetniji balast (KDG - južna koreja) ,a na desnu onaj jeftini kineski mali crni. Razlika je očita u kolićini svjetlosti. Naravno nakon toga sam stavio i na desnu stranu isti balast ko na lijevoj.

WP_20161115_17_24_09_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

Meni nije jasno nesto. Kazete da je taj led losiji u odnosu na ksenon. Pa svi novi auti furaju ta led svijetla. Osim sto me zabljesnu ajme, svijetle jako jako plavo. Pogotovo sam to primjetio na novom Passatu, Mercedesima. I to po meni svijetli bolje. Barem u odnosu na moj. Vozio sam se u njima i kad me obilaze ne da se vidi da osvjetljavaju dalje i vise nego se bas vidi. U cemu je fora??

Link to comment
Share on other sites

razlika je LED svjetlo u faru namijenjenom za LED ili LED svjetlo u reflektorskom faru namijenjenom halogenki odnosno u leći namijenjenoj xenonu

pravi LED far (recimo kakav ima Astra u najjačem paketu opreme) svijetli bolje od xenona... ali to nije samo "stavi žarulju i vozi" nego je to točno podešeno 

Link to comment
Share on other sites

kako kod xenona tako i kod leda postoje bolje i losiji. kod xenona u evropskim autima su xenoni dosta losi (optika oko njih) i malo ih je bixenon, i onda moji projektori iz japanca pokrivaju stalno siri kut nego na cliu skupa s zakretanjem ljevo desno..

led daje manje svetlosti, samo drugacije rasporedjuje (mnogo vise baca ispred samog auta) i cine se svjetlija. plus cinjenica da je led bjelji. takodjer svi ti LED u farovima imaju OCAJAN CRI, tj jako lose reproduciraju boje, kad osvjetle nesto, pa radi toga "slika" izgleda dosta isprana. kao da su boje nezasicene. 

evo primjera, dvije zarulje s ukupno identicnim intenzitetom svjetlosti (lumena) OSRAM CBI i SRAM SVS (nekadasnji silverstar danasnji NBU)
pogledajte kolko se razlikuju i kolko su isprane boje na bjeljoj slici na kratkima (na dugim svjetlima tu je i halogeno dugo + bi-xenon pa je onda i CBI malo topliji nego da je sam po sebi

CBI kratko CBI_abblend_2048.thumb.jpg.9e01556353f0f

NBU kratko silverstar_abblend_2048.thumb.jpg.39cea6

CBI dugo CBI_fernl_2048.thumb.jpg.39f879c67d93d49

NBU dugo silverstar_fernl_2048.thumb.jpg.d82e017f

 

evo i originalni post http://blog.mercedes-benz-passion.com/2012/04/es-werde-licht-zwei-xenon-brenner-von-osram-im-vergleich/.
ovo se jos vise vidi s led zaruljama

@Zrmi RS takodjer u osvjetljenom mjestu, di je vecina zarulja 3000 - 4300K (ulicna rasvjeta) ako imate farove slicne boje cine vam se mnogo slabijeg intenziteta nego led koji je 6000-6500K pa se vidi razlika i pricinjava se kako su one jakije :D

 

Vjerovatno postoji i velika razlika u lecama.

itekako, i to ogromna, kao prvo led farovi imaju minimum 3 lece za kratko, i jos tolko za dugo, a vecina nema ispod 8 leci/ optickih elemenata sve skupa. 
takodjer tu su i znatno drugaciji "hladnjaci" tj vise su nalik onim ultra high performance PC CPU coolera. i ogromni su. 
inace prosjecni led far trosi vise struje nego isti xenon, i to gledajuci tvornicke podatke a daju manje lumena nego xenon... 

"LED" se gura jako jer je to cilj EU, dati nam SMECE od svjetla, sta od kucanskog zabranom zarulja s zarnom niti pa i halogenih, do auta. a to sto je led u startu zagadio jako puno vise to nikom nista... ista prica kao i solarni fotonaponski paneli, na kraju svog vijeka, proizvedu tek nes vise energije nego je utroseno na njihovu proizvodnju, te kanije zbrinjavanje kao otpad.. to je ogromna industrija koja puni novcanike politicarima, i finansira razne institucije kako bi se to pokazalo kao nes uber extra... 

 

Link to comment
Share on other sites

Evo i usporedbe od neki dan. 

Znači iste žarulje u maglenkama H11. Na lijevu žarulju je priključen kvalitetniji balast (KDG - južna koreja) ,a na desnu onaj jeftini kineski mali crni. Razlika je očita u kolićini svjetlosti. Naravno nakon toga sam stavio i na desnu stranu isti balast ko na lijevoj.

WP_20161115_17_24_09_Pro.jpg

a da ziher!!!

Sutra odma kupujem druge balaste! Imate preporuku?

Link to comment
Share on other sites

Da vecina kineskih ballasta ne daje potrebnih 35W ka zarulji nego tek tolko struje trosi iz auta. Ballasti imaju efikasnost od oko 80-85% tj na kraju do zarulje stize oko 27-28W. Takva zarulja se nikad neuspije zagrijati i stoga uvijek ostaje plavicase boje. A intenzitet joj nikad ne predje 50-60% od one koju bi dala na 35W

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

imam ih ja na autu ak se misli na halogene.

ma ja imam NBU pa neznam koliko je taj laser bolji? Samo halogene za sad mislim i postoje

Link to comment
Share on other sites

ma ja imam NBU pa neznam koliko je taj laser bolji? Samo halogene za sad mislim i postoje

Imam i NBU i zadovoljan sam kako svijetle. Dok na autocesti pri 140 km/h mi svjetla (mislim na kratko) ne fali, to je dobro svijetlo.

Link to comment
Share on other sites

I dobro postelana visina farova ! sto vecini zapravo jako lose (prekratko)

Zrmi taj laser je samo novo ime za NBU takoreci.

Link to comment
Share on other sites

I dobro postelana visina farova ! sto vecini zapravo jako lose (prekratko)

Zrmi taj laser je samo novo ime za NBU takoreci.

Skoro pa doslovno si u pravu. Malo drugačiji dizajn.

Uzeo sam ih si za duga na Cliu.

Link to comment
Share on other sites

Nije novo ima kad ima u ponudi i jedne i druge. Na njuskalu 170kn par. Super cijena!

Link to comment
Share on other sites

Rene ja sam mislio na xenone :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije novo ima kad ima u ponudi i jedne i druge. Na njuskalu 170kn par. Super cijena!

Džabe.

Link to comment
Share on other sites

H7

Iz prve ruke me zanima razlika između ovih novih Laser i NBU.

Ima li takvih?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.