Jump to content

Jesu čemu ove žarulje?


zoky

Recommended Posts

Iz prve ruke me zanima razlika između ovih novih Laser i NBU.

Ima li takvih?

Vjerojatno neprimjetna. Imas na youtubu filmova. Ja ju nevidim.

Link to comment
Share on other sites

a da ziher!!!

Sutra odma kupujem druge balaste! Imate preporuku?

ima croxenon s njuškala u zg. Mislim da ima ok hyluxtek balaste

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno neprimjetna. Imas na youtubu filmova. Ja ju nevidim.

Isto mislim da je neprimjetna ali te usporedbe na yt su mi katastrofa kad se radi o testu svjetla...nigdje veze.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Poslastica na kraju testa; Philips led H7 i H4!!!

Ovo me opasno zaintrigiralo

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Poslastica na kraju testa; Philips led H7 i H4!!!

Ovo me opasno zaintrigiralo

 

Papatalk

 

Aha, i mene, ali to još uvijek nije legalna žarulja. Možemo očekivati da će se i to uskoro promijenit.

 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Više mi je zao sto nije dobavljiva ;)

 

Papatalk

 

Kužim te, ali ako idem na ilegalno svijetlo, onda xenon definitivno, i na mom autu bi bio preheben. Ali zadovoljan sam sa NBU.

Link to comment
Share on other sites

ja imam retrofit bixenon, ali je jebada to sve ugraditi u far. Ovako samo ubaciš žarulju, vjerojatno i kakav balast ide, ali je jednostavnije, P&P

 

Edit: ima nešto na philips down under 

http://www.philips.com.au/c-m-li/car-lights/headlights/latest#filters=HEADLIGHTS_SU%2CSIGNALLING_LAMPS_SU%2CFK_CAR_LED%2CFK_CAR_LED_XTREME_ULTINON&sliders=&support=&price=&priceBoxes=&page=&layout=

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

ovo je tako smjesno.. ja stvarno neznam zasto auto industrija razvija sofisticiranu optiku oko led zarulja kad su i obicne sasvim "OK"

ajmo malo rekapitulirat test

"These produce a beam that meets current rules for filament bulbs. " - ovako nesto NEPOSTOJI !. postoji kriterij za zarulje koje daju vise od 2000 lumena, i koje daju manje od 2000 lumena te dnevna svjetla koja nesmiju imati 700 ili 1000 lumena kako di. 

nadalje prosjecno obicne zarulje imaju oko 1700 lumena (55W) dok 50W ima oko 1600, da bi philips bio legalan (halogen) on nesmije preci tih 2000lumena ni na onoj najacoj zarulji halogenoj, ili ako prelazi onda mora imati "not for street use" znaci da je ili jaca od prosjecne samo ~25% isto nije ni blizu 150% poboljsanje (ok to je debil ako itko vjeruje) ili je ilegalna.

kad bi led i bio legalan i dao savrsen snop, on i dalje mora imati ispod 2000 lumena pa i da se okrene naglavacke jer sve preko toga mora imati perace farova i auto nivelaciju farova te drugaciji snop svjetlosti (desni dio snopa ya manje od 2000 ide ukoso nagore, ili kao za jace od 2000, a jace od 2000 moraju imati horizontalni snop i s desne strane al samo malo izdignut u odnosu na ljevi dio snopa). 

inace samo usporedno, trenutno najjace potpuno legalne zarulje xenon su 3400 lumena, na 35W, ako se stavi ili se owerbooosta ballast lako dolazimo do 50W, gde je output oko 5000 lumena, (nije linearni rast! ) te postoje i zarulje od 4000lumena d2s na 35W ... 

ono sto i ovaj led pokazuje je da ljudi ljudi percipiraju "bjelje=jace" jer nije uopce u testu opisano koji se spekat svjetlosti promatrao. 

nadalje hladjenje te zarulje je smjesno sitno, i to bi se u zatvorenom faru da radi 10h pregrijalo samo tako i chip bi presao temp od 50°C kolko mu je cca granica (da ne pricamo o koristenju di je imalo toplije) sta mislite zasto su tolki hladnjaci na OEM farovima, bit ce za ukras :D

nemojte vjerovati bas svemu sto citate.. budite ponekad kriticni. led chip proizvodi izuzetno puno topline.. treba je odvest i ship zadrzati hladnim. nije to xenon di je max temp preko 5000°C u samoj zarulji... 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Vidi ovako. Test, odnosno, vise tekst o sijalicama, sam postavio ovde cisto zbog činjenice da je Osram Laser, to je valjda neki novi model, ispao sedmi u ovom poređenju.

Što se tiče 110, 120 ili 150% (brojeve birajte sami). Ne radi se o 1.5 puta dužem snopu, nego da u pojedinim delovima osvetljenog polja ima 150% "više svetla". Koliko je to korisna informacija, ne znam. Koliko će mi koristiti 150% više lumena na 32.3 metra ulevo od auta pod uglom od 28 stepeni i 17 minuta, još manje znam.

Ono što znam i ono što sam osetio na svojoj koži... Uzdržaću se od "nepristojnih reči", uz dosta muke, jer mi se lagano defecira više od tih normi koje nameću kojekakva regulatorna tela i komisije, čiji je jedini cilj da izmuzu fondove i budžeta nesretne tvorevine zvane EU.

Sa bivšom Lagunom 3 bilo je odvratno voziti sa halogenim sijalicama u projektorskim farovima, pogotovo u kišnim noćima. Farovi su bili bez oštećenja, "šoljice" sačuvane i nenagorele, kao i samo sočivo koje bilo bistro. Tek kada sam ugradio kineske ksenone (da, kineske) sam progledao i video kuda idem. Prethodno sam isprobao sve moguće sijalice, od Osram, preko Philipsa i efekat je bio neznatno različit. Snop je uredno svake godine proveravan na tehničkom, niko nikada nije blicao. Perače farova ionako nemaju i neki novi modeli koji imaju xenone (2000 lm), a nivelacija reaguje tek na krupnija i dugotrajnija pomeranja karoserije u odnosu na podlogu.

Što se tiče LED sijalica. U maglenke na mom Cliu su stavljena da imitiraju DRL. Clio nema fabrički maglenke, tako da su naknadno ugrađene iste i stavljene H11 LED sijalice koje su spojene tako da se pale po davanju kontakta, a po paljenju pozicije da se gase. Rade besprekorno već 18 meseci, iako prilikom paljenja doživljavaju udare od padova i skokova napona, namerno su tako vezane da vidimo dokle će trajati. H7 u glavnom faru je stavljena fore radi, jer je to ionako gradsko vozilo, gde nije primarna količina svetla. Takođe, niko se nije žalio na snop. Dobijena je "lepa bela boja snopa", i iskreno rečeno, čisto osećam laganu nelagodu u međunožju kada pominislim na to šta bi Brisel rekao. U Laguni su H7 LED bile dugo svetlo i blicanje sa njima je bilo vrlo efektno, jer odmah ostvaruju 100% snage.

Što se tiče LED oborenog svetla, fabričkog. Kvalitet varira od proizvođača do proizvođača. Od ovih "mainstream" firmi, Mazda i Opel imaju ubedljivo najbolja LED svetla, a Renaultova u novom Talismanu, pa i Meganeu, u poređenju sa njima, deluju kao sveće. Ne samo po količini svetla, već i po funkcionalnosti i mogućnostima.

P.S. Ako već pišu tolike silne norme, svakako bi trebali da zabrane halogenu sijalicu u sočivu, isto kao i naknadno ugrađeni ksenon u reflektorskom. Jednako su opasni. Bar jedna smislena stvar koju bi uradili.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Vidi ovako. Test, odnosno, vise tekst o sijalicama, sam postavio ovde cisto zbog činjenice da je Osram Laser, to je valjda neki novi model, ispao sedmi u ovom poređenju.

Što se tiče 110, 120 ili 150% (brojeve birajte sami). Ne radi se o 1.5 puta dužem snopu, nego da u pojedinim delovima osvetljenog polja ima 150% "više svetla". Koliko je to korisna informacija, ne znam. Koliko će mi koristiti 150% više lumena na 32.3 metra ulevo od auta pod uglom od 28 stepeni i 17 minuta, još manje znam.

Ono što znam i ono što sam osetio na svojoj koži... Uzdržaću se od "nepristojnih reči", uz dosta muke, jer mi se lagano defecira više od tih normi koje nameću kojekakva regulatorna tela i komisije, čiji je jedini cilj da izmuzu fondove i budžeta nesretne tvorevine zvane EU.

Sa bivšom Lagunom 3 bilo je odvratno voziti sa halogenim sijalicama u projektorskim farovima, pogotovo u kišnim noćima. Farovi su bili bez oštećenja, "šoljice" sačuvane i nenagorele, kao i samo sočivo koje bilo bistro. Tek kada sam ugradio kineske ksenone (da, kineske) sam progledao i video kuda idem. Prethodno sam isprobao sve moguće sijalice, od Osram, preko Philipsa i efekat je bio neznatno različit. Snop je uredno svake godine proveravan na tehničkom, niko nikada nije blicao. Perače farova ionako nemaju i neki novi modeli koji imaju xenone (2000 lm), a nivelacija reaguje tek na krupnija i dugotrajnija pomeranja karoserije u odnosu na podlogu.

Što se tiče LED sijalica. U maglenke na mom Cliu su stavljena da imitiraju DRL. Clio nema fabrički maglenke, tako da su naknadno ugrađene iste i stavljene H11 LED sijalice koje su spojene tako da se pale po davanju kontakta, a po paljenju pozicije da se gase. Rade besprekorno već 18 meseci, iako prilikom paljenja doživljavaju udare od padova i skokova napona, namerno su tako vezane da vidimo dokle će trajati. H7 u glavnom faru je stavljena fore radi, jer je to ionako gradsko vozilo, gde nije primarna količina svetla. Takođe, niko se nije žalio na snop. Dobijena je "lepa bela boja snopa", i iskreno rečeno, čisto osećam laganu nelagodu u međunožju kada pominislim na to šta bi Brisel rekao. U Laguni su H7 LED bile dugo svetlo i blicanje sa njima je bilo vrlo efektno, jer odmah ostvaruju 100% snage.

Što se tiče LED oborenog svetla, fabričkog. Kvalitet varira od proizvođača do proizvođača. Od ovih "mainstream" firmi, Mazda i Opel imaju ubedljivo najbolja LED svetla, a Renaultova u novom Talismanu, pa i Meganeu, u poređenju sa njima, deluju kao sveće. Ne samo po količini svetla, već i po funkcionalnosti i mogućnostima.

P.S. Ako već pišu tolike silne norme, svakako bi trebali da zabrane halogenu sijalicu u sočivu, isto kao i naknadno ugrađeni ksenon u reflektorskom. Jednako su opasni. Bar jedna smislena stvar koju bi uradili.

Slažem se. Ali moram napomenut da su halogena svijetla puno bolja na meganu 3 od recimo istih na hyundaiu i30. Oba fara imaju leću i h7. Na i30 sam i ja ugradio kineski xenon i u 6 godina 180 tkm crkao jedan balast nakon 5.5 godina i svake 2 godine/60 tkm žarulja. Najbolje su se pomagale žarulje 4300 k, daleko najbolje. Na meganu mi ne pada napamet ( za sad) ugrađivati xenon jer NBU zaista jako dobro svijetle, a duga svijetla su super.

Link to comment
Share on other sites

Brainmind nisi uopce skuzio poantu mog posta.

Al ajmo redom prvo da odgovorim na tvoje napisano.

Kao prvo naravno da nemozes videti dalje jer je svjetlo regulirano da prestane s ljeve strane snopa na cca 80m. Al da ce to sto je osvetljeno svjetliti tolko jace nemoze ni u snovima. To bi bila xenon zarulja a ne halogena. Tj 1600lumena plus 150% je 4000lumena.. To je jace od najjace legalne xenon zarulje. Znaci nigde nemoze u snopu dati tolko jako svjetlo.

Sledece mnogi proizvodjaci ugradjuju xenon od 25W koji je na granici ispod 2000 lumena i kao takvi izbjegavaju cijeli trosak silnih senzora itd..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@MilosB

Shvatio sam sve sto si napisao, iz prve.  Nego sam napisao da mi se lagano defecira od njihovih pravila, od prilagodjavanja pravila igre u korist velikih korporacija, od trocilindricnih mlinova za kafu koji truju vise od starih motora, od novih tehnologija koje su skuplje i losije od starih, od nazovi brige za ekologiju (DPF stize i u benzince) i sve to zahvaljujuci ljudima koji sede u svojim debelo tapaciranim foteljama, trose tudje pare i na hekticki saobracaj gledaju kroz zatamnjena stakla limuzina ispod cijih hauba se nalaze najmanje sestocilindrasi. Hipokrizija na nivou.

Kad budem hteo autonomnu voznju, sescu u autobus. "Brinu" o ekologiji, a bacaju osiromaseni uranijum. "Brinu" o humanosti, a bacaju kasetne bombe.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

evo i u videu se vidi ono sto govorim, po kisi ne osvetljava uopce, a stvara ogroman odsjaj koji ubija vozace u susret.. 

 

slika.JPG

Link to comment
Share on other sites

nek se posvjete malo dizajnu optike a ne samo vizualno kako izgleda far, i svaki ce moci imati hebene performanse, a ne kao pojedini auti.. sjecam se fieste mk4, isuse nisam smio ici po noci s tim autom van grada kolko je lose osvjetljavao cestu. a farovi su bili ispravni i dobro postelani.. yugo bolje osvjetljava od navedenih :D

Link to comment
Share on other sites

ma ti novi led farovi su za qrac, ubijaju žutu pjegu bolje nego xenoni u golfu kecu...tako ako ih imate na autu i dođete mi u susret možete bit sigurni da sam vam spominjao bližu rodbinu...

Link to comment
Share on other sites

Cekaj malo pa sta ne rade led matrix svjetla na principu da se gasi dioda kad se registrira pomicni objekt tj vozilo koje je ispred tebe ili ti dolazi u susret tj gasi se ona dioda koja upire u isti a ostale i dalje svjetle.

Brat mi ima ista svjetla i ni malo ne zasljepljuju jer sam vozio ispred njega nekih 100km. A padala je kisa ko iz kabla. On je odusevljen osvjetljenjem a prije toga je vozio auto s bixenon farovima.

Link to comment
Share on other sites

bio sam se vozio u novom cls-u i on isto ima ta pametna svijetla i mogu reči da svetli ko da je dan..i šta je zanimljivo da duga svijetla mogu svijetliti cijelo vreme,a da ostalim sudionicima ne smeta jer izolira svaki auto koji se nalazi ispred njega..

Link to comment
Share on other sites

I kad ti neko iz suprotnog smjera zaboravi duga ne mozes mu nista. Pametna svjetla ne daju da mu spicis duga

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Masu puta je**m mater takvima na autocesti. Jer mu senzor mene ne kuzi.

Takodjer ova sto izoliraju auto isored to je samo da spuste na kratko. Ispod toga nikad ne spusta.

Marine ovaj odsjajod mokrog je problem u suret kad je, retrovizori. Takorec ne "prenose" taj odsjaj.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Iskreno svi noviji auti tipa bmw x5 i e classa mene zasljepe. tolko jako svijetlo da doslovce nis ne vidim. od kad zatamnio prozore na autu mi je lakse kad mi takav mrcina bude na guzici. nije ugodno se vozit pored takvih. vise me zasljepe nek ovi kineski.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.