Jump to content

mane laguna 2


Tanatos

Recommended Posts

Da se i ja malo uključim (iako sam malo rastresen jer se mojoj ljubimici trese volan, ali riješit ćemo i to). Od turba do"intercoolera" redom najprije vode jedno kraće gumeno crijevo koje se obujmicama spaja na metalnu cijev, zatim se na drugi kraj metalne cijevi spaja drugo gumeno crijevo koje vodi do "intercoolera". Niti na jednom od spojeva ovih crijeva s metalnom cijevi, ili turbopunjačem nisam naišao na brtvu (gumenu, ili bilo koju drugu), a skidao sam to crijevo s te metalne cijevi više puta jer mi je curilo ulje s usisne strane turbopunjača (puklo crijevo koje vodi od filtera zraka do turbopunjača na samom ulazu u turbo pa je kondenzat iz "iberlaufa" kapao po motoru). Sva crijeva navučena su na metal i učvršćena obujmicama.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

u zadnjim lijevim  vratima bum kad otvoriš i zatvoriš, u čemu je stvar? zvuk je baš retardiran, je li potrebno podmazati nešto unutra?

Link to comment
Share on other sites

Graničnik vrata, probaj ga dobro očistiti benzinom, ili sličnim otapalom. Nakon toga podmaži ga suhim sprejem za lance. Meni je pomoglo. Inače kotačići tih graničnika su plastični, izližu se pa graničnik počne pucati.

Link to comment
Share on other sites

Ne trebaš skidati oblogu. Špricaj tamo gdje graničnik ulazi u vrata, vidjet ćeš tamo kotačiće.

Link to comment
Share on other sites

Probaj, ali iz iskustva znam da mast baš i ne pomaže. Slikonskim sprejem nisam probao.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bar nešto da sam sredio, a to je pucketanje plastika oko volana i komanda.. sve što sam uspio poskidati sam skinuo, spojeve namazao silikonom, onako tanko sa prstom, pustio da se osuši i voila. Ne mogu ni vjerovati koja tišina je sada u kabini hehe.. do kad će, vidit ćemo :bigl:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Na Laguni 2 od starog je pocela svijetliti "Check ESP" lampica. Kod Kosa u VZ su mu rekli da je uredjaj pregorio te da ga mora zamjeniti. Ali pazite ovo, senzor koji javlja gresku na displayu se ne moze iskljuciti, niti se sam uredjaj moze ikako popraviti, vec je po njima jedino rjesenje - zamjena koju su mu ponudili za sitnicu od 10ak tisuca kuna!

 

Moze li mi netko od vas iskusnijih potvrditi sve ovo? Jer nebi bio prvi put da su pokusali izmusti novce...

Link to comment
Share on other sites

Na Laguni 2 od starog je pocela svijetliti "Check ESP" lampica. Kod Kosa u VZ su mu rekli da je uredjaj pregorio te da ga mora zamjeniti. Ali pazite ovo, senzor koji javlja gresku na displayu se ne moze iskljuciti, niti se sam uredjaj moze ikako popraviti, vec je po njima jedino rjesenje - zamjena koju su mu ponudili za sitnicu od 10ak tisuca kuna!

 

Moze li mi netko od vas iskusnijih potvrditi sve ovo? Jer nebi bio prvi put da su pokusali izmusti novce...

[/quo

ako ti je esp stvarno pregorio probaj se ovdje raspitat http://www.chip.hr/elektronika.html

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hvala ti, svakako cu ih kontaktirati! Inace, mali offtopic. Posto vidim da si iz Vz, mozes li mi reci gdje serviras svojeg Renaulta?

Link to comment
Share on other sites

Pišem ovdje jer ne znam gdje drugdje da pišem, ako u međuvremenu nađem temu koja više odgovara, premjestit ću. Upalila mi se danas na semaforu ona narančasta lampica grijač/dijagnostika. Palila mi se ona i prije, ali nikad u gradu već većinom kada se malo brže vozilo po pautocesti, ne manje od 150 km/h. Uglavnom, prije no što se upalila, auto je nešto slabije vukao, ka da nije primao gas. Kada se upalila, ler gas je porastao na 1100-1200 rpm i tako radio neko vrijeme Tada sam ugasio auto, upalio ga ponovno i sve je bilo više-manje OK. Jel netko zna što bi moglo biti?

Link to comment
Share on other sites

Pravav dijagnostika, odnosno Clip. Ako me sjećanje dobro služi auto se tako ponaša kad je greška u papučici gasa. A možda se i varam.

Link to comment
Share on other sites

@usrmaatre, hvala na brzom odgovoru

 

sad malo čitam driver's handbook i naovdi tri razloga za ovu lampicu:

1. Preheating warning light (grijači) - dakle, nije. Oni se ugase kad zagriju motor na dovoljnu temp., a sad je toplo, pa ono...

 

2. Electronic fault - može bit, ipak je ovo laguna 2

 

3. Water in the diesel filter - e sad, ovaj dio nisam shvatio... piše, da, ako se upali u vožnji, citiram: "there is still water in the diesel filter.". diesel filter, kao filter goriva? Jel uzrok ovome, možda - voda u gorivu? Recimo...

Link to comment
Share on other sites

Da, moguci uzrok je voda u filteru. Ako imaš na filteru sa donje strane vijak probaj ga odšarafiti i pustiti moguću vodu van.

Link to comment
Share on other sites

upalila ti se lampica jer je kompjuter registrirao neispravnost ( grešku ), i nema veze šta je to laguna 2, jer svako auto ima check engine lampicu i sl. koje se pale kad je neispravnost neka. nikakav hanbook i nece pomoci, otiđi u servis ili kod nekoga ko ima diagnostiku,spoji ga i onda ćeš viditi u čemu je problem. 

Link to comment
Share on other sites

Da, moguci uzrok je voda u filteru. Ako imaš na filteru sa donje strane vijak probaj ga odšarafiti i pustiti moguću vodu van.

Mislim da laguna 2 phase1 88kW nema senzor vode u gorivu, već samo grijač goriva.
Link to comment
Share on other sites

Mislim da laguna 2 phase1 88kW nema senzor vode u gorivu, već samo grijač goriva.

Moja greška, nisam znao da ph1 nema.

Link to comment
Share on other sites

Čitam malo na engleskom forumu, tamo ima dva-tri lika s istih problemom (dakle, svi su upali u limp-mode), i kod svih je bio problematičan EGR. Uglavnom, danas sam ga provozao 20-ak km @3000 rpm, nije se niti jednom upalila ta lampica. No nebitno, ovih dana svakako ide na dijagnostiku. Hvala vam svima na savjetima.

Link to comment
Share on other sites

Pravav dijagnostika, odnosno Clip. Ako me sjećanje dobro služi auto se tako ponaša kad je greška u papučici gasa. A možda se i varam.

 

Svaka čast, znanje i upućenost su tu. Dakle, bio sam u servisu danas, diagsys im daje 2 moguća kvara: jedan je u senzoru pritiska papučice gasa, premda oni kažu i da bi mogla biti sama papučica gasa.

Drugi mogući problem je negdje na turbini... nekakav senzor ili mjerač razlike tlakova... nešto... taj dio baš nisam shvatio.

Uglavnom, za svaki od tih dijelova+ruke bi mi uzeli oko soma kuna.

Link to comment
Share on other sites

Nisu mi jasni ti tvoji u servisu. Naime, CLIP bi im trebao odmah izbaciti grešku. Nema dva moguća kvara. Na krug ubrizgavanja je vezano dosta toga, od turbine do papučice gasa. Zato Clip i služi, da se ne nagađa. Kad recimo ja spojim svoj Clip na lagunu i očitam greške onda mi isti prikaže podatak o tome da je npr. Otišla žaruljica od desne pozicije. Tako bi i tebi pokazalo što je u pitanju, pspučica gasa, ili tlak punjenja (karikiram), nema onoga "ili".

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.