Jump to content

mane laguna 2


Tanatos

Recommended Posts

Evo recimo Renault uopće ne predviđa zamjenu ulja u mjenjaču za PK6 ( isto jako nepouzdani mjenjači kojima su odlazili ležajevi). Ja naravno ne slušam Renault i zamjenim ulje (mjenjat ću ga na 60 kkm) koje je bilo potpuno crno i što time dobijem? Sada mjenjač ne zapinje ni kada je vani -10, a auto hladan. Mjenjač radi odlično i nema nikakvih naznaka kvara, a još je na autu SMF, a ne DMF (dvomaseni zamašnjak).

Link to comment
Share on other sites

koristite li povremeno ikakav aditiv za gorivo?

Koristim povremeno Liqui Moly za čišćenje sustava ubrizgavanja, ali pošto imam Clip sada znam povremeno pogledati korekciju ubrizgavanja za svaki cilindar pa po tome znam dali je dizna začepljena i onda ulijem aditiv za čišćenje.

Link to comment
Share on other sites

Lagunu sa 1.9 dci motorom prodao sam kolegi. Auto sada ima 193tkm i jos je ko urica. Ne dimi, ne trosi ulje i nema nikakvih problema, i jos je sve na motoru prva ugradnja osim vodene pumpe i remena. Mislim da sa tvojim nesto nije kako treba, ili kilometri ili odrzavanje i nacin voznje.

Link to comment
Share on other sites

Lagunu sa 1.9 dci motorom prodao sam kolegi. Auto sada ima 193tkm i jos je ko urica. Ne dimi, ne trosi ulje i nema nikakvih problema, i jos je sve na motoru prva ugradnja osim vodene pumpe i remena. Mislim da sa tvojim nesto nije kako treba, ili kilometri ili odrzavanje i nacin voznje.

 

tako je zato, ulje radije na 10000 km novo, nego reparatura koja me došla 20000 kn.

Link to comment
Share on other sites

Moj je 1.6 benzinac sa skoro 200 000 sada. Napravio sam 20 tkm u 8 mjeseci od kada je imam. I ne mogu ni vjerovati da tako fino radi i da na motoru nigdje nema ni najmanjeg traga od ikakvog ulja ni ništa. Što se toga tiče jako sam zadovoljan. Ali čini mi se da su na te lagune 2001 počeli ugrađivati previše svakakve elektronike koja još nije bila usavršena, po meni. Mjerenje tlaka u gumama, esp, hrpa tih senzora, tempomat i šta ja znam šta sve ne. Na svu sreću ili nesreću moja ima socijalnu opremu pa nemam problema stime :00009019:

Link to comment
Share on other sites

tako je zato, ulje radije na 10000 km novo, nego reparatura koja me došla 20000 kn.

I još ako ta reparatura nije odrađena kako treba ajme i gotovo. Ja meštrima baš i ne vjerujem jer sam se uvjerio na primjeru mog auta da neke stvari baš i ne znaju. Najviše se uzdam u sebe, svoj alat i Renaultove manuale.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

u ovlaštenome kupljen tvornički repariran blok sa karteron 11700 kn, glava je ostala stara, uređena je.remenje pumpa vode i sve što ide uz to novo,auto radi kao sat. ali slini mi ulje na semeringu od radilice, a kupljene su nove brtve, vjerojatno je mehaničar krivo stavio ili je "ujedena" pa ne brtvi dobro. kako god opet moram mu vracati auto jer mora skiniti getribu da vidi radi čega pušta.

Link to comment
Share on other sites

Evo recimo Renault uopće ne predviđa zamjenu ulja u mjenjaču za PK6 ( isto jako nepouzdani mjenjači kojima su odlazili ležajevi). Ja naravno ne slušam Renault i zamjenim ulje (mjenjat ću ga na 60 kkm) koje je bilo potpuno crno i što time dobijem? Sada mjenjač ne zapinje ni kada je vani -10, a auto hladan. Mjenjač radi odlično i nema nikakvih naznaka kvara, a još je na autu SMF, a ne DMF (dvomaseni zamašnjak).

Ista prica i za SU1.

Link to comment
Share on other sites

Ista prica i za SU1.

Za SU1 mi je donekle razumljivo pošto se radi o automatskom mjenjaču gdje je zamjena komplicirana (treba raditi ispiranje), ali manualni mjenjač gdje izmjena podrazumjeva odviti vijak i ispustiti ulje, a nakon toga uliti novo, WTF? Napraviti toliko problema s mjenjačem zbog ulja je bedasto. Na kraju NTN (japanski proizvođač koji je isporučio ležaje za taj mjenjač) ispao kriv, a radi odlične ležaje. Nije mi jasno zašto ne mijenjati ulje kojeg ide 2,4 l, ali dobro.

Link to comment
Share on other sites

Bas to, ali recimo servis ti naplati 1000kn zamjenu ulja u SU1 sa ispiranjem, a reparatura tog mjenjaca je 2000€. I sad, pojedini servisi (necu ih imenovati) rade izmjenu ulja za 100€, ali samo ispuste iz kartera i uliju tih 3,5 litre. A sistem je 7,5 litara. Objasnjenje servisa je "bolje ista nego nista". E pa nabijem vas. Ja sam uz ovaj mjenjac na Laguni dobio garanciju jos 16 mjeseci, jer je prosli vlasnik radio kompletnu reparaturu mjenjaca i dobio 2 godine garancije. Neki dan sam bio u istom servisu da mi izmjene ulje (radi mog mirnog sna) i bio sam prisutan na izmjeni/ispiranju. Covjek je ukupno potrosio 12 lit ulja. Mislim da 1000kn nije puno s obzirom sto ta izmjena nudi. Iduci interval mi je predlozio na 40000, ali mislim da cu ga smanjiti malo. Bar na 30000-35000

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nemaš potrebe skraćivati interval jer je 40000 km sasvim OK, ako ne i prekratko. Takve servise koje rade izmjenu ulja u automatskom mjenjaču bez ispiranja bi trebalo tužiti zato što obmanjuju ljude.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Jel ima jos kome da fuckaju lageri na servo pumpi ili samo meni?! 

Ili recimo da je mijenjao dihtung glave motora na cca 70k km...

Ili da je citas kartice vrisnuo na nekih 60k km...

Ili zamjena dihtunga izmedju turba i intercoolera na cca 50k km...

Link to comment
Share on other sites

Jel ima jos kome da fuckaju lageri na servo pumpi ili samo meni?! 

Ili recimo da je mijenjao dihtung glave motora na cca 70k km...

Ili da je citas kartice vrisnuo na nekih 60k km...

Ili zamjena dihtunga izmedju turba i intercoolera na cca 50k km...

 

je li ovo istina za ovce čitače, navodno da ne izdrže više od 60 tkm, 

Link to comment
Share on other sites

Na mom autu plastika čitača još nije pukla niti ju je netko prije mene mijenjao, ili popravljao. Kako znam? U prošlu subotu mi se prolila kava po čitaču kartice u vožnji, nakon što sam auto ugasio i karticu izvadio iz čitača sve je bilo OK. Kad sam se vratio ponovo u auto i stavio karticu u čitač počela je blinkati crvena lampica imobilizatora (naravno, auto nije htio upaliti). Nakon rastavljanja čitača (u kojemu sam našao pola decilitra kave), čišćenja istog kontakt sprejem i sušenja čitač je proradio. Dok sam rastavljao čitač obratio sam pažnju na plastiku koja je bila u redu (ni naznaka pucanja), kao i na datum proizvodnje čitača (10 mj. 2002 godine) koji odgovara datumu proizvodnje lagune.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Jel ima jos kome da fuckaju lageri na servo pumpi ili samo meni?! 

Ili recimo da je mijenjao dihtung glave motora na cca 70k km...

Ili da je citas kartice vrisnuo na nekih 60k km...

Ili zamjena dihtunga izmedju turba i intercoolera na cca 50k km...

Ja sam na Peugeotu imao to.

Na 8k km pukao spoj zadnjeg lonca i cijevi

Na 15k km puklo nesto u sjedalu i naslon pao.

Na 50k km brtva glave

Na 30k km ulozak kontakt bravice

Na 60k km indikator pritiska serva probio i poceo pustati ulje pored stekera

Na 80k km sam ga se rijesio

Link to comment
Share on other sites

Kada su svi počeli pisati o kvarovima na svojim lagunama onda ću i ja :D Krenulo je nekada u garantnom roku na nekih 10k km da nije željela upaliti, riknula niskotlačna pumpa... Nakon toga nekada ubrzo promjenjen start stop gumb (od 50 stiskanja na 2-3 je možda zaštekao iako je uredno bio pritisnut do kraja) i bila je skroz poslušna do nekih 100k km, toči vozi i redovni servisi. Sada je odvrtila 179k km i ne znam što reći o tom autu osim da mi je drag i udoban. U međuvremenu su promjenjeni zadnji seleni na nekih 110k km, još jednom niskotlačna pumpa (iako je auto jako rijetko ispod pola tanka), obje kugle i oba krajnika, i sve bi bilo ok da nisu počeli problemi sa getribom, na nekih 145k km je odlučila početi zujati u trećoj i nešto malo manje u četvrtoj brzini. 3000 kuna za adekvatnu reparaturu svih ležajeva, brtvi i novo ulje... I to je u biti to ako izuzmemo stvari tipa plastikice u čitaču, promjene plastike u bravi, prelemljavanja prekidaca podizaca i tako nekih za mene "hoby majstora" sitnica., sada imam osjećaj da se bliži vrijeme zamjene seta kvačila i zamašnjaka, a to košta :( Definitivno bi se složio sa izjavom da uz Renault nikada nije dosadno, a i udoban je. Gušt ju je voziti otvorenom cestom na dulje relacije, stvarno uživam u tom mekanom ovjesu i udobnim sjedalima :D I da, kada je hladan auto plastike pucketaju ali pošto je garažiran na toplom po tom pitanju je ok čak

Link to comment
Share on other sites

Kada su svi počeli pisati o kvarovima na svojim lagunama onda ću i ja :D Krenulo je nekada u garantnom roku na nekih 10k km da nije željela upaliti, riknula niskotlačna pumpa... Nakon toga nekada ubrzo promjenjen start stop gumb (od 50 stiskanja na 2-3 je možda zaštekao iako je uredno bio pritisnut do kraja) i bila je skroz poslušna do nekih 100k km, toči vozi i redovni servisi. Sada je odvrtila 179k km i ne znam što reći o tom autu osim da mi je drag i udoban. U međuvremenu su promjenjeni zadnji seleni na nekih 110k km, još jednom niskotlačna pumpa (iako je auto jako rijetko ispod pola tanka), obje kugle i oba krajnika, i sve bi bilo ok da nisu počeli problemi sa getribom, na nekih 145k km je odlučila početi zujati u trećoj i nešto malo manje u četvrtoj brzini. 3000 kuna za adekvatnu reparaturu svih ležajeva, brtvi i novo ulje... I to je u biti to ako izuzmemo stvari tipa plastikice u čitaču, promjene plastike u bravi, prelemljavanja prekidaca podizaca i tako nekih za mene "hoby majstora" sitnica., sada imam osjećaj da se bliži vrijeme zamjene seta kvačila i zamašnjaka, a to košta :( Definitivno bi se složio sa izjavom da uz Renault nikada nije dosadno, a i udoban je. Gušt ju je voziti otvorenom cestom na dulje relacije, stvarno uživam u tom mekanom ovjesu i udobnim sjedalima :D I da, kada je hladan auto plastike pucketaju ali pošto je garažiran na toplom po tom pitanju je ok čak

 

to je sve relativno i ovisi do osobe koja vozi auto, kako ga vozi i naravno održava. Neko ima problema,a neko nema

Link to comment
Share on other sites

to je sve relativno i ovisi do osobe koja vozi auto, kako ga vozi i naravno održava. Neko ima problema,a neko nema

Nebih se slozio!

Po toj logici moja laguna bi trebala biti bolja od golfa 2 mog oca, sto nazalost nije slucaj,jer ju se odrzava na 10k km u ovlastenim servisima sa originalnim Renault djelovima.

Nikada ali bas nikada se ne forsira, nikada nije vozila iznad 160km/h

Garazirana je, itd...

Najzalosnije je sto bi ju prodao ali nemogu postici cijenu vecu od 5k eur...

Link to comment
Share on other sites

golf 2 je traktor a ne auto. to je napravljeno da traje 100 godina, nisu više auta kao prije 20-30 godina, tad se pravilo da auto traje,današnja su napravljena da se kvare jer kako bih oni drugačije zaradili.Nemoj kao mjeru uzimati golfa 2, pogledaj golfa 5 sa Pumpa Duse sistemom, to isus nemože popraviti kada počne štekati, znam jer sam bio u servisu kad je meštar popravljao čovjeku. Tada je elektronika bila minimalna ili je nije uopce bilo, današnja auta su puna elektronike, što zbog eko normi,manje potrošnje itd. a to je sve sklono pokvariti se. Elektronika ima predosti ogromne, al je mana cijena popravka itd. Susjed mi ima audia 80 1.9 TDI, i za to auto navode kao mana da im odlazi sinkron treće i pete brzine i elektronika od bosh pumpe, on koji redovno pazi na auto nikad nije imao problema ni sa jednim od tih stvari, a prešao je s njim 300 t km.

Link to comment
Share on other sites

 

Ili zamjena dihtunga izmedju turba i intercoolera na cca 50k km...

Oprosti ali ovaj dio NE POSTOJI!!!

Link to comment
Share on other sites

ajmo dalje

 

kakva fuckin brtva??  :D

 

jesi ti kad vidio to??   jel znaš kako je turbo "povezan" sa intercoolerom??

od turba do Intercoolera može samo crijevo biti!!!   kakav mrtvi dihtung?

okej možda tebe žene po servisima pa ti mijenjaju dihtunge između turba i IC   :D   koliko si platio taj dihtung??   :D 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.