Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Znači da ja sad trebam počet skupljati novce za novi motor, ili generalku pošto je na satu 213 tkm? Za jedno pola godine da očekujem raspad sustava?

Link to comment
Share on other sites

Kakvo crno mjenjanje letećih preventivno?

Kaj ti dosta ne govori da je svaka druga tema skoro otišli mi leteći?

Neki dan sam vozil 1.5dci, 360 tis.km,leteći "preventivno" zamjenjeni na kojih 230 t.km jer su se počeli čuti.

Link to comment
Share on other sites

I meni su u ovlastenom rekli da cemo na cca 100k km preventivno zamijeniti letece...

Zamijeniti s cim?! Nebi ih ni zamijenio nego kao naplatio nove i rad...oces brus MF!  :taz:

 

Inace me zanima jel postoje neki koji su jaci,cvrsci, podnose vise pritiska ili opet ide isti kuki unutra ako se pocne nesto dogadjati?!

Link to comment
Share on other sites

Usrmatre, ja mjenjam preventivno, ne danko... takodjer sam na 220k i ne bi htio da ih prvo cujem, pa tek onda racunam kakva bi mogla bit steta... auto bude kod mene dok se ne razleti, bez obzira kolko auti bude sa strane, a leteci vole na 200-300k reci laku noc... kaj nije pametno ulozit 100tinjak eura i preduhutrit to? Meni jest.

Link to comment
Share on other sites

ja sam za sreču dogovorio zamjenu letečih preventivne naravi na idučem intervalu zamjene ulja ,a to je bilo za nekih 2000km...NAŽALOST IDUČI TJEDAN SU PROLUPALI!!!!! :freak6:

 

Da me neko gledao u auto kako sam bio lud ziher bi mi košulju neku dali za ludaru!

Link to comment
Share on other sites

a marek, ne ide svima pamet na usi van kak nama :D...

heh, abelov bu 400k zgural bez greske, vec ga vidim :zubo:

Pa bu,začas bu to.Makar zgleda koda je u Iraku bil hehe

Link to comment
Share on other sites

I ja sam preventivno promijenio na 120000, i nije mi to tak strasno puno love izbilo a ipak sam miran, ili iduci vlasnik, svejedno. Ak se zna da nekaj hoce prolupat onda cu radije to sprijeciti!

Link to comment
Share on other sites

leteći "preventivno" zamjenjeni na kojih 230 t.km jer su se počeli čuti.

Poanta je u zadnjih 5 riječi i to mijenja totalno priču. U svim ostalim postovima to nitko nije naglasio nego bi mijenjali zbog pređenih km.
Link to comment
Share on other sites

Poanta je u zadnjih 5 riječi i to mijenja totalno priču. U svim ostalim postovima to nitko nije naglasio nego bi mijenjali zbog pređenih km.

Baš tak,al to nemreš znati kad budu vrisnuli..Na scenicu vrisnuli šogoru na 150t.km.U Francuskoj hehe

Link to comment
Share on other sites

Na jbnom golfu od starog 1.6 d u trenutku kad je prvi motor otišao u ku.ac, a tada je imao preko 400 tkm nisu se čuli leteći niti ih je itko pomišljao promijeniti. Auto (motor) je izgubio kompresiju i više nije htio upaliti. Treba li napomenuti da je auto proizveden 1988 godine i da je tehnologija i materijali od kojih se izrađuju motori (a i leteći ležaji) napredovala brzinom svjetlosti. Nitko mene ne može uvjeriti da se leteći ležaji mijenjaju preventivno, a posebno me ne može uvjeriti da je to potrebno napraviti na npr. Tim-ovom autu koji ima 70 tkm na satu. Što se tiče dankovog auta nitko od nas ne zna kako je isti održavan prije nego je došao u njegove (dankove) ruke. Leteći ležaji ne mijenjaju se preventivno!

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Pa niko ne veli nit nigde ne piše da se mjenjaju preventivno,al s obzirom kolko odlaze bilo bi ih poželjno zamijenit.A sad kak ko želi,meni tak svejedno.

Imal sam jednu klipnjaču u ruci nek dan i morem reči da grdo zgleda,čak je nagorela malo..

Link to comment
Share on other sites

Kako ne piše? Max ih je mijenjao preventivno, Pere bi radio isto.

Link to comment
Share on other sites

Ja love imam (naravno za izmjenu letećih, a ne za apartman u Vodicama), ali mi ne pada na pamet mijenjati preventivno iste.

Link to comment
Share on other sites

Na jbnom golfu od starog 1.6 d u trenutku kad je prvi motor otišao u ku.ac, a tada je imao preko 400 tkm nisu se čuli leteći niti ih je itko pomišljao promijeniti. Auto (motor) je izgubio kompresiju i više nije htio upaliti. Treba li napomenuti da je auto proizveden 1988 godine i da je tehnologija i materijali od kojih se izrađuju motori (a i leteći ležaji) napredovala brzinom svjetlosti. Nitko mene ne može uvjeriti da se leteći ležaji mijenjaju preventivno, a posebno me ne može uvjeriti da je to potrebno napraviti na npr. Tim-ovom autu koji ima 70 tkm na satu. Što se tiče dankovog auta nitko od nas ne zna kako je isti održavan prije nego je došao u njegove (dankove) ruke. Leteći ležaji ne mijenjaju se preventivno!

E moj usrmaatre kad VW nema taj problem, sve će otići njihovim motorima ali leteći nikad ama baš nikad. Brat mi trenutno vozi Audija, 1.9TDI, 300 tisuća na satu, vadi mu mast zadnji 100 tisuća otkad ga ima, i to ono ujutro kad je hladan šalta na 3000 okretaja i šta sve ne, motor kao sat!

Činjenica jest da je Renault pogođen sa tim letećima, iako nemam namjeru mjenjat na svojem vidio sam na svoje oči lager (tj. groblje) DCI motora koji su SVI DO JEDNOG otišli zbog leteći. Načitao se brdo iskustava sa stranih foruma. Švabe masovno na tim lagunama mjenjaju leteće tako da problem definitivno postoji.

Link to comment
Share on other sites

Onda neka ljud mijenjaju, ja neću. Tko voli neka izvoli. Ako moja laguna uz redovito mijenjanje ulja ne može s istim letećim ležajima prijeći barem 400 tkm onda ću je osobno gurnuti niz liticu.

Link to comment
Share on other sites

:lek:  :lek:  :lek:     ajd' da se vratimo na početak i izvučemo neku pouku i napravimo neki rezime..  .. :lek:  :lek:  :lek: :lek:  

 

Znači pouka cijele priče je :

kad se turbina razleti,ne stavljati odmah novu turbinu,nego pogledati razloge zašto je turbina vrisnula,

pogledati cijeli motor i tek tada paliti motor sa novom turbinom.

ispravite me ako griješim :spex

Logično je da će motor duže trajati ako se češće mijenja ulje,to uopće nije upitno,dalje,

vjerojatno ću i ja na 250 000 mijenjati leteće, i to samo zato jer je bivši vlasnik mjenjao ulje na 30KKM. i da umirim sebi dušu....

Link to comment
Share on other sites

:lek::lek::lek: ajd' da se vratimo na početak i izvučemo neku pouku i napravimo neki rezime.. .. :lek::lek::lek: :lek:

Znači pouka cijele priče je :

kad se turbina razleti,ne stavljati odmah novu turbinu,nego pogledati razloge zašto je turbina vrisnula,

pogledati cijeli motor i tek tada paliti motor sa novom turbinom.

ispravite me ako griješim :spex

Logično je da će motor duže trajati ako se češće mijenja ulje,to uopće nije upitno,dalje,

vjerojatno ću i ja na 250 000 mijenjati leteće, i to samo zato jer je bivši vlasnik mjenjao ulje na 30KKM. i da umirim sebi dušu....

Slažem se u potpunosti.Naročito za ovaj dio kada znaš da je ulje mijenjano na 30tkm i to je najčešći uzrok "odlaska" letećih ležaja. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

To ti misliš. Leteći ležaji imaju itekakve veze s intervalom izmjene ulja. Od stvaranja razno-raznih kiselina koje nastaju kad se produkti izgaranja spajaju s kondenziranom vodom u bloku motora i kasnije otapaju mesing od kojeg su leteći napravljeni, preko manjka podmazivanja zbog koksanih naslaga koje ometaju protok ulja kroz kanale za podmazivanje, do lošeg podmazivanja letećih zbog pucanja uljnog filma usljed istrošenog i starog ulja(manjak aditiva protiv trošenja) itd.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

E moj usrmaatre kad VW nema taj problem, sve će otići njihovim motorima ali leteći nikad ama baš nikad. Brat mi trenutno vozi Audija, 1.9TDI, 300 tisuća na satu, vadi mu mast zadnji 100 tisuća otkad ga ima, i to ono ujutro kad je hladan šalta na 3000 okretaja i šta sve ne, motor kao sat!

Činjenica jest da je Renault pogođen sa tim letećima, iako nemam namjeru mjenjat na svojem vidio sam na svoje oči lager (tj. groblje) DCI motora koji su SVI DO JEDNOG otišli zbog leteći. Načitao se brdo iskustava sa stranih foruma. Švabe masovno na tim lagunama mjenjaju leteće tako da problem definitivno postoji.

isto za fiatove, alfine motore 1.8 16v, 2.0 16v letece mjenjaš preventivno i nema stiskanja na hladno

ukoliko se toga pridržavaš nepoderivi motori

ali zbog toga sta malo ljudi preventivno mjenja letece brzo prolupaju

Link to comment
Share on other sites

Ja opet ponavljam, ukoliko moj auto (laguna 2.2 dCi) koja je prešla 213 tkm bez preventivne izmjene letećih ležaja ne prijeđe još toliko. Naravno, bez preventivne izmjene letećih ležaja i uz redovno održavanje koje podrazumjeva izmjenu ulja na maks. 10tkm osobno ću je gurnuti niz liticu.

Link to comment
Share on other sites

Jel moze netko opisati rijecima kako i u kojim uvjetima se cuju leteci lezaji?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.