Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Ima. Na laguni 3 je to ispravljeno. Nemogu naći izvor ali je naglašeno da su pojačani leteći. To kad sam tražio za megana 3 pa sam usput naletio da su lagune 3 prve dobile te neke nove leteće. Mislim da je jedan od forumaša i mjenjao pa rekao da original drugačije izgledaju.

A ovo sa intervalima ulja stoji svakak. Overkill za svaki motor da neznam kakva su ulja danas.

Nomalno da su pojačavani tako da mogu izdržati idiotske servisne intervale od 30000 km. To nipošto ne znači da su ovi ugrađeni bili premekani za normalnu upotrebu. Napisao sam da kod mene nisu mijenjani, niti preventivno, niti zato što su otišli. Inače se leteći ležaji rade od mekše slitine (mislim da je nekakv mesing u pitanju).

Link to comment
Share on other sites

Skoro sam pričao sa momkom što je ubacio Masterov 2.5 dCi (G9U) u Espace IV 2.2 dCi , na pitanje zašto Masterov motor , kaže bolje da bude malo bučniji , nego da me klipnjača po nogama udari :D  (stari motor klipnjača probila blok) paše sve šaraf na šaraf , a Masterov se motor pokazao izdržljivijim , o detaljima se mogu raspitati.

Jedino što je problem naći Masterov motor sa malo kilometara , on je uspio naći sa orginalnih 190.000km

2.5 dCi je u biti 2.2 dCi kojemu je malo povećan hod klipa. Normalno da većina toga paše. Međutim i sve verzije 2.2 dCi nisu iste. Neke imaju, a druge pak nemaju osovine za uravnoteženje. Jedne vezije 2.2 dCi imaju rashladne kanale u glavi okruglog, a druge kvadratnog presjeka , neki imaju klapne za vrtloženje, dugi pak nemaju itd.

Link to comment
Share on other sites

Jeftinije i sigurnije ti bude ispalo slaganje svojeg motora,naravno ak ti je majstor frend pa posel rješite jeftino.

Link to comment
Share on other sites

Nomalno da su pojačavani tako da mogu izdržati idiotske servisne intervale od 30000 km. To nipošto ne znači da su ovi ugrađeni bili premekani za normalnu upotrebu. Napisao sam da kod mene nisu mijenjani, niti preventivno, niti zato što su otišli. Inače se leteći ležaji rade od mekše slitine (mislim da je nekakv mesing u pitanju).

To je osnovni i jedini problem , predugi servisni intervali a malo i kumuju tome i višestruko veća opterećenja.

Npr. Laguna 1.9 dCi sa 120KS ima iste ležajeve kao i Clio 1.9D sa 65KS iz 1991. godine , znači snaga povećana 100% i servisni interval produžen 200% , pa nije čudo da okrene ležaj...

Link to comment
Share on other sites

Nikome na 150 000 km neće otići leteći ležaj ako se pridržavao servisnih intervala od 10-15 tkm i ako auto nije "terorizirano". S tim da moram napomenuti da ovo vrijedi ako je auto servisiran u skladu s navedenim intervalima od početka eksploatacije (što najčešće nije slučaj).

Link to comment
Share on other sites

Za tu lagunu(karavanušu) ti paše G9T 703 motor. Pašu ti svi G9T motori, ali svi imaju neke svoje "osobnosti".

Link to comment
Share on other sites

Dali če biti neki problem sa razlikama ili je nebitno,dali treba  biti identično nekaj sa kompjuterom motora,do koje godine je rađen 2.2dci 2003-4 ili?

Link to comment
Share on other sites

Ugrađivan je i u phase 2 znači sigurno do 2005. Ne bi trebalo biti nikakvih problema što se tiče ugradnje u fizičkom smislu, ali što se tiče ECU-a ne znam. Znam da sa 702 i 703 varijantama nebi trebalo biti nikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

znači čak do 2005 znači dalo bi se nač i mlađahniji...kako saznati naziv recimo tog modela iz  2005 .702-3 su do koje godine.Predpostavljam da se motor treba programirati sa kompjuterom nemaju svi motori isti rad ..varijable ostaju u starom motoru.I još jedno pitanje dali direktan utjecaj na potrošnju imam bosch pumpa ili ne.Čisto jer ova moja laguna je trošila malo preveč pa ako uzimam motor i igra ulogu pumpa da i to riješim.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da kod 2.2 dci najveću ulogu u potrošnji ( osim naravno vt pumpe i općeg stanja motora) igra EGR. Što se tiče motora trebalo bi provjeriti, ali znam da phase 2 ima drugačiji EGR.

Link to comment
Share on other sites

znači ako uzimam poslje 2002 godine motor pametno je da imam komplet gore  klapnu sa erg-om bosch pumpom --dai je razlika u nosačima motora   gornjim i donjim?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nema razlike, ali ako i ima onda su to varijacije na temu i sve bi trebalo pasati.

Link to comment
Share on other sites

čisto da znam nije isto uzet iz 2002 i 2005 ako je očuvaniji  samo prebacim ono ispravno sa svojega usisnu remen kanalni španere NOVO- zamašnjak dizne  alternator alanser turbinu..

Link to comment
Share on other sites

ECU ćeš trebati ostaviti iz svoje, EGR kućište EGR-a isto tako.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nakon malog istraživanja po švabskim i francuskim forumima nažalost šou sa letećima se nastavlja i na zadnjim generacijama i ništa nije riješeno. Našao sam X slučajeva gdje je ljudima okrenulo na relativno maloj kilometraži. Lagune su poprilično zahvaćene s tim problemom za razliku od megana.

Zato pamet u glavu i  redovito svježe ulje u motor.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

neznam

možda najbolje ulje mjenjati na 10-15 tisuca

preventivno zamjeniti letece na 5 izmjeni ulja.

To je jedino rješenje + na to bi ja još dodao analizu ulja svake druge godine.

Link to comment
Share on other sites

U biti nema više onog "toči i vozi" , s obzirom na ovakve kvarove je "toči,analiziraj i možda vozi".

Madafaka,kud to vodi.

Link to comment
Share on other sites

Vodi naše novčanike u provaliju eto kud vodi. Isto sam negdje iskopao podatak da je prije 15 god prosječna kilometraža bez veliki kvarova bila 230 tisuća, danas je pala na 42 tisuće.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Ne teba peventivno mijenjati leteće. Problem nastaje jer su servisni intervali od početka eksploatacije 30000 km. Čak i u ovim novijim autima servisni intervali nisu smanjeni nego je dodan nekakav sustav koji kao nadzire uvjete u kojima se upotreblajva auto (gradska vožnja, vožnja autocestom9 i na osnovu toga predlaže izmjenu ulja. Leteći ležeji su jako osjetljivi na loše ulje i zato se to događa. Ja ne znam kakvi su bili uvjeti ekspoloatacije mog auta, ali znam da leteći nisu mijenjani. Ja se držim servisnog intervala od 8000 km (pretežno gradska vožnja kreni-stani uz hladan motor) i do sada problema nisam imao (prešao sam osobno 48 000 km).

Link to comment
Share on other sites

za svako auto,a posebno za turbo motore važi: redovno mjenjaj i kontroliraj ulje, ne gazi ga dok se ne ugrije na radnu temperaturu, ako ga forsiraš, kad staneš ostaviš par minuta da odradi u leru prije nego ga ugasiš, i naravno redovno propuši ako je puno gradske vožnje. male sitinice koje puno znače za motor/turbinu.

Link to comment
Share on other sites

Vec sam govorio o tome u drugoj temi

zašto je servisni intervali pomjereni na 30.000

nije to zbog kvalitete ulja

nego da se motor prije raspadne

taman istekne garancija može u smece.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.