Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

I šta ćeš sa ostatkom auta? Čekat da na tvome nešto crkne pa ćeš jednako staro skinut s onog da ubaciš na svoj auto? Uostalom tako i tako će propast od stajanja tako da ni to nije rješenje.

kako kome. a može se ostatak limarije prodati i kompenzirat trošak motora. Naravno, ako živiš na 10 katu i nemaš garažu, dvorište, onda to ne dolazi u obzir

Link to comment
Share on other sites

Renault se usro s tim 2.2 dci.

Iz iskustva s lagunom 2.2 dci (imali jednu službenu na poslu, negdje iz 2003.g. čini mi se), taj je motor ko od pekmeza napravljen. Servisni intervali fakat krivo postavljeni, na toj laguni su se 2 motora raspala u garanciji. Na prvome je turbina probila i zavrtio se na ulje, a na drugome je isto nešto zaribalo, to nam nisu niti rekli što ovi u servisu. Kasnije se još razletavalo svašta: turbina, katalizator, getriba, kuplung, pucali amortizeri.... elektronika na tom autu je posebna priča. 

IMHO, taj motor nije za gaženje, a gazilo ga je nas nekoliko. Auto vožen pretežno duge ture i redovno servisiran, ali badava to, da su ovi u servisu rekli da ga treba ranije servisirati, mi bi to napravili.

usrmaatreu zato i ide tako dugo jer često mijenja ulje i čisti egr. Da to ne radi, već bi i on skupljao leteće i klipnjače po cesti. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja se nadam barem 400 tkm napravit s lagunom. Ako ne može toliko onda je smeće.

Link to comment
Share on other sites

Ja se nadam barem 400 tkm napravit s lagunom. Ako ne može toliko onda je smeće.

 

Nije nemoguce

Mehanika ce izdrzati i vise, limarija,boja isto...

A svi djelovi se mogu popraviti/zamijeniti, koliko je to financijski isplativo, i nije bas ali posto si ocito zaljubljenik u Renault onda razmisljas srcem a ne glavom

Link to comment
Share on other sites

Tako je, ja sam Renault laguna fan. Ne mislim je prodavati, a i nisam imao nekakvih problema s lagunom i zato mislim da je taj cilj ostvariv.

Link to comment
Share on other sites

Po stanju unutrašnjosti,a i vanjštine ove Lagune, ne bih nikada pretpostavio da ima više od 400k km.

 

 

Ovoj da je vratit kilometre na nekih 150-170k, i može se komotno utopit ovdje negdje... :D:buck:

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je ostvariv, evo primjera.

Držim ti fige a najviše laguni da dođe do te kilometraže. Ako dođe, janje i piva za sve forumaše :tulum:

Bit će tulum sigurno. Vidio sam na mobile.de da ima prilično laguna 2.2 dCi s 300kkm+ i to mi daje nadu da je 400kkm dostižno. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Znači kameru montirati gore da snima brojač: 399998...399999... i onda zoveš novinare.

Samo nemoj ko Al Bundy kad je milju naganjao na autu :)

Link to comment
Share on other sites

Čisto rasprave radi ,ali baš nebi rekao da ostali proizvođaći autiju imaju jeftine dijelove i da nemaju mana kao i Renault.

Malo po ostalim forumima kada čovjek proleti svati da je to sve svedeno kolko para uložiš u održavanje i kako paziš toliko i traje!!!

Usporedbe radi imao sam Opel Vectru 95 godište 2.0 8v full oprema sve osim  kože auto je bio sipaj ulje samo i vozi. Promjenio jednom  svječice kablove  termostat i vodenu sa zupčastim i  samo vozi  skoro  6 godina .

Link to comment
Share on other sites

Da to je tako

jer si imao najbolji opelov motor koji se tih godina

ugrađivao u te aute.

ima i 1.8 8v motor koji je isti kao taj 2.0

razlika je samo u klipovima

Link to comment
Share on other sites

Ma kupljen je taj jer sam znao da je taj 2.0 vječan ,ali generalno ta godišta autiju su  manje osjetljiva za održavanje.Stari moj je imao Asconu sa istim tim motorom 90 godište  i auto je bio nepoderiv .

Link to comment
Share on other sites

Laguna I 2.0 RXE karavan, ove godine u ljetu u firmi je poslali u penziju (uzeo je jedan od djelatnika tako da auto i dalje vozi), 390 kkm bez ozbiljnijeg kvara, motor nikad otvaran, a koliko ja znam, stala je samo jednom - kad je ostala bez ulja u getribi :)

Dosta troši, inače neuništiv motor.

Cijeli auto IMHO dosta kvalitetnije napravljen od lagune II.

Meni osobno laguna jedinica puno draža od dvojke.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pitanjce vezano za letece lezajeve... planiram ih poreventivno zamjenit... na 220k sam i mjenjam kvacilo, pa mislim usput i to zamjenit.. pametno il ne, nemam pojma, al pretpostavljam da je dobra preventiva... dakle, nist nije otislo, niti ne znam kak se manifestiraju potroseni leteci :nezna:... i bolje da ne znam :zubo:

 

gledam okolo cijene i brandove i nemam pojma kaj napravit... cijena je manje bitna jer se radi o par sto kn... recimo u pegasu je 155kn (glyco), a u auto kreso 250-300 (king)... ADM ck opet ima glyco za slicnu cijenu ko i AK... maaalcice skuplje... svi savjeti oko branda, cijene, kvalitete, zamjene dobrodosli!

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

pa pametno je iz preventive.........da bi vidio koliko su potroseni leteči lezajevi moras ih skinuti a kad ih vec skidas onda stavi nove.....

a brand a nemres tu puno fulat...

Link to comment
Share on other sites

najbolje u servis i po broju šasije,mada ti glyco nebi trebali bit loši,a svakako ako to radiš pametno bi ti bilo stavit i nove vijke na klipnjače,nije strašan trošak a miran si....

Link to comment
Share on other sites

Pitanjce vezano za letece lezajeve... planiram ih poreventivno zamjenit... na 220k sam i mjenjam kvacilo, pa mislim usput i to zamjenit.. pametno il ne, nemam pojma, al pretpostavljam da je dobra preventiva... dakle, nist nije otislo, niti ne znam kak se manifestiraju potroseni leteci :nezna:... i bolje da ne znam :zubo:

 

gledam okolo cijene i brandove i nemam pojma kaj napravit... cijena je manje bitna jer se radi o par sto kn... recimo u pegasu je 155kn (glyco), a u auto kreso 250-300 (king)... ADM ck opet ima glyco za slicnu cijenu ko i AK... maaalcice skuplje... svi savjeti oko branda, cijene, kvalitete, zamjene dobrodosli!

Krenu se čuti na visokim okretajima pa kak se troše čuju se sve niže i niže. Jednostavno nakratko začekića kad ga lupiš do poda u leru. Sad pošto je ovdje dizel to je malo teže.

Link to comment
Share on other sites

Krenu se čuti na visokim okretajima pa kak se troše čuju se sve niže i niže. Jednostavno nakratko začekića kad ga lupiš do poda u leru. Sad pošto je ovdje dizel to je malo teže.

tnx... kod mene tih zvukova nema... al ko zna, mozda se prikriju pa ih ne cujem... ne radi motor ko da je nov, al nema nikakvih nezdravih zvukova niti u jednom rezimu rada...

 

marky, po br šasije sam i dobio ponude, al mi smrdi nekaj kad je kod jednih 155, a kod drugih skoro duplo!! e, zakaj da mjenjam vijke na klipnjačama? nisam nikad prckal po tome pa ne znam ni koja im je funkcija ni kak se trose, habaju il kaj vec... tnx

Link to comment
Share on other sites

Te leteće bi trebalo mjenjat na svakom velikom servisu kak je krenulo.Pa si miran.Možda.

Link to comment
Share on other sites

Ajde na pretjerujte koji k ćeš mjenjati ležajeve iz preventive? Pa nije to Airbus pa da mijenjaš tako dijelove. Kad odu promijeniš ih i gotovo.

Link to comment
Share on other sites

Hehehe, zato i ocu to napravit... puno km, mapiran motor... zasto ne ulozit par sto kn i eliminirat jednu od mogucih havarija?

Link to comment
Share on other sites

na dizelu će teško čut leteće...a kad ih čuje onda je vjerovatno već radilica dobila...znam jer se meni desila pizdarija sa letećima na dosta manjoj kilometraži ,pa sam usput bio i dobro oženjen...investicija u leteće,nove vijke i brtvu kartera ti je reda 100€ nije puno s obzirom što eventualno možeš spriječit,a i 200 tkm nije malo...vijci se mjenaju iz razloga što se deformiraju nakon prve ugradnje i ponovna ugradnja nije preporučljiva...jel to ponuda iz ovlaštenog renault servisa ili...ja sam sebi uzeo glyco na ovom sad motoru i platio sam nešto manje od 400 kn...i brtvu uzimaj obavezno original, ove zamjenske su sve li la...

Link to comment
Share on other sites

tako je kad cuješ letece

radilica je vec dobila po pi*ki*a.

mjenjaj ležaje šarafe i brtvu kartera

onda vozi još 100,000 ili ga prodaj prije.

razlika u cjeni je vjerojatno zbog toga

gdje nabavljaju

Link to comment
Share on other sites

French, na koliko ti je ono megane, 300k?

Po takvoj kalkulaciji tebi su se već odavno trebali razleteti leteći :-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.