Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

da imam vlastitu radionu dizalicu .....sve se da uz  dobre volje i informiranja i zdrave logike..al pošto nemam  osim garaže  koja  je  taman za tutač.

Link to comment
Share on other sites

dosad od par ljudi sam čuo da se laguni preporuča promjena letećih ležajeva na 100 t km, jer su tvornički premeki, a jedan serviser kaže da nema to veze s tim nego sa mjenjanjem ulja?

Link to comment
Share on other sites

Zakljucak je da je Renault generalno los proizvodjac automobila , koji ugradjuje lose djelove i treba ga zaobilaziti u sirokom luku.

Moje iskustvo je takvo da mi je Iskreno zao sto sam postao vlasnikom Renault Lagune 2, jer u 50t km sam imao problema sa citacem kartice, svi zivi dihtunzi su mijenjani, prednje stabilizator vilice, nosaci motora, plocice kocnica, zadnji seleni...jucer mi je i nesto oko serva pocelo sumiti, jos nisam detektirao koji je problem...katastrofa, ovaj auto kao da je od kartona napravljen.

Tu na forumu svi samo pisu o problemima s Lagunom jos nisam naisao na nekoga tko je imao iole ozbiljnijih problema sa recimo Twingom

Link to comment
Share on other sites

Zakljucak je da je Renault generalno los proizvodjac automobila , koji ugradjuje lose djelove i treba ga zaobilaziti u sirokom luku.

Moje iskustvo je takvo da mi je Iskreno zao sto sam postao vlasnikom Renault Lagune 2, jer u 50t km sam imao problema sa citacem kartice, svi zivi dihtunzi su mijenjani, prednje stabilizator vilice, nosaci motora, plocice kocnica, zadnji seleni...jucer mi je i nesto oko serva pocelo sumiti, jos nisam detektirao koji je problem...katastrofa, ovaj auto kao da je od kartona napravljen.

Tu na forumu svi samo pisu o problemima s Lagunom jos nisam naisao na nekoga tko je imao iole ozbiljnijih problema sa recimo Twingom

 

apsolutno se slažem s tobom, nakon vw i audia, uzeo sam lagunu jer mi se svidjela koliko opreme nudi i njen komfort, ali sam iznenađen koliko banalnih stvari odlasi. tipa za leteće ležajeve lagune da se mjenjaju na 100 t km, moj passat koji je prodan je imao 340 t km i nikad leteći ležajevi nisu dirani itd. ja lagunu prodajem i vraćam se njemcima, jer reno je malo veće s**nje.

Link to comment
Share on other sites

dosad od par ljudi sam čuo da se laguni preporuča promjena letećih ležajeva na 100 t km, jer su tvornički premeki, a jedan serviser kaže da nema to veze s tim nego sa mjenjanjem ulja?

Nikakve veze nema s tim da su leteći premekani. Ja svoje nisam mijenjao, a na km satu je 212 tkm. Ima veze sa servisnim intervalima od 30000 km.

Link to comment
Share on other sites

Zakljucak je da je Renault generalno los proizvodjac automobila , koji ugradjuje lose djelove i treba ga zaobilaziti u sirokom luku.

Moje iskustvo je takvo da mi je Iskreno zao sto sam postao vlasnikom Renault Lagune 2, jer u 50t km sam imao problema sa citacem kartice, svi zivi dihtunzi su mijenjani, prednje stabilizator vilice, nosaci motora, plocice kocnica, zadnji seleni...jucer mi je i nesto oko serva pocelo sumiti, jos nisam detektirao koji je problem...katastrofa, ovaj auto kao da je od kartona napravljen.

Tu na forumu svi samo pisu o problemima s Lagunom jos nisam naisao na nekoga tko je imao iole ozbiljnijih problema sa recimo Twingom

Nemoj tako TiM, ima nas koji smo zadovoljni, doduše kako mogu pročitati jako malo :bigl: . Ja danas poslije posla idem mijenjati lijevi stabilizator, a jučer promijenio desni krajnik. Začudo, nije trebalo na optiku ići jer sam ponio šubler sa sobom :D . Ne znam kako vama auti odlaze na 70000 km, moj je onda napravljen od nekakvih specijalnih materijala.

Link to comment
Share on other sites

Nikakve veze nema s tim da su leteći premekani. Ja svoje nisam mijenjao, a na km satu je 212 tkm. Ima veze sa servisnim intervalima od 30000 km.

 

 

to sam i mislio, ja godišnje radim 50-60 t km, unatoć tim long life sranjima, nakon 10 t km išlo je novo ulje, nikad problema sa nijednim motorom nije bilo. Redovno minjenjaj, provjeraji ulje i vozi :D

Link to comment
Share on other sites

Ja sam usisnu morao promijeniti na 100tkm jer je pukla, a letece sam preventivno promijenio na 120tkm. Ali generalno nije to los auto, ovisi kako ga se odrzava..

Link to comment
Share on other sites

Problem lagune je šta traži više vlastitog angažmana u održavanju i servisiranju na koji kod novih auta nismo navikli. 

 

Svi bi aute u koje se toči gorivo i vozi.

Laguna nije takva!

Link to comment
Share on other sites

Meni servis lagune dođe kao hobi, ne žalim se uopće. Ali ja nemam problema s motorom uopće, čak u zadnje vrijeme (od kada sam očistio egr) uopće ne dimi. Kao da ima DPF čovjek na tehničkom se čudio.

Link to comment
Share on other sites

I još jedna stvar koju sam zaboravio napomenuti.

Te lagune 2 ph 1 su najmanje 10 godina stare.

Bez obzira na kilometre dolazi do zamora materijala i stvari odlaze.

Link to comment
Share on other sites

Zaista neznam šta se toliko čudite. Kupite polovne turbo(!)-dizel krstarice, i onda očekujete da vas služe kao ganc novi auti sa garancijom, gdje kada se nešto dogodi samo odete u servis i prijavite reklamaciju? Imamo uvijek iznimki gdje manje-više sve bude OK, ali eto u većini slučajeva završi negativno (sad zavisi od osobe do osobe odnosno od auta do auta koliko je to negativno (bolno) po novčaniku). Opće je poznata stvar da je kupovina polovnog turbo-dizela višestruko veći rizik nego kupnja, kad ste ga se već dotakli - polovnog Twinga.

 

Isprika za offtopic.

Link to comment
Share on other sites

Zakljucak je da je Renault generalno los proizvodjac automobila , koji ugradjuje lose djelove i treba ga zaobilaziti u sirokom luku.

Moje iskustvo je takvo da mi je Iskreno zao sto sam postao vlasnikom Renault Lagune 2, jer u 50t km sam imao problema sa citacem kartice, svi zivi dihtunzi su mijenjani, prednje stabilizator vilice, nosaci motora, plocice kocnica, zadnji seleni...jucer mi je i nesto oko serva pocelo sumiti, jos nisam detektirao koji je problem...katastrofa, ovaj auto kao da je od kartona napravljen.

Tu na forumu svi samo pisu o problemima s Lagunom jos nisam naisao na nekoga tko je imao iole ozbiljnijih problema sa recimo Twingom

 

Kod Renaulta problemi se povećavaju sa veličinom auta , tako da , što manji Renault , manje glava boli  :D

Link to comment
Share on other sites

Jer sto je manji, manje je dijelova koji se mogu pokvariti! Ja bi si kupio manji auto kad bi stao u nekaj manje od Lagune :)

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

najbolje da složiš svoj motor pa znaš sta imaš

ili naci neki polovan motor, prebaciš sve sa svog,

promjeniš letece i remenje pa sta bude.

na koliko si km mjenjao ulje 10-15000

Link to comment
Share on other sites

cijelu lagunu 1,9 dci kupiš za 2000€ i koristiš ju za dijelove. Nekako mi je bezveze dati toliku lovu samo za motor

Link to comment
Share on other sites

I šta ćeš sa ostatkom auta? Čekat da na tvome nešto crkne pa ćeš jednako staro skinut s onog da ubaciš na svoj auto? Uostalom tako i tako će propast od stajanja tako da ni to nije rješenje.

Link to comment
Share on other sites

mislim ne trebaju mi svi agregati- alternator bosch pumpa(dali ona utječe na potrošnju ako je loša ?)alanser turbina  dizne  kvačilo zamašnjak....to su stvari koje su mi ok .....a glupo mi je uzimat diže mi cijenu .A pošto znam dosta tih svih mutikaša  sa autima rečeno mi da u hr teško nač neki pošten motor taj.

to sam i govorio bez turba itd..

 

kod nas oko 1000€ traže bez agregata 

 

Link to comment
Share on other sites

od kupnje autu je mjenjano ulje tri puta,a prešao sam u godinu i pol dana  5000km,1 put je mjenjano radi kupnje drugi put zbog  puknuča povrata ulja sa turbine i treči radi zamjene turbine .tak da  neznam a ulje je inače prije mjenjano na 10000

Link to comment
Share on other sites

ma mislim da je najmanji problem u onom prije nego nestručno servisiranje i uništavanje turbine ..teško mi je povjerovati da auto radi cijeli dan bez problema ostavi se preko noči kod servisera i drugi dan  prolupa turbina.a provjereno auto je stajao 10 sati da se nije taknuo.

A ti dokaži!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nikakve veze nema s tim da su leteći premekani. Ja svoje nisam mijenjao, a na km satu je 212 tkm. Ima veze sa servisnim intervalima od 30000 km.

Ima. Na laguni 3 je to ispravljeno. Nemogu naći izvor ali je naglašeno da su pojačani leteći. To kad sam tražio za megana 3 pa sam usput naletio da su lagune 3 prve dobile te neke nove leteće. Mislim da je jedan od forumaša i mjenjao pa rekao da original drugačije izgledaju.

A ovo sa intervalima ulja stoji svakak. Overkill za svaki motor da neznam kakva su ulja danas.

Link to comment
Share on other sites

Skoro sam pričao sa momkom što je ubacio Masterov 2.5 dCi (G9U) u Espace IV 2.2 dCi , na pitanje zašto Masterov motor , kaže bolje da bude malo bučniji , nego da me klipnjača po nogama udari :D  (stari motor klipnjača probila blok) paše sve šaraf na šaraf , a Masterov se motor pokazao izdržljivijim , o detaljima se mogu raspitati.

Jedino što je problem naći Masterov motor sa malo kilometara , on je uspio naći sa orginalnih 190.000km

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.