Jump to content

mane laguna 2


Tanatos

Recommended Posts

Kad vidim koliko traže za Polo........jao

 

Ali činjenica je to da možete vi tražit koliko god želite ali auto će se prodat po onoj cijeni koliko je kupac spreman platit i koliko se hitno gazdi rješit auta. Vani su stare Lagune po 800 do 1500 eur. Biraj. Kome je napeta Laguna 2 ni u ludilu je nebi trebao kupovat kod nas.

I vani imaš smeća i dobrih auta. Lagunu neću ni prodavati upravo iz razloga koji si naveo. Još jednom ti pišem da će samo mazohist prodati takav auto za 20000 kn u koji je samo na veliki servis uložio 4000+ kn.

Link to comment
Share on other sites

Sve je od osobe do osobe tj. od slučaja do slučaja. Obitelj i ja auto većinom ne koristimo za vožnju po gradu već nekoliko puta godišnje za rutu od 500 km i nazad, tako da amo ciljali na udubnost. Kako se vuče i dosta stvari, došao sam do zaključka kako ništa ispod D-segmenta nema smisla. Da imam para, bio bi to Subaru ili eventualno Mercedes, ali da - HR realnost.

P.S. Golf je nepoderiv, ali Mercedes 124 sa 250D motorom je neuništiv ;)

Nemoj samo E klasu od 2002 do 2006, one su poznate po hrđanju :D

Link to comment
Share on other sites

I to ti je od slučaja do slučaja. Ako će ti prijašnji vlasnik, kao što je u mom slučaju, priložiti sve račune održavanja i popravaka i to u ovlaštenom i ako ti kaže da odvezeš auto gdje god želiš na pregled i ako te nazove za par mjeseci i pita služi li auto svrsi, onda... zašto ne?

Još će te poslat u neku stvar ako previše pilaš.....:)

 

Nema tu puno pametovanja, pogledaš sviđa ti se ne sviđa i vozi miško. Puno sam auto tako kupio i bili su jako dobri.

Šta se ima pametovat oko Lagune koja košta 800 eur??? Čim pali i vozi ma doooooobra je!

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoj platio 3500€do registracije,uvoz iz Slo. Prošao sam u 7 mjeseci 12000 i koštala me samo servisa. Udobna,prostrana...mislim da to ovisi od auta do auta i vlasnik do vlasnika. A dal se isplati...svakome se nešto isplati,meni je za sad odlićna i opet bi je uzeo. Nije savršena ali nije ni jedan auto,mislim da vrijedi taj novac.

Link to comment
Share on other sites

Kad mi frend javi da gore u DE ima neka u voznom stanju za 500 eur odma idem po nju, tad mi je najsavršeniji auto na svijetu:)

Da treba i servis veliki odradit nije problem za te pare.

Link to comment
Share on other sites

Kad mi frend javi da gore u DE ima neka u voznom stanju za 500 eur odma idem po nju, tad mi je najsavršeniji auto na svijetu:)

Da treba i servis veliki odradit nije problem za te pare.

Jedan od razloga zašto moja ne zahebava je možda zato što je kupljena u DE i to preko rođaka koji ima svoju tvrtku koja se bavi rabljenim autima. Čekao sam 2 mjeseca da mi nađe lagunu koja je prema njegovim standardima dobra, i nisam se zahebao nikako.

Link to comment
Share on other sites

Meni su se auti iz DE pokazali osjetno boljima i opremljenijima nego naši tu, ne kažem ja da Renault radi posebno auta za HR ali ove naše ceste pa one famozne kockice od granita koje je davno neko trebao povadit, pa naše neodržavanje auta pa štednje na filterima ma joj sto toga. 

Link to comment
Share on other sites

Kad mi frend javi da gore u DE ima neka u voznom stanju za 500 eur odma idem po nju, tad mi je najsavršeniji auto na svijetu:)

Da treba i servis veliki odradit nije problem za te pare.

Vidiš, uopće nisam uzeo u obzir uvoz kad sam kupovao auto.

Koliko bi izašla u Švabiji jedna neregana LA2 dizelašica stara 10-ak g pod uvjetom da je solidna? I koliko se plaća uvoz uopće?

Link to comment
Share on other sites

Nemoj samo E klasu od 2002 do 2006, one su poznate po hrđanju :D

 

E pa ima razlika između W124 i E-klase (kako se zvala poslije 124-ke). Čim ubaciš nešto "klasa" u naziv auta, ne može biti dobro :D

Link to comment
Share on other sites

E pa ima razlika između W124 i E-klase (kako se zvala poslije 124-ke). Čim ubaciš nešto "klasa" u naziv auta, ne može biti dobro :D

Eh ta dobra stara W124 i još ako je 240d...., a prije nje nepoderiva W123 popularna "kenja".

Link to comment
Share on other sites

Eh ta dobra stara W124 i još ako je 240d...., a prije nje nepoderiva W123 popularna "kenja".

 

Ako misliš na OM602 motor (2497 kubika) koji se proslavio upravo u W124, samo da ti kažem da je u W124 nosio oznaku 250 D, a u W201 (popularni MB 190), nosio je oznaku 190 2.5.

 

Ako misliš na OM616 (2404 kubika), taj se ugrađivao u W123 i W460 (G-klasa) i nosio je oznaku 240D.

Za OM602 se sve više i više pojavljuju ljudi sa tvrdnjom da je prešao između 500 i 1000 tkm.

I moj bi stari to mogao tvrditi da mu brojač kilometara nije stao prije tri godine na 373 tkm :D

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

I vani imaš smeća i dobrih auta. Lagunu neću ni prodavati upravo iz razloga koji si naveo. Još jednom ti pišem da će samo mazohist prodati takav auto za 20000 kn u koji je samo na veliki servis uložio 4000+ kn.

 

1.9 dCi se dade održava za nešto manje pare. Konkretno, nedavno sam za dijelove za mali i veliki servis dao 1800 HRK, ništa vanredno nije bilo očito. Možda sam trebao uzeti malo kvalitetnije dijelove, ali vrlo slabo ga vozimo (6-7 tkm godišnje), tako da će promijena dijelova biti na vremenskoj bazi, a ne na bazi kilometara. 

Link to comment
Share on other sites

Ako misliš na OM602 motor (2497 kubika) koji se proslavio upravo u W124, samo da ti kažem da je u W124 nosio oznaku 250 D, a u W201 (popularni MB 190), nosio je oznaku 190 2.5.

 

Ako misliš na OM616 (2404 kubika), taj se ugrađivao u W123 i W460 (G-klasa) i nosio je oznaku 240D.

Za OM602 se sve više i više pojavljuju ljudi sa tvrdnjom da je prešao između 500 i 1000 tkm.

I moj bi stari to mogao tvrditi da mu brojač kilometara nije stao prije tri godine na 373 tkm :D

Mislio sam na taj OM602, to je bio motor. Ima mi ga stric u W124, a taj vodi računa o autu kao "mater o ludoj kćeri". Ni on sam ne zna koliko je prešao s njim.

Link to comment
Share on other sites

1.9 dCi se dade održava za nešto manje pare. Konkretno, nedavno sam za dijelove za mali i veliki servis dao 1800 HRK, ništa vanredno nije bilo očito. Možda sam trebao uzeti malo kvalitetnije dijelove, ali vrlo slabo ga vozimo (6-7 tkm godišnje), tako da će promijena dijelova biti na vremenskoj bazi, a ne na bazi kilometara. 

U pravu si, 2.2 dCi je skuplji za održavanje jer je mene samo set zupčastog remena izašao 1300kn (original). Pumpa vode je oko 500 kn, a di je još stazni remen (150 kn), natezač staznog remena (oko 600 kn), rola staznog remena (oko 300 kn), antifriz (oko 100 kn), ulje (oko 250-300 kn), filter ulja (80 kn). Računaj još ruke i doći ćeš do cifre od 4000 + kuna.

Link to comment
Share on other sites

Auto se ne vozi pola miljona km, auto se vozi max 2-3 godine i kupuje drugi. Osim ako nije neki klasik ili oldtimer.

Link to comment
Share on other sites

Auto se ne vozi pola miljona km, auto se vozi max 2-3 godine i kupuje drugi. Osim ako nije neki klasik ili oldtimer.

Upravo tako, ali s jednim ako. Ako imaš najmanje 2000 eura plaću i siguran posao.

Link to comment
Share on other sites

Vidiš, uopće nisam uzeo u obzir uvoz kad sam kupovao auto.

Koliko bi izašla u Švabiji jedna neregana LA2 dizelašica stara 10-ak g pod uvjetom da je solidna? I koliko se plaća uvoz uopće?

Ma imaš ih gore masu za 1500 eur max ali ja spuštam te cijene jer imam ljude za to. Nedavno je frend dovezao jednu za 800 eur bila skroz ok za vozit, prodao je odma isti dan kad je došao u ZG za 3000 eur. Auto bilo pali vozi.

Link to comment
Share on other sites

Ma imaš ih gore masu za 1500 eur max ali ja spuštam te cijene jer imam ljude za to. Nedavno je frend dovezao jednu za 800 eur bila skroz ok za vozit, prodao je odma isti dan kad je došao u ZG za 3000 eur. Auto bilo pali vozi.

Upravo zbog ovakvih kao sto si ti smo opet smetliste za isluzene aute sa zapada. A kao da to nine dovoljno, auti koji kod nas valjaju, npr. moja, TIMova ili usrmaatreova Laguna se ne moze prodati jer vrijedi daleko vise i od cijene za koju si ti tu uvezenu prodao, a kamoli od nabavne cijene gore u DE. Uzmi samo u obzir da je moja placena 245000 kn u Hr nova, ima pravih 155000 km i novu usisnu, letece, selene, diskove, plocice, krajnike, nosace motora itd. Da se razumijemo, ja sam svoju mislio prodati za 35tkn al mi je edan jedini lik koji ju je uopce provozao nudio 30 sto mi je bilo stvarno smijesno jer znam kakav je auto!

Na kraju sam je ostavio starom koji je moze bez ulaganja voziti svojim ritmom joj bar 5-6 godina.

Dakle, mozes ti uvesti za 800€ nesto ali racunaj da ces upucat u takav auto bar 25000kn ako hocea da bude u tip top stanju kao recimo moj! A ja se u autu koji nije tako uredan ne zelim voziti ni na posao a kamoli nekamo dalje, netko mozda hoce...

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Nisu vani auti uopće toliko isluženi ništa više od naših koji su i u gorem stanju jer nam gorivo, ceste, održavanje, kultura nije na razini DE. Nisu auti toliko isluženi koliko su kod nas auti precjenjeni ali s jedne strane mi je jasno da tako mora biti jer je naš standard slab i plaće male. Vani klinci na faksu zarade 800 eur mjesečno da odrade parcijalno radno vrijeme na poslu, kod nas neki ni plaću nemaju toliko. Stare aute (10 godina i više) voze u DE turci, iračani, sirijci, cigići, albanci i sl. Švabo auto kupuje novo i za par godina mjenja opet za novi ili što mi je još luđe kupe novi auto i voze ga jedan uljni interval onaj dugački long life i onda mjenja za novo tako nikad nema servisa samo pići po novome i troši na gorivo al to nije za keš vozilo neg neki oblik lizinga. Zamisli neko te pita kad mjenjaš ulje a ti kažeš - nikada:) 

Link to comment
Share on other sites

Upravo zbog ovakvih kao sto si ti smo opet smetliste za isluzene aute sa zapada. A kao da to nine dovoljno, auti koji kod nas valjaju, npr. moja, TIMova ili usrmaatreova Laguna se ne moze prodati jer vrijedi daleko vise i od cijene za koju si ti tu uvezenu prodao, a kamoli od nabavne cijene gore u DE. Uzmi samo u obzir da je moja placena 245000 kn u Hr nova, ima pravih 155000 km i novu usisnu, letece, selene, diskove, plocice, krajnike, nosace motora itd. Da se razumijemo, ja sam svoju mislio prodati za 35tkn al mi je edan jedini lik koji ju je uopce provozao nudio 30 sto mi je bilo stvarno smijesno jer znam kakav je auto!

Na kraju sam je ostavio starom koji je moze bez ulaganja voziti svojim ritmom joj bar 5-6 godina.

Dakle, mozes ti uvesti za 800€ nesto ali racunaj da ces upucat u takav auto bar 25000kn ako hocea da bude u tip top stanju kao recimo moj! A ja se u autu koji nije tako uredan ne zelim voziti ni na posao a kamoli nekamo dalje, netko mozda hoce...

 

I moja je dobra!!! I još me tu i tamo sa narančastom lampicom pozdravi, što sa vašima nije slučaj! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Upravo zbog ovakvih kao sto si ti smo opet smetliste za isluzene aute sa zapada. 

 

Ne mislim da su isluženi niti da ćemo postati smetlište, konkretno ako je o LA2 riječ. Budući da se velik broj LA1 još bez problema vozi, za pretpostaviti je da će dvojka doživjeti duboku starost jer je to, unatoč svim pričama, tehnički solidan auto. Da ne spominjemo TLBALK i TLALLE priče.

 

Puntići od 10-15 godina, stariji golfovi i prastari mercedesi kakav ima moj stari, tog se trebaš bojati (u smislu da ćemo postati smetlište). Premda će ovi zadnji još dugo poživjeti ;)

Link to comment
Share on other sites

230kkm + nešto sitno na mojoj, ja zadovoljan. Redovni i veliki servisi, neplanirano vjetrobransko staklo i reparacija pumpe visokog pritiska.

Što se tiče lampica, isključivo vezano uz hladno vrijeme (ispod 5°C), povremeno zasvijetli greška senzora pritiska u gumama. Prednji desni, to kaže univerzalna dijagnostika, ali bez detalja.

Morati ću navratiti do kolege usrmaatre kad sljedeći put krenem na teren u Omiš ili negdje na jug, da vidimo šta Clip kaže :laugh:  .

Link to comment
Share on other sites

230kkm + nešto sitno na mojoj, ja zadovoljan. Redovni i veliki servisi, neplanirano vjetrobransko staklo i reparacija pumpe visokog pritiska.

Što se tiče lampica, isključivo vezano uz hladno vrijeme (ispod 5°C), povremeno zasvijetli greška senzora pritiska u gumama. Prednji desni, to kaže univerzalna dijagnostika, ali bez detalja.

Morati ću navratiti do kolege usrmaatre kad sljedeći put krenem na teren u Omiš ili negdje na jug, da vidimo šta Clip kaže :laugh:  .

Nema problema, rješit ćemo nešto. Zašto si pumpu reparirao, što je bilo. Moja ima na satu 216tkm i ja zadovoljan, na sklopu motor/mjenjač ništa nije dirano. Elektronika ne zahebava, a sve drugo (diskovi, pločice, opruge, seleni itd. su potrošna roba).

Link to comment
Share on other sites

Počela je sliniti na većim opterećenjima, već sam pisao, ima na njoj s donje strane, malo prema naprijed neki poklopac. Oko njega počelo lagano mastiti, inače se ništa nije osjetilo.

Link to comment
Share on other sites

Da napišem i ja par riječi, dao sam za lagunu udarenu u desni bok kao na slici 13. 500 kn, još 13.000 kn platio karosera i kompletno lakiranje auta(mada nije trebalo farbat cijeli auto). Registrirao ga, 3.600 kn. U godinu dana crkla letva 3.700 kn, veliki servis koji naravno nije bio napravljen, 2.200 kn. Uporišta-ležišta amortizera 1.100 kn. I sljedeći mjesec me čeka komplet kvačilo još 2.000 kn cca. To je 39.000 kn iliti 5.200 EURA! To je računica unazad samo 13 mjeseci. Da ne nabrajam što sam si sam popravljao brave i razne neke sitnice koje su mi pomogli ljudi s foruma. 

Na kraju mogu samo reći da svaki dan kad sjedam auto mi se plače i neznam dali da ga prodam, dali da ga vozim, dali da ga dam u metis itd itd, Uglavnom ne može proć mjesec a da u prosjeku ne ide koja tisuća. To što sam sve napravio ljudima ne znači jako i ja ne vjerujem da bi dobio za nju više od 2.800 eura. A opet za kupit neki bolji auto, mondeo ili golf IV treba dat bar 4500-5000 eura. Ali naravno ne isplati mi se jer kako god okrenem, popušio sam. 

Btw, sve bi to još bilo i dobro da auto ne troši 8-9 litara! Eto, škola za cijeli život. Drugi put bi rađe kupio najstariji punto za koji se djelovi prodaju skoro pa na sajmu hahaa

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.