Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

nije diesel, pa nisam ni jednom. Vozim dok ne crkne na elf 10w 40 ili 5w 40, što naleti

Link to comment
Share on other sites

Zasto vi mislite da 180 000 km nije puno za masinu? Mozete li si predociti koliko se puta okrenula ta radilica? Npr da vrtis masinu oko 2000 okr u prosjeku. Da je prosjecna brzina svih godina bila 60 km/h, to je 3000 sati puta 2000 okr u min je 120 000 u jednom satu. Puta 3000 sati ispada da se radilica okrenula ukupno oko 360 000 000 puta. Da tristosezdeset milijuna puta. I sad je cudno da lageri odu?? Think.

Je samo sto se manje okrenula za istu kilometrazu to su vise potroseni jer je opterecenje bilo vece.

Tj boljebda se okrenula 720 ooo ooo za istu tu racunatu kilometrazu nego 360 ooo ooo :) ako uzmemo identicne rezime voznje/ubrzanja

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hoću reći materijali imaju svoj vijek trajanja. Koji je nekad dosta različit. Bio to bilo koji auto. Ležaj ne proizvodi Renault. Nisu na svim renaultima lezajevi stavljeni isti. Na taj su stavili slabije kvalitete lezaje i riknuli su. Svaki proizvođač ti daje garanciju 100000 km na motor. A hoće li izdržati 120000 ili 420000 to ovisi o puno faktora. Inače radim na strojarskom faxu bas u laboratoriju za materijale. Ne da se pohvalim nego da pojasnim da baratam materijom.

Link to comment
Share on other sites

Kakve rasprave o letecim.

Evo, na meganu 1.5/106 sam ih mijenjao na 94 tkm. Preporuka je mijenjati ih svakih 100 tkm i to im je slaba tocka.

Trosak je bio cca 300 kn.

Auto, osim potrosnog materijala ( kugle, spone i stabilizatori), nije imao niti jedan jedini kvar.

I da, letece cu opet zamijeniti na oko 190 tm, ako auto bude kod mene.

Ulje mijenjam na max 10 tkm

Link to comment
Share on other sites

Jasno. Nije to mercedes 200d sa 65 ks koji je mogo ic pola milijuna km. Imate nabrijane turbo motore i onda se cudite kak lezaj vrisne..

Link to comment
Share on other sites

Kakve rasprave o letecim.

Evo, na meganu 1.5/106 sam ih mijenjao na 94 tkm. Preporuka je mijenjati ih svakih 100 tkm i to im je slaba tocka.

Trosak je bio cca 300 kn.

Auto, osim potrosnog materijala ( kugle, spone i stabilizatori), nije imao niti jedan jedini kvar.

I da, letece cu opet zamijeniti na oko 190 tm, ako auto bude kod mene.

Ulje mijenjam na max 10 tkm

baš bi bilo dobro vidjeti kakvi su pri drugoj izmjeni s obzirom na izmjenu ulja svakih 10tkm

Link to comment
Share on other sites

Ja to ne mogu vjerovat. Iskreno.

Koji su to motori i iz koje godine ?

Prije sam vozil Forda i tamo se recimo na mk4 mondeima iz 2007 mijenja zupčasti na 120 000km, a vi ovdje da je normanlo mijenjat leteće ležajeve na radilici na 100 000km ?!

Wtf ?

Ono...kad netko spomene DMF onda se ukomira, a recimo na Fordu prolupa na preko 230 000km..i to je koma, jelte ..

A VW fahreri mijenjaju DMF i kuplung na 100 000km i to je isto normalno.

Čudno mi to malo..

Link to comment
Share on other sites

Svaki ima svoj križ.

Znades i sam da zavisno o motoru Ford ima problema sa zamašnjakom, homokinetičkim, poluosovinama, diznama, turbinom.

Najjače je što npr špricalice za stakla sline stalno pa kapa po motoru direkt na bobinu koja zbog toga često ode u vjecna lovišta a od druge svjecica pukne.

Link to comment
Share on other sites

Ja cu svoj motor K9K 110 DPF otvoriti odozdo na 300k km, ne da promjenim letece, nego cisto da vidim u kakvom su stanju. I onda cu ih vratiti na mjesto. :D I tako do 500k km.

Link to comment
Share on other sites

Da, Focuse to j**e. Ali to riješiš sa DYI šemom. A ovdje leteće mijenjat...?!

Moj motor na Fordu bi išao u vječna lovišta prije nego bih to radio.

Ovo sa turbinama, injektorima ide preko 200 000km i to samo kod onih koji su tlačili auto..npr. hladnog dizla čepit itd.

Ja sam svog mk3 mondea dal na 280 000tkm.

Niti turbina imala lufta niti jebali injektori. Bitno je auto održavat i pazit.

Ali velim, mijenjat ležajeve na 100 000km mi je ono..

Dobro, kako to spriječit ?

5w-40 na 10000km mijenjat ?

Link to comment
Share on other sites

Ulje mijenjati na max 15.000 km i ne stiskati full gas na malom broju okretaja kad je moment najveći.

Leteći lezaji mogu biti problem na 1.5 i 1.9 dCi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Da, Focuse to j**e. Ali to riješiš sa DYI šemom. A ovdje leteće mijenjat...?!

Moj motor na Fordu bi išao u vječna lovišta prije nego bih to radio.

Ovo sa turbinama, injektorima ide preko 200 000km i to samo kod onih koji su tlačili auto..npr. hladnog dizla čepit itd.

Ja sam svog mk3 mondea dal na 280 000tkm.

Niti turbina imala lufta niti jebali injektori. Bitno je auto održavat i pazit.

Ali velim, mijenjat ležajeve na 100 000km mi je ono..

Dobro, kako to spriječit ?

5w-40 na 10000km mijenjat ?

 

trosak od 300kn (cca kolko i ulje) poredis s DMF om na fordu koji je 1000€ skoro svakih 200ooo ili na VW na svakih 100ooo pa mogu se namijenjat letecih uz svaku promjenu ulja i jos necu potrositi kolko na fordu za jedan DMF... sta ste vec zapeli za te letece i iscudjavate se ko krava zagledana u sarena vrata

Link to comment
Share on other sites

trosak od 300kn (cca kolko i ulje) poredis s DMF om na fordu koji je 1000€ skoro svakih 200ooo ili na VW na svakih 100ooo pa mogu se namijenjat letecih uz svaku promjenu ulja i jos necu potrositi kolko na fordu za jedan DMF... sta ste vec zapeli za te letece i iscudjavate se ko krava zagledana u sarena vrata

poprilicno nerazumljivo moram priznat

Link to comment
Share on other sites

poprilicno nerazumljivo moram priznat

Ja sam shvatio da se na Renaultu kvačilo nikad ne mijenja :) Ili ?

Link to comment
Share on other sites

Pa neka i budu leteći dio velikog servisa. Potrošni dio. Koga brine neka mijenja.

Sent from my LG G4

Link to comment
Share on other sites

Lezaj ko lezaj ima svoj vijek trajanja, kotrljajuci ili klizni, svejedno. Materijal se trosi i gubi svojstva.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam shvatio da se na Renaultu kvačilo nikad ne mijenja [emoji4] Ili ?

Slucaje s dmf-om na renolu mozes na prste nabrojat :) a retko koji je mijenjao kbacilo ispod 400ooo... Pogotovo na 1.9

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moje kvacilo je originalno i broji 325 000km na 1.9dci, ali zato brate je motorna instalacija toliko losa da je to uzas...pocele su zice pucati kod konektora

Link to comment
Share on other sites

Na ovakve priče mi dođe da iz fore zamjenim svoje, inače motor je na 260 tkm.

Ulje na 15 - 16 tkm, ono što sam sve našao iza bivših vlasnika rekao bi da su oni rjeđe mjenjali. Dakle, moji su se već dva puta trebali preokrenuti i prolupati.

Čisto radoznalosti, koliko ljudi je imalo zapravo problem s letećim?

Link to comment
Share on other sites

Veoma mali broj ljudi, uglavnom oni koji su vozili 30 tkm isto ulje, imali puno gradske vožnje na tom ulju ili su motori prešli magičnih 134256 km kad su ih kupili iz uvoza. A stvarno su zgazili 500 tkm i više. 

Link to comment
Share on other sites

Na ovakve priče mi dođe da iz fore zamjenim svoje, inače motor je na 260 tkm.

Ulje na 15 - 16 tkm, ono što sam sve našao iza bivših vlasnika rekao bi da su oni rjeđe mjenjali. Dakle, moji su se već dva puta trebali preokrenuti i prolupati.

 

Čisto radoznalosti, koliko ljudi je imalo zapravo problem s letećim?

pa promijeni iz fore. Košta te kao jedna izmjena ulja više, naštetiti ne možeš novi su bolji od starih ma kakvi bili

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.